INN - Kapitola 6: Příležitost a setkání

Kapitola 6: Příležitost a setkání     

 

Probudil jsem se.

Umyl jsem si obličej a jako obvykle snídal pečeného králíka. Dneska jsem byl celý nažhavený.

Bezprostředním cílem je získat něco, co lze pěstovat na poli.

Vzal jsem univerzální zemědělský nástroj, abych začal orat v dobré náladě.

A byl jsem překvapen, když jsem viděl pole.

Na vršku byly malé výhonky.

Navíc v pravidelných intervalech.

Zasel někdo semena?

Kdo?

I když je někdo zasel, vyrostly příliš brzy.

Je to bůh?

Podíval jsem se na univerzální zemědělský nástroj v ruce.

Běžel jsem do lesa, vzal velké dřevo a vyřezal postavy bohů, které jsem potkal, než jsem sem přišel.

Když o tom přemýšlím, jeden vypadá mladě, ale cítí se starý a druhý vypadá starý, ale cítí se mladý.

To je záhadné.

Nejsou dokonale udělané, ale mám pocit, že jejich obrazy jsou podobné.

Když už o tom mluvíme, bůh, který mi dal univerzální zemědělský nástroj, je jiný.

Nevím, jak vypadá, tak jsem ho vyřezal pomocí své fantazie.

Protože je bohem zemědělství, je baculatý?

Vzhledem k tomu, že zemědělství je tvrdé, je štíhlý?

V důsledku různých myšlenek jsem vytvořil sochu, která se podobá Hanasaka jiisan.

Z přebytečné části stromu jsem udělal oltář, který jsem položil a zakotvil tam dřevěné sochy bohů.

„Děkuji ti, bože!“

Po dlouhé modlitbě se můj cíl změnil.

Potřebuji chránit pole.

Prozatím zhodnoťme můj současný stav.

Velký stromový přístřešek.

No, oheň, záchod, dřevěný plot a příkop, který je obklopuje.

Padesát krát padesát zemědělských polí kolem něj ve všech směrech, celkem 12.

Velikost obytného prostoru je asi čtyři z nich.

Na každém poli jsou výhonky.

A je na mně, abych toto pole ochránil.

Nejprve musím připravit plot kolem současného pole.

Nenechám nikoho přiblížit.

Zvíře?

Udělám z nich hnojivo s tímto univerzálním zemědělským nástrojem.

Fufufufu.

Udělal jsem plot s kládami a uzavřel pole ve vysokém tahu.

Také jsem vykopal příkop.

Dále jsem zoral a rozbíjel místo, které bylo blízko lesa.

I když získání dřeva bude obtížné, nelze pomoci, vzhledem k tomu, že by člověk mohl napadnout strom.

Připravil jsem prkna, aby fungovala jako mosty, protože jsem vcházel ze všech směrů.

Trvalo to pět dní, než jsem tu práci udělal.

Mezitím, jak klíčky rychle rostly, vtrhlo na pole šest králíků s tesáky a jedna krysa velikosti štěněte. Staly se hnojivem pole.

Ani mě nenapadlo udělat z nich jídlo.

Je to proto, že už je tu obrovský kanec na jídlo.

Jeho výška je při pohledu zepředu asi dva metry a jeho šířka je přibližně stejná. Jeho celková délka je asi 4 metry.

Byl jsem docela vyděšený, ale jak se blížil k poli, vyřešil jsem to.

Univerzální zemědělská nástroj jsem proměnil v motyku a podřízl mu krk.

Jeho maso je vynikající.

Současné věci, které mám, jsou podstatné.

Jsem šťastný.

Prozatím jsou moje opatření proti bestiím důkladná.

Nepřítelem pole však nejsou jen šelmy.

Existují ptáci a hmyz.

Na rozdíl od králíků, krysy a divočáka jsem neviděl žádné ptáky ani brouky, ale jsem si jistý, že existují.

Zatím nedávají ruce na můj obor, protože stále nevidí jeho hodnotu.

Ale když začnou nést ovoce, zaútočí.

Nějak se musím rozhodnout o opatření...

Když už mluvíme o tom, co je to za produkci?

Jsou stejné v jednom poli, ale jsou různých typů pro každé pole.

Je to něco, co můžete jíst.

Chci, aby byly něčím, co se dá jíst.

Pokud jsou to okrasné rostliny, jsem si jistý, že se mi podlomí kolena.

A mám je podpořit dlahou?

Jsem to já, kdo chce zkusit farmaření, ale mé znalosti jsou příliš nedostatečné.

Měl jsem studovat víc, než jsem spal, když jsem byl v nemocnici....

Nemá smysl toho teď litovat.

Prostě udělám, co budu moci.

Každopádně, jako opatření proti ptákům, strašák?

Zatímco jsem přemýšlel, slyšel jsem zvuky šelmy z pole.

Zní to jako pes.

Připadá mi, jako by se pes snažil štěkat.

Přiblížil jsem se ke zvuku, zatímco jsem držel motyku univerzálního zemědělského nástroje.

Na druhé straně roubeného plotu a příkopu, který obklopuje pole, byl velký pes.

Je to černý pes.

Jeho velikost je podobná velkému plemennému psu.

Cítil jsem, že mé srdce je stejně vysoko jako jeho hlava. Pokud se mu podaří přejít, určitě mě dostane.

Ten velký černý pes na mě štěká.

Co to je?

Zajímalo by mě proč, ale necítím žádné nepřátelství.

Za tím černým psem byl další černý pes podobné velikosti.

Když jsem se na ně podíval zblízka, všiml jsem si, že jsou oba plní zranění.

Otevřel jsem nedaleký vchod a postavil prkno přes příkop.

Štěkající pes zmlkne a zírá na mě.

Mám trochu strach.

Ale protože držím univerzální zemědělský nástroj. moje srdce se přirozeně uklidní.

Když jsem se uklidnil, znovu jsem se podíval na psy a všiml jsem si, že pes vzadu je fena.

Má dokonce velký žaludek.

Je pes vpředu pes?

To znamená, že jsou pár.

Uvidíme......

Není dobré je odhánět.

Fenka chodí nestabilně, jako by se jí točila hlava.

Pes se někdy úzkostlivě ohlíží a zírá na mě.

Psi jsou farmářovým spojencem.

Když jsem byl dítě, chtěl jsem mít psa, ale nikdy jsem ho nedostal.

Přemýšlel jsem o důvodech, proč psy přijmout, uvolnil jsem svůj postoj a odložil motyku z univerzálního zemědělského nástroje.

Zdá se, že pes pochopil a přestal na mě zírat.

Nevím, jestli rozumí slovům, takže jsem je zatím pozval pomocí gesta.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Hanasaka jiisan je japonský folklór muže, který dokáže rozkvést uschlý strom. Zde je příběh s gifem. ***

2 komentáře: