IwS 3 - Krátký příběh: Dítě Babylonu

 Krátký příběh: Dítě Babylonu

 

Můj nový pán byl mladý chlapec. Doktorka Babylon se o něm patrně dozvěděla pomocí artefaktu, který jí umožňoval vidět budoucnost, ale odmítla sdělit jakékoli podrobnosti a jen se mu nepříjemně zasmála. Už jsem chápala proč, protože můj nový mistr byl člověk, který dával zajímavé reakce. Líbilo se mi, jak mi odsekl na mé drobné vtipy. I když jeho plachost byla něco, na co stálo za to si stěžovat. Zajímalo by mě, jestli doktorka Babylon skutečně vyrobila Babylonská čísla a devět ostrovů pro něj. Doktorčin šťastný výraz, když vyráběla různé artefakty, se mi vryl do paměti.

„Uvařila jsem vám černý čaj.“

„Hm? Díky.“ Když jsem přinesla čaj do obývacího pokoje, mladý chlapec, můj nový mistr, něco dělal se svým podivným malým ručním artefaktem. To byl předmět, který doktorku nejvíce zajímal, když nahlížela do budoucnosti.

„Co je to za artefakt?“

„Hmm? Je to užitečný víceúčelový nástroj. Například...“ Obrátil artefakt ke mně a přiměl ho vydat podivný zvuk a záblesk světla. Nevypadalo to, že by mě někdo napadl, ale neměla jsem tušení, co právě udělal.

„Tady, podívej se.“

„...Chápu. Funkce záznamu obrazu.“ Obrazovka artefaktu mě zobrazovala, jak jsem vypadala zmateně. Vzpomínám si, že Posvátná říše Parthena, která existovala, když žila doktorka Babylon, měla podobné objekty. Byl mistrův artefakt také z té doby?

„To není všechno. Umí také nahrávat zvuky a pohyblivé obrázky. Navíc, v dnešní době mi to pomáhá s magií, takže je to můj užitečný kamarád.“

Když jsem se podíval na mistra, jak radostně vysvětluje funkce artefaktu, najednou jsem pocítila nutkání si s ním zahrávat.

„Mohl byste si vzít další, mistře?“

„Hm? Jistě.“

Odešla jsem od něj, stáhla si jednu nohu kousek dozadu, lehce jsem chytila obě strany sukně a zaujala zdvořilou pózu.

„Tak jo, jdeme na to. Tři, dva, jedna...“

V okamžiku, kdy jsem uslyšela zvuk závěrky, jsem zvedla sukni nahoru.

„BHHGHT?!”

A záblesk. Vyfotil to. Ten den to vypadalo, že mít na sobě módní spodní prádlo byla správná volba.

„C-Co-Co to sakra děláš?!“

„Myslela jsem, že to pomůže ukojit vaše tělesné impulsy.“

„Jsi hloupá?!“

Červený až po uši, mistr začal být hlučný a rozzlobený. Mělo to však jen malou sílu, protože jsem věděla, že se hluboko uvnitř se chvěje radostí.

„Co to děláš...?“

„Panebože, jestli to není jedna z dam domu.“

„Ah, Yumina?!”

Jedna z mistrových manželek, která tu chvíli byla, se na něj podívala tázavýma očima. Nebyl si vědom její přítomnosti, protože stála za ním.

„... Proč přesně jsi fotil Cescino spodní prádlo?“

„Ale neudělal jsem to! Udělala to sama a ...!“

„Tak tedy, odejdu, mistře. Klidně mi zavolejte, až budete mít další objednávky.“

„Ah! Hej! Neopovažuj se teď utéct!“

Spěšně jsem se uklonila a odešel z pokoje. Nikdo, dokonce ani služka, by se neměl zaplést do milenecké hádky. Zvláštní, když uvážím, že bych se do toho později zapojila

fyzicky.

Byl docela odlišný od doktorky Babylon, ale mého nového pána jsem měla docela ráda.

1 komentář: