HRH 5 - Bonus: Konference o produkci programu

 Konference o produkci programu


Pozdě ve 12. měsíci, roku 1 546., kontinentálního kalendáře.

V tento den, jsem zavolal Junu a Rorou do konferenční místnosti, abych uspořádal setkání o vzdělávacím programu pro osvícení lidí, který zahájíme v novém roce. Byl jsem zapojen do tohoto vysílání jako plánovač, Juna vystupovala a Roroa byla sponzor.

„Nyní, v tom nejzásadnějším smyslu, je tento program soustředěn kolem Juny a Malého Musashiba, kteří učí lidi matematiku a další akademické předměty prostřednictvím média písně. Nicméně...“ Propletl jsem si prsty před ústy a pak jsem těm dvěma řekl, „Myslím, že samo o sobě by to bylo slabé. Lidé začnou váhat se studiem, pokud je to nuda.”

„To máš pravdu,“ souhlasila Roroa. „Mám ráda aritmetiku, protože je dobrá pro vydělávání peněz, ale nevím, co se týče klasické literatury a podobně. Není možné, aby někdo třetí věděl, co chtěl autor říct.“ Rozpřáhla ruce v předstírané porážce.

Juna se uchechtla. „Vlastně proto, že neexistuje správná odpověď, když stačí říct něco, co zní správně, tak je. Přijde mi to jednodušší. Při aritmetice vám i sebemenší chyba ve výpočtech dá špatnou odpověď.”

„Někteří lidé jsou silnější ve vědách, zatímco jiní si vedou lépe v humanitních oborech,“ řekl jsem. „Pracoval jsem v humanitních oborech, takže můj názor je bližší Juninu. I když historie byla spíš moje parketa než literatura.”

„Které myslíš, že je Velká sestra Cia a Velká sestra Ai?“ zeptala se Roroa.

„Obě se specializují na atletiku, to bych řekl.”

Juna se zahihňala. „O tom není pochyb.”

Pro Aishu to bylo samozřejmé, ale když měla za učitele George, Liscia by taky někdy mohla přijít s nějakými zabedněnými nápady. První a druhý nejmocnější válečník naší rodiny možná právě kýchá.

„No, když už jsme u toho,” řekl jsem, „Studium je něco jako nepříjemnost, takže přimět lidi, aby sledovali program, který je k tomu donutí, myslím, že potřebujeme nějaký hák. Jestli máme jen Junu a Malého Musashiba, jak zpívají zábavné písničky, myslím, že to je moožná trochu slabé.”

„Ale není Velká sestra Juna oblíbená po celé zemi?“ zeptala se Roroa.

„No, jo, má neuvěřitelnou popularitu jako lorelei. Ale tohle je vzdělávací program. Je důležité, aby způsob, jakým tady zpívá, byl zábavný, ne hluboce emocionální. Také vzhledem ke své povaze vzdělávacího programu, nemůžu ji jít obléct do pěkných šatů.”

„Velká sestra Juna má příliš mnoho věcí, které ji přivazují k zemi, to znamená.“ Roroa spokojeně přikývla.

No, koneckonců, s ohledem na nadcházející oznámení o mém zasnoubení s Junou, posunutí její image z „Juna lorelei“ na „Juna, dívka která zpívá písničky pro děti“ bylo součástí mého záměru.

„Myslím, že když budeme mít Junu a Malého Musashiba jako soubor, děti se určitě budou dívat,“ řekl jsem. „Problém je v dospělých. Když uvážím míru gramotnosti a úroveň studijních výsledků v této zemi, jsou to opravdu dospělí, které chci nejvíce sledovat. Děti jsou flexibilní, pokud jde o učení, ale dospělí už mají své hodnoty zamčené.”

„Máš pravdu.“ Juna souhlasně přikývla. „Ještě nikdy jsem to nepotřeboval udělat, tak proč bych s tím měl začínat teď“... zdá se, že to řeknou. Zvláště ti, kteří potřebují studovat nejvíce.”

Jo, určitě tam byli lidé, jak je popsala.

„Proto, abychom ty dospělé mohli zaháknout, myslím, že rozjedeme další projekt, na kterém jsem také pracoval,“ řekl jsem. „Právě jsem pro tu práci našel perfektního člověka.”

„Další projekt?“ zeptala se Juna.

„Program hrdiny.”

Nedávno jsem odhalil muže jménem Ivan Juniro, který dokázal vyvolat zvláštní efekty jako výbuchy v podobě iluze. Posouval jsem se kupředu ve výrobě programu pro hrdiny, s ním v centru.

„Být skvělým hrdinou, který bojuje proti padouchům, je fantazie pro mnoho chlapců a mladých mužů, takže by měla existovat poptávka po show, kde ženy mohou sledovat opravdu skvělého chlapa. Spojením těchto dvou věcí se vzdělávacím programem, chci, aby se na to dívali, než se naladí na program pro hrdiny.”

To byl můj vášnivý argument, ale Roroa vypadala pochybovačně.

„Chápu, co říkáš, zlato, ale prostě nechápu, co má tenhle program na hrdiny znamenat. Koneckonců, sama jsem nikdy žádný neviděla. Jaké to vlastně je?”

„No.... První tokusatsu show byly o opravdu silném člověku s tajnou identitou, který snadno porazí padouchy. V ********* Zukin, ****** Kamen a Kaiketsu ***** skrývají svou identitu hadrem omotaným kolem obličeje nebo slunečními brýlemi.”

„Nevím, na tajnou identitu to moc dobře neskrývali,“ řekla Roroa.

„...To byly první dny, tak prosím přehlédni pozornost k detailům na věci, jako že jsou trochu slabé.”

Mimochodem, tohle všechno jsem pochytil od dědy. Byl velkým fanouškem takových tokusatsu hrdinů a měl sbírku vybledlých plakátů, které pro něj byly důležité.

„Odtamtud se vyvíjely věci a později se objevili hrdinové, kteří se přeměňovali, jezdili na vozidlech a tvořili bojové týmy, ale.... Myslím, že se současnou úrovní technologie v této zemi nemůžeme udělat nic příliš propracovaného. Měli bychom si začít vzít naše lekce z raných tokusatsu show.”

„Myslím, že to zní zajímavě, ale... udělat ten program bude drahý,“ řekla Roroa. „Jestli tady můžu mluvit jako sponzor, budu chtít nějaký způsob, jak na tom všem vydělat.”

Žádost Roroy se dala jen očekávat.

„Když přijde na programy pro hrdiny, vždycky se najde vázající zboží,“ řekl jsem jí.

„Předměty, které hrdina používá, když se proměňuje a bojuje, se stávají hračkami, které děti budou chtít. Pokud se tvá společnost stará o související zboží, myslím, že by ses měla dostat do slušného zisku, pokud je show hitem.”

„Aha... Jo, myslím, že to zvládneme.“ Musela si v duchu rychle spočítat zisky, protože Roroa se spokojeně usmívala.

Zatím se Juna zamyšleně podívala, když se ptala, „Myslím, že to upoutá pozornost lidí, ale... diváci, které jste zmínil, jsou děti, mladí muži a ženy, že? Chybí ti starší muži, že?"

„...Jo, to by byl ten problém, že?“ Ten ostrý postřeh mě donutil poškrábat se na hlavě. „Bylo by dobré, kdybychom měli co přitáhnout k mužům středního věku, kteří jsou příliš staří na to, aby se nechali rozpálit kvůli hrdinům.”

„To je jednoduché,“ řekla Roroa s prázdným výrazem ve tváři. Huh? Jednoduché? Pak Roroa náhle zaujala sexy pózu a zasténala. „Jestli máme starce s něčím zaháknout, musí to být sex-appeal.”

„Ano, ano, velmi roztomilé,“ řekl jsem.

„Hej, přestaň mě plácat po hlavě.“ Roroa rozhořčeně nafoukla tváře.

Když se Roroa pokusila zaujmout sexy pózu, vystupovala jen jako dítě, které se moc snažilo vypadat jako dospělé, ale sex-appeal, hmm... pokud jsem chtěl něco z toho dát do show o hrdinech...

„Možná zlá ženská velitelka. Některé z nich měly na sobě docela sexy oblečení.”

„Líbí se mi to,“ řekla Roroa. „Smyslná zlobivá holka by si vedla docela dobře.”

„Ale kdo by ji mohl zahrát?”

Když jsem to řekl, místnost ztichla.

Kdybych hledal někoho smyslného mezi svými blízkými, Aisha i Juna na to měly postavu, ale sexy zlý velitel byl darebák, ne něco, co jsem chtěl spojovat s budoucí královnou země.

Zamyslel jsem se. „Hm, kdybych tak měl někoho s dobrou postavou, kdo by byl ochoten nosit sexy oblečení, kdo by hrál padoucha, kdybych ho o to požádala... Hej, počkat.”

„...Hm?“ zeptala se Roroa.

„Um, Vaše Veličenstvo, není to ...“ řekla Juna pomalu.

Zdálo se, že my tři jsme dospěli ke stejnému závěru.

Byla by dokonalá!



„Achoo!”

„Co se děje, Carlo?“ zeptala se Liscia. „Nastydla ses?”

„Ale ne, jsem v pohodě. Někdo o mně musí mluvit.”

 

Ahoj slečno Dran.

3 komentáře: