INN - Kapitola 7: Psi

 Kapitola 7: Psi    

 

Dva psi mě doprovázejí zezadu, když jdu.

Jsou docela poslušní.

Překročili příkop a plot a vešli dovnitř mého domu. Pozval jsem je k táboráku, jak to je, ale nepřiblížili se.

Znamená to, že se šelmy bojí ohně?

Přemýšlel jsem o takové věci, ale zdá se, že důvod je jiný.

Oba se přiblížili k tělu divočáka, kterého jsem srazil.

Protože divočák byl velký, nakrájel jsem jen nezbytné množství a nechal ho.

...... Máte hlad?

Myslím, že klesá.

Počkej, počkej.

Kančí maso bylo chutnější ve srovnání s králičím masem.

Nedám ti všechno.

Maso divočáka jsem rychle nakrájel nožovou formou univerzálního zemědělského nástroje.

Stehenní část jsem si zatím zajistil.

Bylo to snadné, protože jsem necítil žádný odpor při použití nožové formy univerzálního zemědělského nástroje.

Maso, které jsem zajistil, jsem zabalil velkými listy a odnesl ho do postýlky v kmeni stromu.

Tyto velké listy byly objeveny ve vnější části pole, které jsem získal zpět.

Dal jsem zbylé maso a kosti psům, když jsem byl hotov.

Oba začali jíst divočáka s velkou vervou.

Přemýšlel jsem, že to nakrájím na menší kousky, aby se to lépe jedlo, ale nezdálo se mi to nutné.

Každopádně... pochopil jsem, na čem bych měl pracovat dál.

Neexistuje žádný stůl.

Když o tom přemýšlím, až dosud jsem používal půdu.

Měl jsem si toho všimnout dřív.

Vzal jsem středně velký kmen a rozdělil ho na dva svisle. Vršek půlkruhu pak trochu naplocho oškrábu, aby se nepohnul.

Stůl divokého designu je nyní kompletní.

Kromě toho jsem také připravil skládané židle.

Mám pocit, že kulturní úroveň se zvedla.

Při práci na nich psi žvýkali maso divočáka.

Jedli značné množství.

Myslím, že jedli víc, než je jejich velikost těla.

No, myslím, že je pro ně lepší to sníst, než aby to bylo promarněno.

Nechávám žeroucí psy a přemýšlel jsem o stavbě boudy.

Jakmile něco sklidím na poli, potřebuji místo, kam to uložit.

Je to spíše skladiště než chata.

Měl jsem ten pocit, když jsem dělal záchod.

I když mám slabé znalosti, mám univerzální zemědělský nástroj.

Nadzemní dům je však pro amatéra příliš obtížný.

Nakonec dokážu postavit jen něco jako záchod.

Jediný rozdíl by byl ve velikosti a podlaze.

Velikost je kolem 8 tatami.

Bude to skladiště, takže chci, aby to mělo rozumnou velikost.

Použitím silných stromů jako sloupů na čtyřech rozích nebude problém s pevností.

Podlaha není ze dřeva, ale ze země.

Vzhledem k tomu, že se jedná o sklad plodin, jsem si řekl, že bude lepší, aby byl vystaven chladné zemi.

Poté udělám police, kam mohu umístit plodiny.

Mimochodem, v době, kdy jsem zkoušel sehnat dřevo na výrobu polic, psi dojedli.

Z divočáka se staly kosti.

Co má s žaludkem?

Myslel jsem na to, když psí fenka zakřičela bolestí.

Snědla příliš mnoho?

Snažil jsem se k ní ve spěchu přiblížit, ale pes vyje a překáží mi.

Myslel jsem, že to tak nebude, ale psí fenka se toulala kolem a znovu křičela.

Co to je?

…Náhodou bude rodit?

Eh?

Venku?

Bude rodit na takovém místě?

…Ne.

Místo, kde může rodit.

V mé postýlce v kmeni stromu?

Nechal jsem tam maso.

Pokud tomu tak je……

Přiměl jsem oba psy, aby šli do právě vyrobeného skladiště.

Je to lepší než otevřené pole.

Asi si to myslela i psí fenka a poslušně vešla do skladu. Přišla a spadla do rohu.

Psí samec se na mě znepokojeně dívá.

Porod……porod……

Je to zbytečné.

Nemám o tom jediný zlomek znalostí.

Den se prozatím chýlí ke konci.

Zapadne-li slunce, klesne i teplota.

Rozhodl jsem se zapálit ve skladišti oheň.

Lehce vykopu zem blízko středu místnosti a vytvořím jednoduchý tvar krbu. Rozsypal jsem na to popel.

Poté jsem na něj položil dřevo a zapálil ho.

Z osvětlovacího okna uniká kouř.

Nejsou tam ani dveře, takže nebudou fumigováni.

Poté je… pitná voda.

Okamžitě jsem škrábal poleno do improvizovaného kbelíku a přinesl tím vodu.

Zdá se, že jsem neudělal chybu, protože fenka okamžitě hltá vodu.

Deku ani nic podobného však nemám.

Kdybych věděl, že se to stane, měl jsem zajistit králičí srst nebo kůži divočáka.

Co jsem předtím viděl v televizi, koně rodily na slámě.

Nic jako sláma však v této oblasti neexistuje.

Možná by to šlo, kdybych vešel do lesa a sbíral trávu, ale už je tma.

I když budu dál orat, sběr trávy v temném lese je namáhavá práce.

Nemůžu nic dělat?

Při přemýšlení o tom psí fena podnikne kroky, jako je kopání země.

…….

Odložil jsem univerzální zemědělský nástroj a přeměnil jsem ho na lopatu.

Rozdíl mezi lopatou a lopatkou je část, na kterou si můžete dát nohu. Pro mě je lopatka něco, co se dá používat jednou rukou.

Představuji si lopatu a pak ji držím oběma rukama.

To je jedno.

Vykopal jsem roh skladiště lopatou.

Původně byla tato oblast měkká, protože byla zorána motykou.

Teď, když tam používám lopatu, to změklo víc.

Lopatou jsem změkčil plochu asi 1 tatami v rohu místnosti.

Psí fena pochopila, co jsem udělal, vykopala v tom měkkém místě díru a pomocí tlapek a těla ji vytvrdila, aby se z ní stalo místo narození.

Dívám se na ni až potom....

Pravděpodobně se cítí zranitelní, protože mě právě potkali.

Nechal jsem to psovi a odešel ze skladu.

Den úplně upadl a venku už byla strašná tma.

Doufám, že porodíš v pořádku…

Nemohu jít spát tak, jak to je, a rozhodl jsem se vyrobit doplňky u ohně u mé postýlky.

Mimochodem, kosti divočáka vypadaly v noci děsivě, tak jsem je zaoral motykou a stalo se z nich hnojivo.

1 komentář: