INN - Kapitola 42: Odchod Tier a zima přichází

Kapitola 42: Odchod Tier a zima přichází


Počet vysokých elfů se zvýšil o 42, takže nyní je jich 54.

Dva upíři.

Dvacet oni.

Kuros....hodně.

Zabuton... hodně

Včely... čtyři úly.

Sliz... přibývá, neschopno počítat.

Krávy, čtyři.

A nezapomeňte na anděla, jeden.

Tier přemýšlela.

Kvůli upírce Floře a služkám její vliv zeslábl.

„Jsem tu sama, mám také někoho pozvat?“

Navíc jsem měl velkou radost z krav, které mi služebné darovaly.

Teď jsem to udělal.

„Přivedu i své podřízené. Navíc přivezu slepice, které manžel chtěl, takže to prosím očekávejte.“

Tier to řekla a odešla.

Je skoro zima.

Vrátit se má někdy na jaře.

Přišla zima.

Kladli jsme důraz na interakci s nově příchozími obyvateli.

Nechal jsem Riinu skupinu, aby se postarala o nově příchozí vysoké elfy.

Problémem jsou oni.

Tolik by mi nevadilo, kdyby bydlely v samostatném domě v jihozápadní oblasti, ale jejich dům ještě nebyl postaven. Všechny žijí v mém domě.

Chtěl jsem se v tomto světě výrazně zlepšit, ale nejsem tak společenský.

Přemýšlím o tom, že na této části budu tvrdě pracovat, ale ne příliš tvrdě.

Oni jsou také velmi dobré při udržování vzdálenosti.

Naše konverzace související s prací se skládají z minima slov a je tu jen malý nečinný rozhovor.

Navíc nezapomínají na své postavení.

Každá z nich je jako vynikající recepční velké společnosti.

Z našich rozhovorů jsem se dozvěděl, že byly najaty jako služebné rodinou Loo a Flory a mají již několik set let zkušeností.

Možná, že udržet si ode mě odstup není problém.

Jsou dokonale dobré při čištění a mytí.

Jediná domácí práce, ve které nejsou dobré, je vaření.

Proč?

Nedostatek znalostí.

Zdá se, že jediný způsob vaření, o kterém vědí, je hodit všechny ingredience do hrnce a vařit je.

Tak jsem je v zimě naučil všechny způsoby vaření, které znám.

Třeba budou na jaře lepší než já.

S oni kolem se živost mého domu hodně zvýšila.

Až dosud byla světla v noci rozsvěcena a zhasnuta buď Loo nebo Tier do té míry, že se to stalo předmětem znepokojení. Nicméně, teď, když jsou oni tady, se o to starají.

Jejich každodenní čištění a mytí se stalo normou.

Prostěradlo je tedy čisté každý den.

Ah jo, tráva, kterou jsem vložil do postele, byla vyhozena poté, co se už necítila dobře, ale Riina skupina mě naučila o nejvhodnější trávě pro postel, takže jsme ji všechnu vyměnili.

Díky tomu budeme muset trávu uvnitř měnit pouze každých šest měsíců. Přidáme také další listy, abychom zabránili nečistotám na lůžku.

Kultivované.

Co se týče ohně, skvěle ho zvládáme.

Tuto zimu jsme strávili čas značně v teple.

Jo.

Je to skvělé.

Mám pocit, že jsem byl až dosud nezodpovědný a nedbalý... nepřemýšlejme o tom.

Když o tom tak přemýšlím, dokonce i s Loo a se mnou byla Tier, kdo dělal většinu věcí souvisejících s domem, ale teď jsme to všechno nechali na oni.

Proto se soustředím na výrobu malých věcí, zatímco Loo a Flora jsou pohlceny svým lékařským výzkumem.

Bez Tier je to trochu osamělé.

To mi připomíná, že oni byly překvapeny pavouky a kuros, ale neomdlely.

Už o nich někdy slyšely?

Ale zpanikařily, když viděly včely v ovocné oblasti, neslyšely o nich?

Mimochodem, všechny nově příchozí vysoké elfky na místě omdlely, když spatřily Zabuton.

Není však tak děsivá.

--------------------------------------------------

Myslím, že už asi víte, proč musí být prostěradlo čisté každý den. 😂


3 komentáře: