INN - Kapitola 15: Zimní přípravy a nový rezident

Kapitola 15: Zimní přípravy a nový rezident


Úplně jsem zapomněl na možnost zimy.

I když jsem řekl, že chci být farmářem, ale rozhodně jsem udělal chybu.

Plodiny mi to měly oznámit, ale kvůli neobvyklé rychlosti růstu plodin jsem si nikdy nevšiml, jaké je roční období.

Počasí taky. Zatím byly jen 2 až 3 dny silné deště, kdy jsem nemohl venku nic dělat, zbytek jsou jen lehké deště.

Ty mě úplně znepokojily.

I když je jen jeden člověk, musím zvážit zajištění jídla i pro kuros.

Abych mohl skladovat maso, udělal jsem sklep, který by fungoval jako lednička.

Ochladí se jen tím, že je v podzemí.

Měl jsem si ho udělat dřív.

A lovit králíky s kuros.

........... Pokud nějaké hledáte, nenarazíte na ně snadno.

I když jsem nebyl schopen ulovit ani jednoho, kuros lovili stále, protože jsem měl na starosti odtok krve, vnitřní orgány a zpracování masa.

Odtok krve.

Pracuji na odstranění krve kořisti.

Krvavý zápach masa klesá, když vypouštím krev.

Vzpomínám si, že králičí maso, které jsem jedl poté, co jsem vypustil jeho krev, bylo stejně chutné jako kančí maso.

Kvůli tomu jsem se snažil co nejvíce vypustit krev.

Pokud jde o vnitřní orgány... ... několik částí je děsivých, takže je vyhodím.

Kuros jsou jako „Eh? Proč je vyhazuješ?“. Vypadají smutně. Vnitřní orgány snadno hnijí, takže by měly být konzumovány ihned po zpracování.

Také, v závislosti na části, výkaly, moč, žaludeční šťávy ......

Viděl jsem také tající velký hmyz a žáby s tajemnými barvami. Nemyslím si, že se dokážu přimět jíst něco, co je obsahuje.

V minulém světě jediné maso, které jím, jsou býložravci... Radši nejím vnitřní orgány všežravců a masožravců.

Ach..........ale nejsou to cenné zdroje výživy pro kuros?

Nikdy jsem neslyšel o žádném divokém zvířeti, které by se vyhýbalo pojídání vnitřních orgánů. Spíše jedí nejprve vnitřní orgány.

..........

Moje znalosti z mého předchozího světa fungují, takže kromě trávicího systému jsem dal všechno ostatní kuros.

A co věc jako kámen blízko srdce?

Je to žlučový kámen?

Ale to není exkluzivní věc králíka, protože kanec má také jeden.

Je to běžné pro zvířata tohoto světa?

Může být tato věc snědena?

Snažil jsem se to dát kuros a oni to s radostí žmoulali, drtili a jedli.

.......Je to vynikající?

V každém případě jsou vnitřní orgány výhradně pro kuros.

A měli by to jíst ve stejný den. Neexistuje žádný způsob, jak to naskladnit až do dalšího dne.

Mimochodem, Kuroichi, Kuroni, Kurosan a Kuroyon jsou stále menší ve srovnání s Kuro a Yuki, ale myslím, že jsou to již skvělí dospělí psi.

Ve středu jejich čel rostou červené, nožovité rohy.

Každopádně, nechal jsem kuros, aby měli na starosti bezpečnost masa a soustředil se jen na jejich podporu, když se jim podaří nalákat velkého kance.

Chtěli, abych se o to postaral?

Jsou na mně závislí? Nebo mi ho dali, protože vůbec neumím lovit...

Každopádně ho nemůžu nechat vtrhnout do pole, tak jsem ho trefil do krku pomocí motyky.

Poté vypustit krev a odstranit vnitřní orgány.

Pokud jsem sám, je toto množství pro mě více než dost na zimu, ale kuros mohou jíst více, než se očekávalo.

Chci ještě pár kanců, chci je.

Sbíral jsem i trávu.

Samozřejmě ji používám jako ubrousky na hýždě, ale je také důležitá pro stlaní postele.

Vzhledem k tomu, že kvůli zimě bude zima, chci si toho nechat mnohem víc.

Výsledkem bylo, že travní záhon, který jsem udělal, byl za 10 dní potrhaný....

Pokud jde o utírání hýždí, musím je nechat co nejčerstvější.

Dokonce jsem pro ní vytvořil samostatný úložný prostor.

I když je snadné sekat trávu, je těžké ji sbírat a přenášet.

Snažil jsem se experimentovat, aby to kuros nesli. Přivázal jsem ji k tělu kuros a pak nás všechny nechal pohybovat se společně, protože kuros ji nemohou odstranit sami. Poté jsem si uvědomil, že bych to měl udělat sám.

Chtěl bych, aby kuros pokračovali v lovu.

 

A teď oblečení.

Protože kuros mají vlastní kožešinu, nemají problém, ale můj vršek a spodek je jen obyčejný vesničanský outfit.

V zimě nevydržím.

Upřel jsem oči na králičí a divočákovy kožešiny.

........

Sloupl jsem je, ale co mám dělat dál?

Měly by být opálené, ale jak to mám udělat?

Podle mangy o přežití, kterou jsem četl už dávno, by se měla žvýkat, aby změkla, ale... Mou.

Jak jsem viděl v televizi, po důkladném umytí by měl být zbývající tuk na srsti roztaven a natažen …

Experimentoval jsem na králičí kožešině.

Poté, co jsem čtyři z nich zkazil, jsem to vzdal.

Nemožné.

Je nemožné, aby amatér opálil kožešinu.

Měl jsem v úmyslu úplně hibernovat a zůstat přes zimu v domě.

 

Šel jsem do kůlny, kterou jsem změnil na dům a udělal několik opatření proti chladu.

Pro osvětlení jsem vyrobil vikýřové okno... Ujistil jsem se, že okenní kryt se určitě vejde do okna.

Dvakrát jsem obložil zeď a mezi položil trávu.

Dveře, které jsem zatím vyrobil, jsou štíhlé, takže jsem se snažil udělat obyčejné dveře.

Obtížná část je závěs.

Protože nemám žádné kovové části ani hřebíky, vzdal jsem to. Jen přímo zavěsím dveře ke sloupu.

I když může být problém s trvanlivostí, vydrží alespoň tuto zimu.

Tato kůlna vypadá jako dům, když byly instalovány dveře.

Ano, civilizace.

Jsou to všechna opatření proti chladu pro dům?

Pokud se někdy budu muset odstěhovat, budu se spoléhat na univerzální zemědělský nástroj.

..............

Co mám dělat s toaletou?

Toaleta také potřebuje ochranu proti chladu.

Když jsem dělal různé věci, Kuroyon, který šel na lov, mě přišel zavolat.

Je tu další kanec?

Když běžím za Kuroyonem a myslím si, že ano, přesouváme se na místo poblíž rozestavěné vodní cesty.

Je vodní cesta rozbitá?

Když jsem postoupil, zatímco jsem byl trochu nervózní, uviděl jsem čekat Kurosan.

Poblíž Kurosan byl černý, plochý objekt.

Černý polštář?

Když se na to podívám zblízka, je to velký pavouk.

Skvělé.

Jeho tělo má velikost asi dvou rohoží tatami.

Není to polštář, ale futon.

Má osm nohou vlevo a vpravo.

Pokud je s nataženými nohama, je to pravděpodobně asi šest rohoží tatami.

I když nejsem obeznámen s pavouky, jeho nohy nejsou tak dlouhé.

Jeho vlastnost? Je pokrytý chlupy, a to nejen na těle, ale i na nohách.

Pavouk vedle Kurosan se chová jemně.

Co to znamená?

Nevypadá to, že by chtěli, abych ho lovil jako divočáka....

Kuroyon vypadá, že je spokojený, jako by splnil velký úkol.

E-to.......

Když jsem byl trochu znepokojen, Kurosan štěkla na pavouka, jako by něco říkala.

Jako by to byl signál, pavouk vyplivne nitě z hýždí a začne je obratně tápat předníma nohama.

Co to je?

.........

Asi po pěti minutách pavouk utkal šumivou látku pomocí vlastní nitě.

Velikost látky je asi padesát centimetrů čtverečních.

Kapesník?

Složil ji na čtyři a postavil před Kurosan. Kurosan ho popadla a přinesla mi ho.

Dar?

Když kontroluji látku, kterou přinesla Kurosan, cítí se lépe než moje oblečení.

Kromě toho je zde pavoučí výšivka.

Kurosan mi lehce kousl lem kalhot, takže jsem se ohlédl na pavouka.

„Náhodou... může pavouk vyrábět oblečení?“

Kuroyon radostně štěká, jako bych řekl správnou odpověď.

„Vidím.“

Nenenávidím pavouky.

Pavouci jsou prospěšné chyby.

Pokud to není jedovatý pavouk, pak není problém.

Není jedovatý.

To je to, co si chci myslet.

Ve společnosti je to dávání a braní.

Stejné je to se zvířaty a hmyzem.

Nedochází k jednostrannému využívání nebo službě.

Je to dávání a přijímání.

Pavouk bude žít s námi.

Bude žít na velkém stromě, který je mým bývalým betlémem.

Může jíst cokoliv, ale zdá se, že dává přednost bramborám.

..........Jí brambory.

Možná proto, že je to pavouk z jiného světa.

A vyrábí oblečení.

Kromě toho může přizpůsobit tvar látky a udělat oblečení přímo na míru.

Úžasný.

Vzal mi velikost tím, že se na mě podíval.

Tento pavouk je vysoce inteligentní.

Když jsem se na to zeptal, udělal mi záclony pro můj vikýř a dveře.

Moje opatření proti chladu postupují.

A o pavoukovi je více úžasných věcí.

Tento pavouk dokázal použít a pracovat na kožešině, které jsem se vzdal.

Je úplně obratnější a znalejší než já.

Navíc kombinoval kožešinu a nit, aby vytvořil nové oblečení.

V tomto smyslu je naprosto lepší než já.

Už se s ním nemůžu rozloučit.

Také jsem ho pojmenoval.

Od svého prvního dojmu, Zabuton.

Náš nový rezident.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Zabuton znamená polštář. - Zabuton – Wikipedie (wikipedia.org)










3 komentáře: