INN - Kapitola 34: Koupel

Kapitola 34: Koupel


S dokončením lázeňského domu a pochopením všech bylo vybavení uspořádáno rychle.

Umístění lázeňského domu je na jihozápadní straně nádrže.

Chtěl jsem ho postavit na východní straně nádrže, ale vzhledem k odvodnění se nedá pomoci stavbě na západní straně.

Navíc, vzhledem k budoucnosti (rozšíření) nádrže, mi nezbylo nic jiného, než ho postavit v západní části jihozápadní oblasti, kde je srub elfů.

Z tohoto důvodu jsem rozšířil jihozápadní oblast o lázeňský dům.

Nějak jsem to rozšířil na velikost pole čtyři krát čtyři.

I když to řeknu, prostě vykopu příkop a přidám hrazený plot, aby byl za pár dní hotový.

Ujistil jsem se, že roubený plot a příkop neovlivní odvodnění a vodní cestu lázeňského domu.

Vana je také zcela odkrytá / nechráněná.

Pokud by se něco stalo, chci, aby to alespoň získalo co nejvíce času.

I když mám rád venkovní lázně, být příliš otevřený je trapné.

I když už máme intimní vztahy, chci stavět stěny jako zdvořilost.

I když by to prozatím mohlo být v pořádku, vidět ženy koupající se bezbranně pod širým nebem by mohlo způsobit určitý pocit nemorálnosti.

Tak jsem se rozhodl, že to oplotím.

Snažil jsem se co nejvíce neblokovat výhled z vany. Mým cílem je pouze zabránit něčímu vniknutí.

Další věc, která mě napadla, je čerpání vody.

I když jsem udělal vodní cestu, abych mohl čerpat vodu poblíž, stále se musí nalít na pec, aby byla horká.

Je to docela pracné.

Z tohoto důvodu jsem se rozhodl vyrobit zařízení na čerpání vody.

Jedná se o vodní mlýn vybavený spoustou dřevěných kbelíků.

Může být snazší pochopit, pokud si představíte ruské kolo.

Kbelíky jsou gondolou ruského kola, které čerpají vodu.

Čerpání vody dole a nalévání jí, když dosáhne vrcholu.

Mělo to být plně automatické, ale já jsem jen amatér.

K tomu, aby to bylo správné, jsou zapotřebí určité dovednosti.

Přinejmenším je to však zlepšení ve srovnání s ručním čerpáním vody.

Poté se vyrábí koupelnové vybavení.

Koupelnová křesla, kbelíky atd...

Loo, Tier a elfky jsou s lázní spokojeny a používají ji non stop.

Jak ji mohu použít, pokud jste tam...? Když o tom přemýšlím, zdá se, že si tu příležitost musím udělat sám.


Mláďata kuros se vrátila.

Když se vrátili s partnery, jejich počet se opět zvýšil.

Když o tom přemýšlím...

Musím znovu udělat domy v oblasti psů.

Letos se vrátili hladce.

Neexistuje však žádný poutavý pes jako Fubuki a Masayuki.

Mimochodem, Masayuki neodešel. Nevím, kdo to je, ale jeho partnerkou je něčí štěně.

Pak jsem si všiml, že někdo vyčnívá.

Jsou úplně.... jiné.

Kuros, kteří se právě vrátili, s sebou přivedli pět vysokých elfek.

Zdá se, že štěňata je sem z nějakého důvodu zahnala. Nebylo jim dovoleno utéct.

Byly chráněny Riinou skupinou a s pláčem vše vysvětlovaly.

Poté bylo rozhodnuto, že zde budou bydlet na doporučení Riiny skupiny.

„Jsem Rafa.“

Rafa, Raasa, Raraasha, Raru a Rami.

Připadalo mi to jako čas s Riou. Jejich jména byla podobná a také utekly ze své vesnice před 200 lety, protože jsou rodina.

I když je to poprvé, co to slyším, zdá se, že Riina sedmičlenná skupina jsou také sestry a sestřenice.

Stejně tak Rafaina skupina jsou také sestry a sestřenice.

Prozatím jsem všech pět z nich nechal bydlet v domě Riiny skupiny.

Musíme postavit dům i pro Rafainu skupinu.

Najednou jsme začali být zaneprázdněni.

Vypadá to, že si příští rok musím udělat dům.

Nebo jsem si to alespoň myslel.

Zvýšení pracovní rychlosti v důsledku přidání pěti vysokých elfek, které přežily v lese, však bylo více, než se očekávalo.

Srub podobný Riinu byl dokončen za pět dní.

Vzhledem k času budeme stavět můj nový dům.

Místo bylo místem, kde jsem udělal své první pole.

Byly návrhy, jak to udělat v jihozápadní oblasti, ale je pro mě těžké ten strom opustit.

Zabuton, Kuro a Yuki tam také žijí.

U nového domu jsem hlavně ten, kdo bere dřevo a zpracovává ho.

Během shromáždění jsem nebyl požádán.

K jeho obratnému sestavení použily lano vyrobené Zabuton.

Tenhle také vypadá podobně jako Riin srub.

Jak se říká „Nechte mochi výrobcům mochi“, takže přenechávám shromáždění Riině skupině. Sbírám dřevo a zpracovávám ho podle požadavku.

......

Možná by nebylo úplně dobré jim všechno svěřit.

Na to jsem myslel, když jsem si uvědomil, jaký je to dům.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 I když je to poprvé, co to slyším, zdá se, že Riina sedmičlenná skupina jsou také sestry a sestřenice.
TN: V tu chvíli si uvědomil, že má orgie se sestrami a sestřenicemi.

2 komentáře:

  1. ďakujem, ako sa zrazu hanbí. "Orgie" je slabé slovo, skoro nemá čas na prácu.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za překlad a ještě že dostal od boha takovou podporu, jinak by ho ty holky dávno vysály 😅

    OdpovědětVymazat