INN - Kapitola 33: Dokončení vodní cesty a noví obyvatelé

Kapitola 33: Dokončení vodní cesty a noví obyvatelé


V určitý den se počet obyvatel zvýšil.

Je to kvůli doporučení Zabutoniných pavouků.

Velká včela je svázána Zabutoninou pavučinou.

Velká včela má délku asi 30 cm.

Možná, že kdybych se s ní setkal, když by nebyla svázaná, mohla uniknout nebo zaútočit.

Když vidím Zabutonino pavoučí gesto, zdá se, že chce, abych si tu včelu nechal.

Při pohledu na svázanou včelí hlavu, krk a chlupaté končetiny má nádech majestátu.

Včely mohou být užitečné při pěstování plodin.

„Ale nezaútočí?“

Potřebuji to ověřit.

Pokud způsobuje potíže, měla by být vyhubena.

Pavouk, který včelu chytil, však naznačil, že to bude v pořádku.

Vzhledem k tomu, že ji chytil, je to pravděpodobně opravdu bezpečné.

„Dobře... dobře. Kde bychom ji měli uchovávat?“

Poté, co jsem vyslechl žádost včely, udělal jsem kůlnu v jednom rohu severní ovocné oblasti, kde si může postavit svůj úl.

I když jsem tomu říkal kůlna, je podobná záchodu. Je to prostě něco, co zabraňuje dešti a větru.

Zabutonin pavouk přinesl jahody k jídlu.

Zdá se, že se chová dobře... Počkej, kde jsi vzal ty jahody?

Maa, přehlédnu to, protože se dělí o jídlo.

Poté jsem viděl nějaké pavouky, kteří se o ni střídavě starali.

O 10 dní později byl vyroben velký kulatý úl.

Když se na to dívám, mám pocit, že je to zvětšený úl.

Je tak velký a protože je na zemi, vypadá jako mraveniště.

Z tohoto úlu stále vycházejí včely dělnice.

Velikost včel dělnic je nečekaně ve velikosti včel, které znám.

Poté, co jsem si myslel, že královna je jediná velká, viděl jsem včely větší než pracovní včely, asi 15 cm dlouhé, chránící úl.

Jsou to včely vojáci?

Doufám, že nebudou bojovat proti pavoukům....

V každém případě jsem úl nechal v péči Zabutoniných pavouků.

Kdyby se něco stalo, pravděpodobně by mě hledali.

Mimochodem, Loo a Tier byly potěšeny, když viděly úl, nyní očekávají med. Na druhé straně si elfové křečovitě zavíraly tváře.

Jsou špatné s včelami?


Vodní cesta byla dokončena.

Konečně.

Vzhledem k tomu, že je tvořena nahromaděnou ztvrdlou zeminou, vodní cesta není příliš široká.

Stále však může neustále nalévat vodu.

Až k nádrži neprosakuje žádná voda.

Když to tak vidím, vyhrknou mi z očí slzy.

Uu....skvělé.

Je to díky spolupráci všech.

Pojďme si dnes udělat hostinu.

Nyní, když byla vodní cesta dokončena, je spousta věcí, které můžeme dělat s vodou z nádrže.

První z nich je koupel, ve kterou jsem celou tu dobu doufal.

Nechám elfy, aby se mnou spolupracovaly na stavbě lázní.

Postavme vytápěcí plochu, místo na umývání, vanu a šatnu.

Topná plocha je místem pro ohřev vody.

V současné době to místo ještě nemůžu postavit.

Prostě někde uděláme horkou vodu a nalijeme ji do vany.

To znamená, že jsme vyrobili speciální kamennou pec mimo chatu.

Horká voda z vodní cesty se vaří v kamenné peci, odkud je posílána do koupelny.

Také jsem udělal další vodní cestu z nádrže do vany, abych usnadnil čerpání vody.

Vana byla vyrobena v koupelně.

Má délku 3 metry, šířku 1,5 metru a výšku 1 metr.

Je značně velká.

Ve spodní části je vodní zátka, která je připojena k odtoku.

Vyčerpaná voda se nevrací zpět do nádrže. Odtoková cesta je napojena až na přeliv nádrže k řece, který jsem udělal před několika lety.

Kvůli Tiině návrhu jsem dal sliz do odtoku. Jeho účelem je vyčistit vodu předtím, než se dostane do řeky.

Péče o životní prostředí je důležitá.

Mít sliz je tak pohodlné.

I když jsem si všiml, že vana je příliš velká, že to vyžaduje určité úsilí čerpat horkou vodu, nechal jsem ji tak, jak byla, protože se mi líbí.

Pro velkou vanu je nutná vhodná umývárna a šatna.

Scenérie je také důležitá pro koupel, takže jsem měl na stěnách koupelny instalována velká okna.

Teď se to stalo luxusnějším než dům, ve kterém žiji.

Pokud tomu tak je, měl bych postavit nový dům.

Ale teď se zaměřme na koupel.

Když byl lázeňský dům dokončen, udělal jsem nějaké hrubé přípravy, abych naučil obyvatele, jak používat koupel.

Protože nikdo z nich nevěděl, jak se vykoupat.

Aby očistily své tělo, otírají se pouze vlhkým hadříkem.

No, když se nad tím zamyslíte, potřebujete na to velké množství dřeva a vody, takže to může být příliš luxusní.

Každopádně jsem je naučil, jak ji používat.

Protože ji nebyly schopny získat slovy, neochotně jsem jim to ukázal.

Nemá smysl se teď stydět za to, že jsem před nimi nahý.                                                     

Být pozorován ženami při mytí mého těla je poněkud nervy drásající. Potom se namočím ve vaně

„… To se trefí na místo.“

Z očí mi tekly slzy.

Velká vana, teplá voda.

Protože po přijetí do nemocnice v předchozím světě bylo koupání označeno jako NE. Teď se po dlouhé době koupu.

„Aaahhhh.“

Mimoděk jsem zasténal.

Na ženy kolem jsem už nemyslel.

Momentálně si užívám koupel.

Když se na mě dívám, zdá se, že dívky pochopily, jak je to dobré.

Nikdo neváhá se přede mnou svléknout.

Každá z nich pomlčku vstoupila.

„Eh, ah, počkat, tohle místo je velké, to-to je příliš mnoho. Na to je čas.“

Koupel jsem si mohl užít jen krátce.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





1 komentář:

  1. ďakujem, "čistota - pol života" a hlavne už sa nehanbí chlapček - zvykol si celkom rýchle na spoločnosť "nežného pohlavia".

    OdpovědětVymazat