INN - Kapitola 43: Další tři andělé se slepicemi a ještěřími muži

Kapitola 43: Další tři andělé se slepicemi a ještěřími muži


Tier dorazila ve stejnou dobu jako jaro.

Vrátila se se třemi anděly a 15 humanoidními bytostmi s ještěří tváří, jejichž těla jsou pokryta tvrdými šupinami.

Jejich horní části těla jsou nahé a spodní část těla pokrývají zástěrou.

Většina z nich má velkou postavu a nosí velké batohy.

Podle Tier se nazývají ještěří rasa.

Andělé, které přivedla, se zdají být jejími podřízenými.

„Jsem Gran Maria.“

„Já jsem Kuudel.“

„Jsem Corone. Od této chvíle se o nás prosím starejte.“

Tři andělé mají na sobě brnění a jsou vybaveny kopím.

V tu chvíli se mi v hlavě vynořilo slovo Valkýra.

Jsou to tedy Tierini podřízené.

Podřízené? Ale když jsem se na ně díval, společně s Tier vypadaly jako skupina středoškolských dívčích idolů.

Každá z nich má blond vlasy a křídla na zádech.

Myslel jsem, že tyto dívky chtějí žít společně s Tier v jednom domě, ale zdá se, že chtějí svůj vlastní dům.

Ještěří muži, které přivedli, tam budou také žít.

Z tohoto důvodu začíná stavba v jihozápadní oblasti, kde jsou elfské domy.

Protože už jsme na to zvyklí, společně s vysokými elfy jsme ho postavili asi za pět dní.

Vypadá to, že se všichni zlepšují. Byl to dobrý dům. Měli bychom přestavět dům Riiny skupiny, protože to byl první, který jsme postavili?

Jejich toaleta je venku, takže je to nepohodlné různými způsoby.

Vzhledem k tomu, že Riina skupina odmítla, jen jsme ho trochu předělali.

„Jsem Daga. Prosím, od teď se o mě starejte.“

Zástupcem ještěrů je Daga.

Omlouvám se, ale dokážu rozeznat individualitu ještěrího člověka.

Všichni vypadají stejně.

Dokonce i poté, co jsem slyšel, že pět z 15 z nich jsou ženy, stále je nedokážu rozlišit.

Zdá se, že Tier a ostatní je také nedokážou rozlišit, takže to nelze považovat za problém.

Chci však alespoň vědět, kdo je zástupcem.

Chtěl jsem, aby Daga nosil oblečení, ale zdá se, že ještěří muži jsou v rozpacích, když mají na sobě oblečení.

Proto jsem se rozhodl omotat mu kolem pravé paže šátek.

V zavazadlech, která Dagova skupina přinesla, jsou kuřata, která Tier slíbila.

Teď, když máme slepice, můžeme zajistit vejce.

Zdá se, že dokonce kladly vejce na cestě sem, takže můžeme v budoucnu očekávat stabilní zásobu.

Ale je jich jen několik.

Je jich jen asi 40.

K dispozici je 5 kohoutů a 35 slepic.

Myslel jsem, že slepice snáší vejce každý den, ale Daga řekl, že ne.

Nevím, jestli je moje znalost špatná, nebo jestli jsou to jen slepice tohoto světa, ale zdravá slepice snáší vejce každý druhý den.

Zkrátka můžeme očekávat 10 kusů denně.

Nejsem si jistý, jestli je to hodně nebo málo.

Osobně si myslím, že je to málo.

Protože je zde více než deset obyvatel.

Zvyšme prozatím jejich počet.

Jak tedy odlišíte plodné od neplodného...? Nechám rozhodnout kohouta.

Přemýšlel jsem o tom, že udělám slepičí oblast, ale sběr vajec v budoucnu bude obtížný.

Nejdřív je vychovám u našeho domu.

Umístím je na severní stranu velkého stromu.

Udělali jsme kurník s hnízdy. Pokud jde o jejich krmení, zoral jsem zem....

Slepičí krmiva jsou zrna.

Takže asi kukuřice nebo pšenice.

Mám zvýšit počet polí?

Prozatím jsem na zem zasadil něco jako trávu. To bude zatím krmivo pro slepice.

Také jsem o nich informoval kuros a Zabuton.


Nedaleko našeho domu byla postavena nová budova, nebo bych měl říci nová ubytovna. Je to pro služebné.

Kromě mě, Loo, Tier a Flory náš dům nemůže pojmout Anninu skupinu 20 lidí.

Dosud využívaly sklady jako své ložnice.

Loo, Tier, Flora a Ann budou bydlet v mém domě a nový dům bude pro ostatní služebné.

Požádal jsem vysoké elfky, aby ho postavily. Jsou docela rychlé a zvládly to za tři dny.

Pokud jde o interiér, není to tak skvělé, ale 19 z nich má vlastní pokoj.

Společným vybavením jejich domu je toaleta, jednoduchá kuchyň a obývací pokoj s krbem.

Každý soukromý pokoj má jedno lůžko a jednu skříňku. Je to jejich výzva, pokud chtějí stoly a židle ve svém pokoji.

S postelí a skříňkou je to samozřejmě jen místo na spaní.

Zdá se však, že služebné požádaly Zabuton a její pavouky, aby vytvořili záclony a prostěradla podle vlastního vkusu.


Tři nově příchozí andělé přišly přede mne, když už si zvykly na nový život a nový dům.

„Vaše rozkazy.“

„Prosím, nechte frontovou linii na mně.“

„Udělám, co bude v mých silách, abych shromáždila informace.“

...........

Ne.

Co je s touto atmosférou?

Jsem jen vesničan, který tvrdě pracuje v zemědělství... Ne, já jsem náčelník vesnice.

Tyhle tři jsou očividně bojovnice.

No, je to zřejmé, protože mají na sobě brnění a mají zbraně, ale....

„Tier?“

Chtěl jsem vědět, jaký má Tier úmysl je sem přivést.

„Chtěla jsem, aby tyto dívky hlídkovaly v lese na obloze jako mobilní jednotka.“

„Mobilní jednotka?“

„Ano. Tenkrát, když wyverna zaútočila, podařilo se jí chrlit oheň, protože jsme reagovali příliš pozdě. Na základě toho jsem zavolala všechny tři sem.“

„....Vidím.“

„Pokud je to wyverna z té doby, i když ji pravděpodobně nemohou porazit, mohou ji nalákat, aby nemohla způsobit poškození tohoto místa.“

Všechny tři sebevědomě přikyvují.

„Takže jsou to stráže.“

Chápu.

Až dosud jsme byli závislí na Zabutonině poplachu a kuros, ale pokud vyjde něco podobného jako wyverna, může být nutné mít bezpečnostní personál.

Mají také širší rozsah.

„Rozumím. Učiňte tak.“

Všechny tři rázně odpověděly.

 

„O něčem se s vámi chci poradit.“

Kuro, Zabuton, Loo, Tier, Ria, Ann a Daga.

Sliz, včely, krávy a kuřata se nemohou zúčastnit, takže zde nemají zástupce.

Shromáždil jsem všechny zástupce různých ras v hale mého domu, abych si o něčem popovídal.

„Pojďme se rozhodnout o názvu tohoto místa.“

„Tohoto místo...?“

„Zpočátku tu byl jen můj dům, ale po vybudování různých věcí se z toho stala vesnice.“

Ve skutečnosti mi vysocí elfové už říkají náčelníku vesnice.

„Kvůli tomu přemýšlím o tom, že dám této vesnici jméno, máte na mysli dobré jméno?“

Neznám jména zdejších vesnic.

Tak jsem se s nimi poradil.

„A co jméno náčelníka vesnice?“

Přemýšlím o tom, co řekla Ria.

Jmenuji se Machio Hiraku.

Vesnice Machio, vesnice Hiraku.

Nic extra.

„Co takhle ji pojmenovat po tomhle lese?“

Navrhla Ann.

Název tohoto lesa?

To mi připomíná, jak se jmenuje tento les?

Když o tom přemýšlím, musí být normální pojmenovat vesnici, kde se nachází.

„Jak se jmenuje tento les?“

„Les smrti.“

.......

Nikdy jsem si nemyslel, že tento les má tak děsivé jméno.

„Chyba... co takhle něco bližšího...“

„Země smrti.“

....

A ten, kdo na tom místě žije, jsem já.

Ale navzdory tomu, že se nazývá les smrti, toto místo je docela bohaté. I když stále nechci, aby se toto místo nazývalo zemí smrti....

V každém případě, pokud to opravdu použijeme jako referenci, bude se jmenovat „Vesnice smrti“.

Jak jsem očekával, nechci to.

Pojmenovat to po mně je lepší.

Poté zazněly různé názory a také se vedly vášnivé diskuse, ale nepřišli jsme s dobrým jménem.

Když všem došly nápady, Zabuton mi zavolala a ukázala na velký strom z okna.

......

„Vesnice Velkého stromu.“

Najednou mi to přišlo.

A bylo vybráno.

Od této chvíle se toto místo bude jmenovat vesnice Velkého Stromu.





2 komentáře: