INN - Kapitola 18: Jaro přišlo

Kapitola 18: Jaro přišlo

 

Roh Kuroichiho, Kuroniho a Kurosan náhle upadl.

Překvapilo mě, že roh spadl.

Pravděpodobně však opět poroste jako to, co se stalo Kurovi a Yuki.

Kuro a Yuki byli loni také bez rohu.

Ale teď mají zase rohy.

Posbíral jsem rohy Kuroichiho a ostatních a pravděpodobně je vystavím v psí boudě na památku.

Jejich rohy vypadají jako nože a jsou docela krásné.

Zajímalo by mě, jestli se to v budoucnu stane znovu.

Každopádně, pokračujme v mé činnosti.

Na prvním místě je pole.

Během zimy se plodiny značně spotřebovávají.

Během zimy jsem myslel na různé věci.

Neexistuje žádné koření, takže plodiny nechutnají tak dobře.

Česnek, cibule, pórek.

Nemám v plánu dát kuros ty. Chci jen obohatit své jídlo.

Také čaj.

Měl jsem o tom přemýšlet dříve.

Zasadil jsem dvě pole pro rajčata a brambory.

Vzhledem k tomu, že ovocné stromy již zabírají dvě pole, existují pouze dvě volná pole.

Zpočátku jsem byl znepokojen, ale rozhodl jsem se zasadit zelí a špenát.

Zelené je také důležité.

 

Po ošetření polí kontroluji dřevěný plot a příkop obklopující pole.

Bál jsem se, že se s nimi v zimě něco stane, ale zdá se, že na dřevěném plotě není žádná abnormalita.

V příkopu je králík s tesáky, ale zdá se, že je mrtvý.

Plánoval na nás zaútočit?

Když přemýšlím o hygieně, myslím, že je nemožné ho jíst.

Nakonec jsem se rozhodl, že z něho udělám hnojivo.

 

Poté kontroluji vodní cestu a nádrž.

Vodní cesta stranou, byl jsem překvapen, když jsem zjistil, že v nádrži je nějaká voda.

Když o tom přemýšlím, je to kvůli roztátému sněhu?

Zatloukl jsem dno nádrže kladivovou formou univerzálního zemědělského nástroje. To musí být důvod, proč voda nebyla absorbována.

Zkazí se?

Chci vypustit vodu, ale odtok je mnohem výše než současná hladina vody.

Nemůžu s tím nic dělat, tak jsem prostě odešel.

To asi nebude problém.

 

Rozhodl jsem se, že budu pokračovat ve vytváření vodní cesty, která byla na dlouhou dobu přerušena, abych nabral vodu z vodopádu.

I když se na tom po dlouhé době cítím dobře, je před námi ještě dlouhá cesta.

Množství zeminy, které potřebuji nahromadit, se zvyšuje, když se blížím k vodopádu.

Trochu se obávám úhlu, protože pokud bude problém, bude těžké to opravit.

Než jsem si toho všiml, měl jsem pocit, že stavím něco podobného velké čínské zdi.

Vodní cesta, která spojuje vodopád s mým bydlištěm.

Opravdu to vypadá jako zeď.

Nezlomí se to, kdyby se ho pokusilo přejít divoké zvíře?

To bude určitě nepohodlné každému, kdo se pokusí jít na druhou stranu zdi.

.....

Pojďme prostě vyvrtat díru, jakmile bude dokončena.

Ano, není třeba věci uspěchat.

Myslel jsem si to, ale stále jsem vyvrtal několik děr pro provoz.

Skutečný muž miluje díry.

3 komentáře: