IwS 6 - Kapitola III: Pokud jste připraveni, není se čeho bát! 7/11

 „Vím, že je to zvláštní, ale je to prostě tím, že Touya je sám sebou...”

„...Dobrý bože... Vím, že to tak je, ale měli bychom se skutečně považovat za šťastné...“

„Hm... jak to?“ Náhodou jsem se přistihl, že poslouchám rozhovor mezi císařem Regulusu a králem Belfastu. Oba se dívali na Chevaliera a povídali si.

„No, přemýšlej o tom takhle. Kdyby byl chlapec příliš ambiciózní nebo lehkomyslný, mohl by snadno vymazat kohokoli z nás z mapy. Je v pozici extrémní síly a nikdo z nás by mu nedokázal odolat, kdyby se soustředil na nepřátelství.”

„Hm, možná, ale.... Opravdu si nemyslím, že by byl ten typ, který by udělal takovou zatáčku. Proboha, co to musí být za člověka, když něco takového očekává?“ Vložil se do toho i císař z Refreese a bestie z Mismede. Bylo těžké říct, jestli jsem byl chválen nebo kritizován, upřímně.

„Touya není ambiciózně nepřátelský typ, ujišťuji vás. Vím, že je laskavý a spravedlivý, a je to určitě náš přítel a spojenec.“ Její Svatost papež Ramisshe promluvila s klidným výrazem ve tváři. Svým způsobem byla jedinou osobou v místnosti, která poznala mou pravou povahu lépe než kdokoli jiný. Když se to tak vezme, rozhodně jsem nebyl tím svatým poslem, za kterého mě měla. Ať to bylo jakkoli nešťastné, nebyl jsem žádný anděl.

„Kromě toho je ta věc neuvěřitelná.... Opravdu se může hýbat?”

„To vskutku může. Funguje podobně jako rámové jednotky.” Cloud, král Lihney se díval na Frame Gear s úžasem v očích.

Shromáždil jsem všechny západní spojenecké vůdce v Brunhildu, abych jim ukázal Frame Gear. Rytířští tělesní strážci, které si každý z vůdců přivedl s sebou, na něj zírali s užaslými nebo šokovanými výrazy. Když se to vezme kolem a kolem, nebylo to nic překvapivého.

„Takže... Na co to je?”

„Předpokládám, že by se tomu dalo říkat koníček... prozatím. Ale formálně by se to dalo považovat za opatření proti Behemothům.”

„Ah, Behemotové. Ano, tahle věc by rozhodně mohla snížit škody napáchané těmi zvířaty.“ Král Belfastu sebejistě přikývl, jako by s použitím souhlasil. Realita situace byla samozřejmě jiná.

Nemohl jsem si zatím dovolit dát vědět světovým vůdcům, a tak jsem prozatím nechal jen gildmistryni Relishu aby se dozvěděla pravdu o frázi. Její zpravodajská síť byla dostatečně cenná na to, abych ji přivedl k tomuto tématu. Navíc jsem neviděl žádný smysl zatahovat zahraniční subjekty do situací, které se mohou, ale také nemusí, skutečně stát. Nemluvě o tom, že jsem neměl žádný skutečný důkaz.

Rozhodl jsem se, že pro tuto chvíli bude nejlepším řešením se v klidu připravit, aby v případě, že dojde na vražení ... abychom byli schopni se s tou situací vypořádat. Musel jsem zvážit, co je nejlepší pro všechny.

Odhalení Frame Gearu veřejnosti bylo nezbytným krokem k tomuto cíli.

„Hm... Touyo... Mohli bychom se s ním projet?”

„Ano, samozřejmě! Jízda na něm je velmi důležitá!“ Král Belfastu i zvíře Mismede na mě zírali s vášní v očích. Jejich zneklidňující pohledy se soustředily výhradně na mě a tiše na mě křičely „pojďme na to“.

„No.... Nevidím důvod, proč ne, ale... Myslím, že by bylo lepší, kdyby na něm nejdřív jezdil strážný, aby byla zajištěna bezpečnost. Nesouhlasíte s tím, Gaspare?”

„Hm ...? Já?“ Jednooký vojenský velitel říše Regulus, Gaspar, se na mě podíval se zvědavým výrazem. Koneckonců, všichni strážní tady jeli v rámových jednotkách v herně. Z toho důvodu jsem si nemyslel, že budou mít nějaké problémy s ovládáním Frame Gearu.

„Neboj se nebo tak něco. Nainstaloval jsem speciální funkci pro případ neočekávaných okolností. Je tu funkce nouzového zastavení.“ Měl jsem nouzové zastavení nainstalované na Frame Gearech jako bezpečnostní opatření. Byla ovládána z mého smartphonu a fungovala tak, že omezovala pohyby Frame Gearu. Takže, například, kdyby se Gaspar rozhodl použít Frame Gear k útoku na všechny v této místnosti... nemohl by se vůbec pohnout. Ne že bych čekal, že dobrý člověk jako on udělá něco takového.

Gaspar vylezl nahoru a nastoupil do Chevalieru, samozřejmě poté, co získal císařovo svolení.

„Co si o tom myslíš? Není to příliš odlišné od rámové jednotky, že?”

„Jo... Máte naprostou pravdu, ovládání znám.”

„Dobrá tedy, v každém případě. Zkus to.“ Komunikoval jsem s Gasparem přes přijímací modul a řekl všem kolem Frame Gearu, aby ustoupili.

Zaslechl jsem vrčení známého start-upu a těžká rytířská výstroj se probudila k životu.

Po Gasparově úspěšném běhu došlo k malé rozepři o to, kdo pojede ve Frame Gearu první, ale jinak se nebylo čeho obávat. Všichni vůdci (s výjimkou Její Svatosti papeže) měli možnost pilotovat Frame Gear, a ... překvapivě, všichni tu věc řídili s velkou dávkou jemnosti.

Taky jsem slíbil, že půjčím Frame Gear národům pod útokem Behemothů. Také jsem se rozhodl dát každému státu po šesti simulátorech rámové jednotky, aby země mohly cvičit piloty. Tak by se na mě nemuseli spoléhat.

Zdůvodnil jsem jim to tak, že každý ze šesti simulátorů umožní jejich rytířům relaxovat i cvičit.

Skutečnou úvahou byla samozřejmě tichá příprava na potenciální invazi fráze. Kdyby se cvičili na válku, aniž by to věděli, neublížilo by jim to.

Protože Belfast i Regulus měli rozsáhlá území, výskyt Behemotů v jejich zemi měl statisticky vyšší šanci, že k němu dojde. Souhlasil jsem, že jim kvůli tomu půjčím Frame Gear v dobách nouze. Ramissh a Mismede také hraničili s Mořem Stromů, takže bylo možné, aby se z lesů vyřítil Behemoth a začal je ničit, takže přislíbení mé pomoci tam bylo také celkem logické.

Lihnea se nejspíš nestane terčem útoku Behemotha... takže nebylo pravděpodobné, že by někdy potřebovali mou podporu Frame Gearu. Ale co, nejhorší scénář se vždycky může stát, tak jsem se zavázal, že je ochráním. Koneckonců, Behemoth se vždycky může vynořit z oceánu.

Potěšilo mě, že všechny přítomné země přijaly mé podmínky s malým protestem a všechny vypadaly spokojeně.

Bál jsem se, že by mohli požadovat, abych jim udělal vlastní Frame Gear nebo se pokusil integrovat technologii do jejich armád nebo tak něco, ale nezdálo se, že by tomu tak bylo.

Bylo mi sděleno, že dívka, kterou jsem zachránil v Eashenu, se konečně probudila, a tak jsem zamířil přímo do alchymistické laboratoře. Když jsem se tam dostal, už nebyla v kapsli Lazarus a místo toho zůstávala v ložnici laboratoře. Seděla v posteli, na sobě lehké, pyžamové oblečení.

Její pravá ruka, položená na přikrývce, se úplně zregenerovala. Neviděl jsem její nohu, ale předpokládal jsem, že je také ve stejném původním stavu.

Všiml jsem si, že její vlasy, které jsem původně považoval za čistě bílé, mají ve skutečnosti ten nejmenší odstín červené. Vlasy jí zrůžověly jako stín třešňového květu. Doufala jsem, že to není zlé znamení, jako když jí vlasy pošpiní krev nebo tak něco.

„...Ah…“ Ve chvíli, kdy na mě pohlédla, jí přes rty zaskřípal hlásek. Vypadala, jako by mě poznala.

Flora, sedící poblíž na židli, zamávala a pozdravila mě.

„Je plně zregenerovaná, že?“

„Ah... T-Tedy... víš...“ Flora se tiše zamračila a její odpověď zněla také trochu mimo. Přemýšlel jsem, co se stalo. „N-No... ta dívka... ztratila vzpomínky, víš?“

„Co?“ Podle Flory si dívka na nic nepamatovala až do okamžiku, kdy jsem ji zachránil. Nemohla si vzpomenout na své vlastní jméno, kde se narodila, ani proč byla tak zraněná.

„To není vedlejší účinek té regenerační kúry, že...?“

„To je nemožné, víš?! Možná kdyby se jí regeneroval mozek... Ale ztráta paměti kvůli dorůstání ruky a nohy?! To je absurdní, víš! Možná by sis to chtěl sám vyzkoušet, víš? Vím! Rozsekám ti tvého malého chřástala a namočím tě do kapsle Lazarus!“

„U-Uklidni se!“ Nebuď hloupá! Nepůjdu tak daleko, jen abych otestoval teorii mazlíčků! ...Navíc, kdyby to byl opravdu vedlejší účinek, ztratil bych i své vzpomínky! Kromě toho... kolik toho ví?

„Pamatuješ si mě?“ Dívka líně pokývala hlavou dopředu. Takže rozhodně měla stále své vzpomínky na to, jak jsem ji zachránil. Hned poté nastoupila na regenerační kúru, takže bylo mnohem pravděpodobnější, že traumatickou ztrátu paměti způsobil útok na její život.

„Jak se jmenuješ?“

„...Nejsem si jistá."

„Jak jsi se zranila?“

„...Nevím.” Guh... Co se tu stalo...? Chvíli jsem pak zkoumal její paměť a vyptával se jí na to a tamto. Její obecné chápání světa, zdravý rozum, čtení, psaní, čísla a Eashen bylo nedotčené. Byla také obeznámena s Belfastem a Regulusem.

Ale všechny její osobní vzpomínky byly pryč. Nevěděla, jak se jmenuje, kde se narodila, kdy se narodila, co má a nemá ráda, ani její rodinnou situaci. Jako poslední pokus jsem na ni zkusil znovu použít [Recovery], ale bylo to zbytečné.

„Hm... jsem si jistý, že se ti tak či onak vrátí vzpomínky.“

„...Ty...“

„Já?“ Dívka na posteli se otočila, aby se podívala přímo na mě, její světle fialové oči zíraly skrz mou bytost.

„...Kdo jsi...?“

„Ah, já jsem Mochizuki Touya. Jsem tady velkovévoda... Tady je vévodství Brunhild.“

„...Velkovévoda...“ Dívka se celé dvě sekundy tvářila překvapeně, pak se okamžitě vrátil k neutrálnímu výrazu. Zdálo se, že nemá příliš emocionálního rozsahu.

„...Toto je Brunhild?“

„Je to tak, ano. Přivedl jsem tě sem ze skalnaté oblasti v Eashenu, protože tvoje zranění byla tak velká.“

„Jak...?“

„Použil jsem dopravní magii.“ Její oči se na krátké dvě sekundy znovu rozšířily. Pak se znovu dostavil neutrální výraz. Bylo to svým způsobem vtipné.

Bylo by dost špatné prozradit existenci alchymistické laboratoře někomu zvenčí, takže jsem okamžitě použil [bránu] k přesunu ložnice, všech a všeho v ní do volné místnosti v hradu.

„Co...?“ Dívka se náhle rozhlédla po místnosti, oči jí těkaly, jak se scenérie náhle změnila. Usoudil jsem, že to bude stačit, aby mi uvěřila v mé dopravní kouzlo.

S tím jsem se rozhodl, že může prozatím zůstat v Brunhildu. S trochou štěstí by se jí zanedlouho vrátily vzpomínky.

Vždycky jsem ji mohl vzít zpátky do Eashenu, ale fakt, že neměla vzpomínky spolu se skutečností, že byla pravděpodobně terčem, nevěstily pro nikoho zrovna nic dobrého. Zdálo se, že nemám na výběr.

„Bylo by špatné, kdybys neměla jméno, víš. Měli bychom se mezitím podívat na to, že ti jedno dám?“

„A... Jméno... Jsem... v pohodě s čímkoli. Ty rozhodneš, pane.“ Hmm... trochu stroze, dovol mi přemýšlet... Myslím, že více eashensky znějící jméno by bylo lepší než tradičně západní jméno... Pojďme se podívat... Aha, mám to.

„Hm... Co takhle Sakura?“

„Sakura...?”

„Tvé vlasy jsou krásně růžové, tak jsem ti dal jméno třešňových květů z mé rodné země. Jestli se ti to nelíbí, můžu vymyslet jiné.“ Bylo to docela jednoduché jméno. Ale dívka bez ohledu na to zavrtěla hlavou.

„Sakura je... pěkné. Děkuji ...“ Všiml jsem si, že Sakura, která vypadala poněkud dost emocionálně tlumená, se jen trochu usmívala.

 

2 komentáře:

  1. ďakujem, tak cvičebný program spustený.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, armáda se připravuje a už zbývá jen jedna aby se nastěhovala do hradu :)

    OdpovědětVymazat