HRH 6 - Bonus: Juna a Roroa požadují odpovědi

Juna a Roroa požadují odpovědi


Stalo se to tu noc, kdy jsem se dočasně vrátil z pohoří Hvězdná Dračí Hora do Friedonského království, abych se poradil s ostatními, zda s Naden uzavřít smlouvu na dračího rytíře, což bylo v podstatě zasnoubení.

Když jsem Naden představil Liscii, Juně a Roroe, ti, kteří zůstali v království, Liscia odvedla Naden pryč (z nějakého důvodu řekla, že se spolu budou koupat) a já zjistil, že mě táhnou pryč, že Roroa a Juna drží každá jednu ruku, a odvlekly mě do Roroina pokoje.

Roroin pokoj byl plný spousty dívčích maličkostí.

Posadily mě do křesla v tom pokoji a Roroa se posadila naproti mně k malému stolku. Juna se široce usmála, když stála po Roroině boku.

Co to bylo...? Podle toho, jak to bylo nastavené, to byla výslechová místnost nebo co?

„Tak pojď, miláčku. Ven s tím.“ Roroa si při těch slovech sepjala ruce před ústy.

„Ven s ... čím přesně?“ zeptal jsem se váhavě.

„Musím myslet všechno, co se týká Naden, samozřejmě. Je to jen asi půl měsíce, co jsi odjel do pohoří Hvězdná Dračí Hora, víš. Proč tě má tak ráda za tak krátkou dobu?”

„To upoutalo i mou pozornost. Oh, dej si čaj,“ Juna mu nabídla šálek černého čaje, který si někdy připravila. „Cítila jsem, že má silnou touhu být vdaná za tebe. Vy dva jste se potkali teprve nedávno, že? Čím to bylo, že ta doba byla tak bohatá?”

„Bohatá? Dělal jsem jen normální věci, opravdu...”

„„Řekni nám víc.““

„D-Dobře...”

Ty dvě na mě tlačily, tak jsem to vzdal a řekl jim o Naden.

O tom, že Naden byla jediný ryuu v zemi draků a že se zdála být izolovaná, protože vypadala jinak než ostatní kolem ní.

Jak jsem náhodou věděl, co je to ryuu, a když jsem Naden řekl, že je jednou z nich, vypadala, jako by jí z ramen spadla obrovská tíha.

Jak jsme se v jejím pokoji dívali na říší vyrobený program hlasového klenotu, četli romantické romány a lenošili.

Jak jsem zakročil, když se s ní pral rudý drak jménem Ruby.

Jak jsem ji naučil létat...

A tak dále, a tak dále. Vyptávaly se a probíraly každý detail času, který jsem s ní strávil.

Po vyslechnutí všeho, co jsem chtěl říct, Roroa měla jasně rudé tváře. „Co je to za krásné setkání? Miláčku, jsi v podstatě princ na bílém koni.”

„Ale nejel jsem na žádném bílém koni,“ řekl jsem. „Měl jsem draka, který mě nesl do pohoří Hvězdná Dračí Hora ve svých ústech.”

„Koho zajímá, jestli jsi na nějakém jel! Objevil ses před mladou dívkou v nesnázích a rychle napravil její problémy. To je víc, než si holka může přát!”

Počkat, byla to opravdu Roroa, kdo řekl, že to bylo vymyšlené setkání? Ale byla pravda, že jsem měl pocit, jako bychom tančili v dlani Matky Drak.

„Souhlasím s Roroou.”

I ty, Juno?

„Když slyším tvůj příběh, cítila jsem, že dokážu pochopit, jak ses stal pro Naden zvláštní osobou. Řekla bych, že už jsi člověk, bez kterého se neobejde. To musí být důvod, proč tak silně chce být s tebou.”

„Všechno bylo dramatické, až na to, jak jste se potkali.“ Roroa souhlasně přikyvovala.

Ale ne. „Jestli mluvíme jen o tom, jak jsme se poznali, nebyl způsob, jakým jsem vás obě potkal, dost dramatický?“ zeptal jsem se. „Juno, byla jsi špion vyslaná Excel a Roroo, přišla jsi za mnou s vlastí v závěsu, že? Sakra, dokonce jsi přišla zabalená v koberci a překvapil jsi mě dun-da-da-dun.”

„To jsem sama režírovala. Žárlím na Nadie, která dostala dramatické setkání, aniž by musela dělat něco jiného než být sama sebou.”

„Přesně tak,“ řekla Juna. „Setkání s tebou jako špion taky zanechá špatný dojem...”

Roroa vstala ze židle a otočila se, aby se ode mě odvrátila, zatímco Juna vypadala trochu sklíčeně. Jejich individuální reakce... byly tak nějak roztomilé.

Vstal jsem ze židle a obě je objal. „Bez vás dvou, jsem si jistý, že bych tady nic z toho nedělal. Juno, přinesla jsi mi mé vazby k Excel. Roroo, uklidnila jsi srdce lidu knížectví. To samé samozřejmě platí pro má setkání s Lisciou a Aishou. Bez ohledu na to, jak jsme se potkali, kdyby se někdo z vás ztratil, nemohl bych postavit tak dobrou současnost, jako máme teď.”

„Sire...”

„Drahoušku...”

Věnoval jsem Roroe a Juně široký úsměv. „To díky vám všem se mi nějak daří obstát jako král. Jsem vám vděčný.”

„Hee hee! Jsi příliš laskavý,“ zahihňala se Juna.

„Ha ha ha! Jestli to chceš říct, rozhodně si nebudu stěžovat.”

Obě se usmály. Zatímco jsem cítil úlevu ...

„Ale stejně, miláčku. Myslím, že bys měl ukázat větší uznání,“ Roroa šla a řekla.

Co? Ukázat to?

Roroa mě popadla za ruku a začala s ní máchat. „Takže s tímhle případem, drahoušek dneska spí v mé posteli.”

„Ro-Roroo?!“ Juna vytřeštila oči.

„Jak to z toho plyne?!“ zvolal jsem.

„Nemůžu tě nechat, abys na mě ještě vztáhl ruku kvůli tomu dědickému problému, ale když si necháš ruce pro sebe, mělo by to být v pohodě, ne? Slyšela jsem, že už jsi spal vedle velké sestry Cii a velké sestry Ai, tak proč se nevyspíš se mnou a Junou taky?”

„Oh, jestli je to všechno.... Dojdu pro polštáře.“ Juna, zjevně spokojená s tímto vysvětlením, odešla z místnosti.

Huh? To už bylo rozhodnuto?

„Ha ha ha! Dneska se mi budou zdát sladké sny,“ zahihňala se Roroa.

„...Dobře, chápu to,“ řekl jsem.

A tak jsme ten den spali všichni tři spolu.

Roroa byla přilnavější, než bylo nutné, a díky Junině nádherné vůni se mi trochu zatočila hlava, ale cítil jsem únavu z pohybu, takže jsem rychle usnul.

Pokud jde o to, co se mi zdálo... to je trapné, takže bych to raději neřekl.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Výslechová místnost 😁…. Nemají Katsudon tak alespoň čaj 😂
Dojdu pro polštáře …. Jasně rozhodnuto bez možnosti protestu 😂


3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Klasické rozdělení, král vede zemi a jeho ženy vedou jeho 🤣🤣🤣

    Jinak děkuji za další část:)

    OdpovědětVymazat
  3. ďakujem, stará múdrosť vraví "muž je hlava rodiny, ale žena je krk, ktorý ňou otáča"

    OdpovědětVymazat