INN - Kapitola 17: Zima se blíží

Kapitola 17: Zima se blíží

 

Přišla pravá zima.

Sníh se ještě nenahromadil, ale fouká značně studený vítr.

Zabuton se zavřel na stromě a málokdy se objeví. Kuros zůstali ve své psí boudě a jen čekali u ohně, který jsem pro ně zapálil.

Jsme připraveni, takže neexistuje žádný zvláštní problém.

Ale když potřebuji něco říct, jít na toaletu je nepříjemné.

Protože toaleta je na jiném místě než moje bydliště, musím odcházet několikrát denně.

Venku je docela zima.

Na třicet dní jsem se zavřel do svého bydliště a začal se hromadit sníh.

I když jsem teď stále v pořádku, pokud se sníh nahromadí více, musím ho odstranit.

 

Po dalších 10 dnech.

I když bude hustě sněžit, bude se hromadit jen asi 1 až 2 centimetry.

Poté rychle roztaje a zmizí.

Trochu se mi ulevilo.

Zatím zkusím vyrobit kamenný mlýn. Nejsem si jistý, jestli ho dokážu skutečně vytvořit.

Neměl bych panikařit. Dělejme věci kousek po kousku.

 

Ještě 30 dní.

Chladný vítr přestal foukat a myslím, že počasí už začíná být jarní.

 

O dva dny později.

Překvapila mě vánice.

Hodně se nahromadil i sníh.

Jaro teprve přijde.

 

O deset dní později.

Moje tělo bylo schopno vnímat nárůst teploty.

I když je ve stínu ještě nerozpuštěný sníh, myslím, že jaro je blízko.

 

O pět dní později.

Ano, oteplilo se a kuros vyšli ven do lesa.

Bohužel se jim nepodařilo ulovit žádnou kořist, takže lze říci, že jaro teprve přijde.

 

O tři dny později.

Zabuton, který se neukázal, se objevil poprvé po dlouhé době.

Už je to tak dlouho, že jsem se k němu snažil přiblížit, ale byl jsem překvapen.

Kolem Zabuton bylo několik pavouků velikosti pěsti.

... Eh, to jsou jeho děti?

Byla to žena?

Kde je tedy muž?

Moc to nechápu, ale pavouci milují brambory jako Zabuton.

Počet mých spolubydlících se zvýšil.

....Jo.

Přišlo jaro.

2 komentáře: