IwS 6 - Bonusová povídka: Dva mechanici + Specifikace mecha designu

Bonusová povídka: Dva mechanici


„Už jsi tam skončila?“

„Musím pouze propojit etherovou linku.“

„Pak půjdu naladit Rytíře Barona.“

„Pochopeno.“

Když náš mistr získal hangár Babylonu, začala jsem znovu pracovat na Frame Gearech. Mně, terminálu dílny, High Rosettě, to připadalo jako nebe i peklo zároveň. Přece jen mechanici byli dva. Já a terminál hangáru, Fredmonica. Pak by lidé, kteří o této práci nic nevěděli, jen překáželi.

Tento problém však netrval dlouho, protože náš pán nám poslal miniroboty, kteří byli umístěni na hradbě, když ji našel spolu s věží. Byli vybaveni mechanickými znalostmi a skvělými nástroji, díky nimž se stali těmi nejskvělejšími pomocníky, ano, pane. Dílna také obdržela reaktor z věže, což výrazně zvýšilo její výkon a umožnilo nám postavit Frame Geary s maximální účinností.

„Musím říct, že jsem si nikdy nemyslela, že je budeme hromadně vyrábět.“

„Sdílím ten pocit. Předvídala snad doktorka Babylon druhý příchod fráze?“

„No, měla artefakt, který jí umožnil vidět budoucnost, takže je to pravděpodobné.“

Doktorka Regina Babylon, uživatelka všech prvků a doktorka inženýrství zodpovědná za vývoj Frame Gearu. I když měla nějaké problémy se svou osobností, byla nepochybně génius.

„Člověče, kvůli tomu se mi chce dostat do rukou plány nového produktu ve skladu.“

„Nemohu víc souhlasit. Nezbývá než doufat, že sklad a jeho terminál je v příznivém stavu.“

Nakonec gynoid skladiště byl jedním z nejnedbalejších, ne-li nejnedbalejším z nás Babylonských čísel, a bylo otázkou, zda dokáže udržet skladiště nad vodou celých 5000 let.

„Ach, jsem si jistá, že je v pořádku. Ta dívka má opravdu štěstí, když se to počítá.“

„Ráda bych v to doufala.“

Podle toho, co jsem od mistra slyšela, několik artefaktů už vypadlo ze skladiště a mohli jsem jen doufat, že skladiště samotné také nebylo na zemi. Bylo by skvělé, kdyby brzy našel skladiště, knihovnu a výzkumnou laboratoř. Ráda bych věděla, jak se tam holky mají.

„Každopádně, pán nám dnes odpoledne přináší nějaké lahůdky. Ať do té doby skončíme!“

„To jo! Pojďme!“

Náš nový mistr byl velmi milý a přemýšlivý. Jistě, donutil nás tvrdě pracovat, ale vynahrazoval to tím, že nám dával pamlsky a byl obecně velmi ohleduplný.

Moc ho miluji, ano, pane. Proto budu pracovat tak tvrdě, jak jen dokážu!




2 komentáře: