IwS 6 - Kapitola I: Frame Gear 3/4

Monica mě zavedla do černé budovy a vstoupili jsme. Víc než cokoliv jiného, překvapilo mě, jak je prostorná. Co to sakra? Uvnitř je širší.

Jak by naznačoval název hangáru, vnitřek budovy vypadal jako skladiště. Stěny nalevo i napravo lemovaly kovové okenice.

Ale vážně, jak daleko tahle hala sahá? Nevidím ani na druhý konec...

„Co je to za místo?”

„Překvapuje tě to? Použili jsme prostorovou magii a tak, aby to bylo mnohem širší, než to vypadá. Nicméně tak široký prostor je prostě zbytečný. Jsme tu sotva plně zásobeni, že?“ Došlo mi, že je to podobné mému kouzlu [skladu]. I když rozdíl zde byl, že čas v mém [skladu] byl zastaven. Mohl bych do něj uložit vařící horkou polévku a po několika hodinách ji vytáhnout, abych ji našel při stejné teplotě. Došlo mi, že [sklad] je spíš časoprostorová magie než jen prostorové kouzlo.

Přesto jsem netušil, jak široký může být úložný prostor ... Počkat, chybí mi hlavní bod!

„Frame Gear! Máš tady Frame Gear?!”

„Hm? Frame Gear? Přímo tudy.“ Monica mě oslovila trochu úsečně, takže jsem kráčel za ní s malým komentářem.

Monica došla k jedné z kovových okenic a natáhla ruku k tlačítku vedle. Nicméně... ať se snažila sebevíc, nedosáhla na něj.

Natáhl jsem ruku, abych ho zmáčkl, a....

„Do pr...!“ Monica vymrštila hasák nahoru a vší silou jím udeřila do tlačítka. W-Whoa, uklidni se... Ta holka je horká hlava. Knoflík byl mimochodem úplně zničen, ale okenice se začala se skřípěním otevírat. Monica měla na tváři samolibý úsměv, ale jediné, co jsem mohl dělat, bylo přemýšlet, jak chce zase zavřít tu okenici.

Nahlédl jsem do temného nitra a zjistil jsem, že zírám na něco, co vypadalo jako obrovský rytíř.

Měřil asi deset metrů. Měl šedou barvu a vypadal, jako by byl stylizován podle tradičního západního rytíře. V žádném případě to nebylo oslnivé, ale vyzařovala z toho aura spolehlivé robustnosti. Mělo to v sobě nesnesitelný nádech, který na mě udělal dojem.

„Tak tohle je Frame Gear.”

„Opravdu. Tento model je však obzvláště archaický. Takže před pěti tisíci lety jsme plánovali masovou výrobu těch fešáků, kdyby se válka ještě zhoršila.“ Počkat, tohle je jeden z těch sériově vyráběných? Překvapilo mě to, nevypadalo to nijak zvlášť lacině. Nejspíš se vzdali toho, aby byli okázalí, a místo toho se soustředili na to, aby z nich udělali spolehlivé bojovníky. Nemá smysl něco sériově vyrábět, když to koneckonců není snadné ovládat.

„Jsou ještě nějaké?”

„Máme jich, ehm, pár ve skladu, jo! Existuje typ, který upřednostňuje mobilitu a který se specializuje mimo jiné na pozemní útoky. Měli jsme také plány na konstrukci pokročilejšího modelu, ale... myslím, že ty plány jsou ve skladišti, jo!”

Hmph... Skladiště, co... Když to vezmu kolem a kolem, doufám, že jsou stále v bezpečí. No, i kdyby spadly na zem, doufejme, že zůstanou nedotčené.

„Můžu se tam dostat?”

„Co, chceš to roztočit? Dobře, myslím, že by to bylo v pořádku, ale nečekej, že se to pohne.”

...Cože? Co tím myslíš, neočekávat, že se pohne?! Hej, došel jsem tak daleko a ty mi říkáš, že ta zatracená věc je rozbitá?! Co je to za nápad?!

„Proč se to nehýbe?”

„Žádné palivo.” Ahaha... Oh, to bylo docela jednoduché. Palivo, samozřejmě! Ani jsem nevěděl, že tyhle věci berou palivo. Myslel jsem, že budou mít magickou sílu.

„Tak co ten velkej chlap používá? Benzín?”

„Benzín? Takový výraz mi není znám. Tenhle darebák používá Etherovou kapalinu, jo?”

„…Etherovou kapalinu?“

„Etherová kapalina je palivo, které vzniká smícháním jejich magických energií s kusem speciálně upravené éterové rudy. Potom se to napájí samo, rozumíš? Protože by to spojilo Frame Gear s magickou signaturou a pak by to použilo vaši vlastní energii.”

Etherová ruda? O tom jsem nikdy neslyšel. Je to nějaký druh vzácného minerálu? Ať to bylo cokoliv, Frame Gear se bez toho nepohne ani o píď. Došel jsem tak daleko, ale neudělal jsem žádný skutečný pokrok. Bylo to skličující.

„Monico, víš, jak se to dělá?”

„Obávám se, že ne. Můj talent nespočívá ve školách magie.” Ugh... Takže mám v podstatě velkou sochu robota. Ohromný. Nechal jsem zklamaně poklesnout ramena a dívka na mě najednou začala prskat ve snaze uklidnit mě.

„T-Teď chvilku počkej, prosím, nenech se odradit. Je tu víc než jen Frame Gears, dám ti vědět. Je tam spousta úplně jiných věcí! Máme malé plovoucí čluny a automatizované kočáry, které přemisťují součástky!” Automatizované vozy? Jako auto? V minulosti jsem uvažoval o výrobě auta, ale kvůli nedostatku porozumění jsem to vzdal. Můj zájem byl opět probuzen. Oh, počkej chvíli...

„Na jaké palivo ty věci vlastně jezdí?”

„... Etherovou kapalinu...” Sakra! Tak se nepohnou! K čertu s tebou, ty perverzní doktore! Proč jsi mi nenechala povalovat nějaké plné palivové nádrže?! Poslechl jsem si Moničino další vysvětlení. Magie uvnitř Etherové kapaliny se zřejmě časem zmenšila, až z ní nic nezbylo. Něco jako když soda ztratí karbonaci, když ji po otevření víčka vypustíte.

Očividně bylo fajn vydržet tak několik let, ale pět tisíc let bylo příliš dlouho.

„Existuje někdo, kdo by dokázal vyrobit Etherovou kapalinu?”

„Ah... nejspíš ten gynoid, který ovládá výzkumnou laboratoř, ale s tou se těžko vypořádává.“ Monica se při těch slovech zamračila a pak trochu naklonila hlavu.

Tady se řídím stejným vzorcem ... Teď musím hledat výzkumnou laboratoř? Tohle je pěkně chromá husa.

„Ach, ehm... je tu ale možnost, že by to Flora mohla vědět!”

„Prosím?”

„Alchymistická laboratoř a výzkumná laboratoř... mají blízký vztah. Vzájemně si vyměňují materiály a navrhují poznámky, jak je vzhledem k jejich oborům přirozené. Vlastně jsem měla docela podobný vztah s Rosettou v dílně, ale byla trochu uzavřená. To je pravda. Jakmile Rosetta vejde do dílny a pustí se do práce, nemůžete ji vytáhnout ven.

Rozhodl jsem se na to zeptat Flory. Doufejme, že to povede k průlomu.

Otevřel jsem [bránu], abych mohl informovat ostatní o situaci.

„Etherovou kapalinu, chápu...“ Flora naklonila hlavu a dumala nad tím, co jsem řekl. Alchymistická laboratoř byla zařízením, které se věnovalo výrobě chemikálií a nových sloučenin, takže jsem si myslel, že by nebylo nerozumné se tam zeptat na tekutý éter.

„Myslím, že je to možné, chápeš?”

„Skvělé!”

„Ale víte.... Myslím, že by byla méně kvalitní než Etherová kapalina vyráběná ve výzkumné laboratoři, víte? Pokud je to v pořádku, budu ti moct nějakou udělat.“ Bylo mi úplně jedno, jestli je materiál méně kvalitní. Jen možnost pohybovat se ve Frame Gearu by prozatím stačila. Ale, zrovna když jsem se chystala tančit veselý tanec, Flora zničila mé naděje jednoduchou větou.

„Tak kde je etherová ruda?” Co? Etherová ruda? Podíval jsem se na Elze a ostatní a ti jen pokrčili rameny.

„Nikdy jsem o etherové rudě neslyšela.”

„... Ano, já taky ne. Rozhodně to zní divně.” Sakra, vážně...? Nemůže to pro jednou klapnout?

„Etherová ruda se při vyřezávání a zpracování promáčí specializovanou kapalinou. Etherová tekutina je dokončena poté, co ruda reaguje na magickou sílu uvnitř a vpustí ji do kapaliny. Na Frame Gear, který jste zmiňoval, byste potřebovali kus etherové rudy asi takové velikosti.“ Flora napodobila svýma rukama tvar ragbyového míče. Podle toho, jak to popsala, to bylo jako napustit čaj do horké vody s čajovým sáčkem. Přesto nemělo smysl zaobírat se podrobnostmi celého procesu, protože jsem ani neměl nic z rudy. Peklo. Ani jsem nevěděl, co to je.

„Etherová ruda je většinou průhledná ruda, která se objevuje v mnoha různých barevných odstínech. Ve své podstatě může ukládat, uvolňovat a zesilovat magickou sílu. Byla docela snadno dostupná před pěti tisíci lety.“ Cesca se ozvala s vysvětlením, ale nemyslel jsem si, že by to pomohlo. Naproti tomu Linze náhle promluvila. Hmm?

„...Ehm... to je to, co dělá magický kámen...?” Magický kámen? Oh, jasně. Ty malé kamínky, kterými jsem kontroloval svou magickou spřízněnost. Obvykle jsou to malé šperky, kterými si kouzelníci zdobí výbavu.

Linze se prohrabala ve váčku a vytáhla několik magických kamenů. Flora zvedla jednu z maličkostí a zvedla ji ke světlu. Byl maličký.

„Teď už o tom není pochyb, chápete? Tady to je etherová ruda.” Huh... Myslím, že jméno se za posledních pět tisíc let změnilo. Počkat, neznamená to, že je problém vyřešen? Navzdory zdánlivě dobrým zprávám měli všichni kromě Gynoidů najednou trapné výrazy.

„Co se děje?”

„N-No, já... nevím, jak to říct, ale... tak velký magický kámen neexistuje.”

„Prosím?”

„Kameny jsou považovány za skutečné rarity... Drobné úlomky, jako jsou tyto, jsou v pořádku, ale... větší jsou problematičtější.“ Byla pravda, že největší mgický kámen, jaký jsem kdy viděl, byl ten větrný na Renneině přívěsku. Laim mi řekl, že je vzhledem ke své velikosti poměrně cenný, ale je velký jen asi jako vlašský ořech. Očividně se jich nedostávalo.

„Belfastská královská pokladnice má vodní kámen, ale je jen asi takhle velký...“ Yumina napodobila tvar a velikost softballu ve svých rukou. Vážně mi chceš říct, že ani královská pokladnice nemá velikost, jakou potřebuji?

„...Já-mimochodem, kolik by přesně stál tak velký magický kámen?”

„Nejsem si jistá.... Ani nevím, jestli bys dokázal vyčíslit cenu na něco tak vzácného.” To je strašné! Plus, v podstatě bych ho používal jako čajový sáček. Kdybych ho vymáčkl na hranici své výroby tekutého éteru, zredukoval by se na šrot? Museli bychom vyhodit něco tak cenného?! Moje sny se pomalu drtily. Yae, která viděla, jak se mi po tváři sune zoufalství, náhle promluvila.

„Touyo-dono, nemůžeš použít své vyhledávací kouzlo k nalezení kamene příslušné velikosti?”

„Cože?“ Tím jsem si nebyl jistý. Můžu hledat něco pohřbeného pod zemí? Vlastně počkat, našel jsem tu ruinu v poušti, že? To bylo pohřbené. No, hádám, že neuškodí to zkusit.

„Dobrá, [hledání]... Podívejme se... magické kameny větší než třicet centimetrů v průměru.“ Na mapu západních zemí dopadlo několik špendlíků. Huh... To bylo vlastně jednodušší, než jsem čekal.

Rychle jsem zkontroloval, jestli některý z těch špendlíků nespadá na území Brunhildu. Náhoda tomu chtěla, že tam byl přesně jeden. Koneckonců jsem nebyl příliš nadšený z kopání šíleně cenných předmětů na území jiných zemí.

Dobře, pojďme vykopat magické kameny! Hurá! Abych byl upřímný, už mě unavovalo všechno to pobíhání kolem...


3 komentáře:

  1. ďakujem, po posune vpred znova "maličký" problém.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji:) včera jsem dokoukal konečně 2 řadu anime a dost věcí vynechali, což je škoda ( hlavně celej děj se svatou zemí) , podle toho kde zkoncili z toho mohli klidně udělat i dvakrát tolik dílů :(

    OdpovědětVymazat