INN - Kapitola 13: Řeka

Kapitola 13: Řeka

 

Zkoumání pomocí trakaře způsobilo, že jsem ztratil cestu, jak jsem si myslel.

Díky kuros jsem se však mohl vrátit ke svému obydlí, takže se moje prozkoumaná oblast dramaticky rozšířila.

Pátý den mého průzkumu jsem uviděl řeku.

Je to řeka, kde jsou všude skály.

Myslím, že šířka je asi 5 metrů.

Když jsem šel kousek proti proudu po břehu řeky, našel jsem velkou skalní stěnu s vodopádem.

I když řeknu, že je to vodopád, není to ve skutečnosti vodopád. Vypadá to jako útes se sklonem 60 stupňů.

Ale je poměrně vysoký.

Asi 7 až 8 metrů.

Je to velkolepá scenérie.

Je to krásné.

Snažil jsem se zachytit proud vody rukou a je to docela chladné.

A voda je čistá.

To by mělo být pitelné...

Kuro, který mě dnes doprovází, polyká vodu, takže se zdá, že je v pořádku.

Poté, co jsem dopil pitnou vodu, zeptal jsem se Kura na místo mého bydliště.

Kuro bez váhání otočil hlavu.

Změnil jsem trakařovou formu univerzálního zemědělského nástroje na motyku a začal orat tím směrem.

Potřebuji udělat cestu, která spojuje mé bydliště s vodopádem.

Používal jsem motyku, dokud se nesetmělo. Vyměnil jsem ji za trakař a prozatím se vrátil do svého bydliště.

Druhý den jsem se Kura zeptal na směr vodopádu a vyrazil ze svého bydliště tím směrem.

Také jsem dělal různé věci, takže mi trvalo 15 dní, než jsem dokončil cestu.

Vodopád se nachází asi 5 kilometrů západně od mé rezidence.

To je docela daleko.

Řeka s vodopádem je zakřivená a zdá se, že teče ze severu na jihozápad.

Najdu něco po proudu?

No, pojďme o tom přemýšlet někdy jindy.

Udělal jsem cestu až k vodopádu, abych zajistil vodu.

Vodu ze studny používám k pití a zalévání pole, ale je obtížné ji nést, protože je z podzemí.

Vodopád má však určitou výšku.

Jinými slovy, pokud dokážu vytvořit vodní cestu z vysokého vodopádu, mohu zajistit hodně vody.

Bude to pro zalévání polí a rýžových polí.

A koupel.

I když jsem před chvílí přemýšlel o koupeli, je obtížné nést potřebné množství vody ze studny, takže jsem to stále odkládal.

Nicméně..........

Bude obtížné udělat vodní cestu až do mého bydliště.

I když jsou zde kuros, v lese je spousta nebezpečných zvířat.

Pokud postavím vodní cestu pomocí příkopu přes roubený plot, je možné, že něco přejde a napadne nás.

Dobře, udělejme velkou nádrž mimo příkop a plot, který obklopuje pole.

Velikost by byla 100×100 metrů.

Bude to jako obrácená pyramida, kde bude hlouběji směrem ke středu.

Nejhlubší část by byla asi 5 metrů.

Dělal jsem i jiné věci, takže mi to trvalo 10 dní.

Další je kopat drenáž v zemi.

To není tak těžké, protože to prostě potřebuji nasměrovat na stranu řeky po proudu.

Chtělo to čas.

Ale podařilo se mi ji slavnostně otevřít o několik dní později.

Teď už jen musím udělat vodní cestu směrem k nádrži....

Jak to mám udělat?

Pokud nemohu vzít vodu z horní části vodopádu, voda nebude proudit.

Jinými slovy, musím se dostat do určité výšky.

 

Myšlenka 1: Udělejte to pomocí dřeva.

Výhoda: Snadná výroba, možná.

Nevýhoda: Křehká.

Neužitečné.

I když umím zpracovávat dřevo pomocí univerzálního zemědělského nástroje, musím ho sestavit.

I když by se mi podařilo dokončit vodní cestu ze dřeva, nemám hřebíky ani lana, abych ji stabilizoval.

To není proveditelné.

 

Myšlenka 2: Vytvořit to pomocí kamene.

Výhoda: Těžko se láme.

Nevýhoda: Těžké vyrobit.

To je drsné.

Potřebuji naaranžovat kameny, aby voda mohla téct...

Není realistické uspořádat skály od vodopádu k nádrži.

Už jsem všude oral, ale nebyl jsem schopen najít dostatečně velké kameny pro tento účel.

Kameny, které k tomu potřebuji použít, musí být alespoň 1 metr vysoké.

A tato výška musí být udržována na vzdálenost přibližně 5 kilometrů.

 

Myšlenka 3: ..........Země?

Proč to neudělám se zemí a nezpevním ji?

Když narazím na zem kladivem univerzálního zemědělského nástroje, ztuhne jako beton.

A je to!

Země je všude a já ji prostě potřebuji vykopat, jako jsem to udělal s kanalizací.

To je opravdu dobrý nápad.

Provedu to.

Nyní se vraťme k podnikání.

2 komentáře: