HRH 5 - Kapitola 3: Svatební kurz snoubenek 2/2

Když to řekla, Excel rozbalila bílý svazek. Uvnitř bylo několik bílých poznámkových bloků. Excel dala jeden každé z nás.

Na mé obálce stálo „Přísně tajné“ a „Nesmí být vyňato ven”. To bylo více než podezřelé ...

„Hm, vévodkyně Walterová, co je to za zápisníky...?“ zeptala jsem se váhavě.

Excel listovala vlastním zápisníkem a řekla, „Hee hee. O těch bílých sešitech, co jsem vám právě dala... Mají v sobě napsáno, co si Jeho Veličenstvo Souma myslí o každé z vás!”

„„„„Cože?!““““ Všechny jsme se jednohlasně podívaly na své zápisníky.

V tomhle zápisníku?! Ne, ale... jak

Excel to vysvětlila s podivně lesklým a zářivým úsměvem. „Tyto zápisníky obsahují věci, které jsem slyšela od Jeho Veličenstva během jeho soukromé lekce. Když jsme skončili s přednáškou ve třídě, Jeho Veličenstvo řeklo, že se cítí vyprahlý, tak jsem mu dal trochu šťávy smíchané s tequeur. Když jsem se ho pak vyptávala na spoustu věcí, byl velmi výmluvný.”

Tak takhle to bylo! Juna a já jsme se proti své vůli na sebe podívaly.

Tequeur byl velmi silný alkohol. Měl lehkou příchuť a zůstal zcela nepovšimnut smíchan se sklenicí džusu. Souma ho musel hodně vypít, aniž by si to uvědomil, a pak byl důkladně vyslýchán Excel ohledně jeho citů ke každé z nás. Rozpaky z toho všeho ho musely přimět potlačit vzpomínku na to.

Zatímco jsem o tom přemýšlela, podívala jsem se na zápisník před sebou. Pokud Excel mluvila pravdu, znamenalo to, že tento zápisník obsahoval tajné pocity, které Souma obvykle skrýval hluboko ve svém srdci.

Oh... Když o tom přemýšlím, najednou mi začne bušit srdce…

Chtěla jsem to vědět, ale možná taky tak trochu ne... ale nakonec jsem to vědět chtěla. Chci říct, na Soumovi mi záleželo natolik, že bych chtěla vědět, co si o nás myslí.

Zatímco jsem o tom přemýšlela, Excel, která nebyla znepokojena naším váháním, otevřela knihu a pokračovala.

„Jak už jsem řekla, tajemstvím harmonického manželského vztahu je znát svého partnera a vědět, jak vás vidí. Podívejme se, jak se Jeho Veličenstvo Souma dívá na každou z vás. První… Roroa.”

„Meowco?!“ Roroa reagovala jako vyplašená kočka.

„Nejdřív začneme jeho hodnocením Roroy.”

„C-Co, proč já?! Neměla by to dělat hlavní snoubenka, velká sestra Liscia, první?”

„Není pro to žádný zvláštní důvod,“ řekla Excel. „Prostě jsem si myslela, že začneme s osobou, která Jeho Veličenstvo poprvé potkala naposledy.”

„No, jistě, jsem tady nováček, ale... No, je to lepší než jít poslední, asi jo.“ Zdálo se, že se s tím Roroa zdráhavě smířila.

...Co? Takže jsem byla poslední? Urgh... To znamenalo, že napětí bude trvat déle a to se mi nelíbilo ...

Excel si posunula brýle a pak se podívala do zápisníku. „Tak tedy, toto je hodnocení Roroy Jeho Veličenstvem Soumou.”

„C-Co je to? Začínám být podivně napjatá.”

„Ehm... Podle Jeho Veličenstva, „Líbí se mi, jak je Roroa tak bystrá a přátelská. Je úžasné, jak se dokáže sblížit s tím, s kým mluví. Umí být trochu horkokrevná, ale to je jen jeden z jejích půvabů. Dělá mi radost, když vidím, jak se k Liscii chová jako ke své starší sestře. Kromě toho, Roroino finanční cítění je mimo tento svět. Abych byl zcela upřímný, ekonomika království by bez Roroy a Colberta nemohla fungovat jako nyní. Jsem vděčný, že ji mám s sebou a že ji mám za snoubenku.““

„O-Oh...“ Roroa položila hlavu na stůl. Rukama si zakrývala jasně červené tváře. „Tohle... To je zatraceně trapný,“ svíjela se trochu Roroa.

Jo, trochu jsem se styděla, když jsem to slyšela. Souma nebyl ten typ, co by nám to řekl na rovinu, takže když vyšel ven se svými nenalíčenými pocity a řekl věci jako, „Miluju tě,” nebo, „Jsem vděčný, že tě mám po svém boku,” opravdu nás to ovlivnilo. Teď, když k tomu došlo, najednou mě velmi zajímalo, co si o mně myslí.

Zatímco jsme se trápila nad tím, co přijde, Excel pokračovala ve čtení s výrazem, jako by o nic nešlo. „Navíc, když jsem se zeptala Jeho Veličenstva, „Máte něco na srdci, když přijde na Rorou? Jeho odpověď zněla, „Vím, že to byla válka, ale pořád mi vadí, že jsem zabil jejího otce.““

„Cože?!“ Roroa v rozpacích přestala psát a okamžitě se vzpamatovala.

„Bylo to zabít nebo být zabit, ale pořád jsem vrah jejího otce. Roroa říká, že si nebyli blízcí, ale co když to není to, co opravdu cítí, a ona si mě ve skutečnosti nechce vzít.... Občas si s tím dělám starosti,“ řekl.“

„J-je to hlupák?!“ vykřikla Roroa.

Měla jsem pocit, jako by mi na hlavu vylili ledovou studenou vodu. Oh, jasně... Uvědomila jsem si to. Kdyby to byly Soumovy pravé pocity, zahrnovaly by i nejistoty, které nám normálně neukazoval. Když si pomyslím, že k Roroe něco takového cítil.... Toho bych si nikdy nevšimla.

Roroa vstala a rozhořčeně dupla. „Miláčku, ty hlupáčku! Už jsem to všechno zvážila! Jsem s tebou, protože jsem chtěla být, tak proč na to myslíš?!”

„Roroo!“ Vstala jsem a objala Rorou. Přestala dupat nohama se slzami v očích.

Také jsem chápala, proč se Souma cítil provinile, když došlo na Rorou. Bylo to proto, že Roroa pro něj byla důležitá. Přesto, i když to řekl, bylo špatné, že její náklonnost k němu nebral za bernou minci.

Roroa vzlykala a otírala se mi obličejem o hruď. „Ohh... Velká sestro Cioooo.”

„Já vím. Soumu budeme muset vyřídit později.”

Aisha a Juna přikývly. Mohlo to být něco, co udělal nevědomky, ale bude muset zaplatit za to, že naši “sestřičku“ rozplakal.

Po čekání, až se Roroa uklidní, k ní Excel promluvila. „Důvod, proč o tom Jeho Výsost přemýšlí, je ten, že tě miluje a jsi pro něj důležitá. Rozumíš tomu, že?”

„...Jo,“ řekla Roroa. „Proto, i když je frustrující, že se k němu moje city nedostanou, byla jsem trochu šťastná, že miláčkovi tolik záleží na mém starém já.”

„Jestli tomu rozumíš, tak budeš v pořádku,“ řekla Excel Roroe s úsměvem.

Bylo to trochu bouřlivé, ale teď byla Roroa hotová. Další Excel zavolala jméno své vnučky.

„Juno. Jeho Výsost tě hodnotí tak, „Je hezká, je krásná, a to je asi tak všechno. Nemyslím tím jen její vzhled nebo hlas, myslím tím i její srdce. Mám pocit, že ze všech mých společníků je to ona, kdo se vždy o krok vrátí, aby se podíval na širší obraz. Je to opravdu ideální žena. Někdy si říkám, jestli je v pořádku, že ji mám za snoubenku, ale nechtěl bych, aby ji měl někdo jiný. Snažím se ze všech sil být mužem, který je dost dobrý na to, aby byl jejím manželem, ale je frustrující, že to nedokážu úplně zvládnout.““

„Tak takhle se cítí Jeho Veličenstvo...“ Juna měla na tváři lehký, ale šťastný úsměv. No, samozřejmě, každá dívka by měla po vyslechnutí „Nechtěl bych, aby ji měl někdo jiný“... víte?

Excel četla dál. „Takže když jsem se ho zeptala, „Máte něco na srdci, když přijde na Junu? Jeho odpověď byla, „Juna je příliš zralá a neumí nechat ostatní, aby jí dopřávali, takže když se občas nechá rozmazlovat, jako mladší chlap, cítím se opravdu výjimečně.““

„...Promiň, ale měla jsem dojem, že jsme s Jeho Veličenstvem stejně staří?“ přerušila ji Juna.

Teď, když se o tom zmínila, slyšela jsem, že Juna měla letos oslavit dvacetiny, stejně jako Souma.

„Je to něco, co si Jeho Veličenstvo uvědomilo později, ale v jeho světě, je rok zřejmě 365 dní,“ řekla Excel. „Dny v našem světě jsou 384 dní, takže s rozdílem mezi nimi bys byla v Soumově světě o rok starší.”

Rozdíl mezi roky obou světů činil 19 dní. 365 děleno 19... Zhruba za 19 let by to znamenalo celoroční rozdíl.

Tento fakt uvrhl Junu do vzácné paniky. „Já – já jsem starší než Jeho Veličenstvo Souma? Promiň, co na to řeklo Jeho Veličenstvo? Není proti tomu mít starší ženu, že ne?”

Nemyslela jsem si, že Souma někdy Junu odmítne jen proto, že je starší než on, ale nejspíš si nemohla pomoct a dělala si starosti. Mimochodem, když se zmínila o možnosti, že by nechtěl starší ženu, Aisha vypadala, jako by ji právě zasáhla zbloudilá kulka. Podle vzhledu člověk nikdy nepozná, jak je kdo z dlouhověkých ras starý. Ani nám nikdo neřekl, kolik jí je.

Excel se na Junu široce usmála. „Neboj se. Toto řeklo Jeho Veličenstvo Souma, „V mém světě bylo jedno přísloví: „Najdi si o rok starší ženu, i kdybys na to musel nosit kovové sandály“. Juna je žena, která stojí za to nosit kovové sandály, které se neopotřebují, a hledání celého světa. Není s tím vůbec žádný problém.““

„...Jsem ráda.“ Juna vypadala, že se jí hluboce ulevilo.

Pak přišla řada na Aishu.

„Jeho Veličenstvo ohodnotilo Aishu ...”

„Hm? Proč jste se tam najednou zastavila?“ vybuchla Aisha.

„No..., je jako domácí mazlíček.“

„Řekl, co?!“

„„„Oh...”””

„Cože?! Proč všechny vypadáte spokojeny s tou odpovědí?!“ vykřikla Aisha.

No, chci říct... chápeš? Když byla Aisha se Soumou, byla jako psí mazlíček, chytala kořist pro svého pána a pak řekla, „Chvalte mě, chvalte mě,“ když nakonec vrtěla ocasem.

„Podle Jeho Veličenstva Soumy, „Aisha je silná, ušlechtilá a krásná bojovnice. Bylo by fér nazvat ji největším válečníkem tohoto království. Je uklidňující mít ji po svém boku... nebo by mělo být, ale mám pocit, že ji občas nemůžu nechat samotnou. Má to být její práce, aby mě chránila, ale nakonec chci chránit já ji… No, když došlo k té katastrofě v Bohem Chráněném Lese, přece jen jsem viděl, jak emocionálně křehká dokáže být.“ Na mou otázku, „Máte o ní něco na srdci?“ odpověděl, „Doufám, že budeme moci sedět u jednoho stolu navždy, asi jo.““

„Uwahhh! Selhala jsem jako bodyguard!“ zakvílela Aisha. „Ale stejně, když říká, „Nemůžu ji nechat samotnou,“ a „Chci ji chránit,“ připadala jsem si tak trochu šťastná, hloupá jááá!”

Zatímco Aisha skláněla hlavu na stůl, zaseknutá mezi pocitem štěstí a ubožáctví, Roroa ji jemně poplácala po zádech. Vypadalo to, že Aisha je v šoku, ale pokud jde o mě... Možná jsem na ni trochu žárlila? Pokud byla jako domácí mazlíček, znamenalo to, že si jí tak vážil a já chtěla, aby řekl, že mě chce taky chránit.

Počkat, byla jsem vždycky tak náchylná k žárlivosti?

Slyšet Soumu chválit jeho další snoubenky, přistihla jsem se, že jim závidím, a trochu mě to šokovalo. To byl pocit, který jsem si nemohla dovolit obejmout, že? Byla jsem kandidátkou na Soumovu první královnu. Víc než kdokoliv jiný tady jsem musela respektovat harmonii mezi mými kolegyněmi královnami. Cítila jsem ruku, kterou jsem držela za límec pevněji.

Konečně přišla řada na mě.

„Konečně, princezna Liscia... U tohoto bych měla začít s jeho odpovědí na mou otázku‚ „Nemáte na mysli něco, co se týká princezny Liscie?“ asi.“

„Huh...?”

Proč jsme začínali s tím „Máte něco na srdci?” otázka pro mě? Chtěla jsem zjistit, co si o mně Souma myslí, stejně jako všechny ostatní. Zatímco jsem přemýšlela, Excel s úsměvem mlčky zavrtěla hlavou.

„To není třeba. Myslím, že jeho hodnocení vás je shrnuto v jeho odpovědi na tuto otázku. Toto řeklo Jeho Veličenstvo, „Nic.““

Nic? Neměl nic na srdci, když přišlo na mě? To není fér... Měl něco pro všechny ostatní, že? A přesto... když to přišlo na mě, bylo to „Nic“...

Proč…?

„Princezno!“ vyštěkla Excel.

Málem jsem se ztratila ve svých myšlenkách, ale hlas Excel mě znovu postavil do pozoru.

„Ach! Promiňte.“

„Poslouchejte, dokud neskončím, prosím. Jeho Veličenstvo pokračovalo v tomto, „Toho zasněženého dne jsem jí řekl to nejdůležitější. Nemám k tomu co říct.“ Pokud jde o to, co řekl toho zasněženého dne.... Zdržela jsem se podrobného dotazu, ale myslím, že musíte tušit, co tím myslel, že?”

Vrátilo se mi to. Ze všech dnů, které jsem strávila se Soumou, byl jeden den, kdy jsem si živě pamatovala, že sněžilo. Byl to 31. den, 12. měsíce, roku 1 546. kontinentálního kalendáře. Loni na Silvestra.

„Pravda je, že to je něco ... Opravdu jsem ti to měl říct před Aishou, Junou Roroou ...“

Tu noc, na terase úřadu pro vládní záležitosti, to Souma řekl.

„Liscio... Miluju tě. Prosím, vezmi si mě.”

Souma mě požádal o ruku ve sněhu, který právě začal padat. Už mi řekl to nejdůležitější a už nebylo o čem přemýšlet. Tak to říkal Souma.

Chápu ... Už jsem je přece dostala, ne? Pocity, které Soumovi byly nejdražší. Ve chvíli, kdy jsem si to pomyslela, jsem měla na hrudi teplo. Tehdy...

Plác, plác, plác, plác... Roroa, Aisha a Juna mě začaly plácat po zádech.

„Au...! Hej, přestaňte! To bolí!“ křičela jsem.

„„„...”””

„Nevím,“ řekla Roroa. „Připadá mi strašně nefér, že to chápe jen velká sestra Cia.”

„Ohh... Něco speciálního jen pro vás dva, tak žáárlíím,“ zasténala Aisha.

„Ah! Drahá, jak hanebné ode mě ...“ řekla Juna.

Když jsem se podívala na žárlivou Rorou, Aishu a Junu, která se červenala rozpaky z toho, co právě udělala, rozesmála jsem se.

Jo. Přesně tak. Každý mohl žárlit, nebo cítit že věci nejsou fér. Skutečnost, že jsem byla kandidátkou na první primární královnu, s tím neměla nic společného. Byl to pocit, který jsem měla jen proto, jak moc mi na člověku záleželo. To je ten případ ...

„...Hej, Roroo, já na vás ostatní taky žárlím, víš?“ řekla jsem.

„Hm? Vážně?“ zeptala se.

„Jo. Chtěla jsem, aby mi řekl, „Tohle se mi na ní líbí,“ nebo, „Nechci, aby ji měl někdo jiný,“ nebo, „Chci ji chránit.““

„Hmm. No, možná to tak prostě chodí.”

Proto jsem to musela přijmout, ne popřít. Protože jsem si uvědomila, že ten pocit je důležitý.

 

Když jsme měly všechna naše hodnocení za sebou, Excel zatleskala.

„Teď všechny chápete, co si o vás Souma myslí. Odsud, myslím, že se pustíme do více praktických poznatků o tom, jak zlepšit vaše manželské vztahy.”

„Praktické znalosti?“ ozvala jsem se bez přemýšlení, za což mi Excel věnovala neuvěřitelně milý úsměv.

„Neříkal jsem to už na začátku? V této přednášce vás naučím, jak byste se měly chovat jako manželky, jak pánové uvažují, a všechno od toho, jak podporovat svého manžela až po to, jak vykonávat své noční povinnosti v ložnici tak, aby vaše manželské vztahy probíhaly hladčeji. O tom vás budu velmi důkladně učit.”

„„„„...”””” Všechny jsme upadly do mrtvého ticha.

Správně. Teď, když se o tom zmínila, řekla, že právě o tom je tento kurz.

„Um, babičko. Odložme ostatní části stranou, no... M-musíme rozhodně brát tvé přednášky na naše noční, um, “p-povinosti“?“ zeptala se Juna.

„J-jak řekla Juna,“ dodala Aisha. „Je to prostě příliš trapné...”

„Trochu mě to zajímá, víš?“ vložila se do hovoru Roroa.

„R-Roroo!“ křičela jsem.

„Cože? Nezajímá tě to, velká sestro Cio?”

„To je.... Možná trochu, ale...”

Zatímco jsme se chovaly neochotně, Excel nám věnovala pohled, který jako by říkal, „Už jsem to s vámi takhle naplánovala,“ a sebejistě poklepala po zbývajícím černém uzlíku.

„Ale ne? Jste si jisté, že si chcete tuhle příležitost nechat ujít? Když dotáhnete moje přednášky do konce, dostanete jeden z nich na památku.”

Jak řekla, Excel rozbalila černý svazek a uvnitř byly zápisníky jako předtím. Tyto knihy však byly tenké a jejich obálky černé. Jejich přikrývky nesly ještě nebezpečnější zvuk, „Dokumenty obsahují přísně tajné utajované informace,” a „Odstranit spalováním po přečtení.”

Jednali s nimi jako se zakázanými knihami, ale Excel jednu otevřela a začala v ní listovat, jako by nám ji chtěla ukázat.

„Tento černý zápisník obsahuje [cenzurované] věci, které po vás Jeho Veličenstvo Souma chce, abyste pro něj udělaly, nebo které chce udělat on pro vás, a situace, které s tím souvisejí.”

„„„„Huh...? Cožeeeee?!””””

Výraz v očích všech se změnil.

[Cenzurované]? Počkat, vážně?! myslela jsem.

„To všechno jsem slyšela, když jsem mu dala ještě více tequeur, takže jsem si tím jistá,“ řekla Excel. „Stručně řečeno, tyto zápisníky obsahují holou pravdu o jeho touze po vás čtyřech, kterou Jeho Veličenstvo Souma obvykle drží pod kontrolou a schovává.”

Tak to bylo ono!

Juna a já jsme se na sebe znovu podívaly. Není divu, že tu vzpomínku potlačil. Kdyby si pamatoval, jak žvanil o všech těch trapných věcech, byla jsem si jistá, že už se nám nikdy nebude moci podívat do očí.

Všichni upřeně hleděli na černé zápisníky. Excel předvedla, jak listuje jedním z nich, aby ho viděla jen ona.

„Můj ty, to je zajímavé. Zdá se, že s každou z vás chce dělat něco jiného. S Roroou... Hoho. S Aishou... Aha, tak takhle se mu to líbí, co? S Junou... Bože, být zase tak mladý. A s princeznou ... Hee hee.”

Hee hee, co?! Co přesně tam bylo napsáno?!

I když byla Excel krásná, když se na nás úkosem podívala se svůdným úsměvem, vypadala také jako pán démonů. Nevím... Muselo mi být Soumy po tom všem líto.

„Um... Vévodkyně Walterová? Myslím, že ty zápisníky zacházejí trochu daleko...“ zaváhala jsem.

„Aha, vy je tedy nechcete? V tom případě budou muset být spáleny, jak se píše na obalu...”

„„„„Chceme je!““““ vykřikly jsme jednohlasně.

Excel spokojeně přikývla.

...Promiň, Soumo. Ale jsem si jistá, že je to pro dobro království. Zatímco jsem se vymlouvala na svého nepřítomného nastávajícího, vzdala jsem se.

„Teď začneme s přednáškou,“ řekla Excel s uspokojením.

Tak začala první přednáška o Svatebním výcviku od Excel.

Náplň kurzu nás přirozeně občas uváděla do rozpaků, ale Soumovy snoubenky braly lekce vážně. To se týkalo i mě.

No, samozřejmě, chtěla jsem ten černý zápisník ... Cítila jsem, že je to nezbytné pro vybudování stabilní domácnosti a stabilní země.

Abychom mohli žít šťastně až do smrti.



Nyní k těmto černým sešitům, říká se, že v pozdějších dnech by kandidátky na královny požádaly Excel, aby je pravidelně produkovala. Nejdřív je spálí, až je dočtou, ale nakonec je začnou skladovat někde v bezpečí, protože si myslí, že by v budoucnu mohly být zase užitečné.

V pozdějších letech se historický vědec, který objevil krabici obsahující několik těchto brožur, pokusil oznámit jejich obsah na historické konferenci, ale zastavil se těsně před oznámením a tvrdil, že objevené dokumenty jsou „falzifikáty“. Objevily se zprávy, že skupina podezřelých mužů s ním navázala kontakt několik dní předtím, ale pravda o těchto zvěstech zůstává ve tmě.

-----------------------------------------------------------------------------------------

😁Excel opět potvrdila že je úroveň nebezpečí SS ne-li SS+ 😂
Chudák Souma… 😁


4 komentáře:

  1. ďakujem. Pri "výsluchu" vyjavil úplne všetko o "budúcich manželkách" a aj svoje tajné túžby ohľadom každej kandidátky.
    PS: Zatiaľ sú to štyri, ale môže ich byť až osem, potom to už bude riadny snem.

    OdpovědětVymazat