HRH 6 - Kapitola 5: I kdyby ta láska byla předem připravená 4/4

„Phew...”

Bylo to druhý den. Byl jsem v kanceláři pro vládní záležitosti, prohlížel jsem si hromadu papírů, které mi Hakuya podal, a říkal, „Vzhledem k tomu, že jste tady, prohlédněte si prosím tyto důležité dokumenty.” ale... byl jsem strašně ospalý.

Roroa a Juna mě včera v noci přemohly, ptaly se mě na různé věci ohledně toho, co se stalo s Naden, takže jsem byl trochu nevyspalý. Ale možná bylo nejlepší udělat, co jsem mohl.

Bylo rozhodnuto, že Naden a já se během dne vrátíme do pohoří Hvězdná Dračí Hora.

Už jsem o Naden hlásil Liscii a ostatním a to, co říkala madam Tiamat o bouři, mi také vadilo. Plán byl vyzvednout Aishu a zbytek na cestě tam.

Zatímco jsem pracoval, ozvalo se zaklepání na dveře a vešla Liscia s Naden.

Když jsem viděl, jak Naden vypadala, když vstoupila do místnosti, vydal jsem ohromený „Wow...”

Když si všimla, že na ni zírám, Naden se na mě zamračila, začervenala se a řekla, „C-Co...?”

„Ne, jen jsem si říkal, že ti to teď opravdu sluší.”

„S-Sluší?!”

Myslel jsem, že Naden má dobrý materiál, se kterým se dá pracovat, ale její vzhled ji nezajímal a její vlasy byly plné smyček, takže bylo těžké si být jistý jejím plným potenciálem. Ale teď, když Naden nosila své rovné, dlouhé, hladké, černé vlasy sčesané dolů, měla čistou a uklizenou krásu, jako Yamato Nadeshiko, hypotetická ideální japonská žena. Zdálo se, že se po tom, co se stalo, šla s Liscií vykoupat, takže ji Liscia musela pořádně umýt.

„Jo, myslím, že jsi vážně roztomilá.”

„Aww... Um… Děkuji.“ Naden se podařilo vytlačit jen takovou odpověď. To, jak se chovala, bylo taky tak nevinné a roztomilé.

...Jo, Naden vypadala dobře.

Přitiskl jsem si prsty na spánky a podíval jsem se na druhou, která byla skutečný problém.

„Liscio... Co si myslíš, že děláš takhle oblečená?”

„Tohle na mně nevypadá dobře?“ Liscia se pomalu otočila a dobře si prohlédla svůj oděv.

„Jestli se ptáš, jak ti to sluší, tak v tom samozřejmě vypadáš úžasně! Ale já se ptám, proč máš na sobě takové oblečení.”

Právě teď, Liscia měla na sobě mimo jiné hrudní destičku, přes košili a kalhoty. Bylo to něco, co by se dalo nazvat dobrodruhovským pohledem. V tom převleku by nevypadala v partě Juno a Dece nepatřičně. Za ní jsem viděl něco, co vypadalo jako zavazadlo.

Bez ohledu na to, jak jsem se na ni díval, byla připravená cestovat. Nehorázně plánovala, že půjde se mnou.

„...Liscio, žádal jsem tě, abys zůstala na hradě, ne?”

„Nemůžeme nechat toho vrchního a jeho dvojku tak dlouho pryč. To byla tvá úvaha, že? Slyšela jsem od Naden, že jste se dostali z pohoří Hvězdná Dračí Hora sem asi za dvě hodiny, že? Pokud se můžeme vrátit v případě nouze, není důvod, proč bych měla držet pevnost, že?”

„To... by mohla být pravda, ano...”

„Ahhhhh!“ Roroa vstoupila do místnosti a hlasitě vykřikla, když viděla, jak je Liscia oblečená. „Velká sis Cio, to není fér! Očividně plánuješ jít s ním!”

„Nemohu omluvit, že se snažíš ukrást pochod nám ostatním, lady Liscio.“ Juna byla další, kdo vznesla stížnost.

Liscia sepjala ruce, jako by prosila o odpuštění. „Někdo musí přesvědčit Aishu, tak mě pusťte. Naden říká, že bude jezdit sem a tam mezi naším cílem a tady, takže vy dvě můžete přijít později, ano?”

„Hrmph... No, jestli to říkáš takhle,“ řekla Roroa neochotně.

„Budeme to prostě muset přijmout...“ zamumlala Juna

Ty dvě to přijaly?! Huh? Opravdu šla se mnou?

„Dobře, Soumo. Pojďme do pohoří Hvězdná Dračí Hora a vznesme nárok na Naden!”

„...”

Po získání povolení těch dvou dalších, mi to Liscia řekla se širokým úsměvem.

Bylo to opravdu v pořádku? Když jsem ještě držel hlavu v dlaních, Naden mě poklepala po rameni, aby mě utěšila.

3 komentáře:

  1. ďakujem, tak sa dohodli "budúce manželky" a jemu chudáčikovi len oznámia výsledok.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :)

    Ten to bude mít těžké s tolika kralovnama 🤣

    OdpovědětVymazat