HRH 6 - Bonus: To, co je známé jako zahozené prvky nastavení

To, co je známé jako zahozené prvky nastavení

*Poznámka: Tento příběh nemá nic společného s hlavním příběhem. Promiňte.

 

„...Určitě je jich hodně,“ řekla Liscia. „Daleko víc, než se předpokládalo.”

„Tak vážně to knížectví myslí.”

Když jsme s Liscií stáli na hradbách Altomury, viděli jsme, jak se k nám blíží postupující síly knížectví Amidonia. Třicet tisíc vojáků knížecí armády, která se přesunula do Elfriedenu, aby využila neshod mezi třemi vévody a mnou, postupovalo od jihu směrem k úrodné obilné oblasti Altomury.

Právě jsme položili tři vévody a naše hlavní síla, Zakázaná armáda, byla uprostřed absorpce armády v Carminském vévodství a byla reorganizována jako Národní obranné síly. Nově reorganizované Národní obranné síly by sem nepřišly, místo toho by zahájily protiinvazi na sever a obsadily hlavní město knížectví, Van.

Proto měla Altomura pouze místní posádku pěti set vojáků a dva tisíce mariňáků pod velením admirála Excel z námořnictva. Museli jsme zastavit vojsko knížectví o síle 30 000 vojáků s pouhými 2500 vojáky a získat čas, dokud hlavní vojsko nezačne s protiinvazí.

„Bude to těžká bitva,“ řekla Liscia.

„To jsme věděli. Proto jsme tu věc přinesli, ne?”

Otočili jsme se a podívali se na zářící, kovové stříbro mohutného mechanického draka. Vytvořen pýchou našeho království, vědkyní Geniou Maxwell, to byla Mechadra. Byla to zbraň s pancířem, která byla odolná vůči kanónům, a měla vestavěný typ 10, který odrážel magické útoky, ale žádné funkce, které by ji přiměly k pohybu. Byl to bílý slon, který neměl jiný účel než možná působit jako obrovský strašák. Nicméně, moje schopnost, živý poltergeist, byla schopna s tím hýbat.

„Vaše Veličenstvo, na mé straně je vše připraveno,“ volala Aisha.

„Mariňáci jsou připraveni kdykoliv vyrazit,“ dodala Juna.

Největší bojovník v království, Aisha, a písničkářka, která byla také velitelkou mariňáků, Juna, přišly. Obě se takhle hlásily. Kdybychom poslali Mechadru ven, zaručeně by to v řadách knížectví zasévalo zmatek. Za tu dobu, Aisha a mariňáci se proplíží od zadní brány a pak udělají velkou smyčku, aby odřízli nepřátelské zásobovací linie zezadu.

Kývl jsem na ty dvě. „Dobře. No, tak začneme.”

„„Ano, sire!““

Dívat se, jak Aisha a Juna utíkají, snažil jsem se dostat do kokpitu Mechadry. Tehdy se to stalo. Najednou…

„Soumo!“ Liscia vykřikla mé jméno a přiměla mě zastavit.

Otočila jsem se, abych se podíval, a Liscia se na mě vrhla a objala mě.

„L-Liscio?”

Poté, co jsem ji chytil, lehce klopýtající, Liscia řekla napjatým hlasem, „Ehm, poslouchej... Omlouvám se. Že jsem tě dostala do takové bitvy.”

V očích měla slzy. Její navlhčené oči se kalily pocitem viny, že mě vytrhla z mé vlasti, ale přesto mě donutila bojovat za tuto zemi. Muselo ji to žrát celou tu dobu.

Nechtěl jsem, aby se na mě Liscia takhle dívala, tak jsem jí položil ruku na hlavu. „Netvař se tak. Já jsem teď král a jsou věci, které musím udělat.”

Liscia se chovala ustaraně. „Ale kdyby se ti něco stalo.... Já... Eek!”

Pevně jsem ji objal. Jak jsem objímal její tělo, které přes všechnu její sílu bylo docela jemné, jemně jsem ji poplácal po zátylku.

„To je v pořádku. Mechadra a já neprohrajeme.”

„Soumo...”

„Tak na mě počkej. Pošlu je balit a pak se vrátím zpátky na tvou stranu.”

„...Správně!”

Pustil jsem Lisciu a nasedl do kokpitu. Pak, když jsem seděl na svém místě, přitiskl jsem ruce k bokům kokpitu a přenesl jedno ze svých vědomí do Mechadry.

V příštím okamžiku, se Mechadra začala pohybovat, jako by měla vlastní vůli, a vydala mechanický řev.

Dobrá… Jdeme na to, Mechadro.

„Tady Souma Kazuya v Mechadře, startujeme.”



„...Počkej, co?”

Když jsem otevřel oči, byl jsem v kanceláři pro vládní záležitosti v Parnamu.

Před sebou jsem měl horu papírů, kterými jsem se musel zabývat. Jo... jako obvykle.

Vypadalo to, že jsem si zdříml při papírování. Měl jsem pocit, že jsem sledoval docela realistický sen poměrně dlouho, ale... Nemohl jsem si vzpomenout na detaily.

No, takové sny prostě jsou.

Když jsem se protáhl, Liscia, která se mnou dělala papírování, se na mě podívala se zmateným výrazem ve tváři.

„Jsi v pořádku? Když jsi unavený, měl by sis odpočinout, víš?”

Liscia projevovala starost o mé blaho, ale já jí s nuceným úsměvem řekl, „Ne, to nic není. Jen jsem si zdříml a měl divný sen.”

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Vysvětlení: Takto příběh vypadá, pokud byly odstraněny všechny omezovače a Soumovy schopnosti, řeší se funkce Mechadry i reakce okolních zemí na obojí. V raných fázích psaní Realist Hero, uvažoval jsem o tom, že nechám Soumu, aby se se svými schopnostmi opravdu uvolnil, ale zdálo se mi obtížnější odlišit toto dílo od ostatních tímto způsobem, a také mi to připadalo v rozporu s tím, co čtenáři chtěli, takže jsem ten nápad zrušil.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1 komentář: