HRH 6 - Bonus: Ruby jde do Halova rodinného domu

Ruby jde do Halova rodinného domu


Jsem Ruby, drak, který uzavřel smlouvu s Halbertem, důstojníkem Friedonského království.

Je neobvyklé, aby se drak z pohoří Hvězdná Dračí Hora přiženil do jiné země než do Království Dračích Rytířů Nothung, ale když došlo na výjimku, ta černá dívka, která si vzala krále, mě porazila.

Pokud jde o dnešek, přišla jsem do Halova rodného domu, do domu Magna, ale...

„Ty velký idiote!“ vykřikl nějaký muž.

„Gwah!”

V okamžiku, kdy se dveře do sídla otevřely, Hal byl náhle poslán k letu. Přede mnou stál s nataženou pěstí elegantní stařec, který vypadal hodně jako Hal. Stařec měl rudé vousy a díky svému macho tělu vypadal jako zkušený válečník.

„Owww, co si myslíš, že děláš, z ničeho nic, tati?“ vykřikl Hal a třel si tvář.

Znamenalo to, že ten starší pán je Halův otec?

Halův otec... jehož jméno mi později řekli Glaive... ukázal svou zaťatou pěstí na Hala, když řekl, „Slyšel jsem ty zprávy. O všem, co jsi dělal v pohoří Hvězdná Dračí Hora. Uznávám, že to bylo v době krize, a dokonce, že jsi byl životně důležitý pro vyřešení tohoto problému. To znamená, necítíš se špatně za to, co jsi udělal Kaede? Vy dva jste byli zasnoubení! To samé platí i pro tuhle dívku. Tvé bezmyšlenkovité činy rozhodly o její budoucnosti!”

„Guh...”

Hal se nejistě postavil na nohy, ale něco ho muselo trápit, protože na oplátku nic neřekl. To bylo hrozné, vidět Hala trestaného za to, že se mnou uzavřel smlouvu.

„Nechte toho! To já jsem se mýlila!“ Spěšně jsem se mezi ně vložila. „Vnucovala jsem jim to, protože jsem chtěla mít možnost něco udělat. Hal a Kaede to prostě přijali! Takže, prosím, místo toho potrestejte mě!”

Když jsem na něj takhle apelovala, Glaive zamrkal. Jako by ho překvapilo něco, co nečekal.

Huh? Proč to byla jeho reakce? Nebyl naštvaný, že jsme uzavřeli smlouvu?

Rozhostilo se trapné ticho a pak....

„Dobře, dobře. Pojď sem.”

Náhle mě někdo zatáhl za ruku a posunul mě z prostoru mezi temí dvěma. Když jsem se otočila, byla tam dáma s něžným výrazem ve tváři. Dáma pustila mou paži a pak mi položila ukazováček na rty.

„Nepleť se jim do cesty. Tak spolu ti dva komunikují jako otec a syn.”

„K-komunikují?“ koktala jsem. „Takhle?”

Mně to ale připadalo, že Hal dostal pěstí!

Dáma si položila ruku na tvář a ustaraně se usmála. „Oh, muži jsou takoví idioti. Když slyšel, že se jeho syn stal prvním dračím rytířem v této zemi od prvního krále hrdiny, byl šťastný a říkal, „Ten idiot je dračí rytíř, co!““

„To říká, když je šťastný?!”

„Ale kdyby se choval jen šťastně, nebylo by to fér vůči Kaede, s níž se Hal právě zasnoubil, ani vůči lidem z rodu Foxia, že? Situace je taková, jaká byla, Kaede a rod Foxia nebudou Hala vinit z toho, co udělal. Proto se kvůli nim rozčiluje.”

„J-jaký trapný otec a syn...“ řekla jsem podrážděně a dáma se zahihňala.

„Teď to bude tvoje rodina. Mimochodem, jsem Halova matka Elba.”

„J-jste jeho matka?!”

„No tohle, to je nádhera. Tvoje rudé vlasy vypadají přesně jako mého manžela a Hala, takže to bude jako mít skutečnou dceru,“ řekla lady Elba s nonšalantním úsměvem. Ulevilo se mi, když jsem viděla, že vypadá jako velmi vřelý člověk.

Mezitím, když lady Elba vyklopila jeho pravé city, aby je všichni slyšeli, sir Glaive zrudl rozpaky.

„Ty šťastlivče!“ zvolal Glaive a bil svého syna.

„Gwah...! Počkej, nebudu se smiřovat s tím, že mě za to někdo praští, ty pitomče!“

Tentokrát to Hal vracel.

„Ngh... Kaede ti nestačila, tak jsi šel a svedl tak hezkou dívku, jako je tahle!”

„Urgh... Nikoho jsem nesvedl!”

Rudý otec a syn začali zápas v bitce. Při bližším pohledu se oba zdáli plni života, takže lady Elba musela mít pravdu, a takhle Magnové komunikovali.

Mimochodem, jejich komunikace skončila vítězstvím sira Glaiva. To proto, že Hal, který se nejspíš cítil trochu provinile, si nemohl pomoci a neudržel se. Zatímco za sebou táhl zakrváceného Hala, sir Glaive řekl lady Elbě, „Promiň, jdeme se omluvit do domu Foxia.”

Zahihňala se. „Vrať se brzy.”

Glaive vyrazil ve skvělé náladě, táhnouc Hala s sebou a lady Elba je pozorovala s něžným úsměvem na tváři. Když jsem se jí na to zeptala, bylo mi řečeno, že Hal krále už jednou nerespektoval a dostal takový trest, než ho odvlekl na hrad, aby se omluvil. Takhle se omlouvali v domě Magna?

... Zvládla bych to v tomto domě?

Zatímco jsem si s tím dělala starosti...

„Řekla jsem to i Kaede, ale nejdůležitější věc v manželském životě je, „zvyknout si na to“, dobře?“ řekla lady Elba.

„...Vezmu si to k srdci, matko Elbo.”

Jediné, co jsem mohla udělat, bylo přikývnout.

O pár dní později Hal a Kaede doprovázeli krále na jih do republiky Turgis.

Nicméně, nakonec jsem zůstala vzadu a sledovala domácí frontu v domě Magna. Draci a ryuu byli slabí proti chladu a já bych jim jen překážela, kdybych jela s nimi do mrazivých zemí republiky.

A tak, prozatím, užívala jsem si první rodinu, kterou jsem kdy měla.

„Co myslíš, otče Glaive?“ zeptala jsem se a masírovala mu ramena.

„U-Ungh... To není špatné.”

Glaive měl nevrlý obličej a dokázal být strohý, ale uši mu rudly, takže jsem snadno poznala, že se cítí trapně. Myslela jsem si, že je to elegantní stařec, ale měl v sobě taky hezkou stránku.

„Ruby, drahá, chystám se připravit večeři,“ řekla lady Elba. „Mohla bys pomoci?”

„Ano, matko Elbo!”

A vesele jsem šla do kuchyně.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Zajímavý způsob komunikace a omluv v domě Magna 😂

1 komentář:

  1. ďakujem, "komunikácia" mi pripomína jednu rodinku v Policajnej Akadémii.

    OdpovědětVymazat