INN - Kapitola 41: Třetí miska šlachy, Flora, oni služebné a krávy

Kapitola 41: Třetí miska šlachy, Flora, oni služebné a krávy


S nově příchozími obyvateli jsem si myslel, že už jsme živí, ale živost se zvyšuje více.

Důvod? Koncem jara, právě když žaludek kuros, které otěhotněly, začal znatelně bobtnat, přišla jedna žena.

„Fufufu. Jaké zajímavé místo.“

Tu noc jsme si všimli ženy, která se vznášela asi 1 metr ve vzduchu a byla sledována netopýry.

Vypadá, jako by jí bylo něco přes dvacet.

Je docela krásná.

Má na sobě šaty, které dokonale sedí k jejímu tělu. Její postavu poznáte jedním pohledem.

Její hrudník a zadek se zdají být malé.

Má dlouhé stříbrné vlasy ke krku.

Bez ohledu na to, jak se na ni díváte, je příbuzná s Loo.

Loo oneesan?

Nebo její okaasan?

Každopádně, zavoláme Loo, aby se s ní setkala... nicméně kuros ji začali bít.

Vzpomínám si, jak jsem se poprvé setkal s Loo.

Zajímalo by mě, jestli byly agresivní, protože jsou těhotné.

Žena těsně po dvacítce se během chvilky stala žákyní základní školy.

Teď je nahá. Bylo pro ni obtížné udržet šaty, které nosila s magickou mocí.

A také pláče.

Vzpomínám si, jak jsem se poprvé setkal s Tier.

Prozatím jsem se dostal mezi ni a kuros a udržuji status quo, dokud nepřijde Loo.

I když pláče, neodvrátil jsem od ní pohled, protože jsem se bál, že mě kousne do krku.

Chci ale také, aby se uzdravila... ale nedal jsem jí krev.

Budu mít problémy, pokud je to Looin nepřítel.

Když Loo dorazila, byla konečně nastolena diplomacie.

„Flóra?“

„Onee-sama!“

Takže je to Looina imouto.

Když slyším podrobnosti, zdá se, že je její sestřenice.

Jmenuje se Flora Sakutou.

Zdá se, že sem přišla hledat Loo.

„Protože ses nikdy nevrátila, myslela jsem, že jsi skončila s tím zlým andělem. Šla jsem tě hledat, abych zjistila, co se doopravdy stalo...“

„Chápu.“

Mimochodem, když mě Loo představila.

„Můj manžel.“

„Tento člověk je manželem onee-sama? Nevypadá přesvědčivě.“

„Je pánem pekelných vlků a šéfem tohoto místa.“

„Řekla jsem velmi nezdvořilou věc. Prosím, odpusť mi.“

Byl jsem ohromen její náhlou změnou postoje.

Je tu však něco, čeho se obávám více... nikdy bych si tuto linii nenechal ujít.

„Pekelný vlk...? Je to kuros?“

„Správně.“

Pekelný vlk.

To je přísné jméno... Jsou to vlci.

Vlk.

Vlk?

Co?

Nejsou to psi?

No, mají rohy....

Umm....

Maa, nezáleží na tom, jestli jsou to vlci nebo ne.

Unn.

Mimochodem, čistě bílá Fubuki se zdá být zmutovaným druhem nazývaným cocytus vlk.

Protože je to Looina sestřenice, dal jsem jí krev.

Bez ohledu na to, kolikrát vidím něco takového, vidět dívku stárnout je tajemná scéna.

Když mě uviděla, Loo mi zablokovala oči.

Nevadí jí Tier ani elfky, ale vadí jí to, když jde o její mladší sestřenici.

Chápu.

Když jsme vzali Floru k nám domů, potkali jsme Tier a způsobili jsme rozruch.

Stejně jako všichni omdlela, když spatřila Zabuton a její pavouky.

Byla zmatená, když viděla, jak Loo sklízí na poli.

Ale byla nesmírně šťastná, když jedla plodiny a nádobí a používala je jako ingredience.

Je velmi živá.

Poté Flora zůstala v prázdném pokoji mého domu asi deset dní, než se vrátila domů.

Neomrzelo ji toto místo a zdálo se, že zde chce vážně žít.

Jsou však různé věci, které nechala v místě, kde žila, a tak je odešla zařídit.

Vypadá to, že strašně nechce odejít. Myslel jsem, že se vrátí co nejdříve, ale nečekaně se vrátila před zimou.

Přivedla také ne jednoho, ale řadu lidí.

Upírka Flora Sakutou se vrátila spolu s 20 služebnými.

Zdá se, že jsou to ty, které pro ni pracovali v jejím předchozím bydlišti.

Všechny jsou z rasy oni. Pokud se na ně podíváte zblízka, všimnete si malých rohů na jejich hlavách.

Jsou na čele... některé mají jeden, jiné dva, ale všechny jsou umístěny před jejich vlasovými liniemi.

Velikost je asi tak velká jako palec.

Hlavní služebná se jmenuje Ann.

„Můj pane, teď budu ve vaší péči.“

Poznala mě jako hlavu.

Ptala se jich na to Flora?

Ne.

Vypadá to, že Flora a služebné zůstanou v mém domě.

Takže proto jsem hlava.

Řetězec velení je poněkud matoucí.

Vypadá to, že Loo, Flora a Ann to zařídí v tomto pořadí.

Přestože existují pouze dva upíři, Loo a Flora, Loo bude jejich zástupcem.

Zástupcem oni je Ann.

Mimochodem, služebné budou upřednostňovat mé potřeby jako první, pak Loo a Floru po mně.

Ptal jsem se jich, proč bych měl být prioritou, ale ony mi řekly, že umístění je důležité.

Maa, dobře...

Pro služky je to vážná věc a odloží vše, co dělají, aby udělaly něco pro ty s vyšší hodností.


Kráva.

Annina skupina s sebou přivedla čtyři krávy.

Když tu Flora zůstala, vzpomínám si, že jsem jí říkal věci, které toto místo postrádá.

Kráva.

Všechny jsou ženy a tři z nich jsou březí.

Myslela i na mléko.

Oohhh.

Udělal jsem velkou oblast pro krávy, asi osm krát osm polí, na severní straně psího prostoru a východně od ovocné oblasti.

Zoral jsem ji v mžiku.

Snažil jsem se zasadit trávu.

Brzy bude zima, a tak jsem požádal Riinu skupinu, aby udělala stodolu.

I když mají služky také problém s prostorem na spaní, upřednostnili jsme stavbu stodoly.

Je to proto, že jsem si myslel, že kráva bude zranitelnější vůči zimě než oni.

Pokud jde o péči o krávy, ulevilo se mi, že o tom Annina skupina ví.

Zdá se, že pozdní návrat Flory byl způsoben krávami. Vrátila se, až když se řádně naučily způsob péče o krávy.

Vážím si toho.

A nejdůležitější bylo říct kuros a pavoukům, aby absolutně nepoložili ruce na krávy.

Krávy se vyděsily kuros a pavouků, ale po chvíli si na ně zvykly.

Dobře.

Tím je zajištěno mléko.

Slyšel jsem, že byste neměli dojit krávu po určitou dobu po porodu.

Pravda.

Krávy také potřebují kojit.

Je to kvůli teleti.

O distribuci se rozhodneme později.

Nebuďme chamtiví.

V každém případě se počet obyvatel hodně zvýšil.

----------------------------------------------------------------------------------------------









1 komentář:

  1. ďakujem, tak ako pestrosť a množstvo obyvateľov aj jedálniček sa rozrastá.
    PS: len aby "božské požehnanie zdravia" udržalo krok s počtom "jemného pohlavia".

    OdpovědětVymazat