IwS 5 - Kapitola III: Boží oči jsou ostražité 7/8

„Co?! Počkej!! Nemůžeš jen -! “ Než jsem mohl vyjádřit své protesty, bůh zmizel v paprscích světla. Ty zbabělče! Vrať se!! Nutíš mě vypořádat se s těmi nepořádky, které ani nejsou moje, augh!! Ale i když jsem nechtěl, čas začal znovu plynout. Kohaku si mě podezřívavě prohlížel.

Můj pane. Mám pocit, jako by se stalo něco velmi neobvyklého ...

Nevadí. Není to pro nás žádná hrozba.

Velmi dobře...Z pohledu Kohaku jsme se museli okamžitě teleportovat z jedné pozice do druhé, takže tygr měl potíže zpracovat, jak se naše pozice a poloha tak náhle změnily. Ale bylo by těžké to vysvětlit, tak jsem se rozhodl s tím neobtěžovat.

„...Mám pocit, jako bych se probudila ze snu.”

„Já taky, Vaše Svatosti...“ Uvažoval jsem, jestli to patří k radosti ze setkání s bohem. Když jsem se díval, jak se papež a Phyllis spolu hihňají, něco mě kouslo do mysli.

Cítila jsem to, nepříjemný pocit plazení po páteři. Elektrický šok, který mnou projel a udělalo se mi špatně. To... nemůže být ...

„...Nepropadejte panice, ale... Pečeť temného ducha se právě zlomila.”

„C-cože?!“ Phyllis ve tváři zbledla. Pak jsme uslyšeli dunění zdola. Bylo to hlasitější a hlasitější. Musíme se dostat ven, hned! Otočil jsem železné tyče [modelováním] a vzal jsem Phyllis a papeže s sebou do schodů. Dunění sílilo, sílilo, sílilo. Nepochyboval jsem, že se země pod námi během několika vteřin rozpadne. Vyšli jsme dlouhou chodbou, která vedla do dalších cel, a já se rychle podíval, jestli tam nejsou další vězni. Naštěstí žádní nebyli, a tak jsme pokračovali vzhůru.

„Vězni?! Jak jsi utekl ze svého cel- hagh!!“ Minuli jsme strážného a já na něj instinktivně vystřelil paralyzující kulku. Ah sakra... Nemůžu ho tu nechat, že ne?! „Kohaku, vrať se do své zvířecí podoby!”

„Jak si přeješ!“ Papežka překvapeně otevřela oči, když Kohaku promluvil a proměnil se v obrovského bílého tygra. Ale neměl jsem čas na vysvětlování, prostě jsem položil omráčeného strážného Kohaku na záda a pokračoval v běhu.

Když jsme utíkali z vězení, vyšli jsme do chrámových síní. Běžel jsem dál a nakonec jsem se zastavil na nádvoří. V tu chvíli jsem si uvědomil, že už není denní čas. Měsíc byl vysoko na obloze. Zkontroloval jsem čas a bylo těsně po půlnoci.

Bariéra nebyla postavena přes celý chrám, tak jsem použil [bránu], aby nás dostal do středu města.

Dunění pod zemí se změnilo spíše v prudké zemětřesení. Není divu, že ulice byly plné zmatených lidí, zřejmě předpokládali, že jde o prosté zemětřesení. Nezdálo se, že by se nějak zvlášť báli, a tak jsem usoudil, že zemětřesení nejsou v této oblasti ničím neobvyklým.

Když jsem sundával gardistu Kohaku ze zad, lidé v okolí si rychle všimli, že jsem s Její Eminencí papežem. To nebylo nijak zvlášť překvapivé, byla hlavou jejich státu a zdála se být docela známá. Všichni v ulicích se kolem ní začali rojit. Pravděpodobně byli neklidní, protože dunění už nebylo mírnější.

„V-Vaše Eminence! Co se děje?!”

„Prosím, všichni! Uklidněte se! V zájmu vlastní bezpečnosti musíte vyklidit…“ Právě ve chvíli, kdy začala lidem říkat, aby se uchýlili do bezpečí, ohromná exploze odpálila část chrámu. Mezi prachem a troskami se z budovy začalo něco plazit. TO JE SKUTEČNÉ PEKLO, ŽE?! Bylo to obrovské. Jeho tvar nebyl ani vzdáleně lidský. Kůži měl smolnou, z hlavy mu trčely dva černé rohy. Na boku se mu svíjel nespočet paží. Na zádech se mu kroutilo šest dlouhých chapadel. Spodní část těla tvořila masa úponků, kterých nebylo mnoho. A jeho hlava neměla oči, jen obrovská ústa, taková, která se mu téměř rozpůlila po celé tváři.

„GauUguguHGhh!! GooOoraaRaaAagGghH!!“ Vydalalo to obludný řev, jako by hlubiny země volaly po spáse.

Vzduch sám se třásl. Zvuk, který to vydalo, stačil, aby lidé z města padli strachy na kolena. Země se začala třást, lidé všude padali na zem. Manipuluje s lidskou myslí? Aby se báli?!

Tahle věc je jako... bůh zla... Nemohl jsem zastavit, druh klišé termínu, který se mi vznášel v hlavě. Byl to buch temnoty, který byl kdysi povolán a manipulován vyvolávačem známým jako Ramirez. Ale teď, to bylo ve velení. A po tisíci letech... byl volný.

Nemůžu dost zdůraznit, jak velká ta věc byla. Tmavé úponky se pohnuly dopředu a tvor se začal zvedat. Byl obrovský a dost zlověstný na to, aby každému způsobil znechucení v srdcích.

Jedno ze zadních chapadel se zřítilo a rozbilo část chrámu. Vydal další výkřik, jak se trosky a prach rozprášily po okolí. Tahle věc byla vážná hrozba.

„GoGOaghaAgGuU!!” Z jeho chřtánu, který byl nyní nesrozumitelný a otevřený dokořán, prosakovaly nesrozumitelné nesmysly. Spolu s tím zvukem mu začala z úst bublat černá tekutina podobná dehtu jako zvratky.

Kapičky látky začaly padat, ale nedopadly na zem. Než k tomu měli příležitost, proměnily se v okřídlená stvoření podobná netopýrům. Měly hmyzí nohy, ale svalnatá lidská torza. Jejich hlavy byly protáhlé, ale neměly žádné charakteristické rysy jako oči, nosy nebo uši. Jen ústa.

Mávali křídly a rozprchli se po městě. Lidé z města začali vřískat a ječet, celé město se změnilo v nesouladnou melodii hrůzy.

„GaAaAhgUGuhhRuuUugghahaAahahaAaA!!” Duch temnoty křičel k nebesům.

„J – je to monstrum!”

„B-Boží vůle... bůh nás jistě zachrání... j-jo...!” Všude kolem mě jsem slyšel, jak lidé upadají do zoufalé modlitby. Promiň, ale tohle monstrum... je váš bůh.

Nejspíš si na Ramireze ani nevzpomněl. Mohl jsem se jen domnívat, že duch pracuje na nějakém základním, destruktivním impulsu.

„Říkala jste že před tisíci lety, se kardinálové spojili, aby to zapečetili, že? Nemůžeme to zopakovat?!”

„Myslím, že nemůžeme.... Prostě se nemůžeme vyrovnat síle církve z té doby. Většina jmenovaných kardinálů dnes ani neumí používat magii!” To je zbytečné, pak ... dobře Myslím, že to, co říká, dává smysl. Pokud bychom měli porovnat obě éry, rozdíl je zřejmý. V dávných dobách pravděpodobně upřednostňovali sílu nebo moudrost, ale současní duchovní jsou jen lidé pro víru nebo politický zisk. Což je dělá naprosto nepoužitelnými, když jde do tuhého.

Asi na to nic není... Ale co můžu... oh... to je nápad.

Náhlý záblesk inspirace mi bleskl hlavou.

Abych byl upřímný, viděl jsem příležitost změnit jejich doktrínu v jejím jádru. To, že se zjevil skutečný bůh, bylo samozřejmě ne-ne, ale to neznamenalo, že bych nemohl předstírat, že jsem on. Kdybych to udělal, porazil to monstrum, dal papeži nějaké falešné božské poselství a řekl pár slov ... pak by rozhodně měla navrch proti kardinálům a já bych mohl potlačit myšlenku Larse jednou provždy!

Ale počkat... není to stejně nečestné jako Ramirez? Podvádím všechny ... Ale, hm... I když všechny podvádím, všechny podvádím s těmi nejlepšími úmysly! Jen se řídím tím, co skutečný bůh chce, jednám jeho jménem, takže je to v pořádku... ne? Nebyl jsem schopen se sám rozhodnout, tak jsem rychle vzal papeže a Phyllis stranou a zeptal se jich na to.

„...Pokud budu zcela upřímná, nechci oklamat svůj lid. Ale myslím, že bychom mohli vytvořit mnohem lepší situaci, než jsme kdy měli. Když tu bestii porazíme, tak alespoň zabráníme tomu, aby ovlivňovala jejich mysl. Tak lze pokřivené ideály spravedlnosti snadno odstranit i z naší doktríny.“ Její Svatost se podívala přímo na mě a potvrdila svou víru. Vůbec nezaváhala.

„Jako papež jsem šířila evangelium boha, o kterém jsem věděla, že neexistuje. Byla jsem zdrcena pocitem viny, krotila jsem své skutečné pocity a odmítala jsem je dát najevo. Říkala jsem si, že je to kvůli Teokracii, ale.... Kdybychom změnili doktrínu, otevřeně bych mluvila o bohu. Bůh, o kterém jsi mluvil, velkovévodo, byl by to bůh, o kterém mluvím. I když to lidé nevědí, nosila bych jeho ideály v srdci, hrdě bych vytahovala hruď a byla šťastná. Nemyslíš, že by taková věc byla úžasná?“ Souhlasil jsem. I když jsem se cítil trochu trapně, že používám boží jméno takhle nadarmo... pořád to bylo nutné.

Koneckonců, byl jsem si jist, že občané by byli šťastnější, kdyby to monstrum, které je ohrožuje, zabil jejich bůh, a ne vůdce cizího národa. A na mezinárodní úrovni by to Brunhildu rozhodně zajistilo příznivější pozici u Ramisshe. ... Když se to tak vezme, nebyl jsem motivován takovými věcmi.

„A-ale budeš opravdu v pořádku?! Dokážeš vyhrát proti tak obrovské bestii?! Je to duch temnoty, rozumíš?!”

„Hmm... Myslím, že to zvládnu.“ Phyllis měla důvodné obavy, ale já tušil, že to nebude tak těžké, jak čekala.

Specialitou tohoto ducha byla pravděpodobně jeho schopnost vymývat mozky. A podle toho, co jsem chápal, to byla spíš schopnost oblasti efektu než přímého cíle. Stručně řečeno, fungovala na velké ploše, což byl pravděpodobně důvod, proč Ramireze napadlo použít ho k řízení národa.

Pro někoho jako já, s mým obscénním magickým odporem, to nebylo důležité. Když se to tak vezme, nechtěl jsem se kolem toho zdržovat moc dlouho… Měl jsem pocit, že tomu nemůžu odolávat věčně. Ve skutečnosti to byla do značné míry záruka. I Ramirez padl za oběť.

Myslím, že budu v pořádku, ale nebudu to vědět, dokud to nezkusím... Jediný problém je udělat ze sebe boha. Rozhodl jsem se, že nejlepší způsob, jak to zvládnout, bude použít na sebe [přelud] a ukončit to.

Když jsem k němu zamířil, temný duch rozbil jedno z jeho chapadel o zem a rozbil ulice a domy. Zdálo se, že se zabývá základními fyzickými útoky, které mě rozhodně netrápily.

Ale asi bych si měl pospíšit... celé Svaté město skončí v troskách, když to neudělám. Opustil jsem papeže, Phyllis a měšťany a schoval se v zadní uličce. Obě dívky vedly modlitební kroužek. Obvykle bych jim řekl, aby odešly, ale tohle bylo součástí plánu. Sestoupil bych jako bůh na jejich modlitby.

Změnil jsem svůj vzhled svým kouzlem [mirage]. I když to spíš vypadalo, že se maskuju, než že bych se přeměňoval. Rozhodl jsem se, že na sebe vezmu podobu tradičního řeckého boha s dlouhými vlajícími blond vlasy a modrýma očima. Taky jsem ze sebe udělal fešáka.

„Tak co?”

„Vypadá to dobře, ale mám pocit, že tomu něco chybí…“ Kohaku na tygra pokrčil rameny. Ale vypadám úplně stejně jasně jako skutečný Bůh! Nemůžu za to, že ses s ním nesetkal! Co jsi to za Nebeskou bestii, když jsi ani nepotkal boha, co?!

Hm ... co chybí pak... co třeba... Vytvořil jsem další iluzi, která způsobila, že světlo zahalilo celé mé tělo. Krátce jsem uvažoval, že bych přidal svatozář a andělská křídla, ale nechtěl jsem vypadat jako anděl. Kdybych skončil jako posel od boha, a ne jako samotný bůh, bylo by to k ničemu.

Právě když jsem si dával dohromady poslední části svého převleku, něco jsem si uvědomil. Normálně by lidé očekávali, že bůh skutečně poletí po obloze a sestoupí z nebes. Kdybych se objevil a chodil mezi lidmi a prohlašoval se za boha... bylo by to trochu divné. Opravdu jsem se měl naučit letové kouzlo. Udělala jsem si v duchu poznámku, abych si později jedno vyhledal. Předstírat, že jsem bůh, je fakt osina v zadku. Nesnáším to! Přesto jsem s tím nemohl nic dělat. Rozhodl jsem se promítnout obraz boha do nebe ... Což úplně vymýtilo smysl toho, abych se do toho hned na začátku zabalil! Ale na druhou stranu, stejně budu muset vypadat takhle, až budu bojovat s tou příšerou, takže je to v pohodě.

Když jsem promítal božský obraz jediného pravého boha na oblohu nad městem, lidé vykřikli úžasem a překvapením. Bůh sestoupil a vyhříval je ve své záři. Nejdřív se musíme postarat o ty poskoky.

„Vystup, temnoto! Hledám zářící válečné panny: [Valkyrie]!“ ...Upřímně řečeno, přivolávat božské bojovníky, aby mi pomohli zpěvem „Vystup, temnoto“ mi připadala strašně hloupé, ale musel jsem se převalovat v úderech.

Kolem promítaného božího klamu se objevily vyvolávací kruhy a na oblohu byly povolány andělské válečné panny. Uzavřel jsem smlouvu s valkýrami po incidentu v říši Regulus. Griffinovi se mi líbili, ale mít je jako jedinou leteckou podporu mi dělalo potíže.

Temný duch vytvořil stinné příšery, zabijte je a chraňte obyvatelé města. Předal jsem telepatické rozkazy andělským dívkám a ty se rozprchly po městě.

Upřímně řečeno, bylo by jednodušší použít můj smartphone, abych je všechny zaměřil a vymazal je najednou pomocí světelné magie, ale zemřeli by příliš rychle. Občané by ani nevěděli, co je zachránilo, a to by nestačilo. Režíroval jsem tady scénář!

Přesto byly v sázce lidské životy. Nemyslel jsem si, že by nohsledi ducha cíleně mířili na lidi, spíš vypadali, že bezmyšlenkovitě řádí, ale to neznamenalo, že by byli méně nebezpeční. Pokud by se dál potulovali a ničili cokoliv, pak by lidé mohli zemřít v důsledku vedlejších škod.

Obyvatelé města začali jásat, což bylo přirozené. Bůh sám a tlupa andělů se právě objevili, aby bojovali s nepřítelem.

Dobře, čas vyrazit. Nechal jsem se zmizet s [neviditelností] a rozběhl jsem se po střechách, a ujišťoval jsem se, že dohlédnu na boží iluzi, kterou jsem promítl do nebe.

Člověče, v takových chvílích by se mi fakt hodilo kouzlo letu... Zajímalo by mě, jestli je to větrná magie... nebo třeba nulové kouzlo? Jo, kdyby to byl vítr, tak by ho Leen mohla snadno použít... Musí to být jedno nulové.

Konečně jsem dorazil před chrám a pochopil, jak je temný duch velký.

Vymazal jsem iluzi boha na obloze, a zatímco jsem udržoval iluzi boha na svém vlastním těle a vytáhl jsem ze svého skladu dva metry dlouhý meč.

Snížil jsem váhu čepele pomocí [gravitace], abych ji mohl třímat v jedné ruce, a byla vytvořena z fragmentu fráze. Materiál, z něhož byla čepel vyrobena, způsobil, že se povrch třpytil a tančil se světlem, jako vodní hladina. Usoudil jsem, že je to dostatečně mystické, abych to mohl vydávat za božskou zbraň.

Duch temnoty se otočil a zamračil se na mě. No, řekl jsem zamračil, ale neměl oči. Ale připadalo mi to jako pohled. Několik jeho zadních chapadel se vrhlo ke mně.

„Hup...!“ Skočil jsem stranou a vodorovně máchl mečem. Čistě jsem odřízl chapadlo a temná masa spadla na zem. Z odříznutého chapadla začala vytékat špinavá černá mlha. ...Hnus.

Neměl jsem však čas reagovat, než chapadlo zmizelo a na těle příšery se objevilo nové. Počkej, tahle věc se taky dokáže zregenerovat? To mě rozčiluje!

Jako (falešný) bůh, jsem nemohl dopustit, aby to někdo viděl, a tak jsem to potřebovala rychle zabít. Krátce jsem uvažoval o použití [slip], ale bylo to tak velké, že by to určitě zničilo kus města, kdyby to spadlo. Možná bych ho měl rozdrtit!

„Zamknout cíl. Duch temnoty. Vyvolat [gravitaci].

„Rozumím. Cíl zaměřen. Vyvolávám [gravitaci].“ Duch temnoty začal okamžitě padat, nemohl ustát svou novou, zvýšenou tělesnou hmotnost. S výkřikem dopadl na bok.

Oblast města pod ním byla přirozeně zcela srovnaná se zemí. A sakra! Docela jsem dostal stejný výsledek jako kdybych použil [slip]! Welp. Udělal to bůh, ne já. Přinejmenším lidé v nejbližším okolí by měli být do té doby evakuováni, aby se nikomu nic nestalo.

Ale tohle je dost špatné. Myslím, že jsem to s tou okázalostí přehnal …

Nemohl jsem nic dělat, tak jsem se soustředil na to, abych to zlikvidoval drtivou demonstrací síly. Zesílil jsem na tvora účinky [gravitace], ale nemohl jsem si být jistý, jestli se vůbec hodně změnil. Neměl tvář, takže jsem ani nedokázal odhadnout, jaký je to pocit. Nehledě na to, že se mi zdálo, že ho mám přišpendleného. A teď do finále!

„Udeř, světlo! Šumivá svatá kopí: zářící oštěpy [Shining Javelin]!“ Světelná kopí se provrtala tělem bestie a.... Díry ve tvorovi se neregenerovaly. Bylo logické, že temný duch by byl slabý na světelnou magii.

„Zamknout cíl. Vypustit dalších ... sto ... ne, dvě stě [zářících oštěpů] udeřit na temného ducha!“

„Rozumím. Cíl zaměřen.” Bylo načase, aby toto monstrum dostalo chuť (falešného) božího (dvě stě oštěpů) hněvu!

„Pal!”

„Rozumím. Zahajuji útok.”

BOOM, CRASH, RUMBLE, SHAKOOM, BADABOOM!!!

Země se začala třást, což bylo přirozené, zářící oštěpy se na té věci opravdu vyřádily. Tělo ducha temnoty se opakovaně štěpilo a tříštilo, jak na něj dopadala každá nová čepel světla. Když salva skončila, zbylo ze samotného tvora jen málo.

Roztříštěné kusy ducha se rozprostíraly po okolí jako zčernalá mlha. Došlo mi, že je pravděpodobně stále naživu, v nějaké základní formě. To jsem ale nemohl dopustit, byla by to hrozná bolest, kdyby se to vzkřísilo nebo něco. Proto jsem se rozhodl ho úplně zničit.

„Vystup, světlo. zářící exil: vyhoštění [Banish]!“ Seslal jsem očistné kouzlo na velký poloměr, rozptylující všude světlo. Zlá mlha se rychle rozprchla a rozplynula.

Jak světlo pohasínalo a temnota ducha vířila do nicoty, jediná kostra se s rachotem snesla k zemi. V mžiku se rozpadla na prach a odfoukla ve větru…

Napadlo mě, jestli to nebyl Ramirez. Po tisíci letech byl konečně osvobozen. Upřímně jsem cítil trochu lítost, ale nakonec se stal obětí svých vlastních přečinů.

Dobře, teď byl čas... Musel jsem tvrdě pracovat a všechny oklamat.


3 komentáře: