HRH 5 - Kapitola 2: Tajná zbraň království 3/7

S Castorem se zavázanýma očima jsme nasedli na wyvernskou gondolu a pak jsme cestovali asi hodinu, včetně času přestupujícího na loď uprostřed cesty.

Když jsme konečně dorazili do cíle, řekl jsem Castorovi, „Dobrá, teď si můžeš sundat pásku z očí.“

„... Proč zníte tak povýšeně?“ bručel Castor.

I když na to reptal, Castor si sundal pásku přes oči. Když to udělal, ocitl se uprostřed lesa.

Jediní, kdo tam byli, byli Juna, Castor, Excel a já a jediné, co bylo v dohledu, byla hromada stromů.

„Co děláme na takovém místě?“ Castor se tvářil pochybovačně, ale pak si najednou něco uvědomil a svraštil obočí. Zeptal se mě, „Je tohle … ostrov nebo co?“

„Oh...? Proč si to myslíš?“

„Cítím slanou vodu na všechny strany. Jsme blízko moře, že? Přece jen jsme se uprostřed cesty dostali na loď.“

„… Vnímavý,“ řekl jsem.

I když měl celou dobu zavázané oči, podařilo se mu okamžitě zjistit, že jsme obklopeni mořem. To bylo působivé. Viděl jsem, že ho Excel dobře vycvičila.

Tehdy jsem si všiml, že Juna byla ohromena tím, co vidí.

„Co se děje?“ zeptal jsem se.

„Ale ne …. Je to jen, na cestě sem, viděla jsem spoustu neuvěřitelných věcí...“ řekla Juna trochu rozpačitě, když si uvědomila, že jsem ji přistihl, jak si dává pozor.

Ohh... Když o tom tak přemýšlím, Juně jsem o tomhle místě nikdy neřekl, že? Koneckonců jsem to nechával zcela v rukou Excel.

Vidět Junu takhle, Castor vypadal ještě podezřívavěji. „Co to má být za místo?“

„Hm? No, abych to řekl co nejjednodušeji... Je to naše tajná zbraň a testovací území pro určitý typ vojáků?“

„Tajná zbraň?“ zopakoval znovu Castor.

„Je rychlejší vám to prostě ukázat. Pojďte tudy.“ Začal jsem chodit a šel jsem v čele.

Když jsme ušli kousek cesty, došli jsme na mýtinu. Byla to louka pokrytá krátkou trávou.

Vysoko nebylo nic, takže se nám modrá obloha rozprostřela nad hlavami. Když jsem vzhlédl k nebi, ve formaci létali wyvernští rytíři.

Ukázal jsem na ty wyvernské rytíře. „Castore, co tě napadne, když to vidíš?“

„Jsou velmi … rychlí, co ….“ řekl Castor a přimhouřil oči, jako by mu zářily. „Příliš rychlí, jestli vůbec něco. To není rychlost, jakou mohou wyverni letět. Používají magii nebo tak něco?“

„No, když přijde na magii … dalo by se říct, že ji svým způsobem používají, ano. Ale kdyby použili magii k vytvoření zadního větru, myslíš, že by ještě mohli létat v takové formaci?“

„… Ne, to není možné. Kdyby se zrychlovali magií, byli by méně synchronizovaní.“

Jak říkal Castor, lidé měli různou úroveň dovedností, když přišlo na magii. I když používali magii stejného typu, výkon, dosah a cena závisely na člověku. Proto, i kdybychom shromáždili partu lidí se stejnou schopností manipulovat s větrem, pravděpodobně by nebyli schopni létat v tak úhledných formacích a zároveň zrychlovat magií. Takže ta rychlost nepocházela z magie, ale z technologie.

„Chci, abys se podíval na zadní část jejich sedel,“ řekl jsem.

„Mají tam něco připevněného,“ Castor si toho všiml a podíval se, kam jsem mu řekl. „To jsou ty prsteny?“

Když se podíváte zblízka, ano, na hřbetě sedel wyvernských rytířů byly dva prsteny, jeden vlevo a jeden vpravo.

Odpověděl jsem mu, zatímco jsem stále vzhlížel k obloze, „To, co vidíte na zadní straně jejich sedel, je miniaturizovaná, lehká verze Malého Susumu Mark V. (Maxwellina pohonné zařízení.) Když jsou jimi wyverni vybaveni, mohou létat rychleji a s větším doletem než kdy předtím.“



Stalo se to v den, kdy mě Ludwin vzal do Geniiny podzemní laboratoře.

Ukázali mi Geniiny vynálezy jako Malý Susumu Mark V a Mechadru, a i když jsem měl ještě nějaké obavy (hlavně o to, co budu dělat s Mechadrou) na cestě domů, byl jsem přesvědčen, že jsem našel klíč k tomu, abych do této země vnesl revoluci. Tehdy mě napadla jistá myšlenka.

„... Hej, Genio. Může být tento Malý Susumu Mark V masově vyráběn? Také, mohla bys to udělat menší a lehčí?“

„Hm....“ Genia odpověděla po krátkém přemýšlení. „Je to opravdu otázka toho, zda mohu zajistit zdroj pro určitý speciální kov, ale pokud se o to podaří postarat, je možná masová výroba. Pokud jde o miniaturizaci a jeho zlehčení, uvědomujete si, že s tím se výkon zmenší, že?“

Kov, jo? To bylo předtím, než jsme absorbovali Amidonii, takže sehnat ten kov by bylo vzhledem k chudobě nerostných zdrojů v království obtížné…

Genia naklonila tázavě hlavu na stranu a zeptala se, „K čemu jste je chtěl použít?“

„No, nasávají vzduch a zase ho vyfukují, ne? V tom případě jsem si říkal, že bychom je mohli upevnit k břichu wyvernů nebo třeba k zadní části jejich sedel.“

„Cože?! Aha! Nenapadlo mě to takhle použít!“

Existovaly tři druhy tvorů, kteří se na tomto světě používali způsobem podobným letadlům: Wyverni, kteří se hojně používali, Griffoni, které se dařilo chovat jen Říši, a draci z pohoří Hvězdná Dračí Hora. Kdybych jim přidělil známku S, A, B, nebo C na jejich letovou rychlost, otáčení a cestovní dolet, vypadalo by to takto:

[Wyvern] Rychlost letu: B, Schopnost otáčení: C, Cestovní rozsah: A

[Griffon] Rychlost letu: A, Schopnost otáčení: S, Cestovní rozsah: C

[Drak] Rychlost letu: S, Schopnost otáčení: A, Cestovní rozsah: S

... No, víceméně.

Když se podíváte na tyto statistiky, vidíte, že wyverni jsou jako bombardéry, jsou schopni létat na velkou vzdálenost, ale nejsou silní v boji, a Griffoni jsou jako bojovníci, nejsou schopni létat na dlouhé vzdálenosti, ale silní v boji. Draci byli silní ve všech kategoriích, ale byli mnohem méně početní než ti druzí dva a byli vnímaví, takže se opravdu nedali ovládat. Na severu byla zřejmě země, která měla smlouvu s draky, ale ti byli výjimkou mezi výjimkami. 

Jinými slovy, i když jsem se tomu chtěl za každou cenu vyhnout, kdybychom šli do války s Říší, naše wyvernská kavalerie by se nemohla rovnat Říšské gryfské kavalerii.

Kdybychom však dokázali vyrobit miniaturizovanou, lehkou verzi pohonného zařízení Genii a připevnit ji k nim, co pak? Nezvýšilo by to snad všechno kromě jejich obracecí schopnosti? Kdybychom to zvládli:

[Wyvern (s vrtulí)] Rychlost letu: B (S), Schopnost otáčení: C (C-), Cestovní rozsah: A (S+)

Pak, i kdyby nedokázali bojovat s gryfskou kavalerií v těsném souboji, mohli by být schopni soutěžit pomocí stylu srážky a útěku. To jsem si myslel.

To znamená, nebyl jsem schopen zajistit zdroj toho zvláštního kovu, takže ta myšlenka musela na čas počkat. Nicméně, když mi Roroa později podstrčila Amidonii, věci se změnily.

Míra potravinové soběstačnosti Amidonie byla sice nízká, ale kromě pouhého železa produkovala bohatství cenných nerostných surovin. To náhodou zahrnovalo i speciální kov.

Se stabilním přísunem potřebného kovu, jsem znovu požádal Geniu, aby vyvinula miniaturizovanou verzi Malého Susumu Mark V, kterou by mohli být wyverni vybaveni.

 


„A tak vyvinula Malý Susumu Mark V Light,“ dokončil jsem to.

Mohutné Malé Susumu Mark V bylo vyrobeno menší, lehčí a dalo se instalovat na hřbet sedla wyverna. Důvod, proč tam byly dva kruhy, byl ten, že jen s jedním přitáhl jezdce, kteří se dostali před něj. Aby se tomu zabránilo, prstence byly umístěny vlevo a vpravo. Mimochodem, když se nepoužívaly (když se jezdec chtěl soustředit na těsné zatáčky nebo wyvern sám mával křídly), mohly být zavřené jako mušle. Oproti tomu, když se zařízení používalo (pro vysokorychlostní lety s dlouhým doletem), mohl wyvern udržet svá křídla v otevřené poloze a soustředit se pouze na vytvoření vztlaku.

S vynálezem Malého Susumu Mark V Light byli wyverni naší země, jak jsem doufal, schopní překonat gryfské eskadry Říše ve všem kromě rychlosti otáčení.

Když toto vysvětlení slyšel, bývalý generál letectva, Castor, byl hluboce ohromen. „Je to neuvěřitelný vynález, to ano, ale … nemohl jste něco udělat s tím jménem?“

To byla jediná věc, která ho zklamala. To bych mohl vyprávět.

„Zaregistroval jsem ho alespoň jako lehké Maxwellianské pohonné zařízení,“ řekl jsem.

„Jo, myslím, že to je lepší.“

Tehdy jsem si všiml, že Juna má ve tváři zachmuřený výraz.

„Hej, co se děje, Juno?“ zeptal jsem se.

„Hm … máte v plánu bojovat s Říší, pane?“ zeptala se ustaraně Juna.

Oh... Po vyslechnutí mého vysvětlení by si to možná myslela. Byla to pravda, používal jsem Říši jako svého imaginárního nepřítele při vývoji zbraní. Vždy byste se měli připravit na nepřítele silnějšího, než jste sami. Ale…

„Dokud císařovna Maria z říše Gran Chaos zůstane věrná svým ideálům a bude silná, nemyslím si, že budeme mít problém,“ řekl jsem. „Ani já nemám v úmyslu bojovat proti Říši tak, jak existuje teď.“

„... Ne?“

„NOPE. Ale... nikdo neví, co nás čeká v budoucnosti. Neexistuje žádná záruka, že se Říše bude držet své současné politiky, a je možné, že jednou povstane jiná významná mocnost než Říše a postaví se nám. Nechci mít naivní pohled na věci a pak se nechat zaškatulkovat, až ten čas přijde. Proto za všech okolností, musím předpokládat nejhorší možný scénář.“

Na to bylo dělání věcí, které byly jako stržení kamenného mostu a jeho nahrazení pomocí nejnovějších technik, tak akorát. Machiavelli řekl, že vladař musí být vždy připraven na změny štěstěny.

„Předpokládáš nejhorší možný scénář …. Aha,“ řekla Juna a pak už na toto téma nic neřekla.

Byl jsem si jistý, že se stále cítí nesvá, ale nakonec mi věřila. Liscia a Aisha mohly být někdy stejné. Roroa byla jediná, která se necítila nesvá a skutečně mi pomohla načerpat palivo.

Upřímně... všechny pro mě byly až moc dobré.

Castor se zeptal, „Dříve jste říkal, že tohle je testovací místo pro tajné zbraně a typy vojáků, že? Zbraňové části rozumím, ale co to má znamenat s tajným typem jednotky?“

„Jestli to chceš vědět, budeme muset jít ještě o kousek dál,“ odpověděl jsem.

Vykročil jsem a vedl skupinu k naší další zastávce. Zatímco jsme postupovali otevřeným polem, tráva se náhle zastavila a byla obnažená holá půda. To místo, kde byl položen červený jíl, bylo jako sportovní hřiště. Nebyly však žádné základny pro baseball, ani góly pro fotbal. Jediné, co tam bylo, byly dva stany na ochranu před slunečním světlem a jeden protivzdušný opakující vrhač střel.

Uvnitř stanu byl liško ušatý mág, který byl nyní Ludwinovým zástupcem, Kaede Foxia, zabraná do rozhovoru s partou lidí, kteří vypadali jako výzkumníci a inženýři.

Když jsme se přiblížili, Kaede si nás taky všimla.

„Proč, Vaše veličenstvo a vévodkyně Excel také. Vítejte.“ Kaede nás s úsměvem přivítala.

„Dlouho jsme se neviděli,“ odpověděl jsem. „Vedli jste si dobře?“

„Ano. S Halem se nám oběma daří dobře. Oh? Princezna s vámi dnes není?“

„Jo …. Tato dáma je pro dnešek mou partnerkou,“ řekl jsem jí šeptem, položil jsem Juně ruku na dolní část zad a trochu ji postrčil.

Juna postoupila o krok dopředu a pak lehce sklonila hlavu. „Ráda vás poznávám. Jsem Juna Doma, dříve u námořnictva.“

„Ale ne! Vy jste Prima Lorelei, že?! Jsem fanoušek, víte! Prosím, dovolte mi podat vám ruku!“ Kaede držela Junu za ruku oběma rukama a třásla s ní nahoru a dolů. „Nikdy jsem nevěděla, že jste u námořnictva …. že? Neřekl právě Jeho Výsost, že jste jeho partnerka...?“

Kaede rychle zamrkala a pak se na mě podívala.

Řekla jsem, že je to moje partnerka, myslela jsem si, že by bylo v pořádku, kdyby Kaede věděla, že jsme zasnoubení, ale bylo mi trochu trapné to vysvětlovat vlastními slovy. Když jsem se podíval, Juna také trochu zrudla.

„Hm, ehm, no.... Tak to je,“ řekl jsem nakonec.

„... Chápu to,“ řekla Kaede. „Tak takhle to je, co?“

Při pohledu na naše tváře, si chytrá dívka Kaede, okamžitě spojila tečky.

Trochu ztišila hlas a zeptala se, „Vzhledem k tomu, že to ještě nebylo oznámeno, předpokládám, že je to stále tajemství, že?“

„Jsem rád, že se těchto věcí rychle chopíš,“ odpověděl jsem šeptem. „Juna je přece neskutečně populární.“

„No, to je pravda. Myslím, že by mohly vypuknout nepokoje, kdybyste to teď oznámil.“ Kaede to myslela naprosto vážně.

No, věděl jsem to, proto jsem se snažil posunout Juninu popularitu od idolu ke zpěvačce pro malé děti.

„Když to necháme stranou, rád bych Excel a ostatním ukázal nový typ jednotky,“ řekl jsem.

„Chápu. V tom případě jsme se zrovna chystali provést cvičení, víte.“

S tím řečeno, Kaede začal dávat rozkazy nedalekým inženýrům. Nechala je křídou nakreslit dvojitý kruh uprostřed hliněného pole. Kaede pak pomocí své zemní magie (gravitační manipulace) přesunula protivzdušný opakující se vrhač střel do středu tohoto kruhu. Když Kaede dokončila nastavení protivzdušného opakujícího se vrhače střel, vrátila se tam, kde jsme byli my.

„Páni! Všechno je na místě a připraveno, víte.“

„… Co se tady vlastně chystáte začít?“ zeptal se Castor a já mu v odpověď ukázal na oblohu.

„Když se podíváš nahoru, myslím, že se to rychle projeví,“ vysvětlil jsem.

„Nahoru?“


--------------------------------------------------------------------------------------

Wyvern s vrtulí …😂😂😂😂😂
Co to bude dál…?

4 komentáře: