IwS 3 - Kapitola 3: Každodenní život v jiném světě 3/7

„Ne, nevadí mi to. Opravdu mi nezáleží na tom, že jsem zůstala pozadu, pane. Vůbec ne. Opravdu - ani trochu.“

Cescin úsměv mě děsí.... Obvykle není z těch, co by dávali najevo moc emocí, tak proč se sakra usmívá jen v takových chvílích?

„Díky této zkušenosti jsem zjistila, že máš fetiš na to, že necháváš holky samotné. Dříve nebo později mě tahle tvá perverze donutí, abych se svlékla a zůstala v noci v parku úplně sama. Budeš si užívat, až se budu třást strachem při představě, že mě někdo uvidí nebo napadne. Opravdu, tvé chutě jsou velmi vytříbené, pane.“

„Nic z toho mě nikdy nenapadlo!“

Je jen naštvaná, že jsme ji tam nechali! No, jo, je to naše chyba a tak, ale stalo se mým zvykem otevřít [bránu] a vrátit se, kdykoliv skončíme s lovem.

„Nech to tak. Očividně se kvůli tomu cítí provinile, a když to zaženeš příliš daleko, mohl by tě skutečně opustit, víš?“ Leen seděla na zahradě a upíjela černý čaj, který pro ni Cesca připravila.

„Hmm. To by bylo dost problematické. Proto pane, odpustím ti, když mi předložíš sadu oplzlého spodního prádla, které vyhovuje tvému vkusu.“

„Nežádáš toho trochu moc?! To bych nedokázal, ani kdyby to prádlo nebylo oplzlé!“

„To byl vtip.“ Cesca sklonila hlavu a vyšla z terasy.

Kéž by tu byl někdo, kdo by mohl něco udělat s vnitřním fungováním té robotí dívky. Leen se podívala na Cescu a pokračovala v odchodu

„Musím říct, jsem ohromena. Myslím tím její duševní schopnosti.“

„Co je sakra tak působivého na té její zvrácené mysli?!“

„Ah, nemám na mysli její osobnost. Jde spíš o to, jak vyjadřuje své podráždění nebo o pružnost, která jí umožňuje vtipkovat. Je skoro jako opravdový člověk. Nejsem si jistá, zda je možné vytvořit něco jako ona s [programem]...“

Hej, to bys neměla říkat. Ten malý vycpaný medvěd v rohu terasy začíná být viditelně rozrušený. Jsem vlastně docela ohromen tím, jak kope do toho oblázku s rukama za zády... Je to důstojný zápas s Cescou, opravdu.

„Tak co tě sem dnes přivedlo?“

„No, bylo to o zbývajících babylonských teleportačních kruzích... Zatím jsem nenašla žádné konkrétní informace.“

„Hm? Přemýšlíš, že je budeš hledat?“

„Hmm? Takže ty ne?“ Oba jsme byli překvapeni. Opravdu, nebyl jsem tím nápadem příliš nadšený. Samotná Cesca byla příliš, a já netušil, jak by to dopadlo, kdybych dostal ještě víc... Sama doktorka řekla, že je jí jedno, jestli je najdu, nebo ne.

„Vlastně mě nenapadá důvod, proč je hledat ...“

„Proč?! Nechceš objevit další prastaré znalosti nebo ztracenou technologii?!“

„Ne.“

„Ghh, ty jsi ale bezesný mládenec!“ No, pravda, ve srovnání s ní jsem byl mladík. Ale doktorka říkala, že moc Babylonu nebude v této době potřeba.

Po těchto slovech jsme museli vzít v úvahu frázi. Kdybychom chtěli být na bezpečné straně, možná by bylo dobré vzít všechno, co Babylon nabízí.

I tak, když jsme nemohli najít teleportační kruhy, neměli jsme co dělat.

„Přemýšlejme, co dělat, až dostaneme nějaké nové informace. Pokud se ti podaří najít teleportační kruh, budu tam, abych ti pomohl.“

„...Slib to. Když to neuděláš, nechám tě koupit oplzlé spodní prádlo i pro mě.“

„Prosím, všechno, jen ne tohle!“ Přitiskl jsem čelo ke stolu a prosil. Kdybych koupil oplzlé spodní prádlo pro někoho tak mladě vypadajícího, jako je ona, můj život by skončil úplně jinak. Sakra, ani jsem nevěděl, jestli takové spodní prádlo existuje. Spokojena s mým slibem se Leen a Paula vrátily do královského paláce. Doufám, že to nebude příliš problematické...


„Dva mithriloví golemové... Odpusťe nám. V našem vyšetřování došlo k chybě.“ Recepční cechu sklonila hlavu. Nebyla chyba v tom, že šlo o loveckou výpravu na golemy, ale protože cílem bylo osvobodit důl, mělo se upřesnit, že musíme porazit dva golemy.

„V případech, jako je tento, dostanete zaplaceno za obě příšery, a abychom napravili neúspěch z naší strany, zdvojnásobíme odměnu, což znamená, že dostanete deset platinových mincí. Body na vaši cechovní kartu jsou samozřejmě také dvojnásobné.“

No, není to hezké. Myslím si však, že je spravedlivé to udělat.

Na pult položila deset platinových mincí a vtiskla razítko na naše karty.

„Body, které jste právě obdrželi, vám zvýšily cechovní hodnost. Blahopřeji!“ Vzali jsme si zpátky karty. Yuminina byla modrá, zatímco zbytek měl červené.

Díky tomu jsme nyní prvotřídními dobrodruhy. Ach? Něco je vedle symbolu přemožitele draků. Je čtvercový a zdá se, že zobrazuje siluetu připomínající golemovu prasklou hlavu.

„Také za dokončení této výpravy vám cech předkládá důkaz, že jste porazili golema, titul ničitele golemů.“ Aha. Takže je to nový symbol, co? Privilegium udělené titulem ničitel golemů bylo 20% slevou ve všech obchodech sponzorovaných cechem, ale titul přemožitel draků nám už dal 30% slevu, takže to moc neznamenalo.

Jakmile jsme opustili cech, Linze a Yumina šly do kouzelnického obchodu, zatímco Elze šla trénovat s generálem Leonem. Nechal jsem Kohaku jít s Linze a Yuminou, zatímco Sango a Kokuyou se připojili k Elze. To nastavení mi umožnilo zůstat s nimi v kontaktu pro případ, že by se něco stalo. Část mého já očekávala, že telepatie mezi mnou a mými svolanými přestane fungovat na větší vzdálenosti, ale zjevně na tom vlastně nezáleželo. Ale je něco špatného na tom, používat je jako náhradu za telefony.

Yae a já jsme plánovali jít ke kováři. Napadlo mě použít mitril, který máme, abychom Yae vyrobili nový meč, ale žádní normální kováři v této oblasti by nemohli pracovat s katanou. Myslím, že jediné místo pro obchod s katanou je Eashen.

Otevřel jsem [bránu] a vyšel do Oeda. Normálně by to byl čas jít za Yaeinými rodiči a požádat je o její o ruku, ale protože jsem se s nimi setkal teprve při mé poslední návštěvě, trochu se mi do toho nechtělo. Nebylo to tak, že by se manželství odehrálo v nejbližší době, takže bylo nejlepší nechat si to na později. Yae sama souhlasila, tak jsem to nechal být.

Na západním okraji Oeda, naproti Yaeinu domu, očividně byl opravdu dobrý kovář katan. Když jsme se tam my dva vydali, nemohl jsem si nevšimnout, jak se na mě Yae občas podívala.

„Hm? Děje se něco?“

„Uhh?! Ah, n-nic, jen to... Touya-dono a já jsme teď domluveni, že se vezmeme... správně?“

„Cože? J-Jo. Přesně tak.“ Podle toho, jak to řekla, to vypadalo, jako by nám to slíbili naši rodiče, ale význam byl stejný. Upřímně, trochu jsem se styděl.

„Já-jestli je to tak, pak.... N-No... m-m-můžeme se při chůzi držet za ruce, m-můžeme...?“ Červená až po uši, pronesla ta slova, zatímco se mírně dívala dolů.

Co to sakra?! To je fakt roztomilé! Je na světě jediný chlap, který by tomu mohl říct ne?! No, říkám nejspíše ne! A já nejsem jiný!

Pomalu jsem natáhl pravou ruku a chytil ji za levou.

Ah... Její ruka byla stejně měkká jako tehdy, když jsem použil [připomenutí].

Vzhlédla ke mně, usmála se tak rozkošným způsobem a pevně mi sevřela ruku. Při takových akcích mi vždycky srdce poskočilo.

Netušil jsem, že jít ruku v ruce s dívkou, kterou mám rád, je taková blaženost... Úplně jsem chápal, proč páry na všech světech prostě nemohou přestat flirtovat. Dejme najevo, že v tom není hřích.

Přistoupili jsme ke kovárně na západním okraji Oeda, ukončili naše krátké rande a vešli do velmi hlučného obchodu.

„Haló? Je tu někdo?“

„Ano. Potřebujete něco?“ Vyšla nás přivítat asi dvacetiletá žena. Černé vlasy měla svázané dozadu a na nohou sandály… Myslím, že je to zaměstnankyně?

„Potřebuji někoho, kdo by vytvořil katanu. Je to správné místo?“

„Katanu? Ano, jste přesně tam, kde potřebujete být. Počkejte chvilku. Miláčku máš zákazníka!“ Zavolala do kovárnu, která byla hlouběji uvnitř budovy. Oh, takže ona je manželka.

Přišel za námi asi třicetiletý stařec. Byl oděn do mnišského pracovního oděvu a na hlavě měl ručník jako šátek. Měl mužný plnovous, ale to nijak nesnižovalo skutečnost, že měl velmi jemný obličej. Vypadá jako přátelský horský muž... To není dobré srovnání, ale stejně.

„Katanu, co? Pro koho z vás?“

„Ah, pro ni. Rád bych ji nechal udělat z mitrilu...“

„Mithrilu?! To není fantazie! Jsi syn nějakého pána nebo co?“ Kovář nedokázal skrýt překvapení. Jeho žena nebyla v tomto ohledu jiná.

„Ne, dostali jsme ho z mithrilového golema, kterého jsme porazili. Rozhodl jsem se ho dobře využít a udělat z něj zbraň.“

„Aha, chápu. Složit mithrilového golema... Vy dva jste silnější, než vypadáte, že?“ Kovář si povzdechl, ale vypadal rozhodně ohromeně. Pak požádal, aby mohl viděl Yaeinu katanu a krátký meč. Když ji vzal do ruky, prohlédl si ji a opravil, zatímco mžoural očima, dal nám datum.

„Bude to hotové za týden. Nevadí ti to?“

„To zní skvěle. Díky moc. Takže, kolik to bude?“

„Hotovost není nutná.“

Eh? Pardon? Říká, že je to zadarmo? Když uvážím rčení „oběd zdarma neexistuje“... tak si myslím, že to bude mít háček. Některé věci znějí příliš dobře na to, aby byly pravdivé a všechny krásné růže mají trny... Nic není dražší než něco zadarmo, jak říkávala moje babička.

„Peníze nepotřebuju, ale mohl bys mi místo toho ušetřit trochu svého mithrilu?

Eashen má hihi'irokane, ale mithril je téměř nemožné získat. A přivézt ho ze západu stojí ruku a nohu, víš?“ Ach, tak takhle to je.

„Mně to nevadí, ale nemám ponětí, jakou to má cenu, takže netuším, kolik bych toho měl nechat.“

„Aha... Prozatím mi nech dost na to, abych vyrobil katanu a krátký meč. Až skončím, zaplatíš tolik mithrilu, kolik si myslíš, že si ta práce zaslouží.“

„Půjdeme tedy s tím. Přeji hezký den, teď!“ Do konce týdne budu muset prozkoumat tržní hodnotu mithrilu. Otevřel jsem svůj [sklad] a vytáhl kus mithrilu o velikosti softballu.

„Stačí to?“

„Jo. Vlastně až moc. Vzal mithril do ruky a zatřásl s ním nahoru a dolů, jako by chtěl změřit jeho váhu.

„Uvidíme se tedy příští týden!“

„Děkuji vám za vaši přízeň!“ Když jsme odcházeli, kovářova žena nám zamávala na rozloučenou.

Když jsme dorazili na místo bez lidí, pokusil jsem se otevřít [bránu], ale Yae popadla lem mého kabátu a váhavě ke mně vzhlédla.

„U-Umm... M-můžeme tu být jen my dva... o chvíli déle, že?Ů Tvář jí zrudla, jak jí poklesla hlava.

Sakra! Kdybychom nebyli ve městě, objal bych ji tady a teď! Vzal jsem Yae za ruku, což ji přimělo k plachému úsměvu, a vydal se s ní po ulicích Oeda.



„Co je to, pane?“ Lapis se vyptávala na povahu „toho“, co jsem vytvořil pomocí [modelování].

Na předmětu tři lopatky vytvořily vrtulový ventilátor umístěný v ochranné kleci. Ventilátor byl připevněn k tyči, která byla připojena ke kruhové základně.

Byl to základ letní sezóny, velký elektrický ventilátor. Byl jsem zklamaný, že jsem nebyl schopen vyrobit jeden z plastu, ale mithril to zvládl dost dobře, protože byl lehký.

„Zahájit [Program]/ Počáteční podmínka: Stiskne se spínač ventilátoru/ Po přepnutí stisknuto: Otočte ventilátor silou odpovídající přepínači/ Ukončit [Program].“ Stiskl jsem slabě spínač na ventilátoru a ten se postupně probouzel k životu. Ventilátor se jemně otáčel a do místnosti proudil chladný vzduch.

„Zařízení na ovládání větru, že? Úžasné!“

„Hrmm...“ Na rozdíl od Lapisina úžasu, jsem se cítil trochu zklamaný.

Původně jsem chtěl postavit auto, ale montáž motoru se ukázala být mnohem víc, než jsem dokázal zvládnout. Mít před sebou příklad objektu, který jsem chtěl postavit, byla jedna věc, ale nedokázal jsem ani pochopit, k jakému účelu polovina dílů sloužila jen z fotografií a nákresů.

Pochopil jsem základní principy, podle kterých motory aut fungují, ale bylo tam příliš mnoho pofidérních kousků, které jsem prostě nedokázal pochopit. Bolela mě z toho hlava. V první řadě jsem to ani moc neuměl se stroji. Vlastně jsem byl vždycky spíš knihomol. Proto jsem to dost rychle vzdal.

Když jsem si uvědomil, že nebudu mít žádné palivo, i kdybych nějakým způsobem vytvořil funkční motor, mé myšlenky se nakrátko přesunuly ke stavbě parního stroje, ale to byl další nápad, který jsem rychle zavrhl.

Další věc, která mě napadla, byl ventilátor. Ventilátor nebyl zdaleka tak složitý jako motor auta a já měl pocit, že bych ho mohl postavit. Tehdy mi to došlo. Velmi pravděpodobně bych mohl použít [program] k dosažení úplně stejného efektu.

Abych tuto myšlenku otestoval, sestavil jsem elektrický ventilátor bez jakékoli elektrické části a pak jsem na něj připlácl jednoduchý [program]. Ten test právě místnost docela úspěšně ochlazoval. Nemohl jsem si pomoci, ale cítil jsem, že [program] byl příliš silný, když došlo na tyhle věci.

Byla věda před všeobjímající mocí magie naprosto bezmocná? Nebylo to něco, co by dokázal vyrobit jen tak někdo, ale bylo to něco, co by mohl použít každý, kdo měl nějaké kouzlo. V tomto ohledu nebyly žádné problémy, ale... z nějakého důvodu jsem se po celé té věci cítil trochu netečný.

Byla pravda, že ani [program] pravděpodobně nebyl dost silný na to, aby proměnil velkou krabici na kolech ve fungující auto. Alespoň ne sám. Se správnými kouzly, bych to asi dokázal. Bylo by to jako přerostlé autíčko na hraní, ale bez hluku motoru, bez vibrací motoru, bez skutečného obsahu.

Ta myšlenka vyčerpala veškerou mou motivaci, a proto jsem to vzdal poté, co jsem si postavil neelektrický ventilátor. Stejně to nebylo tak, že bychom zoufale potřebovali auto.

Dal jsem ventilátor Lapis a řekl jí, ať ho použije, jak uzná za vhodné. Měl alespoň fungovat tak dlouho, dokud do něj lidé občas vkládali drobné kousky magie.

Podíval jsem se na strop a letmo jsem přemýšlel o tom, jak by mohl být stropní větrák pěkným doplňkem pokoje.

„Půjdeme, Touyo?“ Když jsem vyšel z terasy do zahrady, přišla ke mně Yumina. To už byl čas?

Chystali jsme se odejít, abychom se setkali s králem a královnou Belfastu, abych jim mohl říct, že si chci vzít jejich dceru. Technicky jsme už byli zasnoubeni celou dobu, ale řekl jsem si, že bude nejlepší, když jim dám vědět, že to teď myslím vážně.

Myslet si, že si mě Yumina získá za méně než rok ... Nemyslel jsem si, že se složím tak rychle, ale ničeho nelituji.

„Podívej, vím, že jsem řekl, že to myslím vážně, vzít si tě a všechno teď, ale... Budou mě nutit stát se králem tímhle tempem?“

„Hmm... To se zdá jako nejpravděpodobnější výsledek, ano. Mohlo by to však dopadnout jinak, kdyby otec nebo strýc měli syna.“

„A co kdyby si Sue vzala manžela.... Nemohla bys ho místo toho udělat králem?“ To byla asi jediná další věc, která mě napadla. Převzetí trůnu králem po svatbě do královské krve se zdálo naprosto rozumné. I když opravdu, bylo by mi líto, že jsem jim vnutil všechnu tu zodpovědnost na mém místě.

„To by byla určitě jedna z možností, nebýt jednoho prostého faktu.“

„Co to tedy je?“

„No, Sue tě koneckonců taky miluje. Řekla bych, že je nejpravděpodobnější, že se stane pátou.“

„...Pátou?“

Řekla to tak ledabyle, že jsem se na chvíli odmlčel. Pátá... Ne, to nemůže být pravda. To přece nemůže být to, o čem mluví, ne?

„No, rozhodně to nevypadá, že by to bylo v nejbližší době. Ale řekněme za tři, čtyři roky? Nejspíš se na tebe kvůli tomu obrátí, takže by ses na to měl připravit, dokud můžeš.“

„Ne, myslím, že to přeháníš. Sue nemá žádné sourozence, že? Jsem si jistý, že mě vidí jen jako staršího bratra nebo tak něco.“

„...Zdá se, že se na to budu muset hodně připravit ...“ povzdechla si Yumina, zjevně se vzdala některého zásadního aspektu mé osobnosti. Co? V čem je problém?

„Jediný jiný způsob, jak najít někoho jiného, kdo by usedl na trůn, by byl, kdybychom spolu měli syna, nebo tak něco...“ Yumina se odmlčela. Pořád na mě zírala, až se začervenala ještě víc.

Sakra, teď mě taky nutíš zčervenat! To proto, že jsi najednou začala mluvit o tom, že budeme mít děti!

„Bu-Budeme pokračovat?“

„A-ano. Budeme.“ Zatím co jsme ještě vedli rozhovor, vyšli jsme do zahrady a já otevřel [bránu], aby nás zavedla na hrad.


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Plechovka zase perlí. 
Drahej mithril … a Touya ho použije na větrák 😆

2 komentáře: