IwS 3 - Mezipříběh I: Láska se nedá uspěchat

Mezipříběh I: Láska se nedá uspěchat

       

„Budu přímočará. Všechny máte rády Touyu, že?“ Tváří v tvář Elze, Linze a Yae, Yumina řekla přesně to, na co myslela. Zatímco si prohlíželi nový domov, který dostali od Belfastského krále, položila tuto otázku poté, co trojici zavolala na balkon ve druhém patře. Dívky byly nervózní a rudé až po uši.

„To není, jako bych ho měla ráda nebo tak něco! Já-já-já myslím, že je tak nespolehlivý a dobrosrdečný! N-No, je laskavý, takže to není tak, že nemá žádné dobré stránky, ale ... Ne, myslím tím - “

„Ale Elze, často se díváš na šaty, které ti koupil, a vždycky při tom vypadáš tak šťastně. Dokonce jsem tě viděla, jak je pevně objímáš.“

„Ugh?!” Elze pravděpodobně nikdy nenapadlo, že ji někdo viděl, a tak zrudla ještě víc.

 „Ty taky, Linze. Poslední den volna jsi ho sledovala, že?“

„Fhyahh?!! Já-já-já jen, umm... Chtěla jsem vědět, kam jde! Když jsem si pomyslela, že to mohl být bordel, nemohla jsem si pomoct...!“  Linze, zmatená více než kdy jindy, potřásla rukama, když to vysvětlovala.

„A to tě přimělo sledovat ho celý den, hm?“

„Uohh ...“ Linze stydlivě svěsila hlavu.

Její starší sestra dvojče o tom nevěděla, a tak se podívala na Linze šokovanýma očima. Linze to nedokázal snést, přikrčila se a zakryla si zarudlý obličej rukama.

„A ty, Yae ...“

„N-Ne, nic si o něm nemyslím, já ne ...“

„Opravdu? A co chvíle, kdy se zraníš v bitvě? Vždycky žádáš Touyu, aby tě uzdravil, že? Linze to umí taky, víš?“

„To je prostě ...“ Linze se podívala na Yae, která odvrátila zrak a dala to až příliš najevo. V reakci na to se Yumina usmála.

„Ani v nejmenším mi to nepřipadá nepříjemné. Vlastně mi to dělá radost. Koneckonců to znamená, že kromě mě existují tři lidé, kteří věří a podporují Touyu se vším, čím jsou.“

„...To je divné. Většině lidí by se to nelíbilo, že?“

„Opravdu? Řeknu to jasně. Touya je člověk, který brzy udělá velké věci. Nechat si takového muže jen pro sebe by bylo mnohem podivnější. Jsou věci, se kterými ho nemohu podporovat sama. Důvody jako „chci, aby byl jen můj“ jsou příliš bezvýznamné na to, abych si dovolila k sobě připoutat osobu, jako je on.“ Yumina odpověděla na Elzeina slova, jako by o nic nešlo. Nebylo to tak, že by ho nechtěla mít jen pro sebe, ale Yumina se spíš bála zúžení jeho možností.

Také tři dívky před ní si zasloužily její důvěru. Milovaly stejného muže jako ona a budou ho podporovat vším, co mají. S tímto vědomím něco navrhla.

„Takže, co kdybychom se všechny staly jeho manželkami?“

„Co-Cože?!“ Všechny dívky v šoku vzhlédly.



Vždycky jsem měla komplex méněcennosti kolem své sestřičky. Od té doby, co jsem byla malá, ve srovnání s ní mi říkali „grázl“ a „nedívčí“.

 

Byla pravda, že moje sestřička byla roztomilá. Vezmeme-li v úvahu, že jsem její dvojče, mohlo to znít, jako bych se jen chválila, ale ona byla dívka ve všech smyslech toho slova.

Nedalo se popřít, že je trochu introvertní a bojí se cizích lidí, ale to by ve skutečnosti mohlo fungovat v její prospěch tím, že by to vyvolalo mužskou touhu chtít ji chránit.

Uměla také vařit a byla obdarovaná magickým nadáním. Také její p-prsa byla mnohem větší než moje... Od té doby, co jsme byly dvojčata, vždycky jsem měla pocit, že bůh je ke mně v tomto ohledu trochu nespravedlivý.

Vyrostly mi vlasy jako pokus být ženštější, ale to nemělo vliv na to, kdo jsem byla uvnitř. Všichni mi stále říkali „mužná“ nebo „násilná“.

Vlastně, když jsme žili na venkově, byla jsem nejsilnější člověk ze všech v mém věku. Dřív jsem omráčila každého, kdo rozplakal mou sestřičku, takže bylo jen zřejmé, že mě neviděli jako dívku.

Touya však byl jiný. V momentě, kdy jsme se potkali, mě viděl jako dívku. A na rozdíl od chlapců na venkově byl velmi laskavý. Nemluvě o tom, že byl ohleduplný k těm nejmenším věcem a projevoval obavy, kdykoli musel.

Touya mi udělal velkou radost, když mi koupil roztomilé šaty. Nikdy by mě nenapadlo, že mi chlapec řekne, že takové šaty na mě vypadají dobře. Z toho či onoho důvodu mě pouhá vzpomínka na to rozesmála, což mě bez konce mátlo. I když to byl záhadný pocit, nebylo to, že by se mi to nelíbilo.

Postupně jsem se o něj začala více zajímat. A než jsem věděla, začala jsem se na něj dívat, kamkoli šel. Bylo jasné, že v té chvíli už bylo pozdě.

Asi ho miluju. Použila jsem „asi“, protože jsem se tak nikdy předtím necítila.

Chlapci, kteří mě obklopovali, byli buď bratříčkové, nebo nepřátelé, kteří šikanovali mou malou sestřičku. Než jsem si však uvědomila své pocity, Yumina už byla s námi. Byla chytrá, aktivní, měla talent na magii, a byla dokonce princeznou - dívkou do té míry, že to bylo nefér. Prostě jsem proti ní neměla šanci. S tou výmluvou jako tíhou jsem svázala své city a skryla je hluboko ve svém srdci.

Proto jsem zpanikařila, když mě Yumina prokoukla. Nestarala jsem se o to být jeho milenkou – mohla jsem být po jeho boku tím, že budu jeho přítelkyní a spojencem v boji. Dokonce jsem se touto myšlenkou s tím chtěla smířit.

Jako její dvojče jsem měla tušení, že Linze k němu také má podobné city. Trochu mě však překvapilo, že se tak cítila i Yae.

Yuminin návrh mě vzal přímo z překvapení k tomu, že moje mysl zmizela.

Chci říct... manželka? Já, T-Touyova žena? To znamená, že si ho budu muset vzít?! To byla nezbytná součást, že?! Milovala jsem Touyu, ano, ale nebylo to trochu náhlé?! Nevěděla jsem, jestli jsem na to vůbec mentálně připravená! A i kdybych s tím byla v pořádku, nevěděla jsem, jestli Touya bude! Co mám dělat...?!



Vždycky jsem byla plachý člověk. Neustále jsem se schovávala za svou starší sestru, nikdy jsem neřekla nic, co bych chtěla. Když jsem stála tváří v tvář lidem, které jsem neznala, začala jsem být napjatá až do té míry, že se moje slova stala trapnými a znemožnilo mi to mít řádnou výměnu názorů.

Na rozdíl ode mě se moje velká sestra nikdy nebála. Vždycky byla upřímná a rychle se s někým spřátelila. Tuhle její stránku jsem jí vždycky záviděla.

Už od mládí mě to trápilo a přemýšlela jsem, proč jsme takové jiné, přesto že jsme dvojčata. Pokud byla moje sestra slunce, já jsem byla měsíc. Měsíc by bez slunečního světla nemohl ani zářit. Bez ní bych nemohla nic dělat. A nenáviděla jsem se za to.

To byl pravděpodobně důvod, proč mě kluci kolem v dětství zlobili a šikanovali. I když většina z těch, kteří to udělali, nakonec dostala od Elze pěstí.

Kvůli tomu jsem se s chlapci nikdy necítila dobře. Pro chlapce v mém věku to platilo dvojnásob. Nikdy jsem nevěděla, co říct, když jsem byla s nimi, což způsobilo, že jsem vždy ztichla.

Můj první dojem z Touyi byl, že vypadal jako laskavý člověk. Navzdory tomu jsem nebyla schopná si s ním pořádně popovídat.

I když mě požádal, abych ho učila o magii, bála jsem se, jestli to dokážu udělat pořádně, a byla jsem napjatá, takže moje vysvětlení znělo trapně. Touya však místo toho, aby se na mě zlobil, poslouchal a byl opravdu ohromen tím, co jsem mu řekla. Než jsem si to uvědomila, byla jsem v klidu.

Od té doby mě Touya nepřestal překvapovat. Měl spříznění pro všechny typy magie, naučil nás zmrzlinu a měl ... smartfoan. Navíc nedávno dokonce zachránil život králi.

Když jsem s ním trávila více času, nakonec jsem s ním dokázala komunikovat jako bych komunikovala s normálním přítelem.

Brzy nato to však bylo opět těžké.

Když jsem s ním mluvila nebo když mě chválil, srdce se mi rozbušilo a způsobilo mi koktání. Nevěděla jsem, proč se to děje, ale když se vrátil s Yuminou po boku, cítila jsem bolest na hrudi. Tak jsem si začala uvědomovat své pocity.

Nemohla jsem s nimi ale nic dělat. Přesto, že je mladší než já, Yumina byla proaktivní a rozhodná, což z ní udělalo dobrou shodu pro Touyu. Bylo mi smutno, když jsem si musela myslet, že na ně budu muset dávat pozor a přitom skrývat své skutečné pocity.

Ale sama Yumina, která na Touyu zřejmě myslela víc než kdokoli jiný, mi řekla, abych se k ní připojila a stala se Touyovou ženou. Nejen to, ale ségra a Yae by byly také s námi. Nemohla jsem si to srovnat v hlavě…

Ale kdyby se to stalo ... Byla bych šťastná beze slov. Koneckonců, mohla bych být také po Touyově boku.

Ale to znamená, že se budeme muset vzít, ne? M-Manželství?! Už jen to slovo stačilo k tomu, abych zrudla.

Hawah, hawawah... Já a Touya? Spolu?! Jsem šťastná! Velmi šťastná, ale ...! Ale stále jsem nevěděla, jestli mě Touya přijme. Vlastně jsem ani nevěděla, jak ovládat své pocity v této věci.

Bylo to opravdu v pořádku, aby se to stalo ...? Aby jsme se s Touyou vzali...? Hawah... Awawawah...



Čepel jsem držela tak dlouho, jak jsem si pamatovala. Od svého mládí, každý den jsem trávila tréninkem se svým otcem a bratrem.

Výcvik a boj s mečem byla vždycky zábava. Máchání mečem mě koneckonců vždy uklidnilo. Nebylo nic příjemnějšího než okamžik, kdy jsem se spojila s dobře vybroušeným mečem v rukou a upadla do transu. Jediní, kdo se s tím mohli ztotožnit, byli můj otec a bratr. Moje matka a naše domácí služka, Ayane, mi vždycky říkaly, abych byla zdrženlivější a ženštější.

Poté, co jsem opustila Eashen a začala trénovat v jiných zemích, jsem nakonec dorazila do Belfastského království. Tohle byla země, kde jsem potkala Touyu-dono a ostatní.

Všechno to začalo, když mi pomohl vypořádat se s nějakými psanci. Nejdřív jsem myslela, že je z Eashenu, stejně jako já, ale ukázalo se, že tomu tak není. Okamžitě to z něj udělalo záhadného člověka, to se stalo.

Šerm Touya-dono byl docela zvláštní. No, byl zvláštní v mnoha jiných aspektech, ale nejvíc mě mátlo, že i přes držení těla a švih začátečníka byl podivně silný. Pravděpodobně byl obdařen výjimečně dobrou základní pohybovou schopností a kinetickým viděním, což mu umožňovalo lépe vnímat věci kolem sebe.

Jako důkaz toho byl schopen napodobit můj šerm a pohyby po krátkém zápase proti mně. Technika začátečníka smíšená s impozantním přirozeným talentem. Jako šermíř, byl Touya-dono opravdu zvláštní.

Zjistila jsem, že jeho nevyvážená technika je docela zajímavá, a dokonce poněkud zábavná, ale nakonec jsem začala být víc nadšená, když jsem s ním mluvila, než když jsem s ním zápasila. Tehdy jsem se snažila přesvědčit sama sebe, že k němu prostě cítím náklonnost kvůli jeho mentalitě a mnoha jeho sympatiím, které jsou podobné jako u Eashenských osob.

Na první pohled Touya-dono nevypadal ani v nejmenším silně, ani v nejmenším.

Nicméně měl sílu čelit čemukoliv, pokud to bylo kvůli tomu, co chtěl chránit… Stejně jako můj bratr.

Mohl bojovat kvůli někomu jinému než kvůli sobě. Jako by to bylo zřejmé, podal ruku každému, kdo potřeboval pomoc. Jakmile jsem si uvědomila, že to prostě patří k jeho povaze, bylo už příliš pozdě. K mému vlastnímu šoku, jsem ho začala sledovat pohledem a nebyla jsem schopna se uklidnit, kdykoliv jsme zápasili nebo si jen povídali.

Touya-dono však již měl snoubenku, Yumina-dono. Tak jsem začala věřit, že se k němu mé city nikdy nedostanou.

Nikdy by mě nenapadlo, že mi po boku Elze-dono a Linze-dono bude nabídnuto místo Touya-donových nevěst.

Jak na to mám reagovat? Čisté štěstí, které jsem cítila, se mísilo se zmatením a točila se mi hlava.

Stát se jeho nevěstou očividně znamená, že bych byla jeho m-m-manželkou...! A Touya-dono by byl můj manžel... Manžel! Není to trochu náhlé, že ne?! H-Hmm...



„J-jak na to mám reagovat ...?“

„Umm, já... Ohh...”

„Hmmm...” Ty tři zrudly a nechaly své pohledy bloudit. Bylo snadné poznat, že alespoň neodporovaly této myšlence... Yumina byla tou reakcí potěšena a široce se usmála.

„Asi je to trochu náhlé. No, odložme toto téma stranou, dokud si vy tři nebudete jisté, jak se cítíte.“ Dala ruce k sobě a dala tento návrh. Koneckonců, nutit je do toho by je mohlo nějakým zvláštním způsobem přimět k tvrdohlavosti.

„Kromě toho tu všechny plánujete žít, že?“

„N-No... jestli s tím Touya souhlasí…“

„S tím si nemusíte dělat starosti. Touya to řekl sám, že? „Mám vás rád všechny stejně jako ostatní. Jste pro mě jako rodina.“ I když je trochu smutné, že nás nazval rodinou, místo aby se k nám choval jako ke správným ženám.“ Yuminina slova přiměla Linze k zamyšlení. Kdyby se vzali a stali se manželi, nebyla by to stejně rodina?

A tak čtyři dívky uzavřely tajnou dohodu.

 


A o pár měsíců později...

„No, teď, když se věci vyjasnily a všechny jsme se staly Touyovými snoubenkami ...“ Tu noc, kdy Touya přijal jejich pocity, se všechny dívky shromáždily v Yuminině pokoji a začaly setkání. Nakonec by se takové události začaly nazývat „svatební konference“, ale na tom teď nezáleželo.

Mimochodem, jejich milovaný byl kvůli Elzeině ráně mimo a teď ležel na posteli.

„Jak všechny víte, Touyovy síly dalece přesahují normu. Stejně jako doposud je bude i nadále používat k záchraně mnoha lidí. Mohli by se však najít tací, kteří by se pokusili využít jeho moci pro svůj vlastní prospěch.“ V reakci na Yuminina slova si Yae založila ruce a přikývla.

„To je pravda. Touya-dono se zdá být zabedněný, pokud jde o jeho vlastní hodnotu.“

„Koneckonců, je dobrosrdečný. Lidé jako on se snadno oklamou.“

„Svýma Mystickýma očima takové věci snadno prokouknu, takže si s nimi nemusíme dělat starosti. Problém je se škodlivými výsledky dobré vůle.“ Elzeina slova Yuminu trochu rozesmutnila. V reakci na to Linze požádal o rozvedení.

„... Co - co tím myslíš?“

„Řekněme, že existuje žena, která Touyu miluje. Co když lidé v jejím okolí – například její rodiče, sourozenci, jiní příbuzní nebo prostě přátelé – by chtěli Touyu využít a požadovali, aby udělala něco nerozumného? Co kdyby šla a prosila Touyu, aby jí s tím pomohl? Myslíte, že by byl schopen odmítnout, i kdyby věděl, že by se při tom mohl zranit?“ Yumininy mystické oči intuice viděly pravou podstatu lidí. Ale i kdyby jejich skutečná povaha byla dobrá, nebylo zaručeno, že jejich činy budou. Skutky zrozené z dobrých úmyslů mohou vždy vyústit v něco strašného.

„Nejděsivějším scénářem by byl scénář, kdy je člověk ve stejné pozici jako my.“

„Myslíš snoubenku?“

„Ano. Věřím, že se najde víc lidí, kteří se do Touyi zamilují. S tím by mohlo... Ne, bude víc snoubenek. Až se to stane, nechci, aby to byli lidé, kteří by si vybírali zájmy a výhody své rodiny oproti tomu, co je pro Touyu nejlepší.“ Manželství mezi šlechtici bylo pouhým spojením rodin. Takové zpolitizované manželství nebylo ani v nejmenším neobvyklé a nevěst, které se vdávaly jen kvůli vlastní rodině, a ne kvůli rodině ženicha, bylo mnoho.

Yumina absolutně neměla v úmyslu někoho takového přijmout. I když se té dívce Touya líbil, musela ho postavit nade vše. Jinak z ní brzy bude jen břímě. Yuminu ani na vteřinu nenapadlo, že by s takovými ženami mohla vycházet.

I když byla princeznou Belfastu, kdyby jí otec řekl, aby Touya udělala něco nebezpečného pro dobro království, nikdy by se nepodřídila.

„Ženy, které by upřednostnily vlastní rodinu před Touyou, co? Dovedu si představit, že takových vznešených dam jsou tuny…“ zamumlala Elze.

„Nevěřím, že bych byla schopna s takovými lidmi vycházet… Skutečně by však bylo více snoubenek, bylo by ...?“

„Myslím, že ano. Sue je silná kandidátka a možná se k nám za dva roky připojí. Ne že by s ní bylo mnoho problémů.“

„To je pravda. Má ho opravdu ráda. I když v tuhle chvíli je to spíš sourozenecký vztah.“ Yumina se nebránila myšlence, že by se Sue chtěla vdát za Touyu. A otec té dívky, vévoda Ortlinde nebyl typ, který by využíval Touyu k podpoře své rodiny.

Nebylo však zaručeno, že se nenajdou šlechtici, kteří by své dcery provdaly za Touyu jen kvůli osobnímu prospěchu. To se neomezovalo jen na Belfast. Mohly by přijít návrhy na sňatek z jiných zemí, jako je Mismede a Refreese.

Yumina věřila, že ona a ostatní dívky mohou takovým věcem zabránit. Na chvíli mohly takové návrhy odmítnout pouhým konstatováním, že už jsou čtyři. S rostoucí slávou Touyi však poroste i možnost, že bude více snoubenek. Samozřejmě, kdyby nová děvčata myslela na Touyu nade vše, nevadilo by jim, kdyby se přidaly, i kdyby to byly šlechtici nebo princezny z jiných zemí.

„Prozatím však Touyu budeme muset podpořit jen my čtyři. Abychom toho dosáhly, musíme se také stát mocnými. Tedy dost silné na to, abychom mohly kráčel životem po jeho boku.

„To je pravda. Občas je opravdu nespolehlivý.“

„Já-já-udělám, co budu moci!“

„Ale co můžeme v tuhle chvíli dělat?“ Yae lehce naklonila hlavu. Nevěděla, co pro něj může udělat. Dívka jako ona, která celý život sledovala cestu meče, prostě neměla nic na mysli.

„Není třeba to přehánět. Stačí se jen pokusit stát se mu někým drahým. Protože jsme teď všechny snoubenky, možná bychom se k němu měly pokusit dostat blíž.“

„B-B-blíž, jako v ...?“

„Držet ho za ruku, spojit své paže s jeho, objímat ho. Začněte s trochou fyzické intimity, v podstatě.“ Yuminina slova přiměla ostatní dívky, aby zčervenaly. Díky čistotě, která se v té reakci objevila, se princezna usmála. V té chvíli však ona sama nedokázala být tak upjatá a udržovala své fyzické limity s Touyou přibližně na stejné úrovni jako Sue.

I když před sebou měli mnoho těžkostí, Yumina si byla jistá, že ona i ostatní dívky si povedou dobře. Koneckonců... nemohli jste uspěchat lásku, ne, jen jste museli počkat.

2 komentáře: