INN - Kapitola 3: Univerzální zemědělský nástroj

Kapitola 3: Univerzální zemědělský nástroj

 

Univerzální zemědělský nástroj je nástroj, který můžu transformovat.

A mohu ho volně vkládat dovnitř a ven.

Při jeho používání nemám žízeň v krku, necítím hlad a vůbec se necítím ospalý.

Existuje však limit v jeho používání?

Pokud například přeměním univerzální zemědělské nástroj na motyku a pak s ním švihnu na zem, co se stane, když ho nevytáhnu?

Jinými slovy, dá se říci, že bych měl motykou neustále houpat.

To je stejné s většinou nástrojů.

Ale například jsem udeřil kladivem do sloupku.

Zatímco stávkuji příspěvek, lze říci, že ho používám, ale pokud se přesunu z tohoto příspěvku na jiný, nepoužívám ho.

Když vyrábím malé předměty ve formě univerzálního zemědělského nástroje nože, působí to při práci s ním, ale nepůsobí to poté, co jsem to dokončil a přesunul se k dalšímu článku.

I kdyby to byl jen okamžik, bude to značná částka, protože se to hromadí.

Jinými slovy, právě teď mám žízeň, hlad a jsem ospalý.

Po koupeli na ranním slunci jsem šel do diagonální studny, kterou jsem včera vykopal. Když jsem do rána stál na hlídce, vyndal jsem dřevěný pohár, který jsem vyrobil nožem.

Protože hloubka byla asi 1 metr, čerpám vodu z čisté horní vrstvy co nejvíce…

Můžu to pít.

Měl bych to umět vypít.

Nezbývá mi nic jiného než se tady napít, protože mám žízeň.

Muž by měl být odvážný.

Trochu jsem naklonil šálek a zkusil si dát trochu do úst.

Divím se, že to nechutná divně.

Myslím, že je to obyčejná voda.

Chci si myslet, že ano.

Protože mám žízeň.

Rozhodl jsem se a vypiju to.

Lahodné.

Později… Pokud mě nebude bolet břicho, pak není problém…

Nezbývá mi nic jiného, než čekat, jak čas uplyne.

 

Další je jídlo.

Předtím si musím potvrdit aktuální situaci.

Udělal jsem si místo na spaní v kmeni velkého stromu.

Okolní půda změkla, protože jsem ji oral motykou.

Vykopal jsem diagonální studnu na místě trochu vzdáleném od mého místa na spaní.

A je tu pět metrů široká cesta, kterou jsem brázdil z místa, kam jsem byl přenesen.

Nechtěl jsem to udělat, ale cesta je vidět.

Vzdálenost může být asi sto metrů.

Po ruce mám univerzální zemědělský nástroj a malé předměty, které jsem vytvořil, když jsem nespal.

Drobnosti, které jsem vyrobil, jsou hrníčky a talířky, které vznikly řezáním dřeva.

Protože jsem to dělal přes noc, udělal jsem mírné množství.

Umu.

Zatím se potřebuji pohybovat při kývání motykou a hledat něco k snědku.

Ideální je ořechový strom.

Byl bych rád, kdybych našel jablka nebo hrozny.

Pak jsem si okamžitě pomyslel, že bych měl nejdřív zapálit oheň.

Nebudu opakovat včerejší neúspěch.

Sbírám dřevěné štěpky, které pocházejí z doby, kdy jsem dělal malou místnost ve stromě na spaní. Univerzální zemědělský nástroj jsem přeměnil na lupu, abych je zapálil.

Poté oheň stabilizuji přidáním suchého dřeva.

Trvalo to déle, než jsem čekal, ale podařilo se mi zajistit oheň.

Dokázal jsem to, ale... bojím se odejít.

Pokud by to způsobilo požár, budu mít potíže.

Kvůli tomu prohledávám jídlo v dosahu, kde vidím oheň.

Jinými slovy, rozorám okolí, abych rozšířil své místo.

Pracoval jsem tvrdě.

Pokračoval jsem v používání motyky k rozšíření místa se stromem, ve kterém budu spát jako střed.

Pracoval jsem příliš tvrdě.

Rozšířil jsem svůj prostor asi 200 metrů od stromu, kde jsem si udělal místo na spaní.

Koneckonců, použití motyky je zábava.

Cestou jsem si myslel, že budu mít problémy se dřevem, když všechny stromy obrátím na hnojivo, a tak jsem stromy pokácel pomocí univerzální zemědělské sekery.

Tenkrát jsem to objevil. Něco jako páčidlo k zaháknutí stromů…Zdá se, že mohu přeměnit univerzální zemědělský nástroj pouhým obrázkem, i když neznám název.

Byl jsem schopen pohybovat stromy páčidlem, aniž bych cítil váhu stromu.

Univerzální zemědělský nástroj je pohodlný.

V zadní části stromu, kde budu spát, je velký strom o průměru asi 1 až 2 metry.

Díky tomu se nebudu trápit s lesy.

Díky tomu mi hledání jídla úplně sešlo z hlavy…

Hodně štěstí nebo smůly? Něco se stalo.

Když jsem oral okolí, na místě, kde jsem zatřásl motykou, se objevilo zvíře.

Zvíře vypadalo jako králík.

Velikostí se však blíží velikosti středně velkého psa. Jeho oči jsou nepřátelské, a přestože je to králík, má na okraji tlamy dva dlouhé tesáky jako šavlozubý tygr… Není to hlodavec?

V žádném případě jsem nebyl schopen zastavit motyku, aby králíka nezasáhla, když jsem ji švihl dolů.

Bylo to hotové jediným úderem.

Motyka zasáhla krk králíka, který se předkláněl. Pak křupavý zvuk…

Část od krku po vrchol se stala hnojivem, ale tělo zůstalo.

….

Šokovalo mě okrádání živé bytosti o život, ale moje břicho je poctivé.

Dostal jsem jídlo, které jsem chtěl.

Modlím se.

Pojďme jíst.

Univerzální zemědělský nástroj jsem přeměnil na nůž a rozebral ho.

I když říkám rozebral, nevím, jak ho rozebrat. Ostříhal jsem kožešinu.

Zpanikařil jsem však, když jsem si všiml vnitřních orgánů uprostřed toho.

Nemyslím si, že je dobré zahazovat vnitřní orgány.

Věci, které králík jedl, má kromě srdce a jater v žaludku a ve střevech.

Když přemýšlím o tom, jak mi projevoval nepřátelství, a přemýšlím o jeho tesácích, nezdá se, že by to byl typ, který by jedl trávu. Neexistuje žádný způsob, jak žere trávu.

Jo, střeva nejsou dlouhá, jak jsem si myslel, takže je to masožravé.

Tvrdě jsem to odstranil, aniž bych to poškodil, a zahodil jsem to.

Po tom jsem sundal kožešinu.

Dokázal jsem proměnit univerzální zemědělský nástroj na pánev, ale přestal jsem ho používat, protože ho nechci dávat do ohně.

Po nakrájení masa na malé sousto je napíchnu na špejli a pověsím nad oheň.

Tentokrát to griluji.

Poté zpracuji kámen a vyrobím z něj kamennou desku.

Mohu si to dovolit, protože jsem si dokázal zajistit jídlo.

Přemýšlel jsem o tom různými způsoby.

Protože právě jím spálené maso.

Špatné.

Ale dá se to říct jen jako přirozené, protože jsem maso griloval na ohni.

Neexistuje žádné koření.

Ale tohle je aspoň jedlé.

Dlouho jsem ochutnal pouze nemocniční jídlo, protože jsem byl hospitalizován téměř deset let.

Poslední bylo nitrožilní krmení.

Když o tom tak přemýšlím, je to masové jídlo, které jsem sám uvařil.

Začal jsem plakat.

Není důvod to nejíst.

….

Bez ohledu na to, jak moc to reviduji, výsledkem je spálené krvavé maso.

nemohu klamat sám sebe.

Kuh.

Musím něco udělat s jídlem.

Obnovil jsem svou touhu a prozatím jsem to snědl.

Přesto zbylo jen malé množství jídla.

Aby to neshnilo, potřebuji chladné místo…

Napadá mě jen studna, ale rád bych použil něco co nejčistšího.

Protože jiný způsob neexistuje, rozhodl jsem se ho všechno grilovat, aby se zachovalo.

Zdá se, že maso ztvrdne, když ho grilujete, ale je to lepší, než ho nechat syrové.

Poté vnitřní orgány a srst orám univerzálním zemědělským nástrojem ve formě motyky, abych je proměnil v hnojivo.

Břicho mě stále nebolí, a tak jsem vodu ze studny posoudil jako nezávadnou.

Prozatím mi nateklo břicho.

3 komentáře: