INN - Kapitola 38: Chci saké

Kapitola 38: Chci saké

 

Na banketu jsem přemýšlel o mase wyverny.

Chci sake.

Sake.

Jaká je surovina pro saké?

Saké pocházelo z rýže.

Víno z hroznů.

Pravda.

Dobře.

Ale jak to udělat...? Četl jsem o tom v manze a sledoval něco, co s tím souviselo v televizi.

Problém je však v tom, že nemám aspergillus.

Mohu to zasadit pomocí AFT?

Potřebuji to zkoumat.

Možná by bylo jednodušší vyrábět víno.

Výroba vína je jednoduchá.

Musíte jen rozmačkat hrozny a pak je fermentovat.

......

Pokud však hrozny nejsou vhodné pro výrobu vína, bude to zbytečné.

V současné době jsou hrozny, které sklízíme, sladké a chutné jako ty, který se prodávají v supermarketech.

Ale mohu je použít pro výrobu vína...?

Měla by existovat odrůda hroznů, která se používá pro výrobu vína.

Modlil jsem se k bohu, aby hrozny na farmě mohly být použity pro výrobu vína.

.......

V tu chvíli jsem si uvědomil, že víno nedostanu hned.

Vzdejme to.

Poté jsem udělal vinici na víno.

Hahaha.

Je důležité, abych do toho vložil svého ducha.

Rozšířil jsem novou plochu pole na východ a zdvojnásobil její velikost.

Stalo se z toho pole osm krát osm.

Jedná se o 32 polních vinic určených pro víno.

Měl jsem se uklidnit, ale znovu jsem se rozčílil, když jsem si vzpomněl na útok wyverny.

Reflexe.

Každopádně jsem měl hrozny zasadit do ovocné oblasti.

Zajímalo by mě, proč jsem je zasadil do nové zemědělské plochy.

Vracím se ke své obvyklé práci.

Nejprve jsem se snažil vysadit další typ koření, které jsem si myslel na jednom z prvních polí, které jsem udělal v blízkosti mého domu, protože je prázdné.

Protože si myslím, že jich moc nepotřebuji, zasadil jsem každého jen několik kousků.

Ale chci hodně oliv, takže je zasadím v ovocné oblasti.

Vzhledem k tomu, že ovocná oblast se stala přeplněnou, rozšířil jsem ji na severní stranu.

Ovocná plocha má nyní velikost čtyř krát osm polí.

Když už mluvíme o ovocné oblasti, včely, o které se pavouci starají…

Vyrůstají dobře. Navíc již bylo několik úlů.

Nové úly byly postaveny na čtyřech místech. Na žádost Zabutoniných pavouků jsem je vyrobil tak, aby byly odolné proti větru a dešti.

Mimochodem, jsem schopen zajistit nějaký med z prvního úlu.

Množství je asi plechovka šťávy, 350 ml.

Dal jsem ho do kamenné nádoby, kterou jsem vyřezal, ale když jsem se na ni díval, pomyslel jsem si, že chci skleněnou láhev.

Zajímalo by mě, jestli to dokážu vyrobit.

...... Není dobré být chamtivý.

Dělejme prostě věci, které můžeme dělat stabilně.

Med byl všemi dobře přijat a nyní je méně než polovina v okamžiku pryč.

Je to docela populární.

Použijme to, co zbylo příště na vaření.

Vysoká elfka Rarasha měla vynikající dovednosti.

Zdá se, že je schopna vyrobit barel na vodu.

Při výrobě dílů se řídím hlavně jejími pokyny.

Hlavně kácím a zpracovávám dřevo.

Rarasha je ta, kdo sestavila a upravila díly, které jsem vyrobil.

Zdá se, že vyrábí sudy posledních 200 let a první sud, který zde vyrobila, nikde neprotekl.

Očekává se, že sudy na vodu budou užitečné v mnoha ohledech, takže jsme je vyráběli ve velkém množství.

Nejvyšší prioritou je výroba vína.

Pro fermentaci hroznů je nutný sud.

Udělali jsme, co jsme mohli.

Mezitím, když jsem vařil jídlo, které požadovala, ostatní se začaly účastnit.

Nepodařilo se jim ho vyrobit na první pokus, ale po několika neúspěších se v tom staly zručnými.

Jsou obratnější než já.

I když nikdo z nich nemůže soupeřit s Rarashou, jejich dovednosti v oblasti výroby sudů pokročily.

Není se za co stydět.

Udělám jeden, jakmile ho budu moci vyrobit.

Mimochodem, jídlo, které ode mě požadovala, je nabe.

Protože nemáme katsuboshi, je nemožné udělat dashi. Jen jsem uvařil malé množství masa a hodil velké množství zeleniny jako nabe.

Pro mě je toto nabe tak zklamáním, ale všichni ho dobře přijali.

Protože nemáme katsuboshi, zvýšil jsem množství koření, aby to chutnalo.

Ach, také jsem ještě nekultivoval yuzu....

Předchozí svět byl požehnán.

Jsem stále ve fázi výzkumu, pokud jde o houby, takže jsem nebyl schopen dát shiitake na dashi.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Okamžitě rezignuje na pití vína, ne na výrobu vína.
Aspergillus - Kropidlák černý – Wikipedie (wikipedia.org)
Yuzu - Yuzu – Wikipedie (wikipedia.org)


2 komentáře: