IwS 6 - Mezipříběh II: Prohlídka Brunhildu 3/3

Na hradním nádvoří byl cvičný prostor, ale toto místo bylo mnohem širší. Areál byl obehnán malým plotem, ale navazoval i na široké pole, které se rozkládalo dále.

Potřebovali jsme více prostoru pro trénink s Frame Geary a magickými kouzly. Naštěstí jsem očaroval pozemek tak, aby se automaticky opravoval zemní magií, kdykoli v půdě byly díry.

„Oh, jsou tu nějací lidé.“ Na poli mělo několik nováčků napilno trénovat mezi sebou. Bylo tam několik skupin, všechny spárované. Někteří spolu tiše spolupracovali, někteří vedli předstírané bitvy a někteří běhali po poli v plné zbroji.

„Gah!“

„Není dost dobrý! Přesunout! Ve skutečné bitvě zemřeš, když se zastavíš!“ Obrátil jsem oči k náhlému ostrému řevu a viděl jsem starého muže Yamagatu, jak štěká slova kritiky na padlého rytíře. Vedli falešnou bitvu.

Když jsem vstoupil na cvičiště, všichni si mě všimli a přestali s tím, co dělali, aby se uklonili. Řekl jsem jim, aby přestali a pokračovali v tom, co dělali. Přál jsem si, aby si zvykli, že chodím kolem.

„Oh, šéfe. Co chceš?“ Starý muž Yamagata přišel s tréninkovým mečem na rameni. Na okrajích byl drsný jako obvykle.

„Jenom jsme se trochu rozhlédli po zemi. Jak probíhá trénink?“

„Jde to. Spousta různých typů lidí sloužících tvé armádě. Tréninkové styly se liší, ale je to dobré. Všichni jsme alespoň silnější než městští kriminálníci.“ Vévodství Brunhild bylo sevřeno přímo mezi Belfastem a Regulusem, takže invaze jiné země nebyla pravděpodobná.

Nemluvě o tom, že jsem byl spojencem obou zemí. Yumina a Lu se mnou byly také zasnoubené. I když invaze nebyla pravděpodobná, bylo by pošetilé zanedbávat výcvik.

To, že by mi sloužili slabí rytíři, by nebylo přínosem. Jediný křehký článek v řetězu by mohl celou věc zničit. Bylo lepší být dobře trénovaný a na míči.

Belfastský generál Leon dokonce nabídl, že s námi bude trénovat své rytíře, takže věci vypadaly pozitivně.

„Kde je vlastně starý muž Baba?“

„Baba? Vzal pár chlapů do hor. Slyšel, že v okolí jsou nějací divočáci, a tak uspořádali loveckou výpravu.“

„Lov? Není to trochu nebezpečné?“

„Ne. Bude to mňamka, takže v pohodě.“ Páni... Tihle kluci jsou určitě bezstarostní.

Rytířský řád vévodství Brunhild byl plně hrazen z mé vlastní kapsy.

Jako vůdce země jsem byl přirozeně vrchním velitelem.

Přímo pode mnou byla Lain, velitelka. Pak byli Norn a Nikola přímo pod ní jako zástupci velitele. Přímo pod nimi byla Rebecca, kapitánka stráže, a Logan, šéf bezpečnosti.

Zpravodajský oddíl a oddíl průzkumníků fungovaly odděleně. V jejich čele stála Tsubaki a starý muž Naito.

Problém byl v tom, že jsem si nebyl úplně jistý, kde v hierarchii stojí Yamagata a Baba. Formálně byli poradci rytířského řádu, ale také cvičili Lain, zástupce velitele a řádné rytíře.

Takže byli v trochu zvláštní pozici, když se uvážili všechny okolnosti.

„No, myslím, že je dobré zbavit se potenciálních rizik.“

„Ne, že by tu bylo hodně nebezpečí. Ve skutečnosti je tam tuna kanců, vlků a medvědů. Lepší než monstra, jistě... Ale nebezpečné, pokud nejsou drženy na uzdě.“ Yamagata žvatlal a vznesl pár férových bodů, když mi najednou Kohaku, který byl právě v náručí Sue, poslal psychickou zprávu.

Neboj se, můj pane. Dokud jsme přítomni, zvířata země, moře a nebe nemohou terorizovat Brunhild To je pravda... Zapomněl jsem, ale Kohaku, Sango, Kokuyou a Kougyoku byli Nebeská zvířata. Měli plnou vládu nad zvířaty svého příslušného druhu, a proto zde žádný z tvorů pod jejich velením nemohl způsobit potíže. Magická zvířata vyloučena.

Díky Kohaku fungovali psi, krysy a kočky ve městě jako moje uši na domácí úrovni. V jiných zemích fungovali jako moje oči ptáci pod velením Kougyokuo.

Brunhild měl málo vody a rozhodně žádné moře, takže Kokuyou a Sango nebyli příliš aktivní. Kvůli tomu ti dva prozatím sledovali Sakuru.

„Po tréninku se všichni vydáme za Babou a dáme si s ním a kluky kančí hotpot. Chceš přijít taky, šéfe?“

„Nah, jsem v pohodě. Ale doufám, že se budete bavit.“ Tiše jsem se usmál, ale odmítl jsem Yamagatovo pozvání. Neměl jsem chuť se opíjet s partou starších kluků. Byla by to příliš únavná zkušenost.

Použil jsem [sklad] k vyndání dvou sudů saké, masa, zeleniny, hromady ovoce a několika kousků masa krvavého kraba.

„Tady, vy je můžete využít lépe než já. Klidně si tu uspořádejte večírek, pak jen ukliďte.“

„Ohoho! Hej, všichni! Velkovévoda nám všem právě dal dárek! Pojďme dnes tvrdě pracovat a dnes večer tvrdě hrát!“

„Woohoo!“ Všichni jednohlasně jásali.

„Páni... Dospělí jsou zvláštní.“ Sue překvapeně zamumlala, když sledovala, jak se všichni veselí rytíři společně smějí. Hej, nebuď taková. Existuje mnoho typů lidí...

Rozloučili jsme se s usměvavými rytíři a vydali se do našeho konečného cíle dne. Západně od hradu.

Místo nebylo příliš rozvinuté, takže to byly převážně prázdné pláně. Jediná věc kolem byl baseballový stadion, který jsem před časem postavil.

„Je plno...“ Z baseballového hřiště se ozývalo veselé povzbuzování. Otevřel jsem stadion komukoli, pokud zaplatil za vstup do hry. Hry běžely neustále, takže jsem se ujistil, že ceny jsou nízké.

Děti si hrály na travnatých pozemcích, zatímco dospělí platili za privilegium využívat řádný stadion.

Sledování her bylo zdarma, takže hráče často podporovali jejich manželky a děti, které na to nadšeně přihlížely.

Uspořádali jsme také přátelská utkání se členy západní aliance.

Bohužel náš tým nebyl nijak zvlášť působivý. Neměli jsme mnoho hráčů se správnými věcmi.

Baseballové hřiště bylo postaveno jako zařízení pro volný čas, ale chtěl jsem vybudovat více míst pro zábavu svých občanů. Chtěl jsem, aby se děti bavily, ale také byly zdravé, a tak jsem se rozhodl, že sportovní zaměření bude chytré.

Nejlepší byla aktivita, která procvičila tělo a zároveň uvolnila mysl. Navíc bychom mohli nabídnout těžší verze aktivit pro výcvik rytířského řádu.   

Šli jsme na tribunu a podívali se dolů na zápas, kde stál tým v červených uniformách proti týmu v bílých uniformách. Mezi stánky procházelo několik lidí, kteří prodávali nápoje a popcorn fanouškům, kteří je podporovali

„Touyo... Popcorn...“

„Více jídla...?!“ Právě jsme měli oběd dříve, sheesh. No, cokoliv...

Koupil jsem jí karamelový popcorn a chvíli jsme seděli a sledovali hru. Utkání bylo velmi dobré a oba týmy k sobě měly velký respekt.

„Touyo, jsi opravdu úžasný...“

„Huh?“ Sue mě držela za ruku, když jsme šli zpátky do hradu, a najednou něco zamumlala.

„Všichni tady jsou opravdu šťastní. Vypadá to, že si svůj život užívají. Jsi skvělý vůdce, Touyo.“

„Opravdu? Nemyslím si, že dělám něco zvláštního.“ Ale bylo opravdu příjemné dnes všechny vidět. V první řadě chci, aby moji občané žili plnohodnotný a šťastný život. Svým způsobem jsou lidé z Brunhildu celá moje rodina.

Ze srdce jsem chtěl, aby děti narozené v Brunhildu vyrůstaly se silným smyslem pro národní hrdost.

„Cítím se tu bezpečně. A myslím, že toto místo je velmi zvláštní. Někdy se můžeš bát, Touyo... Ale myslím, že odvádíš skvělou práci. Všichni tady vypadají, jako by byli mezi sebou přátelé, jako by mohli dělat, cokoli si usmyslí.“

„Ahaha... No, díky. Dělám, co můžu.“ To mě potěšilo. Bylo to, jak řekla, všichni vypadali, že jsou rádi, že dělají, co si usmyslí.

Musel jsem tvrdě pracovat, abych z Brunhildu udělal jasný a šťastný národ.

Došli jsme k hradu a strážní rytíři otevřeli bránu.

„Jsme zpět.“

„Jsme zpěeeet!“ S radostí jsme se vrátili do hradu. Zpátky k mé rodině. Yumino, Lu, Elze, Linze a Yae. Byl jsem doma.

Vévodství Brunhild... Tohle je náš domov. Teď a navždy.

2 komentáře: