INN - Kapitola 5: Zajišťování potravin

Kapitola 5: Zajišťování potravin     

 

Po dokončení toalety jsem se vrátil do postele a spal.

Nemyslím si, že je dobrý nápad spát ve dne, ale jsem opravdu ospalý.

Myslím, že jsem usnul asi na 3 hodiny, ale slunce ještě nezapadlo.

Hodnocení současného stavu.

Postel, voda, oheň, toaleta a jídlo jsou pro dnešek v pořádku.

Pokud však přemýšlím o zítřku, jídlo je problém.

Právě teď mám jen maso podobné králičímu stvoření, které jsem naštěstí získal.

Pokud budu neustále používat univerzální zemědělský nástroj, nebudu mít hlad. To rozšíří mé zásoby jídla asi o ... 5 dní?

Do té doby bych chtěl hledat nové jídlo.

Nicméně... měl bych myslet na noc předtím.

Je přirozené, že někdo v noci spí.

Ale les je děsivý.

Králík s masivními tesáky je nepřátelský.

Pokud je králík už takový, co víc, když je to medvěd? Není to nebezpečné?

Mám oheň, ale... Nikdy jsem neslyšel o tom, že by se divoká zvířata bála ohně.

Bez ohledu na to, co přijde, musím se připravit...

....

Prozatím potřebuji dveře, které by zablokovaly vstup do přístřešku, který jsem vytvořil z kmene stromu.

Univerzálním zemědělským nástrojem porazím strom odpovídající velikosti a vytvořím něco jako dveře s knoflíkem.

To je poněkud těžké... Nebudu mít problém to použít?

Když jsem zavřel dveře, vnitřek byl černočerný. Bylo to znepokojující v různých směrech.

... Použiji-li zde oheň, zemřu na nedostatek kyslíku.

Pojďme to v budoucnu zpochybnit.

Dále plot.

Postavím plot, který obklopí můj úkryt, studnu a záchod.

Pokácel jsem rovné stromy a odstranil jejich větve pomocí univerzálního zemědělského nástroje.

I když řeknu plot, protože tam nejsou hřebíky, je to jen nějaký druh ohrady. Obklopil jsem místo kládami.

Nebudu moci tyto stromy přemístit, pokud nebude existovat univerzální zemědělský nástroj. I když je výška jen asi 1 metr, bude to přinejmenším překážka pro šelmy.

Protože jsem trval na tom, že své panství obklopím plotem, měl jsem dobrý pocit, když se mi podařilo obejít širokou oblast.

Myslím, že je to kolem 100 x 100 metrů.

Přehnal jsem to?

Každopádně, protože dřevěný plot byl dokončen, rozhodl jsem se spát, protože už byla tma.

Zavřel jsem dveře.

Je to černočerná tma.

Je nemožné udělat nějakou práci, takže si myslím, že je to dobré?

......

.........

.................

Vzduchové otvory!

Nebezpečné, nebezpečné!

Protože je tma, trochu jsem zpanikařil, když jsem nemohl najít, kde jsou dveře.

Podařilo se mi otevřít dveře, dát do nich nějaké vzduchové otvory a pak jít spát.

Fuh.

 

Druhý den ráno.

Kopu na vnější straně plotu s motykou.

Samotný plot mi vadí a kvůli tomu jsem se několikrát probudil uprostřed noci.

Chci kopat tvrdě s motykou pro zdravý spánek.

Šířka je asi 1 metr a 50 centimetrů a hloubka je dva metry. (Měření očí)

Když jsem dělal roubený plot, nemohl jsem dát kládu na místo, které bude vchodem, ale už jsem to místo obklopil vodním příkopem.

Tak jsem udělal most s deskou.

Tato deska je příliš těžká na to, aby se dala pohybovat, ale protože mám univerzální zemědělský nástroj, nemám problém se současným stavem, protože jsem tam jen já.

Jo.

Když jsem to dokončil, cítil jsem se dobře.

Nyní je toto místo bezpečné.

...... Mohlo by to být bezpečné.

Jo.

Chci si myslet, že je to bezpečné.

Dobře..... Bezpečnost úkrytu je zajištěna, takže další je jídlo....

Kopání trvalo dost času a slunce se naklonilo.

Je lepší věci nepřehánět?

To by bylo dnes naposledy.

Myslel jsem si to, protože teď není čas na vtipkování.

Pokud nebudu používat univerzální zemědělský nástroj, moje fyzická síla se sníží.

Proto jsem se rozhodl místo zorat, aby se z něj stalo pole pomocí motyky univerzálního zemědělského nástroje až do západu slunce.

Každopádně to, co jsem chtěl dělat, je zemědělství.

Postavil jsem motyku a začal orat.

Existovala standardní velikost pole?

No, nemůžu provést měření, i když existuje.

Tak jsem se rozhodl udělat řádky v místě, které je asi 50 metrů čtverečních.

Veškerá práce byla provedena pomocí motyky.

Je to docela zábava.

Pole bylo rychle dokončeno.

Abych ho náhodou nepošlapal, mírně jsem zvedl obvod pole.

Je to dobrý pocit.

....

Pak jsem si toho všiml.

Jen jsem si toho všiml.

..... Neexistují ani semena, ani sazenice.

Nemá smysl dělat pole!

 

Celou noc jsem dělal pole.

Zůstal jsem vzhůru celou noc.

Měsíční světlo je jasné, takže jsem se nebál tmy.

Zatřásl jsem motykou a vybudoval pole.

Zde je mrkev, zde jsou brambory.

Zelí je támhle a já se ptám, co by mělo být tam?

Byl to naprostý únik.

S použitím univerzálního zemědělského nástroje nemám žízeň, necítím hlad a necítím se ospalý.

Pokud ho budete používat dál, můžu se pohybovat donekonečna.

Všiml jsem si, že je ráno, a podíval jsem se na dřevěný plot a příkop, který obklopuje můj přístřešek.

Hahaha.

Zajímalo by mě, jestli existuje zelenina, která může být pěstována v lese.

Nezbývalo mi nic jiného, než začít orat les.

Je vhodné se pohybovat při použití univerzálního zemědělského nástroje. Díky tomu bych se mohl setkat se zeleninou, kterou lze vypěstovat.

Každopádně jak tráva, tak stromy, které jsou zasaženy motykou univerzálního zemědělského nástroje, se stávají hnojivem.

Nejsem dost šikovný, abych se houpal a zároveň pozoroval okolí.

Tak jsem byl schopen lovit králíka s tesáky.

Hahaha.

Udělal jsem to znovu.

Je to králík.

Co to je?

Je zvykem, že tady králíci přede mnou vyskakují?

Navíc při projevování nepřátelství.

Stejně jako minule, hlava se stává hnojivem a část těla zůstává, protože motyka narazí na krk jako minule.

..... Rozhoduji se ho vděčně přijmout.

I když jsem do lesa oral až do setmění, nesetkal jsem se s žádnou vegetací, která by se dala zasadit, ale získal jsem tři králičí těla.

Setkal jsem se se čtyřmi králíky... řekl jsem čtyři, ale jednomu zůstala jen hlava, protože jeho tělo se stalo hnojivem.

Tím jsem znovu a znovu potvrzoval, že část za motykou se při nárazu stane hnojivem.

Sepjal jsem ruce a modlil se za hlavu.

Těla králíků bylo hodně obtížné nést, protože mají stejnou velikost jako středně velký pes, takže stejně jako to, co jsem udělal se stromem, jsem je nesl s hákovou formou univerzálního zemědělského nástroje.

Jeden z různých způsobů využití univerzálního zemědělského nástroje.

Zatímco jsem různými způsoby vyjadřoval svou vděčnost, snědl jsem králíka a rozhodl jsem se, že se dnes dobře vyspím.

3 komentáře: