IwS 4 - Kapitola III: Problémy v srdci říše 7/7

Vy ničemní darebáci... osedlali jste mě, abych vyčistil vaši novou obchodní cestu, že?! Po vyhlášení aliance se na jedinou cestu mezi oběma národy vydá mnohem více lidí. Takže tohle je váš plán, jak zabezpečit cestu, že? Vy... bastardi!

Počkat, to byl celou dobu jejich plán? Nabídli Lu, abych jim padl do dlaní?! Tihle chlapi jsou vážně děsiví... Vešel jsem přímo dovnitř!

„Mám pocit, že mě tady podvádějí, ale...“

„Ne, ne! Zahoď tu myšlenku. Je to bohatá a hojná oblast s širokými hranicemi. Lidé, kteří jí projdou, získají bezpečí a klid v duši a na oplátku se ti dostane postavení, chvály a uznání. Není to samo o sobě dobré?

Tak takhle to je, co...? Mám pocit, že mě tihle dva využívají, ale to je jedno. Na můj vkus jsou trochu moc záludní, ale asi to chápu. Oba měli v minulosti problémy se svými sousedy, takže mít mě tam by bylo dobré pro klid duše.

Hmph... Není to tak špatná dohoda, asi... Abych si mohl vzít obě dívky, potřebuji vhodnou pozici. Navíc, není to tak, že by tam byli nějací občané, kterých bych se měl obávat... Nemluvě o tom, že mít velkou rozlohu půdy, se kterou si můžu dělat, co chci, je rozhodně plus. No, proč ne? Mít vlastní zemi by se mohlo hodit.

„Jo, to je fér. Jen chcete, abych tam bylo bezpečno, že? Já to udělám.“

„Omlouváme se, mládenče. V tom případě formálně vyhlásíme vytvoření nového národa! Obě země formálně uznají tvé právo vládnout!“

Právo vládnout, co... Nedokážu si ani představit, jak budu vypadat jako hlava státu. No, ve skutečnosti nemám tolik povinností, se kterými bych se musel vypořádat, myslím. Budu muset postavit hrad?

„Konečně jsi zaujal královské postavení, to ano. Náš budoucí manžel je opravdu velkolepý, je...“

„Já vím, že? Nikdy by mě nenapadlo, že to dotáhne tak daleko, ale je to vážně úžasné!“ Yae a Elze spolu začaly klábosit. Ve vší počestnosti, taky jsem nečekal, že se něco takového stane. Myslím, že jsem byl víc v šoku než ony.

„Ehm, co chceš dělat s ohledem na jméno nového národa?“ Linze se na mě podívala a položila mi důležitou otázku, o které jsem ve skutečnosti neuvažoval.

Uhh... jméno? Možná... Mochizukiland? N-Ne, to je příliš trapné! Ani náhodou...

Nihon? No, to je trochu neinspirované ... Japonsko? Japang ...? Ugh ... Nic z toho není tak dobré jméno! Oh... počkat, možná...

„Brunhild ... myslím. Vévodství Brunhild.“

„Není Brunhild jméno, které jsi dal té své zbrani, Touyo?“

„Jo. I když tam, odkud pocházím, je to odvozené jméno převzaté z legendární štítonošky.“ Jo, vévodství Brunhild... To zní docela hezky, když to řeknu sám. Navíc je to spíš mikronárod než skutečné království, takže je to spíš jako bych dal své zemi nóbl jméno.

„Burhildské vévodství, že? Docela skvělé jméno. Velmi dobře, Belfastské království formálně podpoří tento rodící se národ v alianci!“

„Vskutku. Stejně jako říše Regulus.“

„Takže, můžeš začít pracovat na tom, aby byla půda bezpečná?“

Jak velké je to území? Radši si to zkontroluju telefonem, jen pro jistotu. Přesně jak jsem se ptal, telefon mi odečetl přesnou velikost.

„Celková velikost: Přibližně čtyři sta deset čtverečních kilometrů.“ Upřímně, nemám ponětí, co to znamená... Porovnejme to s velikostí 23 speciálních oddělení v Tokiu... Pátral jsem po jeho velikosti a telefon mi řekl, že má asi šest set devatenáct čtverečních kilometrů.

Počkaj co?! To znamená, že moje země má zhruba dvě třetiny velikosti speciálního oddělení?! To je trochu moc, ne?



„Opravdu tu nic není, co?“ Rozhlédli jsme se po lese a pláni. Bylo tam několik kopcovitých oblastí, stejně jako hory v dálce. Poblíž také byla řeka, takže to bylo pěkné.

Rozhodli jsme se, že se vydáme navštívit zemi, kterou mi Regulus a Belfast věnovali.  Zjistil jsem, že je poněkud neplodná. I když, abych byl upřímný, bylo to lepší než být příliš hlučný.

„Tak dobře... Spustit pátrání. Monstrózní stvoření, která by mohla způsobit potenciální újmu lidským bytostem.“

„Rozumím. Zobrazuji.“ S několika „pingy“, se červené značky rozprostíraly po celém okolí na mapě. Bylo jich hodně. Myslím tím, že je to obrovská oblast, takže to není příliš překvapivé... asi? Ale do vyhledávacího dotazu jsem ani nezahrnul menší příšery! Teď šlo jen o to vymyslet, co dělat.

„Mám je prostě vyhladit všechny najednou kouzlem, možná?“

„Kdybys se s nimi vypořádal takhle, nejsem si tak jistá, že by to dopadlo dobře...“ Yumina svraštila obočí.

Hmph, Asi... kdybych to udělal, byla by tam obrovská hromada mrtvých těl. Masožravá zvířata by mohla některé z nich sníst, ale silně pochybuji, že by byla schopna vyčistit všechno to maso dřív, než se z toho stane problém. Ten zápach by byl určitě velkým problémem pro všechny. Navíc je pravděpodobnější, že ti masožraví budou zabiti první.

Uvažoval jsem, že je prostě pošlu někam přes [bránu] nebo tak něco, ale to by způsobilo potíže lidem na druhé straně. Přemýšlel jsem, že je všechny pošlu do moře, aby se utopili, ale pak se ozvala Elze.

„Některé z těch příšer mohou mít cenné suroviny, nemůžeš je jen tak poslat pryč!“ I ona měla pravdu. Odeslání takových příšer by pro nás znamenalo méně potenciálních financí. Teleportovat je do moře byl zbytečně zbytečný čin.

I tak, protože jsme se dívali přes území z Babylonu, bylo možné udělat [bránu] kdekoliv tam dole, takže jsem nechtěl promarnit tuto příležitost...

„Co kdybychom použili [bránu] k teleportaci mrtvých k nám? Mohli bychom je porazit a pak je transportovat sem… Pak je můžeme ručně sklízet na materiál... Ale... co ta mrtvá těla?“

„Pro přirozený řád věcí by bylo dobré, kdybychom jejich mrtvoly rozprostřeli po horách a krajině. Dokud jich nebude příliš mnoho, mohli bychom zajistit potravu pro zvířata a výživu pro půdu a rostliny, mohli bychom.“

Hm, tak to udělejme. Yaenin smysl se mi zdál celkem spravedlivý, tak jsem se s tím otočil.

„Pojďme na to."Zamknout cíle. Vyvolat zářící oštěpy [Shining Javelin].

„Rozumím. Vyvolání [Shining Javelin].“

 

„U-Už je konečně po všem...?“ Už jsem skončil, sakra... Sklízení materiálů z monster je příliš obtížné...! Každé monstrum má různé části a různé rysy s odlišnými hodnotami. Je toho na mě moc! Tesáky, drápy, kůže? Jak mám vědět, jakou to má cenu?!

V půli cesty jsme si rychle uvědomili, že nejsme nejlépe vybaveni na to, abychom přesně určovali, co za co stojí, a tak jsme zavolali Willa, Logana a Rebeccu z hlavního města. Rozhodli jsme se, že jim dáme polovinu sklizně, a tak tu práci laskavě přijali.

Také jsem zavolal svou služku, Cecile, a mého zahradníka, Julia. Potom jsem pro jistotu chytil Lyona, protože byl dnes mimo službu. Upřímně, byla to pro ně docela slušná práce na částečný úvazek.

Lyon ta monstra roztrhal, roztrhal a zuřivě roztrhal na kusy. Něco mě přimělo myslet si, že vážně potřebuje peníze. Možná to má něco společného s Olgou... Zajímalo by mě, jestli se zasnoubili. Polárním opakem Lyonova nadšení byla Lu, která se očividně snažila mrtvá zvířata rozebrat. Rozhodl jsem se jí podat pomocnou ruku.

Překvapilo mě, jak dobře se do toho pustila, když to zvládla. Zdálo se, že je v přípravě dost zručná.

„Jsi princezna, takže je to přirozené. Tohle je poprvé, co děláš něco takového, že?“

„Ano, je. Ale stejně to chci udělat podle svých nejlepších schopností. Nechci ti být na obtíž, drahý Touyo. Přeji si být stejně nápomocná jako ostatní.“ Poté, co to řekla, jsem ji trochu poplácal po hlavě. Trochu se začervenala. Heh, je roztomilá…

Třetí princezna z říše Regulus, Lucia Leah Regulus, se stala mou snoubenkou. Zároveň, na doporučení Yuminy, přišla žít se mnou do Belfastu.

Myslel jsem si to samé v době, kdy jsem potkal Yuminu, ale princezny tohoto světa měly jistou samostatnost...

Neměla na sobě velký královský úbor, jako když jsem ji poprvé potkal. Měla na sobě snadněji ovladatelný oděv.

Měla na sobě košili s dlouhými rukávy s velkou mašlí kolem krku a černé punčochy pod bílou pletenou sukní. U pasu, za zády, měla v pouzdře dva krátké meče.

Z toho, co jsem pochopil, Lu byla bojovník s dvěma meči. Zdálo se, že se o tomto stylu něco málo naučila od Carol a vypěstovala si na to chuť. Její magické schopnosti byly úplně v mínusu, takže neměla žádná kouzla.

Yae se ji zřejmě snažila trochu trénovat, ale Lu prostě nebyla kompatibilní. Protože dvojité čepele byly založeny na rychlém a klamavém pohybu, bylo přirozené, že se nespojovaly s Yaeiným samurajským stylem.

Rozhodně by mě zajímalo, jestli by byla v pořádku jen s dvěma meče u boku… Ale rozhodl jsem se, že bude lepší počkat a vidět ji v akci.

„No, teď je o opravdu nebezpečné věci postaráno...“ Znovu jsem spustil svou mapovou aplikaci, jen pro jistotu. V této oblasti nebyl zaznamenán jediný zásah. Mise splněna.

Nicméně, najednou mě něco napadlo a rozhodl jsem se pátrat po lidech v okolí. Jistě, v lese jich byla celá parta…

Opravdu tu žijí lidé? Je to trochu nebezpečné, takže jsem si nemyslel, že tohle je místo, které by někdo mohl nazývat domovem...

„Pravděpodobně je to banda lupičů.“ Lyon si při pohledu na mapu něco zamumlal.

„Opravdu?“

„Podle toho, co jsem slyšel, došlo v poslední době na okolních územích k mnoha útokům banditů... Takové shromáždění je jistě jejich hlavní operační základnou. Pravděpodobně budou mít na hlavě velkou cenu. “ Les byl obrovský a nebezpečný, takže logicky dávalo smysl jako místo, kde se mohou schovávat hrdlořezové. Kdyby jich bylo dost a byli tvrdí, mohli by příšery odrazit.

 „...Tak co máme dělat?“ Linze promluvila, jako by už nevěděla, že je vyklidíme. Koneckonců, tohle místo mělo být součástí mého teritoria, takže vyklízení špatných lidí bylo to nejlepší.

„No, půjdu se o to postarat.“

„Nevadilo by vám, kdybych vás doprovodil?“ Překvapivě, Lyon se nabídl, že se přidá. Neměl jsem důvod říct ne, tak jsem ho nechal. Manipulaci s těly příšer jsme nechali na všech ostatních a oba jsme odešli do úkrytu. Byl to jen třicetiminutový výlet pěšky, takže nebylo třeba příliš komplikovat cestovní metodu.

„Heh, ty jdeš po odměně, že?“

„H-Huh? Aah... ahaha, no... Asi jsi jste na mě přišel, sire Touyo.“ Lyon se trochu uchechtl a celou dobu se škrábal na zátylku. Cítil jsem, jak z něj vyzařuje touha vydělat peníze, když svlékal příšery do naha, takže to bylo přirozené.

„Šetříš na zásnubní prsten, abys získal Olgu?“

„Ale ne... Vlastně už jsem jí jeden takový dal.“

„To myslíš vážně?!“ Úplně mě to zarazilo. Mluvte o levém poli. Možná to měl na mysli už od začátku, ale nehýbe s věcmi trochu moc rychle? Netrvalo mi dlouho, než jsem si uvědomil, že o tom všem zrovna já nemohu mluvit.

„Páni, člověče... gratuluju. Tak proč se tak snažíš sehnat peníze?“

„No, svatby jsou docela drahé... popravdě stejně jako životní náklady. V ideálním případě bych rád koupil dům pro nás dva.“ Lyon se trochu ustaraně zasmál, ale přesto vypadal šťastně. Dost dobře jsem chápal jeho pocity, peníze byly rozhodně nutné k udržení šťastného manželského života.

„Nemohou ti rodiče pomoct?“

„Ah, no... moji rodiče věří, že si v životě prosekáte vlastní cestu, a její rodiče věří, že peníze jsou něco, co si musíte vydělat sami...“

No nazdar... Snášejí se na něj rázné povahy železné vojenské tradice i nemilosrdné obchodní tradice.

„Oba teď žijeme s rodiči, ale.... Protože jsem druhý syn, po svatbě se musím odstěhovat.“

„Takže přijede Olga do Belfastu?“

„Její otec potřebuje nástupce pro svou obchodní říši, ale.... Opravdu doufám, že si budu moct dovolit jí brzy zavolat.“ Lyon si podrážděně povzdechl. Hmph... Můžu mu půjčit peníze, ale to by generála Leona asi rozzlobilo jak na mě, tak na něj, takže radši ne...

„A co nějaké ukradené zboží, které budou mít lupiči?“

„V ideálním případě bych jej rád vrátil jejich původním majitelům. Cokoliv jiného, než tohle právem patří těm, kteří přemohli bandity, to bych řekl. Vykořenění banditů nemá žádný skutečný zisk, takže se jim obvykle podaří zabít pěknou řádku času.“

„Takže ty říkáš, že jejich vůdce má nejspíš tunu peněz, že?“

„V to vlastně doufám. Samozřejmě ale vrátím všechno, co má známého majitele.“ Takže pokud není nikdo, kdo by zboží hledall, může si ho strčit do kapsy. To dává smysl.

Mapa ukazovala hrubě postavenou chýši na okraji lesa. Předpokládal jsem, že je to jejich úkryt.

„Takže kteří bandité v této oblasti mají odměny?“

„Tři z nich. Trojice zlodějů, všichni sourozenci.“ Potvrdil jsem jejich přítomnost na mapě, tři značky spadly dolů. Ale zdálo se, že to jsou všichni bandité s velkými jmény. Lyon vytáhl zbraň, kterou jsem mu vyrobil, a převedl ji do režimu čepele.

Tohle nechám na Lyonovi, myslím... Kdybych se do toho zapletl, asi by se se mnou chtěl rozdělit o odměnu a mně nevadí, že bude mít všechno.

Nakonec Lyon vyhladil celý tábor lupičů. No, říkám vyhladil, ale použil režim omráčení, aby je všechny paralyzoval. Myslel jsem, že budou tvrdší, vzhledem k tomu, že mají pověst, ale zdálo se mi, že se nakonec nemám čeho bát.

Bandité nashromáždili pěkně velkou hromadu kořisti, což mě docela potěšilo. S úsměvem na tváři, Lyon svázal všechny lupiče a já otevřel [bránu] do královského hlavního města.

Schoval jsem všechny jejich špatně získané zisky do [skladu], a v duchu jsem si poznamenal, že je mám později předat Lyonovi. Potom, jsem rozdrtil jejich ubohou chatrč pomocí [gravitace]. Byla by to osina v zadku, kdyby někdo jiný dostal ten skvělý nápad tam dřepět.

Když jsme se vrátili k ostatním, vypadalo to, že s materiálovou sklizní už jsou skoro hotovi. Zabalili jsme je do pytlů a já jsem dal všechno dobré do [skladu], čímž jsem si dal záležet na označení dvou pytlů „Rebecca,” a „Cecile.” Koneckonců, bylo by pro ně špatné tahat s sebou tolik věcí.

Vrátili jsme se do cechu v hlavním městě a zamířili přímo k obchodnímu stolu. Okamžitě jsem vytáhl ze [skladu] tunu věcí a položil je na pult. Množství věcí bylo tak obscénní, že muži za stolem trvalo několik minut, než se sebral.

Zatímco zjišťoval hodnotu, odvedl jsem Lu k Primině stolu.

„Chtěl bych tu dívku zaregistrovat do cechu. Mělo by přijít oznámení z říše Regulus?“

„Ah, ano! Dostali jsme to, ale... Opravdu jste sám potlačil vojenský převrat?!“

„No, nedělal jsem to úplně sám, ale... jo.“

„Svatá dobroto... Skoro nemůžu uvěřit, že je to pravda. Měla jsem vědět, že majitel Mesíčního Čtenáře je tak velkolepý muž...“ Když Prim postávala kolem a obdivovala mé úspěchy, jiná zaměstnankyně podala Lu základní vysvětlení a Lu jí vysvětlila důvody, proč se stala dobrodružkou. Přirozeně jsem poslouchal. Z toho, co jsem pochopil, Lu se rozhodně nepotřebovala stát profesionální dobrodružkou, ale nesnesla pomyšlení, že by zůstala doma a byla vyloučena od zbytku, a tak na sebe vzala, že bude silnější.

„Ach, prosím, odevzdejte svou cechovní kartu.“ Podal jsem ji kartu, přesně jak Prim žádala. Orazila ji jinou pečetí než obvykle.

„Tohle je důkaz, že jste v říši Regulus sejmul většího démona. Jménem cechu přijměte prosím tento nový titul. Formálně jste zabiják Démonů!“

Přemožitel draků, Ničitel golemů a teď zabiják Démonů, co? Jen sbírám tituly jako blázen.

„S tím jste získal celkem tři tituly. To v kombinaci s formálním doporučením Belfastského království a říše Regulus znamená, že se vaše cechovní hodnost zvýšila o jednu. Blahopřeji!“

„Huh? Takhle to funguje?“ Cechovní karta, kterou mi vrátila, byla třpytivá stříbrná. Bylo to opravdu hezké. Myslím, že cech neměl problém mě povýšit na tuto úroveň poté, co si uvědomil rozsah mé moci, nemluvě o mé politické podpoře.

„No, tohle je rozhodně něco zvláštního! Už jsou to skoro dvě desetiletí, co naše země měla stříbrného dobrodruha.“ Překvapilo mě, že to bylo tak dlouho, ale byla pravda, že jsem na pracovních tabulích nikdy neviděl žádné žádosti pro stříbrnou nebo zlatou hodnost.

„Když stojíte na stříbrné a nad tím na zlaté, obvykle dostáváte výpravy přímo od cechu.“ To mi dávalo smysl. Dávalo smysl omezit, kdo takovou práci vidí, protože by pravděpodobně byla citlivá nebo by ji zvládli jen ti nejschopnější lidé.

Lu dokončila registraci a šťastně mi ukázala svou černou cechovní kartu.

Vzal jsem Lu do obchodní oblasti a zdálo se, že ten člověk konečně přišel na to, jakou má všechno cenu.

Zdálo se, že Rebeccu a ostatní ze Sandory nečekané požehnání nesmírně potěšilo. Cecile a Julio také vypadali velmi šťastně. To se dalo čekat. Koneckonců, všichni se z toho dostali docela dobře.

Část pro mě a část pro Lyona byly odloženy stranou a předány nám, když jsem odcházel z cechu. Bandité byli zřejmě bez problémů zadrženi. Lyon to musel hlásit samostatně kvůli odměně na jejich hlavy, ale dokázal to přijmout bez problémů.

Peníze z materiálů, spolu s penězi od lupičů... Pro Lyona to byl pěkný peníz. S tím bude mít určitě dost na to, aby si zajistil svatbu.

Najednou jsem si uvědomil, že bych měl dát Lyonovi a Olze svatební dar. Udělal jsem si v duchu poznámku, že se mám později děvčat zeptat na návrhy.

3 komentáře: