IwS 6 - Kapitola III: Pokud jste připraveni, není se čeho bát! 8/11

 Uplynula docela dlouhá doba, ale Sakura nevykazovala žádné známky toho, že by znovu získala vzpomínky.

Z hlediska fyzického zdraví však byla fit. Na kůži jí nezůstala jediná skvrna nebo jizva.

Snažil jsem se jí předat medailon, který měla u sebe, ale jen se na něj zmateně dívala. Ať tak či onak, byl její, tak jsem trval na tom, aby si ho nechala. Doufal jsem, že by to mohlo spustit nějaké její vzpomínky nebo tak něco.

Navrhl jsem, abychom se vrátili do údolí, kde jsem ji našel, ale ona okamžitě a důrazně odmítla. Nemohl jsem říct, že jsem jí to vyčítal. Jít na místo, kde málem zemřela, muselo být traumatizující.

Skoro to vypadalo, jako by se aktivně vyhýbala tomu, aby se jí vrátily vzpomínky... Začínal jsem uvažovat, jestli je vlastně v pořádku, když má amnézii nebo co...

Sám jsem nikdy nezažil amnézii, takže jsem se nemohl pořádně vžít do její kůže, ale přemýšlel jsem, jestli je její osobnost právě teď stejná jako předtím a jestli to nezpůsobí nějakou krizi identity... I když předpokládám, že by to bylo spíše klasifikováno jako porucha rozdvojené osobnosti než problém amnézie.

Někde jsem četl knihu, že osobnosti takto fungovaly. Začněme tím, že nazveme výchozí osobnost člověka A. Pokud má člověk ve svém životě výjimečně těžké období, pak A může vytvořit ego jménem B. B zažije všechny drsné věci a vynoří se na povrch pouze v obdobích stresu, zatímco A je chráněno před drsnými zážitky. Svým způsobem byste to mohli nazvat obranným mechanismem, něčím, co člověka chrání tím, že má pocit, že se to stalo někomu jinému.

Rozhodl jsem se, že nemá cenu vytlačit z ní její vzpomínky nebo tak něco. Byl jsem si jistý, že se časem vrátí na povrch.

Sakura nakonec znovu nabyla síly, aby se mohla znovu pohybovat, a první, co řekla, bylo, že se chce porozhlédnout po mé zemi. Opravdu jsem s tím neměl problém, ale pro jistotu jsem jí přidělil Sango a Kokuyou jako bodyguardy.

Zdálo se, že si obzvláště užívá procházky na stavební plochy a farmy. Dokonce jsem ji občas zahlédl, jak se prochází s Linze. Usoudil jsem, že ty dvě spolu pravděpodobně vycházely, protože byly obě tiší a rezervované, co se osobnosti týče.

„Ta dívka je určitě něco... Je silná i tváří v tvář ztraceným vzpomínkám.“

„Nejsem si tak jistý, jestli je to síla nebo nedostatek citu. Neví, kým nebo čím bývala, ani nic o svém starém životě... Takže si myslím, že by bylo těžké dokonce truchlit.“ Nenuceně jsem vykopal díry do země, když jsem odpovídal na Juliovo dumání, a pak jsem začal sázet stromy třešňového květu do čerstvě vykopané země.

Nemyslel jsem si, že by to vzbudilo Sakuřinu paměť nebo tak něco, ale na chvíli jsem měl v úmyslu přinést nějaké třešňové květy z Eashenu. Zima se však blížila... Takže by ještě chvíli nekvetly.

Bylo to trochu pozdě na zvažování, ale krátce jsem přemýšlel, zda skutečně vykvetou nebo ne. Zdánlivě bylo klima v Brunhildu podobné klimatu v Eashenu... ale nemohl jsem si být jistý. Usoudil jsem, že pokud nevyjdou, mohl bych snadno požádat Floru, aby vyšlechtila druh, který by to udělal.

Klima v tomto světě bylo poněkud nespolehlivé a obecně všude. Zjevně řečeno, nestabilita byla dílem duchů.

Na tangenciálně příbuznou notu, myslím, že to, co představovaly třešňové květy, také záviselo na regionu. Třešňové květy byly na západě Japonska považovány za symbol rozloučení, ale na východě za symbol nové příležitosti. Rozdíl mezi promočním obřadem a přijímací zkouškou, asi jo.

Vzpomínám si, jak jsem navštívil jednoho příbuzného v Aomori během Zlatého týdne a překvapilo mě, že tam, kde byl, nekvetly třešňové květy.

„Julio, už jsi se staral o třešňové květy?“

„Ne, nestaral. Ale zdá se, že tato země má velký eashenský vliv, takže si nemyslím, že bych se musel příliš obávat.“ To byla jistě pravda. Spousta lidí v Brunhildu byla koneckonců bývalými obyvateli Eashenu. Například Tsubaki a její ninjové a také bývalí členové Takedovy elitní čtyřky. Rozhodně jsme byli živá parta! Dokonce pro nás pracovali různé bestie a demonkini.

Brunhild byl dosti multikulturní, což umožňovalo lidem všech vyznání a původu svobodně pracovat a žít. Získat práci díky tomu nebylo těžké.

„Chtěl byste, abych zasadil řadu stromů třešňových květů h podél cesty k hradu? Myslím, že by to vypadalo nádherně, kdyby vykvetly.“

„Jo, to zní dobře.“ Strávil jsem dopoledne s Juliem a napjatě poslouchal, co mi chce říct. Potom jsem si šel poslechnout Tsubakinu zprávu.

„Vztahy mezi Paloufem a Lihneou se uzdravují. Válka je v tuto chvíli krajně nepravděpodobná.”

„To je dobře. Král Lihney koneckonců tvrdě pracuje. Doufám, že se jim jednou podaří uzavřít mírovou smlouvu.“ Agenti Tsubaki se rozptýlili po celém kontinentu a předávali informace o dalších zemích prostřednictvím zrcadel brány, které každý z nich držel. Neměl jsem agenty umístěné v královských palácích jiných zemí nebo tak něco, nebyla to špionáž. Jen jsem je nechal vmísit mezi měšťany a sbírat informace, jak se mi to hodilo.

„V současné době bych řekla, že nejnaléhavější otázkou je rostoucí nestabilita v Eashenu.”

„Cože? A co Eashen?“ Požádal jsem Tsubaki o další informace a přemýšlel, jestli to má něco společného se Sakurou. Nestalo se tak. Zřejmě došlo k několika potyčkám mezi feudálními pány a jejich rody. Zatím nic ve velkém měřítku, ale nevypadalo to dobře.

„Eashen byl rozdělen mezi devět domů. Date, Uesugi, Tokugawa, Takeda, Oda, Hashiba, Chosokabe, Mouri a Shimazu. Kvůli incidentu, do kterého jste byl zapleten, byl Takeda rozpuštěn. Proto síla Ody a Tokugawy vzrostla. Pak se Hashiba spojil s Odou. Tokugawa a Oda mají v současné době přátelský vztah, ale Oda je teď mnohem mocnější.“ Zajímalo by mě, jak to dopadne. V mém světě, Tokugawa byl ten, kdo se chopil moci. Zajímalo by mě, jestli v tomto případě, Oda bude bušit do mochi, Hashiba bude mochi hníst a Tokugawa bude sedět na zadku a mochi hltat.

Najednou jsem si vzpomněl na setkání s Tokugawou Ieyahsuem, a viděl jsem jeho malou, podsaditou postavu a malý knírek... Díky tomu jsem měl podezření, že historie může jít stejnou cestou i na tomto světě. Ale nemohl jsem to říct jistě, není to tak, že by Eashen byl identický s Japonskem nebo tak.

Měl jsem starost o Eashen, ale rozhodl jsem se to prozatím nechat být. Kdyby se Oedo proměnilo v nebezpečnou zónu, chtěl jsem ho evakuovat... Přinejmenším Yaeinu rodinu.

Poté, co Tsubaki skončila s hlášením, jsem zamířil do hangáru Babylonu.

Parta těžkých rytířských Gearů, Chevalierů, byla seřazena ve svých garážích. Bylo tam i několik Rytířů Baronů. Pokud jde o poměr, bylo tam devět Chevalierů na jednoho Rytíře Barona.

Bylo snadné odpočítat poměr, ale tempo výroby bylo trochu složitější. Vytvořit Rytíře Barona vyžadovalo mnohem víc prostředků a byla to výstroj velitelského typu, takže potřebovala mnohem větší kontrolu, aby se s ní dalo správně zacházet. Kdyby to bylo jednoduché na ovládání, bylo by přece zbytečné dělat Chevaliery.

Co se týče situace, Chevalierové vynikali v obraně, zatímco Rytíři Baroni vynikali v útoku. Rosetta a Monica také tvrdě pracovaly na nastavení nového typu výbavy.

Prošel jsem do garáže, kde jsem ještě nikdy nebyl, a zjistil jsem, že zírám na štíhlý červený Frame Gear.

Na zádech a v pase měl mohutné trysky a na nohou gigantická kola. Co se týče Frame Gearu, rozhodně to vyniklo. Všiml jsem si, že Monica a Rosetta natahují trysky v pase, a zavolal jsem na ně.

„Tak, jak dlouho to bude trvat?”

„Pane, mělo by to být hotové do zítřka, pane! Už jste si pro tuto věc vybral pilota, pane?!“

„Je to poněkud temperamentní zařízení, takže je pro sériovou výrobu poněkud nevhodné. Opravdu si musíte vybrat toho pravého na tu práci a tak!“ Tohle byla dračí rytířská výstroj, Dragoun. Jestliže byl Chevalier stavěný pro obranu a Rytíř Baron pro útok, pak Dragoun byl absolutně stavěný pro mobilitu.

Mělo to jednu slabinu. Aby byl mimořádně rychlý, jeho brnění bylo poměrně tenké. Byl také relativně slabý. Ve vší upřímnosti, nebyl jsem si jistý, jestli to může představovat pro frázi velkou hrozbu. Ale byl jsem si docela jistý, že proti Behemothovi to dopadne dobře. Jeden už byl v hangáru a pak jsem si nechal vyrobit dalšího, takže byly celkem dva.

Snažil jsem se to vyzkoušet jako pilotní jízdu, ale manipulace byla šíleně obtížná. Když jsem spustil režim Extremespeed a rozmístil jeho kola, bylo téměř nemožné udržet rovnováhu. Bylo to samozřejmé... rychlé věci jsou rychlé.

Také jsem upadl, jakmile moje rovnováha dosáhla bodu zlomu, a Frame Gear v důsledku skončil poškozen. Nestačil se rozbít nebo tak něco, ale viděl jsem, že se to snadno stane, když pilot opakovaně spadne.

Byl to stroj, který potřeboval šikovnost. Pilot potřeboval být zkušený, ale ani tehdy se nemohl pochlubit velkou silou, takže nemohl použít ani těžkou výzbroj. Nebyl jsem si jistý, jak toho nejlépe využít. Hmph...

Pravděpodobně bude moci použít zbraň vyrobenou z fragmentů fráze. Pravděpodobně by měl být schopen prorazit frázi, kdybych do něj nasměroval dost magické energie.

Dobře, řekl jsem, že by měl, protože jsem ještě neměl možnost otestovat zbraně z fráze na frázi.

Kdybych vybavil dračí rytířskou výstroj něčím jako Yaeinou čepelí Toukou, pak bych mohl nejlépe využít její pohyblivost v boji.

Přesto... to by znamenalo použít fragmenty fráze jako materiál. Ještě mi nějaké zbyly ve skladu, ale už jsem neměl dost na to, abych vyrobil efektivní zařízení pro Frame Gear.

Vrátil jsem se do hradu, ale zjistil jsem, že Kougyoku zběsile letí mým směrem.

„Co se děje?”

„Dostal jsem hlášení od svých ptačích zvědů. Byla objevena prastará zřícenina, podobná té na osamělém ostrově.” Osamělý ostrov? Oh... ruina, která mě přivedla do Monicina hangáru...! To je skvělá zpráva!

„Kde to je?”

„Východně od království Ryle, uvnitř Rytířského království, Lestia. Nachází se v opuštěné zřícenině v jižní části země.” Oh, Lestia... To je místo, kterému vládne král rytířů, pokud si dobře vzpomínám. A jeho otec je zlatý dobrodruh, stejně jako já.

Měl jsem zájem dozvědět se víc o záhadném rytířském králi, ale měl jsem jiné priority. Babylon dostal přednost. Kdyby mě ruiny zavedly do skladiště Babylonu, pak bych měl taktickou výhodu a mohl bych si vylepšovat Frame Geary různými způsoby. Možná budu moct vyrobit letadlo nebo tak něco. Páni, to by bylo fajn. Můj vlastní soukromý tryskáč...

Přemýšlel jsem o svém dalším postupu. Na všech mých předchozích výletech, jsem tam letěl s Babylonem a všechny jsem vzal s sebou, ale teď, když jsem měl [let], bylo by mnohem pohodlnější tam jít sám.

Nakonec jsem všem řekl, že pátý Babylon byl lokalizován, ale chtěl jsem jít sám. Původně protestovaly, ale já jsem si myslel, že let tam bude podstatně rychlejší, a stejně jsem byl jediný, kdo potřeboval jet, vzhledem k mým schopnostem pro všechny elementy. Potom neochotně souhlasily. Ale donutily mě slíbit, že je přivedu s [bránou] ve chvíli, kdy vkročím na nový Babylon.

To mi připomnělo. Sue se stala jednou z mých budoucích nevěst, ale o Babylonu pořád nic nevěděla. Ani zásnubní prsten jsem jí ještě nedal.

O prsten se postarám později, ale nevěděl jsem, jestli je připravená dozvědět se něco o plovoucí pevnosti.

Nebyl jsem si úplně jistý, jestli je v pořádku to Sue říct. Když jsme se poprvé potkali, vyprávěl jsem jí příběh založený na starém anime a ona mi hned řekla, že chce lovit hrad na obloze... Takže byla rozhodně nedočkavá, ale... Byla šance, že to řekne vévodovi Ortlinde, protože si byla se svým otcem velmi blízká.

Požádal jsem Yuminu o radu. „Sue je chytrá holka, mělo by být bezpečné jí říct základy. Ale na druhou stranu, mohla by se příliš vzrušit a zkusit je lovit sama nebo tak něco...” To byla rozhodně možnost. Sue byla příliš energická pro své vlastní dobro. To by nebyl takový problém, kdyby měla sílu, aby se vyrovnala své energii, ale viděl jsem, jak se dostává do potíží.

Tak jsem se rozhodl, že budu ještě chvíli mlčet.

Řekl jsem všem, aby se postarali o Sakuru, a otevřel jsem [bránu] na místo, kde jsem předtím bojoval s Behemothem, přímo na hranici Ryle a Moře Stromů.

Použijl jsem to jako základnu, hodil jsem [let] a vyrazil přímo na východ. Díky mému kouzlu [štít] byl veškerý tlak větru negován. Létání bylo... vánek.

Po chvíli letu, jsem se odmlčel a vytáhl mapu. Ale byl jsem si docela jistý, že jsem na území království rytířů.

„Tak se na to podíváme... Ah, trochu jižněji a východněji... Dostal jsem to!“ Vypnul jsem mapu a zrovna, když jsem chtěl zase odletět, koutkem oka jsem zachytil neobvyklý pohled. Co je to... kouř? V dálce něco doutnalo. Ne, něco hořelo.

[Long Sense].“ Použil jsem svou špionážní magii, abych zjistil, co se tam děje. To, co jsem viděl, bylo město. Město v plamenech. Lidé hromadně prchali. Bránili je rytíři v zářivé zbroji. Bránili se proti hrozným tvorům, kteří to tu bez milosti pustošili.

Příšery z třpytivého křišťálu. Fráze.

„Ghah...!!“ Mohlo to znít necitlivě, ale lidé měli docela štěstí. Nebyly moc velké. Vypadaly podobně jako cvrččí fráze, se kterou jsem se setkal už tak dávno.

Ale bylo jich hodně. V okolí jsem jich viděl asi deset.

Měly tvar podobný broukům. Ne typický japonský brouk nosorožec, ale svým tvarem bližší broukům hercules.

Viděl jsem, jak někdo máchl čepelí směrem k broučí frázi. Byl oděn ve stříbrné zbroji a zlaté vlasy galantně vlály za zády. Rytíř rozmáchlým úderem mečem odrazil několik broučích frází, ale způsobil jen několik povrchových škrábanců. Škrábance, které se velmi rychle zahojily.

„Žádné váhání, žádná kapitulace! Nejste rytíři?! Musíme zajistit čas, aby se obyvatelé města dostali do bezpečí! Nezakolísejte, neustupujte ani o píď země!“ Byla to dívka. Otočila hlavu na stranu a štěkala rozkazy na rytíře za sebou. Vypadala, že je asi stejně stará jako já. Předpokládal jsem, že je vůdce.

Jedna z broučích frází zamířila na dívku, natáhla roh a zaútočila, jako by se pokoušela prorazit její brnění.

Rytířka obratně odrazila úder a přitom se kutálela stranou.

Teď není čas na spektákl! Zrušil jsem svůj [dlouhý smysl] a začal se řítit vzduchem plnou rychlostí k nim.


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fráze jako na zavolanou. Hned bude dost nového materiálu. 😁

3 komentáře:

  1. Děkuji a už to bude mít komplet 🤣

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem, nová časť Babylonu, nový materiál a nová "budúca" manželka.
    Proste výlet so samými bonusmi.

    OdpovědětVymazat