INN - Kapitola 32: Kuros žádost o ruku a houby

Kapitola 32: Kuros žádost o ruku a houby

 

Zabutonini pavouci se letos opět vydají na cestu.

Cítím se osamělý.

Jsou však i tací, kteří zůstanou, a jsou tu i nová mláďata.

Už jsem se do jisté míry připravil, takže asi brečet nebudu.

První várka Zabutoniných pavouka, která zůstala, již dosáhla velikosti 1/4 Zabuton.

To už je značná velikost a myslím, že nebude trvat dlouho, než Zabuton doženou.

.......

V tu chvíli mě napadlo, že asi budou mít vlastní dítě.

Měl bych zvážit rozšíření severní ovocné oblasti?

Roh kuros začal padat. Měl jsem co dělat, abych je sbíral na každém rohu.

Chci je jako dekorace, ale jsou příliš prostorově náročné.

I když se zdráhám, uložil jsem je ve sklepě, kde skladuji potraviny.

Až jim naroste roh, odjedou na výlet za partnerem, takže si s nimi budu hodně hrát, dokud to nepřijde.

Létající disk... jak s ním házím, stává se z něj najednou nelítostné bojiště.

Proto jsem připravil dřevěnou kouli zabalenou do zvířecí kůže.

To se stalo značně populární.

I když tam nejsem, pořád si s tím hrají.

Vyrobím asi 30 kusů a předám jim to.

Opouštějí místo, aby si mohli hrát, ale vracejí se v noci.

Jsou chytří.

Ach, také jsem vyřezal velký strom do divočáka, aby mohli trénovat lov. Netrvalo ani den, než ho odtrhli.

Možná jsem to měl zvětšit.

Po výrobě kance se Kuro přede mnou poněkud odvolává. Přemýšlím proč, pak jsem konečně našel odpověď na svou otázku.

Říká mi, abych ho taky vyřezal.

Tak jsem ho vyřezal.

Zdůrazňoval jsem divokost.

Je to pro mě možné.

Kuro se zdá být spokojený.

Trápí mě__________... kam ho umístit.

Umístil jsem ho jako hlídacího psa svatyně pod velký strom.

Také jsem se snažil vyřezat Yuki, aby z nich udělal pár.

Proč?

Měl jsem v úmyslu ji vyřezat normálně, ale působí divočeji než Kurova socha.

.........

Zajímalo by mě, jestli moje schopnost vzrostla.

Ačkoli ten, kdo mě požádal o jeho sochu, je Kuro, usmál jsem se, když jsem viděl, že se lekl sochy Yuki.

 

Při stavbě vodní cesty přemýšlím, zda můžeme ryby využít k jídlu.

Stále přemýšlím, jak odstranit zápach bláta, ale zdá se, že Ria ví o řešení.

Abych odstranil zápach bláta, musím je na několik dní dát do čisté vody.

Takže jsou podobné měkkýšům, kteří byli vytaženi z písku?

Každopádně jsem to zkusil.

Vytesal jsem velký kámen, aby to bylo akvárium.

A dal tam říční vodu....

„Nebude tato metoda k ničemu, pokud budu používat vodu z řeky?“

Voda z řeky je pitná, ale...

„Používání vody z řeky je v pořádku. Důležité je, aby nic nejedli.“

„Chápu.“

Mou

Bílé ryby.

Mají nádhernou chuť.

Jsem rád, že jsem získal sůl.

Chytejme ryby pravidelně a házejme je do akvária.

Je dobré obohatit jídlo, které jíme.

Kurova štěňata... Vnoučata? Nebo pravnoučata?

Ti, kteří budou hledat své partnery, se vydávají na cestu.

Značný počet z nich se vydal na cestu, ale je jich méně, než se očekávalo.

Asi polovina z těch, kteří se narodili v loňském roce, zůstala.

A než odešli, jsem toho konečně svědkem.

Metoda žen zajišťujících muže.

Prvním krokem jsou námluvy.

Pokud to nevyšlo, budou bojovat mezi sebou a poražení budou následovat vítěze.

Když se o jednoho samce zajímá několik samic, buď to mezi sebou proberou, nebo budou bojovat proti sobě.

Během procesu diskuse nebo bitvy ženy vzájemně spolupracují, aby muž neutekl.

Stručně řečeno, žena je dominantní.

Muži jsou v podstatě ten, kdo čeká.

Ale také apelují na ženy buď s důrazem na jejich sílu v posteli nebo lovu.

Pokud se muži dvoří samice, která se mu líbí, okamžitě se stanou partnery.

Pokud se jim druhá strana nelíbí, budou bojovat proti sobě a pokud muž vyhraje, počká na někoho jiného... nicméně šance na vítězství mužů je relativně malá.

Existují případy, kdy se muži dvoří ženě. V takovém případě, pokud druhá strana odmítla, se to nezmění v boj.

Teď už chápu.

Nicméně, jak to vidím já... jejich boj nedosáhne úrovně způsobování zranění nebo smrti.

Jejich rohy právě v současné době rostou a nezdá se, že by byly poškozeny.

Pak... kde Kuro a Yuki získali svá zranění, když jsem se s nimi poprvé setkal?

Yuki už v té době byla těhotná, takže to nebyla bitva námluv.

Jakmile se stanou partnery, budou tvrdě pracovat jeden pro druhého... Byli Kuro a Yuki něčím napadeni?

Z toho, co jsem zatím viděl od Kura a Yuki, jsou značně silní.

Venku jsou pravděpodobně silné formy života. Aby se tito dva stáhli, co je to za živého tvora?

......

I když jsem v současné době obklopen potomky Zabuton a Kura a v současné době žiji relaxační život, musím být připraven.

Radši budu opatrný.

 

Promluvme si o houbách.

Od té doby, co jsem poprvé vstoupil do tohoto lesa, jsem se jich nedotkl.

Ty houby.

Houba.

Mám z nich dva obrázky.

Jedlé a jedovaté.

I když jsem našel houby, které znám, musím být opatrný.

V lese jsem viděl neznámé houby různých tvarů a barev.

Obvykle je orám AFT, protože se nedokážu přimět k tomu, abych je snědl.

Jinými slovy, opustil jsem houby.

Houby jsou něco, co nemůžu zasadit na pole.

Najednou mi v hlavě probleskl nápad.

Došlo mi to, když jsem viděl houby z dříví, které jsem pokácel.

Pomocí motyky AFT mohu zasadit jakékoli plodiny na polích.

Co se stane, když použiji AFT na houbovém lůžku? Budu moci pěstovat houby?

Bude to matsutake houba?

Ale já chci shiitake.

Testoval jsem to s různými řezivy při požadavku na shiitake.

Výsledek.

I když jsem vyplýtval spoustu dřeva, uspěl jsem.

A znovu otestoval pro ověření.

Nejdůležitější věcí pro úspěšné využití AFT je obraz a základ.

Měl bych mít velmi dobrou a jasnou představu a připravit si pro ni vhodný základ.

Pokud jde o základ, jsou to pole a houbové lůžko.

Protože jsem chamtivý, zkusil jsem zasadit houbu shimeji.

Úspěch.

Tentokrát jsem použil obrázek hub shimeji, které jsem viděl v supermarketech v mém předchozím světě.

Hon-shimeji se zdá být luxusním zbožím, ale nedokážu si to představit, protože jsem to nikdy neviděl.

Dále jsem si zkusil představit lahodné houby.

Zasadil jsem buna-shimeji.

V něčem se mi to nepovedlo.

Bylo to, když jsem zkusil zasadit houbu matsutake...

S tím jsem si všiml.

Macutake neroste ze dřeva, ale ze země.

Představuji si matsutake při orbě země, ale selhávám.

Myslím, že podmínka nebyla splněna.

Slyšel jsem, že matsutake by měla být vysazena poblíž akamatsu.

Jako základ pro matsutake musím nejprve připravit akamatsu.

Prozatím, i když to bude trvat dlouho, jsem se rozhodl zasadit několik akamatsu.

Fufufu.

Matsutake.

Později budeš moje.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------






Shimeji –  Šimedži – Wikipedie (wikipedia.org)

Hon-shimeji – speciální kultivar, rozdíl primárně v chuti a barvě 








Matsutake - Matsutake – Wikipedie (wikipedia.org)









Akamatsu –  Pinus densiflora – Wikipedie (wikipedia.org)




2 komentáře: