INN - Kapitola 14: Začíná stavba vodní cesty

Kapitola 14: Začíná stavba vodní cesty

 

Výroba vodní cesty pokročila jen trochu.

Nahromadil jsem hlínu od vodopádu do nádrže a zpevnil ji kladivem.

I když mě to neunavuje, protože používám univerzální zemědělský nástroj, jsem jediný, kdo na ní pracuje.

Navíc se musím starat i o pole.

Strávil jsem 10 dní, abych postoupil o 500 metrů.

Pouze desetina.

Kromě toho musím zvýšit množství použité půdy, když jdu směrem k vodopádu.

Nemyslím si, že bude dokončena po 90 dnech.

Mám ignorovat noc a den a pracovat na tom nonstop?

Ale pokud to udělám, kuros budou také ovlivněni.

Mou.

Mezitím mohu nyní sklízet zasetá rajčata, řepku a cukrovou třtinu.

Kvůli tomu byla moje práce na vodní cestě přerušena.

Zaměřil jsem se na sklizeň.

Jako obvykle, kuros jsou oblíbení s rajčaty.

Jedí to šťastně.

Vzhledem k tomu, že řepka musí být vymačkaná, aby se získal olej, sklidil jsem ji a skladoval.

Vyndám ji po mačkání.

Pokud jde o cukrovou třtinu, vůně a sladkost se mi šířila v ústech, když ji žvýkám.

Sladká chuť po dlouhé době, trochu jsem se roztrhl.

Když jsem žvýkal cukrovou třtinu, kuros se na mě dívali, jako by ji chtěli taky, tak jsem jim ji dal.

........

Zdá se, že mezi nimi jsou Yuki a Kurosan jediné, kterým se to líbilo.

Stejně jako s jahodami.

Stříhám a sbírám.

Pšenice a sójové boby se musí mlátit, takže mě to trochu trápí, protože jsem o mlácení vůbec neuvažoval.

Zatím nemůžu nic dělat.

Zatím to všechno vystřihnu a o něčem popřemýšlím později.

Co se týče rýže... Chtěl jsem něco udělat se sazenicemi, ale nechal jsem to na půli cesty, protože jsem upřednostnil hledání soli a výrobu vodní cesty.

Nemohl jsem experimentovat ani na rýžových polích.

Udělal jsem nádrž na rýžové pole a potřebuji na to vodní cestu....

Myslel jsem, že budou k ničemu, ale mýlil jsem se.

Sazenice vyrostly a objevila se zrna.

Vzhledem k tomu, že jsem je nezasadil do rýžového pole, je problém s výnosem?

Nebo je to nějaká jiná odrůda?

Toužil jsem jen po farmaření, ale uvědomil jsem si, že nevím vůbec nic.

V každém případě jsem také sklidil veškerou rýži.

Ovocné plodiny jsou nyní velké stromy, ale ne dost na to, aby nesly ovoce.

Myslím, že to bude trvat déle.

Rychlost růstu je však zcela odlišná od normálu.

A přemýšlím o tom.

Je možné, abych zasadil cedr?

..........

Bojím se o zabezpečení dřeva?

Neměl bych panikařit. Musím dělat jednu věc po druhé.

Po dokončení sklizně jsem zasadil rajčata na dvě pole a další nechal volné.

I když dokážu spoustu věcí, existuje limit toho, co mohu udělat.

Nejprve musím dokončit vodní cestu.

Pokračoval jsem v práci na vodní cestě.

Nekonečně na tom pracuji.

Protože je depresivní dělat jen to, hledal jsem pro změnu v lese.

Hledání kamenné soli jsem nevzdal.

Kamenná sůl je však krystalická sůl.

U řeky asi nic z toho nenajdu, tak jsem se rozhodl hledat v opačném směru od řeky.

Výsledek se nedostavil.

Na 30. den.

Všiml jsem si, že rajčata, která jsem zasadil na dvě pole, jsou téměř připravena ke sklizni.

Teplota klesá.

......

Období?

A je to!

Nikdy jsem nepřemýšlel o možnosti zimy!

Kuh.

Protože rychlost růstu plodin je rychlá, byl jsem neopatrný.

Zdá se, že i na tomto světě je období.

Možná to není ten divný jiný svět.

Kolik dní je to od doby, kdy jsem se sem dostal?

Sklízel jsem dvakrát a brzy to bude třetí.

Od výsadby po sklizeň trvá 40 až 50 dní.

Uvažuji o 40 dnech, asi 120 dnů?

Jsou to čtyři měsíce, co jsem začal pěstovat plodiny?

Myslel jsem, že je jaro, když jsem sem přišel.

Zemřel jsem v květnu.

Pokud tomu tak je, pak je nyní září, nebo bych měl uvažovat o říjnu?

Pokud je toto místo stejné jako Země, bude nějakou dobu chladno.

Mám vzít v úvahu, že chladné dny budou trvat nejméně 90 dní?

Prozatím potřebuji zajistit jídlo.

Pokud sněží, nebude možné jít ven.

...............

Nebezpečné.

Teď není čas na to, aby se dělala vodní cesta.

Měl bych hospodařit ve spěchu.

Brambory, sladké brambory, ředkvičky a mrkev jsou skladovatelné po delší dobu.

A potřebuji oheň, abych se ochránil před zimou.

Potřebuji palivové dříví na rozdělání ohně.

Původně je palivové dříví sušené dřevo, ale pomocí univerzálního zemědělského nástroje mohou být stromy, které řeže, okamžitě použity jako palivové dříví.

Jsem za to vděčný.

Naskládal jsem velké množství dříví na místo u velkého stromu, kde jsem bydlel.

3 komentáře: