HRH 5 - Kapitola 1: Udělejme vzdělávací program (Silvanův debut) 2/5

Mezitím, tam, kde jsme nahrávali na hradě, Liscia překvapeně vykřikla.

„Roroa?! Co to ta holka dělá?!”

„Když jsem řekl Roroe, že budeme dělat vzdělávací program, řekla, „To zní fascinujícně! Miláčku, já tam chci být taky!““ řekl jsem. „Donutila mě k tomu. Neměl jsem jinou možnost, tak jsem se rozhodl, že ji nechám hrát v show jako Juninu asistentku.”

„Opravdu dokážeš rozhodovat o rolích z takového rozmaru?“ zeptala se Liscia skepticky.

„...Mám slabost, když jde o plačící děti nebo sponzory, víš. Kromě toho tento pořad přináší Stříbrný Jelen, jehož je Sebastian veřejnou tváří, ale Roroa ho koneckonců vede v zákulisí.”

Právě teď naše země poskytovala finanční prostředky pro více podniků a pro výzkum na různá témata. Byli jsme silně zaměřeni na potraviny, léky a armádu, protože to byly věci, které měly vliv na životy lidí. Díky tomu byla státní pokladna vždy na pokraji zhroucení.

Nakonec, jak by populace rostla, zvýšení daní by nám vrátilo peníze za investici, ale nemohli jsme počítat s tím, že se to stane hned.

S ohledem na to, ministr financí, Colbert, držel pevně v rukou peněženku země a nehodlal přidělovat prostředky na nějaký nový program, který neměl žádný záznam o úspěchu. Proto jsem požádal Roroinu společnost, aby to financovala. Kvůli tomu, mi nezbývalo nic jiného, než poslechnout investorku Rorou, když mě o něco požádala.

Když Liscia uslyšela podrobnosti, povzdechla si. „Vždycky je to o penězích, co? Je to těžký život.”

„Řekla jsi to.”

...I když jsem si jistý, že Roroa založila svou vlastní společnost s přesně takovouhle situací.

Pravda byla, že kdyby Roroa neinvestovala, tohle vysílání bych nemohl dělat. Kromě toho, kdybych jí nedovolil mít trochu toho, co chtěla, pravděpodobně by mě jednou zasáhla božská odplata.

Podíval jsem se do sálu, kde Juna a Roroa zpívaly s dětmi „Musunde Hiraite“.

Děti sledovaly Roroiny přehnané pohyby a pak ji napodobily. Když jsem viděl, jak poskakují a pohybují rukama a nohama, vykouzlilo mi to úsměv na tváři. Zatímco mé srdce hřálo jejich andělské chování, Liscia se mě na něco zeptala.

„Chápu, proč chceš udělat vzdělávací program, ale proč je tam tolik písniček?”

„Nemáš písničky z dětství, které se tě držely podivně dlouho?“ zeptal jsem se.

„Jako ukolébavky?”

„Jo, přesně. Písničky a melodie uvíznou v hlavě a pro lidi je snadné skončit tak, že si je zpívají nebo si je broukají sami. Proto je lépe zapamatovatelné, když používáš písně ve výchově, než když jen normálně učíš materiál a ten se také rozšíří dál.”

Například, než nás ve škole učili „Irohanihoheto“, už jsem se to naučil od Minny no Uty „Irohy Matsuriho.” Mám pocit, že hlavní část důvodu, proč jsem si pamatoval uspořádání čínského zvěrokruhu, aniž bych se tím zmátl, byl ten, že jsem se naučil píseň s názvem „Eto wa Merry-go-Round.” Když jsem si ty písně pamatoval ještě teď, když jsem byl dospělý, Minna no Uta byla opravdu neuvěřitelná.

Liscia řekla „Chápu...“ s obdivným zamručením. „Upřímně, myslím, že to bylo dobře promyšlené.”

„Hm... Přemýšlení je koneckonců moje práce.”

„Není to tak snadné, jak to zní. Přemýšlet o lidech a přicházet s politikami, které jim prospějí.“ Liscia se na mě pochvalně dívala... Odvrátil jsem oči. „Počkej, proč ses díval jinam?”

„No.... Kdyby ses zeptala, jestli je to opravdu pro lidi, musel bych přiznat, že do toho vnikl i kousek mého vlastního zájmu...”

„Vážně? Jak?“ Liscia na mě upřeně zírala.

...No, nedá se nic dělat, myslel jsem. Asi se přiznám.

„Budeme pořádat svatební obřad, protože formálně zdědím trůn, že?“ zeptal jsem se.

„A-ano, předpokládám, že ano.”

Lisciiny tváře zrudly, když jsem řekl slovo svatba. Zrovna včera večer, na Silvestra, jsem požádal Lisciu o ruku a ona to přijala, ale stejně bylo trochu trapné na to pomyslet. Bylo to rozkošné, když to udělala, ale... pojďme ten příběh posunout dál.

„Takže na svatbě, chci odhalit všechny své královny, bez diskriminace mezi tím, kdo je primární a kdo sekundární.”

Vzhledem k tomu, že vedlejší královny, jejichž děti by postrádaly právo na nástupnictví, byly původně královskými konkubínami, byly považovány za nižší než primární královny. Výsledkem bylo, že i nyní, když s nimi bylo zacházeno jako s královnami, bylo mnoho případů, kdy se jim před lidmi nedostávalo velkého svatebního obřadu. Byly dokonce i případy, kdy se sekundární královny cítily méněcenné než primární, a proto se odmítly zúčastnit. Musely se obávat, že to bude semínko pozdějších potíží.

Chtěl jsem ten zvyk změnit.

„Roroa říkala, že jí nevadí být sekundární královnou, ale protože budeme vládnout regionu Amidonia, chci z ní udělat svou třetí hlavní královnu,“ řekl jsem. „To by Juna byla jediná, kdo se nemůže zúčastnit obřadu, že? Přemýšlel jsem, jestli je to možné, chtěl bych, abychom tam byli všichni společně.”

„Máš pravdu. Myslím, že to tak bude nejlepší.“ Liscia přikývla a bez váhání souhlasila. „Aisha a Juna byly s námi v těžkých časech a společně jsme je zvládly. Připadají mi jako kamarádi z války. Oh, nechci Rorou vynechat. Myslím, že někdy může být na obtíž, ale to, jak si se mnou hraje jako s velkou sestrou, je roztomilé. Já jen, že Aisha a Juna jsou zvláštní. Nezáleží na tom, kdo je primární a kdo sekundární, nechci, aby se někdo cítil zanedbaný.”

„Chápu... Ulevilo se mi.”

Bylo dobře, že první primární královna, Liscia, byla tak tolerantní. Liscia a ostatní spolu vycházely dobře, takže jsem se nebál, ale... I tak to byla úleva slyšet samotnou Lisciu, jak to všechno říká. Upřímně, tyhle úžasné dívky byly lepší, než jsem si zasloužil.

Liscia naklonila hlavu na stranu. „Ale má to něco společného s tím vysíláním?”

„Jo,“ řekl jsem. „Prozatím je moje zasnoubení s Junou tajné, ale to se s blížícím se obřadem stane neobhajitelným, že?”

„No, samozřejmě. Svatba bude vysílána celostátně.”

„Jo. Takže, v určitém okamžiku musí být učiněno oznámení... Přemýšlel jsem, až se to stane, mezi lorelei Junou a Junou, která zpívá písně s dětmi, co by lidi méně naštvalo... však víš...”

Liscia přimhouřila oči a tvrdě se na mě podívala. „Neříkej mi, že jsi ten program naplánoval jen kvůli tomu. Opravdu?”

„Ale ne. Samotný plán byl od začátku míněn tak, aby pomáhal vzdělávat lidi,“ řekl jsem a snažil se nenavázat oční kontakt. „Já jen, no.... Taky jsem nechal trochu zapojit své vlastní sobecké zájmy, dalo by se říct...”

Liscia si povzdechla. „Jsi beznadějný případ. Opravdu se musíš tolik starat o to, jak tě lidé vidí?”

„Ne, ne, je to dost kritická záležitost, víš?!”

Koneckonců, Juna se stala takovým národním idolem, že jsme dostali petice z Kongresu lidu, které říkaly: „Vysílejte ji častěji ve vysílání hlasového klenotu“. Kdybych jen oznámil naše zasnoubení tak, jak to bylo, vážně by mohlo dojít k nepokojům. Proto, abychom je udrželi pod kontrolou, měl jsem v plánu postupně přeorientovat Junu z práce s idoly na dětské písničky.

Když jsem Juně řekl, že i když mě to bolelo, řekla, „Pokud mohu zpívat po vašem boku, pane, je mi jedno, v jaké je pozici,“ a usmála se na mě.

Soudě podle toho, že pak okamžitě doporučila novou lorelei, Komari Cordu, která mohla pokračovat ve svém současném stylu, Juna byla tím nápadem nadšená.

A jak jsme se o tom bavili, část, kde zpívaly s dětmi, skončila.

„Dobrá, všichni, dobrá práce,“ řekla Juna.

„A všichni jste se taky dívali, jak se nám daří zpívat?“ zeptala se Roroa.

Juna a Roroa uzavíraly úsek.

„Co je naplánováno po tomhle?“ zeptala se Liscia tiše.

„Další na řadě je doba cvičení. Je to program, jak rozhýbat těla všech.”

„Cvičení? Do teď jsi využíval pouze členy rodiny... Dělá to Aisha?”

„Ne. Přivedl jsem si pořádného odborníka na cvičební úsek.”

„Odborníka?“ Liscia zmateně nakláněla hlavu na stranu.

Roroa v hale se znovu ujala vedení. „Dobrá, je čas na cvičení. Všichni tomu chlápkovi společně zavoláme. Raz, dva, aaaa...!”

„Cvičiteliiiiiii!“ Děti na Roroino pobídnutí společně křičely.

„Hahhhh!“ Z balkónu ve druhém patře seskočil muž. Muž stylově přistál před dětmi, blýskl jasně bílými zuby, pak se otočil k obrazovce a ukázal divákům palec nahoru.

Mladý člověk byl vysoký, měřil kolem 185 centimetrů. Měl svalnatou postavu, která byla patrná, i když byl celý oblečený. Jeho tvář, vzato jako celek, by byla považována za pohlednou, ale jeho husté, pozvednuté obočí, jeho ostré oči, a jeho zářivě bílé zuby ... Každá z jednotlivých částí měla spoustu “charakteru“.

Mladík si položil ruku na bok, pak se otočil k dětem a řekl, „Omlouvám se za čekání, děti! A teď pohněte se se mnou!”

Byl to mladý muž, který pronášel vášnivá slova s vášnivým úsměvem.

Liscia mladíka pozorovala s ústy dokořán a zašeptala „...Kdo je to?”


----------------------------------------------------------------------------------------------

Hmmmm… Soumovy postranní motivy 😁

1 komentář: