HRH 5 - Kapitola 2: Tajná zbraň království 7/7

Castor doširoka otevřel oči. „Cože?! Ne... To nemůžete myslet ...“

Vypadalo to, že mu došlo, kam tím mířím. Byl to muž, který býval generálem letectva, ale teď pod Excel trénoval, aby se naučil ovládat námořní síly.

Usmál jsem se, když jsem se ho ptal, „Určitě jsi studoval dál, i teď, když jsi u námořnictva, že?”

„...Ano, pane! Excel to do mě všechno natloukla!”

Castor vstal ze sedadla, pak si klekl, složil ruce před sebe a sklonil hlavu. Položil jsem kapitánský klobouk, který jsem si přinesl, na Castorovu skloněnou hlavu. Protože Castor měl rohy, byl speciálně vyroben s otvory pro ně.

„Dobře,” schválil jsem. „Tak tedy.... Castore, který nemá žádné rodinné jméno! Jmenuji vás prvním kapitánem této letadlové lodi!”

„Ano, pane! Pokorně přijímám, můj pane!”

Zatímco jsem o tom přemýšlel, Excel, která až do té chvíle tiše dohlížela na dění, promluvila. „Hee hee, to jsem ráda. To je jedno břemeno z mých ramen. Pak se usmála.

Už předtím, než ho začala učit, jsem jí řekl, že chci z Castora udělat kapitána této letadlové lodi.

„Mimochodem, pane,“ pokračovala Excel. „Myslím si, že ta letadlová loď je úžasná loď, ale nebylo by dobré, kdyby se jí pořád říkalo nosná loď. Proč ji teď nedáte jméno?”

„Hm? Oh... Na tom něco je,“ řekl jsem. „Jaké by to bylo dobré jméno?”

„Podívejme se... Myslím, že jméno místa, nebo krále, který ji postavil, by bylo nejčastější možností. Co říkáte na letadlovou loď Souma? Až jich postavíte víc, budou patřit do třídy Souma.”

„V žádném případě.”

To jsem nechtěl. Kdybych na loď, která by byla středem našeho námořnictva, dal své vlastní jméno, vypadal bych domýšlivě, a to jsem nechtěl. Kromě toho, kdyby to mělo moje jméno, říkali by věci jako, „Souma, odjíždíme!” a „Souma, stahuji se z bojové linie!” a „Souma byl potopen!” že?

...V žádném případě jsem to nechtěl. Potřeboval jsem navrhnout jiné jméno.

„Oh, hele, vím,“ řekl jsem. „Proč ji nedat jméno letadlové lodi z mého světa?

„Ze světa Vašeho Veličenstva?”

Přikývl jsem. Kdybych tomu měl dát jméno, proč bych nepoužil jméno, které existovalo v mém světě? Ať je to to, který se nikdy nesložilo tváří v tvář nepřízni osudu a které nikdy nevzdalo boj. Mělo to nést wyverny, takže tohle bylo perfektní jméno.

Podíval jsem se na letadlovou loď ostrovního typu pod námi a prohlásil, „Tímto jmenuji tuto letadlovou loď Hiryuu!”

 

Poté, co jsem dokončil jmenování Castora kapitánem Hiryuu, má práce skončila a vrátili jsme se do Lagunového Města ve vévodství Walter. Protože slunce už zapadalo, když jsme dorazili, rozhodli jsme se, že strávíme noc v sídle Excel.

Alespoň částečně proto, že to bylo pobřežní město, jsme měli večeři, která bohatě využívala mořské plody a pak Juna, Excel, Castor a já jsme si povídali u čaje v salonu.

Uprostřed té uvolněné atmosféry, Excel náhle odložila šálek a zeptala se, „Když o tom teď přemýšlím, sire, nemáte po tomhle žádné plány, že?”

Bylo to tak náhlé, že Juna naklonila hlavu na stranu a tázavě se na ni podívala. „Babičko?”

Taky mě to mátlo. Co by tak najednou mohla chtít?

„Jo...“ řekl jsem. „Až se vrátím do hradu, jsem si jistý, že pro mě bude práce, ale nic jsem si s sebou nevzal.”

„Aha. Takže teď máte čas?“ V okamžiku, kdy to řekla, se v očích Excel objevil znepokojivý záblesk.

Otřásl jsem se a cítil, jak mi přeběhl mráz po zádech. Měl jsem husí kůži, každý můj instinkt mě varoval. Cítil jsem... nebezpečí? Málem jsem vyskočil z pohovky navzdory sobě, když ...

Thump!

„Juno?!”

Juna, která seděla vedle mě, upadla na bok. Byla zhroucená přes opěradlo pohovky, už spala.

I když spí, je okouzlující... Počkat, neměl jsem čas na to myslet! Podíval jsem se na Excel, která se usmívala s malou lahvičkou v ruce.

„Nemusíte se bát. Jen ji nechávám trochu si zdřímnout.”

„Spící drogy?! Zdrogovala jsi vlastní vnučku?!”

„Zdálo se, že by se přece jen postavila do cesty, kdyby byla vzhůru.“ Excel si položila ruku na tvář a povzdechla si.

Ne ne ne ne! Dávala mi, že: „Ach, bože, ona je taková krasavice,” podívej, ale to, co právě udělala Juně, bylo dost ošklivé!

„Nemohla jsem si pomoct,“ řekla Excel. „Dostala jsem žádost od komořího, abych vám dala pár lekcí.”

„Od Marxe?! To nemůžeš myslet ...”

„To, co byste mohli nazvat sexuální výchovou,“ usmála se. „Jako starší žena chtěl, abych vás něco naučila, pane.”

„Jsi víc než jen starší!”

„Bože, to je neslušné. Moje tělo je stále plné mládí, víte.”

„Ale srdce ne!“ křičel jsem.

Excel vstala a pomalu se ke mně přiblížila. „Vytvoření dědice je pro zemi vážná věc. Zvláště s ohledem na nedostatek královských rodin. I když jsou vaše zasnoubení v podstatě už vnímána jako manželství, a i když vás ti kolem povzbuzovali, abyste si pospíšili a zplodil dědice, ještě jste nevztáhl ruku na princeznu, Junu nebo Aishu. Není divu, že má komorník takové starosti.”

„N-Ne... Doufal jsem, že počkám, až budu trochu víc připraven... však víš.”

„To nám dělá starosti,“ řekla Excel. „Možná by se to teď dalo odpustit jako mladická nerozvážnost, ale jakmile jste formálně muž a žena, jste-li neobratní a neschopní, když se pustíte do práce, mohlo by to mít vliv na váš vztah. Takové neshody mezi královským párem mohou vést k budoucím svárům uvnitř domu.”

Excel se posadila na opěradlo pohovky a objala mě kolem krku. Co to bylo?! Byl jsem jako jelen zachycený ve světle reflektorů, neschopný pohybu!

„Proto požádal komoří zkušenou ženu, jako jsem já, aby vám dala nějaký směr. Teď, pane, se přesuneme do ložnice. Dokud nepřijde svítání, budu vám dávat důkladné lekce, jak zacházet se ženou. Nejprve začněme několika přednáškami ve třídě.”

Přednáška?! To jsem ve svém věku měl chodit na hodiny zdravotní a tělesné výchovy?! Vystudoval jsem střední školu ... Počkat, myslím, že v hodinách zdravotní a tělesné výchovy nezacházeli až tak do detailů.

„Počkej, vydrž! Právě jsi řekla nejdřív, že jo?!“ křičel jsem.

„Hee hee! V každém oboru studia je nejlepší učit se zkušenostmi, nemyslíte? Jestli chcete, nevadilo by mi to držet v tajnosti před Junou a ostatními, víte? Můžeme to považovat za jednonoční nerozvážnost a já vám dám praktický trénink.”

Já to nechci, jasný?! vykřikl jsem v duchu.

Excel se usmála, položila mi ruce na ramena a naklonila se blíž, aby se mi podívala do tváře. Jo, rozhodně se bavila, když viděla moji reakci.

Obrátil jsem se k Castorovi, který tam seděl a popíjel čaj, jako by se nic nedělo, o pomoc. „Castore! Poznal jsi mě jako svého pána, že? Tvůj pán je v úzkých! Pomoz mi, prosím!”

„...Opravdu jsem vám přísahal věrnost, můj pane,“ Castor odložil čaj a řekl s až příliš vážným výrazem ve tváři. „Nicméně, nic bych si nepřál víc, než vidět pána, kterému jsem se oddal, aby po sobě zanechal potomky, kteří budou prosperovat. Nemohu vévodkyni Excel překážet. Mohu jen potlačit slzy, když ignoruji žádost mého pána o pomoc.”

„Říkáš to, ale nechceš se do toho zaplést!“ křičel jsem.

Docela bezostyšně odvrátil oči.

Praštil jsem hřebík na hlavičku, že jo, ty blbče?!

„A teď, pane, půjdeme?“ Excel mě pevně uchopila za krk a pak mě začala táhnout ke dveřím salónu.

Připravoval jsem se na útěk, ale nedokázal jsem se postavit ani na nejmenší odpor. I s přihlédnutím k mé vlastní slabosti byla její síla neuvěřitelná. Kde mělo to její štíhlé tělo takovou sílu?

„Ne, počkej, prosím, Excel, no tak,“ prosil jsem.

„Ano, ano. Můžeš všechno nechat tady té velké holce. Naučím tě to opravdu dobře.”

„Ne, chci říct... dobře, vezmu si lekce! Jen lekce! Nic z té praktické věci, jasný?!“ zaječel jsem.

„...Dobrý bože, asi se s tím nedá nic dělat. Ale jestli zjistíš, že se chceš se mnou fyzicky vypořádat, řekni, dobře? “

„Jako bych chtěl!”

Nakonec jsem byl podroben dlouhým přednáškám Excel.

Musel jsem chodit na hodiny zdravotní a tělesné výchovy od Excel, která vypadala tak podobně jako Juna, bylo to tak trapné, že jsem si myslel, že možná umřu.


--------------------------------------------------------------------------------------------

Excel – Úroveň nebezpečí SS 😂😂

6 komentářů: