INN - Kapitola 31: Jaro, kdy přišel sliz

Kapitola 31: Jaro, kdy přišel sliz

 

Přišlo jaro.

Letošním cílem je dokončení vodní cesty.

Nový dům pro mě.

Také čištění žumpy toalet. Místa, kde byl exkrement uložen.

Vím, že pokud se nahromadí prach, promění se v horu.

Konzultoval jsem s Loo a Tier, jestli by s tím mohly něco udělat pomocí magie, ale zdá se, že je to obtížné.

Zdá se, že je možné je fermentovat, aby se rozložily.

A tak kouzlily, aby ho kvasilo, ale zápach se stal hrozným, že se k němu nikdo nechce přiblížit.

To je nepříjemné.

Zápach je již cítit výše, takže je třeba okamžitě přijmout opatření.

Pak byla představena myšlenka slizu.

„Vzhledem k tomu, že mohou trávit a absorbovat takové věci, používají se také v městských oblastech.“

Chápu.

Takže je tu i taková živá věc.

Sliz.

Ve světě fantasy nejsou neobvyklé, ale jejich divoké vlastnosti závisí na názvu.

Existují lidé, kteří jsou součástí počátečního výcviku hrdiny, ale sliz, který se objeví v dungeonech, by neměl být osloven.

V tomto světě se zdá, že sliz je vhodný čistič odpadních vod.

„Kde můžeme chytit sliz?“

„Myslím, že nějaké jsou poblíž bažiny nebo rybníka…“

„Můžete některé chytit?“

„Prosím, nech to na mně. Některé chytím za deset dní.“

Rozhodl jsem se to nechat na Tier, protože se zdá být sebevědomá.

„Žádám tě.“

A opustili jsme současnou toaletu.

Zavřel jsem páchnoucí díru a rozhodl se postavit toaletu na jiném místě.

Je těžké vydržet ten zápach po dobu deseti dnů.

Budování toalety je jako vrtání díry, je to snadné.

Ulevilo se mi.

Sliz, který Tier přinesla, byl malý.

Je to o velikosti pěsti.

„Je to průměrná velikost?“

„To je správná velikost pro ty, kteří žijí ve volné přírodě.“

Podle mého obrazu by to mělo být trochu větší....

Je to jako měkký baseball.

„Protože jedí mrtvoly a exkrementy, nazývají se také lesní čistič, čistič prostých nebo čistič žalářů.“

Přinesla tucet slizů pomocí hrnce.

„Je v pořádku nechat je být?“

„No, je to v podstatě v pořádku... Nicméně.“

Tier vypadá, že má problém to říct.

„Co?“

„Bojím se, že je kuros nebo pavouci sežerou... Jen jsem na to myslela, když jsem je chytala.“

Když šla ven, aby některé chytila, jediná věc, na kterou myslela, bylo snížit zápach toalety.

„Mou…“

Prozatím volám Kurovi a Zabuton.

„Budete jíst tohle?“

Zdá se, že Kuro a Zabuton říkají na mou otázku ne.

Vzhledem k tomu, že atmosféra a jídlo na tomto místě jsou dobré, zdá se, že nemají zájem jíst sliz.

Myslí si, že sliz je špatný?

Myslím tím, protože slizi jedí něco, co jíst nechtějí.

„Jaa, jsou to naši noví obyvatelé. Chci, abyste spolu vycházeli. Řekněte to i svým dětem.“

Kuro a Zabuton projevili své uznání.

Unn, jsou chytří.

Tier přinesla celkem 17 slizů.

Dva na novém záchodě, další dva na záchodě elfů.

Tři byly umístěny na toaletu, kterou jsem vyrobil v psím prostoru.

Zbývajících deset bylo vhozeno do zapečetěného starého záchodu.

Vůně byla opravdu silná, když jsem otevřel díru, takže jsem se cítil provinile... Zejména proto, že si myslím, že jsou roztomilé.

Prosím, od této chvíle se o mě starejte.

Špatný účinek slizu.

Potřeboval jsem odvahu jít na záchod, protože vím, že jsou tam dole.

Ostatní se zdály být nedotčené, ale pro mě je trochu těžké si na to zvyknout.

2 komentáře: