HRH 6 - Kapitola 4: Naden, která Naden nikdy neznala 1/4

Kapitola 4: Naden, která Naden nikdy neznala

       

Bylo ráno poté, co se Naden a Souma setkali.

Na místě nedaleko jeskyně prosvítalo větvemi stromů světlo a osvětlovalo malý potůček a osobu, která se tam myla. Možná proto, že se nemusela starat o oči ostatních v lese, neměla na sobě nic víc než spodní prádlo, máčela se v řece a polévala si tělo vodou.

Dnes byl další jasný den v pohoří Hvězdná Dračí Hora se svým věčným jarem.

Vlastně tady uprostřed dne nikdy nepršelo. Mohl to být důsledek toho, že Matka Drak využila své moci. V Draculu padalo každý den ve stanovenou dobu pevné množství deště. Proto, i když byla obloha každý den jasná, se bohatá příroda na náhorní plošině dokázala udržet.

Protože byl takový teplý den, čistá voda řeky, která byla chladná, ale ne příliš chladná, působila uklidňujícím dojmem. Polonahá osoba se posadila na kámen a otřela si obličej látkou, kterou tam za tím účelem nechala.

„C-Co si myslíš, že děláš?!“ zvolala Naden.

Naden, která byla dosud jen napůl vzhůru, byla náhle šokována plným vědomím.

„Ah, hej, Naden. Jsi vzhůru?”

„Nedívej se takhle, ty úchyle!”

To se Souma koupal v řece. Jeho tělo, které, snad díky jeho osobnímu trenérovi, Owenovi, na sobě nemělo přebytečný tuk, bylo odhaleno.

Už to neschopna vydržet, Naden odvrátila zrak. „Proč se tady svlíkáš?!”

„Pořád mám na sobě spodní prádlo, víš?”

„To tady není ten problém!”

„No, protože se vnucuji tvé pohostinnosti, myslel jsem, že by bylo neslušné, kdybych byl moc špinavý, tak jsem se myl...”

„Přesto... Nemůžeš se ukázat před mladou dívkou, tahle...”

S hlavou stále odvrácenou, Naden koutkem oka ukradla několik pohledů. I když draci jako rasa dokázali být poněkud nejednoznační, pokud šlo o pohlaví, pohled na příslušníka opačného pohlaví byl neobvyklý a ona se nemohla ubránit pohledu.

Bez ohledu na Nadeninu nevinnou reakci na něj, se Souma začal oblékat a zeptal se jí, „Když o tom tak přemýšlím, když jste s madam Tiamat ve formě ryuu nebo draka, jste tak obrovské. Ale když se převlékneš do lidské podoby, už nosíš oblečení, co? Není ani stopy po tom, že by se trhaly, když rostete. Mohlo by to být tím, že ty šaty jsou součástí tvého těla, nebo něco takového?”

Když se jí Souma zeptal na to, co ho trápilo, Naden odpověděla s prázdným výrazem ve tváři. „Ehm... jo. Přetváříme naše šupiny, tak by se to dalo říct. S barvou nemůžeme nic dělat, ale můžeme změnit design, a dokonce je nechat zcela zmizet, pokud se nám zachce. Také, pokud myjeme naše těla v dračí podobě, můžeme umýt naše lidská těla a šaty zároveň.”

„Hm... Zní to příhodně, ale bolí to, když se ti roztrhne oblečení, nebo něco takového?”

„Cítíš bolest, když si stříháš vlasy nebo nehty, Kazumo?”

„Aha, už to chápu.”

V podstatě draci neměli nervy, které by jim běhaly šupinami. Ve skutečnosti by jejich šupiny mohly být něco jako krunýř, který by mohli svobodně ovládat, zakrývat si těla a chránit vnitřnosti.

„Hm? Takže to v podstatě znamená, že i když je drak oblečený, tak je pořád nahý…“ zamumlal Souma.

„Už nic neříkej!”

Crack, crack.

S malým praskavým zvukem, se Naden zježily vlasy. Z vlasů k vlasům přebíhaly modré pruhy blesků. Nadenin vzteklý režim způsobil, že Souma trochu zpanikařil.

„Elektřina?! Whoa, vydrž! Jsem tu celý mokrý, víš?!”

Bzzt!

Ve chvíli, kdy se Souma dostal pryč z potoka, zasáhl vodní hladinu elektrický šok, který Naden vypustila. Chudák ryba, která uvízla ve výboji, vyplula na hladinu.

Souma byl ohromen tím, čeho byl právě svědkem, ale okamžitě na sebe hodil zbytek šatů a dal se na spěšný ústup. Nedokázal unést elektrický šok, když měl mokré tělo.

Naden se za ním hnala a křičela, „Počkej!“

I když cítil hrůzu z praskavého zvuku elektřiny, která se za ním hnala, klidná část Soumovy mysli už přicházela s praktickým využitím Nadeniných schopností.

Ryuu, které ovládá elektřinu?! Pohoří Hvězdná Dračí Hora má dokonce i ty? Kdybychom měli elektřinu, mohli bychom s ní dělat spoustu věcí. Nedala by Naden našemu výzkumu elektřiny opravdovou vzpruhu?

Kdykoliv potkal někoho se zvláštním talentem, první, co Souma udělal bylo, že myslel na efektivní využití jejich daru. Bylo to riziko povolání být králem.

„Počkej, Kazumo, neutíkej!”

Můžu ji přimět, aby přišla do království, aniž by se do toho musela zaplést smlouva nebo partnerství...?

To přemýšlel Souma, i když ho Naden honila.



Z vůle madam Tiamat, se o mě teď starali v Nadenině jeskyni.

Bylo to proto, že zbývalo ještě dalších pět dní, než proběhne Smluvní ceremoniál, u kterého jsem byl požádán o účast, a ona navrhla Nadeninu jeskyně jako místo pro pobyt. Ukázalo se, že i přes to, jak velkolepý Krystalový hrad byl, měl jen málo zábavy a s největší pravděpodobností bych se nakonec nudil, kdybych tam zůstal.

Naproti tomu Naden sbírala písemné materiály ze světa pod sebou a v pokoji měla několik neobvyklých věcí. To a bylo pro mě asi nejpohodlnější zůstat v pokoji určeném pro obyvatele lidské velikosti.

I když to všechno mi teď začíná připadat jako výmluvy ... Všiml jsem si.

Madam Tiamat vypadala, že chce, abychom se s Naden poznali.

Když naše setkání skončilo a ona se mě chystala teleportovat tam, kde byla Naden, aby se o mě mohla starat, madam Tiamat se na mě podívala, oči plné upřímnosti, a řekla, „Prosím, naučte tu dívku za mě. Ona neví.”

„Cože? Co to má znamenat?”

„Už byste měl znát cestu. Prosím, nabídněte jí vedení.”

Když to řekla, madam Tiamat vypadala jako matka, která se bojí o vlastní dítě. Právě když jsem se jí chtěl zeptat, proč má ten výraz ve tváři, krajina se změnila a já se setkal s černým ryuu křičícím, „Ty hloupé slunceeeeee!“ v psychické řeči.

Potom přišel do Nadenina domu formální posel od madam Tiamat a Naden byla jmenována mým správcem na dobu, kdy tu budu bydlet. Naden vypadala, jako by si myslela, že ji to bolí, ale nemohla se vzepřít rozkazu madam Tiamat, a tak se neochotně podvolila.

Od té doby jsem byl tady, pobýval jsem v Nadenině jeskyni, pil čaj a četl materiály, které nashromáždila z nižšího světa… Což znamenalo romantické romány, které byly napsány v národech lidstva.

Naproti mně byla Naden, ležela v posteli a pozorovala jednoduchý přijímač. Ryuu se díval na vysílací hlasový klenot... Očividně ho sebrala na bleším trhu v říši a když ho trochu šokovala, zase fungoval. Co, bylo to jako stará televize, která by zase začala fungovat, kdybych do ní praštil?

Naden se na mě podívala a zeptala se, „Je pro muže zábavné číst romantické romány zaměřené na ženy?”

„Víc, než si myslíš. Ukazuje to, co různé ženy světa považují za své ideály.”

Když jsem slyšel, že jsou to romantické romány, čekal jsem, že to budou zapeklitá dramata lásky a nenávisti, jako celodenní telenovela, ale byly lehké a nadýchané jako novelizace shoujo mangy.

Z letmého pohledu to byly většinou historky o rytířství. Najde se rytíř, který odpřisáhne svou věrnost krásné dámě, a provede záslužné činy ve službách této lásky… Tak jich bylo hodně. Byly také příběhy o Popelce, kde prostá vesnická dívka pomohla mladému pánovi nebo princi, kteří odešli z paláce v přestrojení, on se do ní zamiloval a nakonec se vzali. Zápletky by se daly z velké části rozdělit na tyto dva vzorce.

„O takových věcech se ti zdá?“ zeptal jsem se hravě.

„...No,“ Naden zamyšleně otočila hlavu na stranu, „Ráda bych nechal cool rytíře, aby se na mně proháněl, když budeme spolu létat po obloze.”

„Aha, jestli jsi ryuu nebo drak, tak to je ten druh čtení, který nakonec máš, co...”

Pro normální dívku by to bylo, „Chci jet na koni s bezva chlapem,” ale pro dračí rasy to zřejmě bylo, „Chci být kůň a nechat rytíře jet na svých zádech.”

Když jste se setkali s různými kulturami a rasami, bylo zajímavé vidět ty malé rozdíly v interpretaci.

„Tak na co se tam díváš, Naden?“ zeptal jsem se.

Z prostého přijímače, který Naden držela, jsem slyšel živé zvuky, takže jsem byl zvědavý. Říkala, že ho našla v říši, takže to byl pěvecký program odtamtud?

„Hm? Je to hudební program z říše Gran Chaos. Chceš se na to se mnou dívat, Kazumo?”

„Oh! Jo, to si piš.” Zajímalo mě, jaký hudební program říše dělá.

Naden se posadila vedle mě a položil jednoduchý přijímač na místo, odkud jsme ho oba viděli. Aby se zabránilo úniku zpráv, nebylo možné prohlížet vysílání nahraná s jinými klenoty, než jsou ty, které se používají pro vysílání schůzek, když jste byli v jiné zemi. Během našich poválečných jednání s knížectvím a říší, když Jeanne, sestřička císařovny Marie a generálka, viděla vysílání naší země, řekla, že by jej ráda napodobila v říši. Zajímalo mě, jaké programy asi dělají.

Když jsem o tom přemýšlel, napil jsem se čaje, podíval se na jednoduchý přijímač a...

„Nazdar všichni! Tady je Maria.”

„Bwuh?!”

„Whoa, Kazumo?!”

Všude jsem chrlil čaj, který jsem se snažil vypít. Na plátně, oblečená do šatů ve stylu idolu, byla sama císařovna Maria z říše Gran Chaos.

 „Tak, ráda bych, abyste si všichni poslechli mou píseň.”

S tím, Maria začala zlehka tančit a zpívat jasným hlasem.

I když její zpěv a tanec by mohl být krátký ve srovnání s naší Prima Lorelei, Junou, Maria měla větší charisma, které k ní přitahovalo lidi.

...A počkat, nezačínala se do toho Maria opravdu zaplétat? Vypadala, že každou chvíli začne jiskřit.

Hmm. Na co přesně jsem se to díval?

Uklidni se. Ve všem je příčina a následek.

Podle toho, co mi Hakuya řekl, byl nejoblíbenější program v říši ten, který sledoval to, co Maria dělala během dne. Jako Říšské rodinné album. Její sestra, Jeanne si stěžovala, „Jak to takhle dopadlo?“

Možná to byl tok věcí:


1.     Říše začíná produkovat programy, kde zpívají loreleis.

2.     Nejoblíbenějším pořadem byl jeden z detailů ze života madam Marie.

3.     Když z madam Marie uděláme lorelei, nebudou čísla diváků střílet skrz střechu?

4.     Rodí se zpívající, tančící císařovna! ← Tam, kde jsme byli teď.


...No, to bylo asi všechno, víceméně. Zdálo se, že říše prochází procesem pokusů a omylů, aby našla způsob, jak pobavit svůj lid. Tenhle mi připadal jako chyba.

No, samotný program byl zábavný, tak jsem chvíli sledoval Marii s Naden, ale...

„Ale ne, teď je jich víc...”

Slyšel jsem za námi přicházet dívčí hlas.

Když jsem se otočil, abych se podíval, byla tam dívka v bílých jednodílných šatech, která na nás podrážděně hleděla. Dívka měla na hlavě kozí rohy a ze zadní části jí trčel bílý ocas. Byla ta dívka také drak?

Když se na mě dívka podívala, vydechla. „Myslela jsem, že to tu zní živě.... Naden, konečně jsi začala vodit domů i muže? Ujisti se, že ho vezmeš tam, kde jsi ho našla.”

...Co jsem byl, opuštěný pes? Představil jsem si sám sebe v lepenkové krabici s nápisem, „Jsem opuštěný prozatímní král. Prosím, vezmi mě domů.“ Byl z toho jeden neskutečný obraz.

Zatím Naden, která byla obviněna z vláčení mužů domů, našpulila rty. „Nemluv o mně tak zle! Je to host!”

„Host?”

„Přesně tak! Lady Tiamat mi nařídila, abych mu dělala správce.”

„Jeho správce, co... Ale zdá se mi, že vy dva spolu jen tak blbnete?”

„Urgh...”

Ta dívka měla pravdu, takže Naden neměla nic, co by na to mohla říct. Dostal jsem najíst a ona se o mě starala, ale ve skutečnosti jako moje pečovatelka nedělala nic jiného. Byl jsem víceméně ponechán svému osudu.

Bílá dívka na mě ukázala. „Jsem Pai Long, Nadenina přítelkyně. Kdo jsi ty?”

„Kazuma Souya z Friedonského království.”

Usmál jsem se a potřásl Pai rukou. Když jsem to udělal, naklonila hlavu na stranu.

„Friedonské království? To je ta země na východě, o které mluvila předtím Naden, že? Nemáme s nimi žádné vztahy... Co tady děláš, Kazumo?”

„Ahh, no, madam Tiamat mě sem z nějakého důvodu pozvala.”

„Madam Tiamat?“ V tomto bodě, měla Pai ve tváři výraz, jako by si právě něco uvědomila, a obrátila se k Naden. „Hej, Naden, nemyslíš, že by lady Tiamat mohla plánovat, že se ten chlap zúčastní obřadu smlouvy?”

„Cože? Kazumo, zúčastnit se obřadu smlouvy?“ zeptala se Naden s vytřeštěnýma očima. „Kazuma nepatří mezi rytíře Nothungu, víš? Může se vůbec zúčastnit?”

„Copak jsi zapomněla? V poslední době se to nestalo vůbec, ale říká se, že lady Tiamat někdy zve ty, kteří se pravděpodobně stanou hrdiny své doby, což jim umožňuje uzavřít nezávislé smlouvy s drakem. Jako to udělal první král Elfriedenu.”

„Hrdina naší doby, co...“ Naden se podívala mým směrem. Ten výraz v její tváři.... Ani trochu tomu nevěřila. „Nevím, nezdá se mi tak působivý.”

„To je kruté, i když to je pravda,“ řekl jsem.

„Lady Tiamat ti nic neřekla, Kazumo?“ Pai se zeptala, ale já pokrčil rameny, ani jsem to nepotvrdil, ani nepopřel.

Byla to pravda, madam Tiamat navrhla, že by byla ráda, kdybych se zúčastnil slavnostního vyhlášení smlouvy. Nicméně, váhal jsem, jestli to těm dvěma mám říct. Kdyby zjistili, že se zúčastním, další otázkou by bylo, kdo přesně jsem. Kdyby zjistili, že jsem králem národa, tak by mě trochu bolela hlava.

„To vám nemohu říct. Jestli to chcete vědět, zeptejte se madam Tiamat.”

„Ahaha!“ zasmála se Pai. „Ale není tak snadné s ní mluvit. Oh, vím!“ Pai zatleskala, „Naden, ty máš na starosti péči o Kazumu, že? Není to něco, co se objevuje často, tak proč ho neprovést po pohoří Hvězdná Dračí Hora?”

„Ah! To by mě zajímalo,“ řekl jsem. „Mohl bych tě obtěžovat?”

„Um...“ Naden se otevřeně chovala, jako by to byla opravdová bolest. „Pohoří Hvězdná Dračí Hora je dost velké, víte? Nebylo by to pro Kazumu trochu těžké, kdyby musel chodit?”

„Můžeš ho nést na zádech,” řekla Pai

„Pai, drak nechá jen svého partnera jezdit na zádech. Jsi si toho dobře vědoma, že?”

„Kde je škoda? Proč ho nepřimět, aby s tebou uzavřel smlouvu?“

„Já mám také právo volby,“ oplatila jí to Naden. „Tenhle nudný chlap není můj typ. Mám ráda silné chlapy, které každý respektuje.”

„...Už nějakou dobu se ke mně chováš dost ostře, že?“ stěžoval jsem si. Bylo to jako nůž vražený do mého srdce... Pak jsem si něco uvědomil. „Hele, to, že ti někdo jiný než tvůj parťák jezdí na zádech, je vidět, že jsi nějak necudná?”

„Jo.“

„No, kde máš záda, Naden?”

„Cože?”

Naden nebyla drak západního střihu, ale ryuu orientálního střihu. Její tělo byl v podstatě válec jdoucí od týla k ocasu. I když se trochu vyboulila kolem místa, kde měla přední a zadní nohy, neměla jasně definovaná záda jako drak západního střihu.

„Jako kdybych jel přímo za tvou hlavou, nebyla by to tvoje záda, ale zátylek, že?“ zeptal jsem se. „A co tam? Neexistuje žádné pravidlo proti tomu, aby vám někdo jiný než váš partner jezdil na krku, že?”

„...”

Naden proti tomu nic neměla, a tak bylo rozhodnuto, že půjdeme ven.

3 komentáře:

  1. Děkuji, koukám že i když moc nechtěl, tak souma jedná podle vůle tiamat 🤣.

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem, pomaličky, ale fakt pomaličky hľadajú si cestu k sebe.

    OdpovědětVymazat