HRH 7 - Po návratu do země oblouk – 2: Kuuův pobyt v království 3/4

„To nesmíte, pane!“ Sandria vykřikla a poprvé se zatvářila zpanikařeně.

Jmenoval se Ginger Camus. Navzdory svému mládí byl ředitelem Gingerovy odborné školy.

Ginger právě přišel pozvat Sandriu, aby s ním poobědvala, ale když viděl situaci u brány, zpanikařil.

Sandria měla smeták s nožem na konci namířený na malého chlapce, který vypadal jako opičí zvíře, a dívka, která vypadala jako králičí zvíře, měla tasený luk a mířila na Sandriu. Ginger byla tou nebezpečnou scénou zaskočena, ale....

„S-Stop, prosím!“ křičel.

V příštím okamžiku se jeho tělo pohnulo. Ginger se vmísil mezi Sandriu a lučištnici, aby zabránil palbě, a i ve své hrůze se mu podařilo rozpřáhnout ruce a zakřičet na Kuua a Leporinu, „Tohle je škola schválená Jeho Veličenstvem králem Soumou! Prosím, přestaňte s tou násilnou urážkou!“

„Jako třeba. Já. Držet. Říkám. Tohle všechno je nedorozumění ...“

„Mistře?!“

Sandria odhodila Kua, odhodila meč, objala Gingera a otočila je, aby změnili polohu. Nakonec ukázala záda Leporině, která stále mířila lukem.

„Počkej, San?! To je nebezpečné!“ vykřikl Ginger.

„Budu tě chránit, i kdyby mě to mělo stát život, mistře.“

Byl tu Ginger, který se bál o Sandriu, a Sandria, která riskovala svůj život, aby ho ochránila. Byla to scéna, která na první pohled ukázala, jaké jsou jejich vzájemné city.

Poté, co byla ukázána tato scéna, Kuu se neobratně poškrábal na tváři, když jim řekl, „Uhhh... Omlouvám se, že vás zastavuji, když jste všichni nažhavení, ale nejsme tu, abychom na to místo zaútočili. Hej! Leporino. Teď jsem volný, tak jak dlouho budeš držet ten luk?“

„Cože...? Ah! Ano, pane!“

Leporina se tak soustředila na svůj úkol, že si teprve teď uvědomila, že Kuu byl propuštěn. Rychle sklonila luk a vrátila šíp do toulce.

Se smíchem, se Kuu obrátil ke Gingerovi a Sandrii a řekl, „Omlouvám se, že dělám scény. Jsem Kuu Taisei. Pocházím z republiky Turgis, ale momentálně vyžírám u svýho bráchy Soumy. Mysli na mě jako na jeho brášku. Tady králičí uši je můj sluha, Leporina.“

„Těší mě. A omlouvám se za potíže.“ Leporina sklonila hlavu.

Gingerovi se podařilo Sandriu z něj nějak vypáčit a postavil se před Kuua. „Takže jste známý Jeho Veličenstva. Jsem Ginger Camusov, který má za úkol řídit tuto školu. To je moje sekretářka, Sandria.“

„Jsem Sandria.“ Sandria trochu zvedla lem sukně a udělala pukrle.

Její rozrušení z dřívějška vypadalo jako lež a ve tváři měla výraz, jako by se nic nestalo. Musela se však uvnitř cítit trapně, protože měla jen trochu červené tváře.

Přesto jediný, kdo si toho všiml, byla Ginger, která s ní byl už dlouho.

Kuu se usmál a potřásl Gingerovi rukou. „Těší mě, Gingere. Máš tam dobrou podřízenou, která se stará o svého pána.”

„Ano. Je to spolehlivá partnerka.“

„Asi si ji nemůžu vzít pro sebe, co? Ale její vzhled je přesně můj typ.“

„Huh?!“

Z těch náhlých řečí o tom, že ji odvede a že je Kuuův typ, Ginger zpanikařil.

Ve srovnání s tím, Sandria nevypadala ani v nejmenším vyvedená z míry. „S lítostí vám oznamuji, že jsem již zasvětila své tělo, své srdce a poslední kapku své krve svému pánovi.“

„Páni, San, co to říkáš?!“ vykřikl Ginger.

„Je samozřejmé, že když mi můj pán nařídí, abych s ním strávila noc, jsem připravena potlačit slzy a udělat to.“

„Neříkej věci, kvůli kterým zním špatně! Nikdy bych si nic takového neobjednal!“

Ginger panikařil. Zdálo se, že to Sandriu nějak uspokojilo.

Když se díval na Gingera, jak si s ním pohrává jeho služebná, Kuu zjistil, že mu je proti srsti. „Nevím, jak to říct, ale... ty to máš taky těžký, co?“

Teď, když o tom Kuu přemýšlel, cítil se jako jeho brácha, Souma, který byl také králem této země, zažil chvíle, kdy se nemohl postavit ani svým snoubenkám. Byly ženy silnější než muži součástí národního charakteru této země?

Je příliš sadistická, takže se nemůžu přinutit zeptat se, jestli chce být mou ženou, jako jsem to udělal s malou Tomoe... Počkat, co? To je možná to, o co usiluje?

Snažila se snad zabránit Kuuovi, aby se o ni nezajímal, tím, že byla záměrně sadistická vůči Gingerovi? Aby se mu ji Kuu nepokusil vzít? Vzhledem k loajalitě, kterou prokázala tím, že se použila jako štít na ochranu Gingera, to nebylo vyloučeno.

Kuu si to myslel, když se na ně díval, ale....

„Mistře... necháte si mě po svém boku po celý život?“ zeptala se Sandria.

„Samozřejmě. Jsi pro mě důležitá partnerka. Přece jen tuhle školu nemůžu vést sám. Takže... prosím, neopouštěj mě.“

„To nejsou přesně ta slova, která jsem chtěla slyšet, ale... samozřejmě zůstanu po tvém boku a budu ti vždy sloužit. Pane.“

Oprava, zamyslel se Kuu. Zdá se, že dobrá polovina z toho byla jen Sandriina osobnost.

Ginger vypadal trochu omámeně, takže se jí dokázal vyhnout, aniž by poznal její úmysly, ale kdyby tohle řekla služebná Kuuovi, určitě by se toho chytil a ona by ho měla přímo tady.

„To je ale děsivá služka,“ řekl Kuu Leporině tichým hlasem.

Leporina se v odpověď zahihňala. „To jen dokazuje, jak je pro ni Ginger důležitý. Viděl jsi ten projev oddanosti, mladý pane? Pokud je to pro muže, kterého miluje, žena se může stát tak vypočítavou, jak potřebuje.“

„Takhle to funguje? ...Teď se jen trochu bojím dívek.“ Kuu si povzdechl. „Díky bohu, že můj sluha je tak prostý.“

„Oh, tím bych si nebyla tak jistá,“ usmála se Leporina zlomyslně. „Myslíš, že by nějaká prostá dívka směla sloužit jako tvoje tělesná stráž? Možná si to nemyslíš, když se na mě podíváš, ale mistr Gouran si mě velmi váží, víš?“

Leporina se hrdě nafoukla. I když jí hrudník svíral kyrys, který nosila, když zaujala tuto pózu, bylo jasné, že má víc než Taru.

Na okamžik, Kuu na něj téměř zíral, ale skutečnost, že má velikost hrudi, ho vyvedla z míry a on se přinutil odvrátit pohled.

„Hmph... Dobře. Přinejmenším poznám, jak umíš zacházet s lukem.“

„Není to jen mistr Gouran, víš? S Taru se taky kamarádím z dětství a skvěle spolu vycházíme. Až ten čas přijde, věřím, že my dvě spolu budeme vycházet.“

„...Kdy přijde čas?“

„Ten čas je ten čas.“ Leporina se otázce vyhnula se svým obvyklým slabým úsměvem. 

Ten úsměv způsobil, že se Kuu zachvěl.

To proto, že i když měl vždycky dojem, že Leporinu pohání, stala se pro něj jednou důležitou osobou. Kdyby ho Leporina měla plné zuby, poškodilo by to jeho vztah s Taru, se kterou si byla také blízká. A v tomto okamžiku se pro něj stala tak spolehlivou osobou, že by ho ani nenapadlo nahradit ji jinou služebnou.

Dokud byl Kuu ještě zmatený, Leporina se začala hihňat. „Hee hee, dělám si srandu. Vždycky jsi mě štval, tak jsem tě chtěla trochu poškádlit. Promiň.“

„Š-Škádlit mě?“

„Ano. Nemusíš si dělat starosti s tím, co jsem teď řekla.“

O-Oh, tak takhle to je... Opravdu?

Kuu byl téměř spokojen, ale malá část jeho já to nedokázala přijmout.

Leporina řekla, že si ho jen dobírá, ale Leporinin postoj se nezměnil. Kuu nevěděl nic o příbězích ze Země, ale takhle se musel cítit Sun Wukong v Buddhově dlani.

A ve skutečnosti, Kuu vůbec nevěděl, co si Leporina doopravdy myslí.

Hm... zdá se, že mladý pán nechápe, co jsem myslela tím „až ta doba přijde“ .Zatímco se na ni zmatený Kuu kradmo díval, Leporina se rozpačitě usmála. Hee hee, nikdy bych neudělala nic, co by se ti nelíbilo, mistře Kuu. Vím moc dobře, jak se s Taru cítíte. Proto, až přijde čas, jsem si jistá, že s Taru budu vycházet. Nebudu se vám dvěma plést do cesty, tak se ke mně taky nechovej špatně. Dobře, mistře Kuu?

Leporina se na Kuua ustaraně usmála.

Všimnouc si toho úsměvu, Kuu si pomyslel, Eek... brácho, já přece jen dívky nechápu...

Měl pocit, že Soumovy pocity alespoň trochu chápe.

3 komentáře: