IwS 7 - Kapitola I: Kalamita 9/13

„Chápu... Fráze, hm... Pokud jsou tito démoni skutečně našimi nepřáteli, pak nevidím žádný problém s tím, že jsi vytvořil ty Frame Geary, Touyo.“ Belfastský král se opřel na židli, která lehce zaskřípala. No, není to tak, že bych je vymyslel nebo tak něco...

Byl jsem na schůzce s vůdci Západní aliance. Král Belfastu, císař Regulusu, císař Refreese, šelma Mismede, papež z Ramisshe a nově korunovaný král Lihney. Celkem bylo přítomno šest národních zástupců.

Nejprve jsem shromážděným vládcům vysvětlil vše o frázi. Že to byli vetřelci z jiného světa, kteří se objevili už dávno, aby zničili svět. Potom jsem vysvětlil současnou situaci v Yulongu. Neřekl jsem jim však o panovnické frázi nebo Babylonu. Vylepšil jsem příběh o tom, že jsem objevil Frame Gear v nějakých starověkých ruinách, naučil jsem se, jak je opravit, a pak jsem tento proces zopakoval, abych vyrobil další. Nebyla to vyloženě lež, zváženo všechno. Jen jsem cítil, že nepotřebují vědět všechno.

„Tyhle... fráze, bylo to? Jsou všechny tak silné?“

„V mé zemi se už objevily, chlapče. No, jen jedna z nich... Co jsem slyšel, magie na ní nepůsobila, dokázala se regenerovat a její kůže byla tvrdší než staré boty!“ Šelma z Mismede odpověděl králi Cloudovi. Musel mluvit o hadí frázi, o kterou se před časem postarala Leen.

„Ale přesto, deset tisíc, nebo spíš víc než to... aby vyšlo v Yulongu… Touyo, je tohle zvláštní případ? Nebo se máme bát, že se to v budoucnu bude opakovat?“

„Ujišťuji vás, že je to velmi vzácná souhra okolností. Po těchto slovech se stále mohou tu a tam objevit, ale zdaleka ne tolik jako toto. Přesto k vám všem musím být upřímný. Existuje možnost, že někdy v budoucnu dojde k masivní invazi. Co se týče toho, kdy a kde by přišly, to nemohu říci.“

„Proboha... J-Já-předpokládám, že bychom si teď neměli dělat starosti s takovými věcmi.“ Císař Regulusu se rychle uklidnil. Stěží jsem byl tím, co byste mohli nazvat odborníkem na frázi, ale byl jsem pravděpodobně jediný člověk na světě kromě Endeho, který o nich věděl hodně.

„Abych byl upřímný, je možné, že se začnou objevovat i ve vašich zemích. Z toho důvodu bych chtěl, abyste se na to podívali.“ Promítl jsem video na stěnu konferenční místnosti. Bylo to video, na kterém jsem měl záznam přivolaného ptáka, když letěl po nebi Yulongu.

Video pořízené z velmi vysokého nadhledu jasně ukazovalo masivní armádu frází ničících vesnici. Pronásledovali každého člověka bez konce a nemilosrdně je zabíjeli s neuvěřitelnou přesností a účinností. Šest vůdců upíralo oči na video a s hrůzou sledovali, jak jim na čelech stékají krůpěje potu.

„Takže toto jsou fráze...“

„Ano. Toto video není živé vysílání, takže se to teď neděje nebo tak něco. Tato konkrétní událost se stala asi před hodinou. Poté, co fráze zničily tuto vesnici, pokračovaly v pochodu a zabíjely všechny v sousední vesnici.“ Poté, co mi pták vrátil smartphone a viděl jsem video, jsem se cítil naprosto beznadějně. Původně jsem měl v úmyslu jen získat nějaké záběry fráze, takže jsem si nemyslel, že bychom ve skutečnosti zachytili probíhající útok. Srdce mě bolelo při pomyšlení na to, jak mohli být zachráněni, ale věděl jsem, že to musím ukázat vládcům Západní aliance. Museli pochopit, proti čemu stojí.

Chtěl jsem, aby pochopili, jak hrozná situace je. Také jsem chtěl, aby si představili, že se to děje v jejich vlastních národech.

„A co Shenghai, hlavní město Yulongu?“ V reakci na otázku císaře Refreese jsem zastavil video a vytáhl mapu. Kolem Yulongu se plazila červená světla, která představovala frázi. Pravděpodobně následovali své instinkty a mířili k městům a vesnicím, aby zabily každého člověka v oblasti.

Shenghai byla kompletně obarven do červena.

„Děje se tu sice nějaký odpor, ale je jen otázkou času, kdy všichni zemřou. Fráze zde má jediný účel. Naše vyhlazení. Shenghai neopustí, dokud nebudou všichni v hlavním městě mrtví.“

„Bůh nás ochraňuj...“ Papež si položila ruce na ústa, zjevně zděšená. Fráze se pohybovala jako stroje fungující výhradně k lovu a zabíjení lidí. Zmasakrovaly všechny v jedné oblasti a pak se okamžitě zaměřily na další signál. Byly jako kobylky poskakující z úrody na úrodu a ve svém nesmyslném hladu ničily úrodu.

„Touyo... tady... v jižním Shenghai, nemizí fráze jedna po druhé?“

„Huh?“ Král Lihney ukázal na mapě oblast, kde červená světla rychle zhasínala. Huh, co by mohlo... Oh! To je Ende!

„To je výsledek toho, že se mnou momentálně někdo spolupracuje. Udělil jsem mu Frame Gear pro osobní použití. To, co zde vidíte, jsou s největší pravděpodobností plody jeho práce.“

„Oh, chápu. Rozhodně je zabíjí ve velké rychlosti ... No, tohle rozhodně ukazuje na efektivitu tvé zbraně.“ Ende byl pravděpodobně dost silný na to, aby je zabil sám, ale to bylo něco úplně jiného. Potřebovali jsme se soustředit na vyhlazení fráze. Jako bych chtěl rychle změnit téma hovoru, zatleskal jsem rukama.

„Brunhild se zapojí do fráze v Yulongu pomocí našich Frame Gearů. Jako vůdce Západní aliance bych vás rád požádal o souhlas.“

„C-cože?! Počkej chvíli... Chceš říct, že se těm věcem plánuješ postavit?“ Překvapilo mě zvíře. Bylo to trochu zábavné, ale pochopitelné. I kdybych využil každého jednotlivce v Brunhildu, který by mohl pilotovat Frame Gear, jako je rytířský řád, a Yumina spolu s ostatními dívkami, bylo by to jen kolem stovky bojovníků na place. V takovém případě bychom mohli vyhrát, kdyby každý pilot sundal kolem stovky frází, ale i tak to byl nesmyslný postup.

„Frame Geary mají magii nouzového vysunutí v případě vážného poškození. Magie pošle pilota pryč do bezpečí. Může to udělat, pokud detekuje rozdrcení, proražení nebo poškození kokpitu a tak dále... Nicméně v případě scénářů okamžité smrti nemusí mít čas se aktivovat.“ Díky sériové výrobě, kterou jsem měl, jsme měli spoustu Frame Gearů nazbyt. V nejhorším případě jsme prostě museli provést spoustu oprav jednu po druhé.

Papež náhle zvedla ruku a podíval se přímo na mě.

„Touyo... mám otázku. S ohledem na našeho drahého starého přítele... Jsou fráze také jeho nepřáteli?“

„...Nejsem si jistý, jestli jsou to jeho nepřátelé, nebo ne. Řekl mi, že toho o nich moc neví. Ale náš drahý starý přítel se nebude plést do toho, co se tady děje. Fráze je náš problém, ne jeho.“

„O čem to vy dva mluvíte?“ Císař z Refreese zmateně naklonil hlavu. Nechápal, o čem to mluvíme. To bylo přirozené, protože náš drahý starý přítel byl přece jen všemohoucí bůh.

„Tak dobrá. Ramisshová teokracie stojí s Brunhildem. Mnoho našich templářů využilo simulaci Rámové jednotky, kterou jsi nám půjčil, Touyo. Náš národ může poskytnout několik schopných pilotů.“

„Cože?“ Huh, takže templáři mi také pomáhají? To je vlastně velká úleva... Doufám však, že chápou, do čeho jdou. Když šelma spatřil papežovo drzé prohlášení, náhle zvedl ruku.

„Hej, Mismede také nabízí svou podporu Brunhildu! Rozhodně nemohu nechat tak zajímavou situaci, jako je tato.“

„Belfast se přirozeně také zúčastní.“

„A Regulus.“

„Refreese také.“

„L-Lihnea stojí také s Brunhildem!“

„Uhm... Jste si všichni jisti? Tahle situace je docela nebezpečná, víte...“ Právě když jsem se chystal znovu vysvětlit nebezpečí, všichni mě přehlušili protesty, které se v podstatě rovnaly „Rozhodli jsme se, smiř se s tím.“ Těch chlápků byla pořádná hrstka.

Přesto byla mise v zásadě riskantní bez užitku. Nechápal jsem, proč se přidají. Když jsem se zmínil o tomto detailu, promluvil král Belfastu.

„Máme své důvody, věř mi. Za prvé, národní moc Yulongu se poté sníží, takže se budou muset spoléhat na zahraniční pomoc. Je lepší jim teď prokázat přízeň, abychom je zadlužili. Za druhé bychom chtěli, aby naši vlastní rytíři získali zkušenosti v boji proti frázi. Nevíme, kdy nebo zda mohou naše národy skončit ve stejné situaci jako Yulong. Za třetí, chceme se ujistit, že je Brunhild chráněn. Nebo přesněji ty. Produkty a kultura tvého národa jsou vzácná věc, chlapče. Pokud bys během tohoto incidentu zemřel, přišli bychom o revoluční postavu. Tak to alespoň vidím.“

To dávalo smysl. Byl to docela mazaný způsob ovládání. I kdyby to Yulong přežil, neměli jsme tušení, co se stane potom. A neměli jsme ani tušení, jestli je nebeský císař ještě naživu.

Osobně mi bylo jedno, jestli je nebeský císař mrtvý nebo ne. Nejspíš proto, že se mě pokusil zabít. Jen jsem chtěl pomoci lidem z Yulongu.

„Problémem je situace, která se vyvine, až tohle skončí...“

„Myslíte, že by sousední země mohly napadnout oslabený Yulong?“

„Udělali by to? Pokud se to stane, pak by se území Brunhildu na hranici Hannocku mohlo hodit.“ Podívejme se... V současnosti jsou národy sousedící s Yulongem... Jedna, dva, tři... Šest. Pokud Eashen vstoupí do situace, pak je to sedm potenciálních rizik.

Na západě bylo království Hannock. Na severu byl Xenoahs, démonické království . Království Nokia bylo na severovýchodě a Eashen, Božský národ, byl také za mořem na východě. Království Horn a království Felsen byly na jihu. Pak přes řeku byla na jihozápad Roadmare unie.

Bylo téměř nemožné předvídat, co se stane s tak obrovskou zemí s tolika živly, které ji obklopují.

Prozatím jsme se rozhodli řešit danou záležitost.

„Vzhledem k tomu, že se mnou všichni spolupracujete, pošlu vám každému dvacet Frame Gearů. Osmnáct těžkých rytířů a dva černé rytíři pro vaše velitele. Při výběru pilotů buďte opatrní. Bude tam asi devadesát Frame Gearů od Brunhildu a sto dvacet od ostatních spojeneckých národů. Postavíme se jim čelem dolů kombinovanou silou asi dvě stě deseti.“

„Naše čísla ve srovnání blednou... Předpokládám, že každý voják jich bude muset zabít kolem padesáti, aby vyrovnal šance. Upřímně, pochybuji o našich šancích, ale... Máš možná plán?“

„V současnosti jsou typy frází tvořících invazi menší konstrukty a střední konstrukty. Pokud použijeme Frame Geary správně, měly by být menší konstrukty hračkou. Spustit vyhledávání. Zobrazit střední konstrukty. Označit modrými značkami.“ Najednou se několik červených světel na mapě změnilo na modré.

„Začátek hledání. Hledání dokončeno. Zobrazuji. Celkové střední konstrukty: tisíc třicet pět.“

„...Takže asi deset procent z nich. I kdyby jich každý sundal pět, měli bychom být v pořádku. Koneckonců bychom to mohli zvládnout...“ zamumlal císař z Refreese, zíral na obrazovku a poplácal se po temeni lesklé holohlavé hlavy.

„No, teoreticky... Ale v praxi bude kolem hodně menších konstruktů, takže bude trochu komplikovanější si je vzít. Mám však plán.“ Začal jsem představovat svou strategii. Ani to nebylo nijak zvlášť složité. Plán byl použít vládcův hlas, který jsem obdržel od Endeho, aby se fráze rozdělila a cestovala do tří směrů.

Pak bych aktivně používal svou magii [brány] k posílání bojovníků po bitevním poli, jak budou potřeba. Museli jsme jednoduše vyvážit naše jednotky a nasadit je do příslušných oblastí ve správný čas.

„Ah, počkej chvíli... Znamená to, že nebudeš pilotovat Frame Gear, Touyo?“

„Je to tak, ano. Použiji svou leteckou magii, abych se vznesl vysoko nad bojiště. Poskytnu podporu a v podstatě budu vaší záložní jednotkou.“ Odpověděl jsem sebevědomě na papežův dotaz. Mít mě jako podporu byla asi ta nejmoudřejší volba. Nedalo se říct, jaký druh nečekaného problému se může objevit z čista jasna. Musel jsem být v pozici, abych se mohl volně pohybovat a reagovat na nebezpečí.

„Opravdu, to je jedině rozumné. Na bitevním poli rozděleném na tři může pouze Touya vidět celý rozsah pole. A jen on může posílat lidi sem a tam pomocí své magie.“

„To je správně. Navíc mám bojové schopnosti, abych se postavil frázi z ruky do ruky.“

„Hrmph... Ale když s nimi můžeš bojovat bez Frame Gearu... proč se s tím vůbec obtěžovat?“

„Je pravda, že je dokážu sundat takové, jaké jsou, ale chce to čas. Více času, než by mělo. Pokud pilotuji Frame Gear, mohu je libovolně rozbít.“ Odpověděl jsem na dotaz císaře Refreese a spěšně jsem ukončil schůzku, než se objevily další hloupé otázky. Yulong byl uprostřed krize, takže už jsem neměl čas na klábosení. Potřebovali jsme si pospíšit.

„Za hodinu vás všechny shromáždím. Využijte tento čas k výběru svých pilotů a vysvětlení situace.“

Otevřel jsem [bránu] a poslal vůdce spolu s jejich doprovodem zpět domů.

Měli jsme hodně práce. Hodně práce a málo času. Museli jsme si pospíšit.


3 komentáře: