INN - Kapitola 37: Jaro, kdy wyvern zaútočil

Kapitola 37: Jaro, kdy wyvern zaútočil

 

Přišlo jaro.

Jediné, co si pamatuji v zimě, je vaření.

No, je to pravda.

Ve skutečnosti si myslím, že moje kuchařské dovednosti se hodně zlepšily.

Teď přemýšlím.

Bez ohledu na to, jaké jídlo vařím, Looina reakce je stejná. Říká, že je to vynikající....

Chci, aby mi řekla, jestli to chutná špatně, když to není chutné.

„Řekla jsem, že je to vynikající, protože to bylo opravdu vynikající.“

„Měj prosím důvěru. Jsou opravdu chutné.“

Najednou je tu nouzová situace.

Nikdy jsem neslyšel Zabutonin poplach tak nahlas. Mohlo se stát něco vážného.

Když jsem se pokusil běžet směrem k Zabuton, Loo se zastavila.

„Nahoře.“

Loo ukázala na velké létající stvoření na obloze.

Tam je stvoření, které vypadá jako tlustá ještěrka s netopýřími křídly.

Je těžké odhadnout velikost, protože je příliš daleko, ale myslím, že je to asi 20 metrů.

„Drak?“

„Ne, je to wyverna! Loo-san, bariéru!“

Tier mě opravila a pak použila magii.

Loo udělala totéž.

V příštím okamžiku se wyverna náhle přestala přibližovat a vychrlila k nám velkou ohnivou kouli.

Velká ohnivá koule byla opravdu velká.

Má pravděpodobně průměr asi 10 metrů.

Bezprostředně po vyplivnutí se výrazně zvýšila okolní teplota.

Cílem je velký strom, kde žije Zabuton.

Jakmile jsem to uviděl, zakřičel jsem na Zabuton. Velká ohnivá koule do něčeho narazila a pak se rozptýlila.

Rozptýlená ohnivá koule dopadala na domy a pole.

„Uhaste oheň!“

Elfové se vrhly a pobíhaly kolem a nosily vodu.

.........

Zatímco Tier a Loo vypadají netrpělivě, já zírám na wyvernu.

Zdá se, že je obtížné to dokončit bez poškození.

Měly takové výrazy.

Jsem rád, že toto místo považovaly za něco důležitého.

Zároveň se ve mně zrodil vztek.

Proč?

Proč zaútočila na toto místo?

Je to rozmar?

Nebo je to něčí příkaz?

.........

V mé ruce se AFT proměnil v kopí.

Hodil jsem ho na wyvernu vší silou.

Pokud je to jen moje obvyklá síla, nedosáhne takové vzdálenosti.

AFT ve tvaru kopí, které jsem hodil, však letělo v přímém směru a roztrhlo jedno z křídel wyverny.

Wyverna padá k zemi, zatímco jsem zmatený z mého útoku.

Nepodařilo se mi ji zabít.

Kopí AFT, který jsem hodil dříve, se mi znovu objevilo v ruce.

Hodil jsem kopí AFT ještě jednou na padající wyvernu.

Tentokrát proniklo přímo do těla.

Ozval se hlasitý výkřik.

Houževnatý.

Ale to už je za námi.

Než jsem si toho všiml, už jsem instruoval kuros, kteří čekají za mnou.

„Vyhlaďte ji.“

Když uslyšeli můj rozkaz, všichni kuros se najednou rozběhli.

Běželi k místu, kam wyverna padla.

Při sledování odchodu kuros jsem se snažil zchladit.

Hodnocení současného stavu....

„Jak je oheň?“

„Teď je to v pořádku. Byl uhašen.“

„Škody?“

„Domy jsou v pořádku. Část rajčatového pole je nyní k ničemu. Také Zabuton-sanina vlákna....“

Vlákno, které Zabuton a její pavouci postavili nad polem, bylo spáleno.

„Je to tak? ....Loo, Tier. Jsme v bezpečí, protože jste nás ochránily před prvním úderem.“

„U-un.“

„Udělala jsem, co jsem mohla.“

Vypadají zvláštně strnule. Asi teď dělám děsivý obličej.

To nebude stačit.

Když si vzpomenu na iracionální útok, můj vztek znovu nabobtná.

„Takže... Je to dílo krále démonů?“

„Eh? Krále démonů? Nemyslím si, že je do toho zapletený.“

„Je to tak?“

„Ano, myslím, že je to divoká wyverna. Pokud je pod něčí kontrolou, nemyslím si, že zaútočí sama.“

„Vidím. Divoká... je wyverna běžná?“

„V některých oblastech ano, ale podle mého názoru jsou vzácné.“

„Souhlasím. Kromě toho se můžete setkat s ohněm chrlící wyvernou stejně jako s draky.

„Vidím. Můžeme tedy toto setkání považovat za vzácnou událost?“

„Ano, myslím, že ano.“

Takže je to jen pouhé neštěstí.

.....

Uklidnit se.

Budu si myslet, že je to přírodní katastrofa.

„Ah, kuros jsou zpět. Volají tě.“

Když jsme šli na místo, kde wyverna padla, byl jsem znovu překvapen, když jsem viděl její gigantickou postavu.

Je větší než vorvaň, kterého jsem viděl v televizi?

Zdá se, že už byla mrtvá, když spadla, takže není třeba, aby ji kuros dokončili.

To znamená, co děláte, když hrdě sedíte na těle wyverny.

Ah, vy to hlídáte.

Zabránili jste dalším příšerám v přiblížení.

Dobře, dobře.

Ale tohle je opravdu velké.

Zajímalo by mě, jestli to můžeme jíst.

„Slyšela jsem, že wyverní maso je vynikající.“

.........

Tak jsme se rozhodli, že to sníme.

Měli jsme těžké to rozebrat, ale ochutnávka, jak je to chutné, stála za to.

Chutnalo to lépe s pomocí koření, se kterým jsem experimentoval v zimě.

Nakonec jsme měli banket.

 

Nevěděl jsem o tom, ale zdá se, že sestřelení wyverny mělo na různých místech různé následky.

 

Na známém místě: Loo a Tier.

„Tier, manželův útok na wyvernu... Můžeš se proti tomu bránit?“

„Nemožné. Co takhle Loo-san?“

„Samozřejmě, že nemůžu.“

„Taky jsem si to myslela. Prorazil trojitou bariéru wyverny a místo toho, aby jí jen bodl, čistě jí prorazil.

„Možná máme štěstí, že nás napadli kuros, když jsme se sem poprvé dostaly.“

„Pravděpodobně. Kdyby to byl manžel, kdo zaútočil…“

„Jenom pomyšlení na to mě děsí.“

„Musíme být vděčné za to štěstí.“

„A pro kuros taky.“

„I když je to frustrující.“

 

Hrad krále démonů.

„Wyverna železného lesa padla? Nedělej si legraci.“

„Je to pravda. Viděl to zvěd. Poté, co wyverna železného lesa vyplivla ohnivou kouli, byla zasažen nějakým druhem útoku a spadla.

„... To myslíte vážně?“

„Ah, už jsem to nahlásil na horní vrstvě a stal se z toho velký povyk.“

„Samozřejmě, že bude. Pokud se přiblíží k tomuto místu, musíme mobilizovat síly srovnatelné s vedením války. A osoba, co ji sestřelila, je někde tam...

„Blbost... Jestli mám rezignovat, tohle je ta správná chvíle.“

„Nepanikařte. Stále ještě musíme určit, zda je tato osoba nepřítelem nebo ne.“

„S-skutečně.“

„Je možné, že to byl někdo ze čtyř nebeských králů. Počkejme a uvidíme.“

„S-správně.“

 

Drak žijící na hoře na jihu.

„...Možná mě mé oči klamou.“

„Nebojte se. Stále fungují normálně.“

„Vážně?“

„Ano, taky jsem to viděl.“

„Je to tak?“

„Ano.“

„Co si myslíš, že by se stalo, kdyby byl útok namířen na mě?“

„Pravděpodobně do vás čistě pronikne.“

„Opravdu?.... Co mám dělat?“

„O tom byste měl rozhodnout vy, pane.“

„To neříkej. Navrhni něco. Žádám tě.“

„Mohu-li... Než se tento útok obrátí k nám, není nejlepší svázat toho člověka přátelstvím? Myslím, že být vůči němu nepřátelský je pošetilý nápad.“

„Mo.....mou.“

 

I když došlo k různým dodatečným účinkům, setkání s těmito vlivy je stále v budoucnosti.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Interakce s vnějším světem začíná. Od teď to bude čím dál tím zajímavější ….😁😁😁


3 komentáře:

  1. Děkuji za překlad. Jj máme se na co těšit 😄

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem, narušiteľ zlikvidovaný a zjedený.
    "Susedia" vystrašený, prvá interakcia ako sa patrí.

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuni :) konecne trocha zabavi :)

    OdpovědětVymazat