IwS 4 - Kapitola 2: Měsíční Čtenář, čtenářská kavárna 6/6

 

Toho rána jsem se probudil s tlakem na rtech a vlhkým pocitem v ústech. Přímo před mým obličejem byla tvář jiného jedince. Rosetta. Oči měla zavřené.

„Mmmph?!”

„Oho! Probudila jsem vás, pane, ano, pane!“ Co— Huh?! Co to k čertu?! Proč je tady Rosetta?! Proč mě budí líbáním?! Co - ?!

„Genetická registrace dokončena! Jen jsem ukládala vaše geny, pane! Teď je to oficiální! Vlastnictví dílny a mé rozkošné já přešlo na vás, Mochizuki Touyu, pane ano pane!“

Huh? Uh ...? No jasně... registrace dílny. To jsem ještě neudělal, že... Měl jsem tolik práce, že jsem na to úplně zapomněl. I tak... tento způsob registrace je problém. Trochu mi to škodí na zdraví.

Nebyl jsem si jistý, jestli se Rosetta stala služkou jako Cesca, ale každopádně na sobě neměla uniformu. Měla na sobě něco, co vypadalo spíš jako mechanická kombinéza. Přemýšlel jsem, jestli by to měl mít na sobě průmyslový manažer, ale neobtěžoval jsem se o tom příliš přemýšlet.

Podle toho, co jsem pochopil, vyráběla něco v dílně. Neměl jsem tušení proč, ale došlo mi, že to má něco společného s tím, že se snaží něco dokázat.

No, nevadilo mi to. Mohla dělat cokoli.

„Mistře, pane! Chtěla bych víc železa a stříbra, pane!“

„Zase? Co to proboha vyrábíš?“

„To je tajemství, pane! Potřebujete jen vědět, pane, ano, pane! “

Vždy s touto odpovědí... No, to je jedno. To brzy zjistím. Předal jsem nějaké drobné Rosettě, aby mohla jít a koupit potřebný materiál. Přijala peníze se závratným úsměvem na tváři. Bylo to něco jako dávat kapesné dítěti, upřímně.

„Oh, hlášení o stavu, pane! Do sídla přišel host!“

„Host ...? Zajímalo by mě, kdo to je.“ Rychle jsem se převlékl z pyžama a zamířil dolů. Po vstupu do obývacího pokoje mě přivítali Laim a generál Leon.

„Ah, Touyo můj chlapče! Omlouvám se, že jsem přišel tak brzy.“

„Překvapuje mě, že vás vidím, generále. Děje se něco?“

„Ne, vlastně jsem přišel kvůli osobním záležitostem. Něco bych od tebe chtěl!“

Hm? Co by ode mě mohl chtít?

„Udělal jsi z mému Lyonovi zajímavou zbraň, že? Takovou, která má podobu kopí i meče.“

Oh, ta co jsem mu dal, když jsem zmlátil ty pitomý ušlechtilý spratky…

„To jsem udělal. Proč, je na tom něco špatného?“

„Naopak, je to skvělé! Proto jsem se přišel zeptat, mohl bys mi udělat rukavice s podobnými funkcemi?“

„Huh?”

„Dnes se rytířský řád a královská armáda účastní společného výcviku. Pro otce by bylo nanejvýš trapné prohrát se svým synem, Určitě to chápeš.“

To je váš důvod...? Je těžké uvěřit, že takový chlap vychoval Lyona.

„Ale vaše rukavice už jsou prodchnuté magií, že ano, generále?“ Zatímco jsem mluvil, generál si sundal rukavice uvázané u pasu a položil je na stůl.

„Je to tak, jak říkáš, tyhle jsou prodchnuté ohnivou magií. Ale kromě toho neexistuje žádný skutečný efekt. Pokud je to možné, chtěl bych kouzlo, které posílí mou útočnou sílu. Také bych rád požádal o obranné kouzlo, pokud by to nebylo příliš.“

„Já... chápu...“ No, když tomu vtisknu [gravitaci], mohl bych určitě zvýšit destruktivní výstup... A pravděpodobně bych mohl udělat program, který by to změnil na štít.

„Dobrá, budu na tom pracovat za vás. Chcete, abych aplikoval efekty na tyto? Nebo bych měl vytvořit úplně novou sadu?“

„Tyhle rukavice pro mě mají sentimentální hodnotu. Byl bych raději, kdyby zůstaly beze změny, takže bych byl raději, kdybys mi udělal nový pár.“

„To je fér.“ Použil jsem [sklad], abych vytáhl další mithril. Pak jsem ho vytvaroval do dvou rukavic. Obložil jsem je kožešinou mocného monstra a nechal generála, aby je vyzkoušel, abych mohl provést příslušné úpravy velikosti. Generál byl pravák, tak jsem se ujistil, že štít bude vlevo. Potom, jsem použil příslušná kouzla [program] a [gravity].

„Bude to prozatím stačit?“

„Páni! Dokázal jsi to!“ Podal jsem mu nově vytvořené mithrilové rukavice. Generál si je obě nasadil a s úsměvem na tváři si plácl rukama.

„Hoho, přesně jak by člověk od mithrilu očekával, je rozhodně lehký.“

„Vysvětlím vám, jak fungují v boji, jestli se ke mně chcete připojit jinde.“ Otevřel jsem [bránu] do oblasti, kde jsem bojoval s krvavým krabem. Takové odlehlé místo bylo koneckonců nejlepší pro vyzkoušení destruktivních schopností.

„Dobrá... za prvé... Levá rukavice se může stát štítem. Abyste to spustil, musíte říct frázi „štít zapnout “ a frázi „štít vypnout“, abyste to vrátil do normálu.“

„Ohoho... Štít zapnout. Ohohooo!!!“ Levá rukavice reagovala na generálův hlas a rozšířila se do středně velkého štítu. Myslel jsem, že se to bude hodit proti nepřátelům, kteří třímají čepele a tak.

„Další jsou útočné schopnosti. Když řeknete slovo „dopad“ vaše pravá rukavice zvýší svou hmotnost asi dvěstěkrát oproti standardu asi na sekundu. Když to řeknete správně, když útočíte, měl byste mít mimořádně silný úder. Je to extrémně nebezpečné, tak to prosím nepoužívejte proti lehce vybaveným lidem nebo slabým lidem.

„D-Dvěstěkrát?!“ Jedna rukavice vážila kolem pěti kilogramů. Říkal jsem si, že zesílení váhy dvěstěkrát bude stačit, ale možná to bylo trochu moc extrémní... Je to jako divoce houpat kolem masivním kladivem.

Když jsem se zamyslel, zaujal generál bojový postoj před velkým kusem skály. Odtáhl pravou ruku... A udeřil do hmoty překvapivou rychlostí.

„Dopad! V okamžiku, kdy jeho ruka dopadla na skálu, rozpadla se mi před očima na drobné úlomky.

...Je pravda, že jen já mohu udělat něco takového, ale možná jsem mu dal trochu moc...

„Ohoho! To je vynikající, chlapče! Určitě teď zvládnu těžké pěšáky a velká monstra bez jakýchkoliv obav!“ No, je to generál... takže jsem si jistý, že toho nezneužije nebo tak něco.

„Kromě toho je tu fáze „režim paralyzování“ k paralyzování nepřátel a fáze „režim spalování“ k pálení nepřátel. Stačí říct 'Režim vypnout' a vše se vrátí do výchozího stavu.“

„Ooh, tys to taky okouzlil ohněm? Jsem tak vděčný, že si teď můžu nechat svou přezdívku Ohnivá pěst Leon.“ Generál se usmál. Upřímně, vypadal opravdu vzrušeně. Okamžitě zapnul režim spalování a začal stínovat. Poté, co s ničím nebojoval, dokud nebyl spokojen, deaktivoval rukavice a se šťastným výrazem si je prohlédl.

„Ach, to je báječné.... Když mi Lyon ukázal svou zbraň, docela mě to zarazilo. Jsi si jistý, že nejsi vhodnější jako mistr kovář nebo tak něco?“

„Nemám v úmyslu to dělat na profesionální úrovni, to ne. „Zbraně, které jsem vyrobil, byly vhodnější spíš pro bestii než pro člověka. Mohli by být příliš snadno zneužity. Dělat je pro přátele mi stačilo. Ani jsem z nich nechtěl brát peníze. Ale kdykoliv jsem se o tom zmínil, vždycky mi říkali, „To nepůjde, aspoň mi dovol, abych ti něco vynahradil“. Vždycky jsem měl tendenci alespoň přijímat náhrady místo hotovosti. Jídlo bylo nejlepší volbou.

Generál byl nadšený, že svého syna okamžitě zbije... nebo spíš nadšený, že bude trénovat se svým synem, tak jsme otevřeli portál na cvičiště.

Generál se vydal hledat Lyona a radostně řinčel rukavicemi o sebe. Odpusť mi, Lyone...

Moje mise byla splněna, tak jsem myslel, že půjdu domů, ale pak jsem si všiml dvou známých tváří. Byl to Will a také Neil. Vypadalo to, že trénují.

Will sekl po Neilovi, ale starší muž se docela snadno vyhnul, kopl do chlapce a podrazil ho.

„Protivník může být šermíř, ale to neznamená, že může použít jen svůj meč! Útoky mohou přijít z mnoha míst, chlapče. Nikdy nezlom postoj!“

„A-Ano, pane!"

Heheh... Vypadá to, že tihle dva tvrdě pracují. Opřel jsem se loktem o plot obklopující cvičiště a díval se, jak na to jdou. Ve srovnání s dřívějškem, se Will rozhodně zlepšoval. Byl jsem rád. Vypadalo to, že mu Neil opravdu dává vážné řešení. Věřil jsem, že se z toho kluka ještě stane opravdový rytíř.

„Hm? Touyo?”

„Huh? Elze?“ Objevila se Elze a otírala si ručníkem pot z čela.

„Co se děje? Vstal jsi brzy. Normálně vstáváš, až když se dostanu domů.“ Když to řekla takhle, vypadal jsem jako líný povaleč. Podle mého názoru bylo příliš brzy na to, abych vstal.

„Probudila mě návštěva generála. Chtěl, abych mu vyrobil novou zbraň.“

„Hmm, chápu.“ Kdybych byl upřímnější, řekl bych, že mě probudil Rosettin polibek, ale necítil jsem potřebu přidávat olej do ohně.

„Ah, to je pravda, Touyo! Pokud míříš domů s [bránou], můžeme se nejdřív zastavit u Stříbrného Měsíce? Chci použít horké prameny!“ Elze najednou přišla s něčím nečekaným. V minulosti jsme podnikli několik skupinových výletů k horkým pramenům. Sakra, párkrát jsme tam byli i ráno. Pochopil jsem, proč byla Elze tak dychtivá. Vypadala nesmírně zpocená a pravděpodobně tvrdě pracovala.

„Dobrá, můžeme tedy vyrazit?“

„Yeah!“ Otevřel jsem [bránu] do Refletu, která vycházela před Stříbrným Měsícem. Elze rychle zamířila dovnitř a zavolala na Micah, která obsluhovala recepci. Vzhledem k tomu, že jsem technicky zapůjčoval pozemky používané pro prameny, museli jsme vstoupit zdarma.

„Tak já jdu dovnitř!“

„Samozřejmě, nespěchej!“ Elze vesele sebrala z pultu ručník a prádlo a zamířila k dámské straně pramenu. Nebyl jsem zpocený, takže jsem se nijak zvlášť nesnažil jít dovnitř.

Rozhodl jsem se, že si s Micah trochu popovídám, abych se ujistil, že ve městě všechno klape. Očividně nikdy nebyl nedostatek zákazníků, takže prameny byly v této chvíli výnosnější než ubytování. Napadlo mě, jestli se ze Stříbrného Měsíce nestávají spíš lázně než hostinec.

„Nazdárek, dlouho jsme se neviděli.“

„Oh! Zanac? Jste tu na ranní koupel nebo tak něco?“ Zanac, majitel Módního krále Zanaca, vyšel z pánské strany s ručníkem na hlavě.

„Mm, v jistém smyslu, asi ano. Když sem nepřijdu ráno a večer, moje nálada se zhorší... Chodím pravidelně! Ha!“ Zanac se rozpačitě zasmál. Najednou mě něco napadlo. S účinky [recovery] ve vaně, by se lidé v pramenech vždy cítili skvěle.

Ale podobně jako když někomu podáte malý lék ... možná by pocítil abstinenci, kdyby to nebyla běžná věc. Rozhodl jsem se, že se tou myšlenkou nebudu příliš zabývat.

„Když o tom tak přemýšlím, dokončil jsem nový oděvní návrh založený na konceptu, který jsi mi dal. Myslím, že to dopadlo docela dobře.“

„Eheheh... je to tak?“ Zatímco mluvil, vzedmuly se ve mně bubliny neplechy. Chtěl bych, aby se mnou Micah spolupracovala na tomto malém plánu, samozřejmě poté, co jsem koupil oblečení od Zanaca. To by byla opravdu zábava.

 

„E-Ehm, co to je?“

„No, je to samozřejmě dárek ode mě.“ Elze trochu zatahala za lem oblečení, do kterého se převlékla. Červené šaty se štěrbinou uprostřed a límcem s diagonálním knoflíkem. Byly to šaty cheongsam. I když spodní část byla o něco kratší, takže jsem předpokládal že to byl minicheongsam. Také jí připravili boty na vysokém podpatku. Velikost oblečení jsem celkově založil na Micah.

Jak jsem očekával, nosila ho dobře. Navíc díky tomu, že byla bojovnicí na blízko, to na ní vypadalo ještě lépe.

„Jo, sluší ti to. Vypadáš moc roztomile.“

„Co to najednou říkáš?! A-A hele, nevyměňuj mi šaty jen tak z rozmaru!“ Elze se náhle podívala dolů a tvář jí zrudla. Její výraz byl nesmírně plachý. Ona a Linze si byly rozhodně podobnější, než byste čekali.

Bylo to stejné, když jsem ji nechal nosit ten gotický úbor. Ať už z jakéhokoli důvodu, navzdory tomu že měla ráda roztomilého oblečení, je Elze nikdy nechtěla nosit. Byl jsem přesvědčený, že nechce, protože měla pocit, že jí nevyhovují. Proto jsem byl nucen vyrobit situaci, ve které to oblečení musela nosit.

Nechal jsem Micah, aby vzala její normální oblečení a vyměnila ho s tímhle novým oblečením. Zpočátku byla Elze naštvaná, ale rychle se zdálo, že má větší radost.

„Přijmeš tedy můj dárek?“

„...J-Jo. Děkuji...“ Když to řekla a podívala se na mě svýma psíma očima, byl jsem plný touhy ji objímat! Ale... kolem byli lidé, takže jsem se styděl něco takového udělat. Dali jsme její staré oblečení do tašky, otevřeli [bránu] a opustili Stříbrný Měsíc.

Když jsme vyšli na druhou stranu, do zahrady našeho domu, Elze se trochu zapotácela. Zdálo se, že není zvyklá na podpatky. Přitiskla se k mé paži, aby se mnou podepřela.

„Je…to... v pořádku, když... zůstanu takhle ještě chvíli?“ Neměl jsem důvod ji odmítnout. Ještě lepší bylo, že jsem od určité měkké dvojice věcí cítil určitou měkkost na své paži.

Ranní pták chytí červa, jak se říká. Dnes je skvělý den. Byl bych v pohodě, kdyby celý den teď skončil!

3 komentáře: