IwS 7 - Kapitola II: První láska rytířské princezny 1/6

Kapitola II: První láska rytířské princezny


Od invaze frází uplynul měsíc a od té doby se nic zvláštního nestalo.

Gildmistr Relisha se skutečně objevila a požádala o vysvětlení, co přesně se stalo. V Yulongu byla zřejmě pobočka, která byla úplně zničena.

Občanská válka, dá-li se to tak vůbec nazvat, v Yulongu pokračovala. Tu a tam se objevil nový šlechtic a tvrdil, že je právoplatným nebeským císařem, aby byl zabit jiným šlechticem, který se prohlásil za pravého nebeského císaře, a tak dále.

Yulong sám již nebyl sjednocenou zemí, rozpadl se na několik městských států na území bývalé země. Bylo by výstižnější nazvat to „region Yulong“, protože už neměl žádnou jedinečnou národní identitu. Napadlo mě, jestli udělají to, co udělala nedaleká Roadmare unie, a nakonec vytvoří sjednocenou alianci mezi menšími státy.

„Ti arogantní idioti dlouho nevydrží, pokud budou usilovat o jarní sny.“

„Hm? Co tím myslíš?“

„Říkám, že bez ohledu na to, jak prosperují, očividně by nevydrželi věčně. Stejně jako malý sen uprostřed časného jara jsou jejich ideály pomíjivé.“ Monica vypadala zmateně při mém vysvětlení, tak jsem jen šel a nechal to. Když jsem o tom přemýšlel, uvědomil jsem si, že Yulong pravděpodobně vydržel jako národ dlouho, takže mé přemítání nebylo úplně na místě.

Skutečnost, že Yulong byl zničen tajemnými útočníky, netrvala dlouho a rozšířila se do dalších národů.

Nakonec mě ne tolik Yulongských šlechticů nadále pomlouvalo, jak jsem očekával. Navíc jsem nechal gildu, aby pomohla zmírnit škody tím, že rozdávala letáky a informace dobrodruhům. Informace se týkaly fráze, vysvětlovaly, jak vypadají, jak se jmenují, a skutečnost, že v minulosti pustošily svět.

Také jsem odhalil jejich silné a slabé stránky. Doufal jsem, že dobrodružné skupiny budou schopny odstranit menší konstrukty, pokud budou vybaveny těmito informacemi.

Koneckonců jsme netušili, kde se objeví příště. Bylo nutné je konečně dostat do povědomí veřejnosti.

Přesto, kdybych měl věřit tomu, co mi Ende řekl, nemusel bych se na chvíli obávat další velké invaze.

„Takže můžeme mít k Frame Gearu vybavené jen čtyři drony Fragarach najednou?“

„Pane ano, pane! Pokud vybavíme ještě něco, pak bude mobilita Frame Gearu omezena, pane!“ To rozhodně nebylo něco, co jsme chtěli. Frame Gear, který se nemohl dobře pohybovat, mohl být stejně dobrý jako sedící kachna. Limit čtyř dronů neměl nic společného s pilotem, bylo to prostě technické omezení zastaralých schémat Frame Gearu, které jsme měli po ruce.

Rosetta právě dokončila instalaci čtyř Fragarachů na rytíře barona, takže okamžitě slezla z jeho ramene.

Na zádech byly uspořádány do tvaru kříže. Vzhledem k tomu, že byly ve tvaru meče a vyrobeny z frasia, mohly být také použity jako konvenční zbraně.

Použití Fragaracha k útoku bylo něco, co spotřebovalo vyčerpávající množství energie, takže to nebylo něco, co bych mohl nechat lidi používat po sobě. Zeptal jsem se, zda bychom mohli předem použít [přenos], abychom dali pilotům více práce, ale zjevně po synchronizaci s vlnovou délkou pilota by Frame Gear buď odmítl moji magii, nebo ji udělal tak, že bych mohl ovládat Fragarach drony pouze já. Ani jedno nebylo nijak zvlášť přitažlivé.

Dokončili jsme výrobu nové zbraně, ale určitě se o ní dalo hodně uvažovat...

Můj pane, je všechno v pořádku...?

Hm? Kohaku? Jsem v pořádku. Děje se něco s tebou?Kohaku byl právě zpět na královském hradě, takže mě telepatická zpráva překvapila.

Na hrad dorazili zástupci cizího národa. Hledají s vámi publikum.

Zahraniční zástupci? Pokud jsou z Yulongu, už je sakra vyžeň.

Určitě nejsou z Yulongu. Zdá se, že pocházejí z, ehm... místa zvaného Lestia. Nějaký druh rytířského království.

Oh, to zní povědomě... Nebylo to místo, kde jsem přeletěl a pomohl té dívce Hildegardě bojovat proti nějaké frázi...? Jo, teď si vzpomínám! Zachránil jsem ji a dal jí fraziový meč. Řekla něco o tom, že mi to vynahradí, myslím... Zajímalo by mě, jestli je to ono! Použil jsem [bránu], abych šel do svého trůnního sálu, ale nikdo tam nebyl. Co to sakra?

„Ah, Vaše Veličenstvo. Prosím, tudy.“ Rozhlížel jsem se po místnosti jako pitomec, když se objevila Lapis a pokynula mi, abych ji následoval.

„Neměli jsme tu skupinu z Lestie?“

„Ano, udělali jsme... Ale když jsem je požádala, aby chvíli počkali, zamířili na cvičiště, aby sledovali, jak náš rytířský řád cvičí svůj šerm.“ Huh, to dává smysl. Pokud jsou z Království rytířů, musí milovat dobrý boj. Chápu, proč by také chtěli sledovat cizí vojáky, jak předvádějí své dovednosti. Dokud se jen dívají, není to nic velkého.

Dorazil jsem na cvičiště, abych našel Logana a rytířku v souboji s cvičnými meči. Ale to nebyla jen tak nějaká rytířka. Byla to princezna Hildegarda! Netušil jsem, jak reagovat.

„Haaah!!!“ Poslední ránu zasadila rytířská princezna a hlasitě zakřičela, když odzbrojila svého nepřítele. Loganův meč vyletěl do vzduchu. Byla zatraceně talentovaná, to bylo jisté.

„Zápas ukončen!“ Nikolův hlas se rozlehl polem. Dav, který se schoulil a napjatě sledoval boj, propukl v jásot. Viděl jsem členy svého rytířského řádu a také lestianské rytíře.

„D-Děkuji moc, ctihodná princezno...“

„A já tobě.“ Oba si vyměnili zdvořilosti a tím zápas skončil. Právě když jsem uvažoval, jestli si mě všimla, viděl jsem, jak dívka zrychlila tempo a vydala se mým směrem. Její dlouhé blonďaté vlasy se třpytily, když vanul mírný vítr. Byla oblečená ve své obvyklé zbroji, ale na tváři měla ten nejsladší úsměv. Teď, když jsem se na ni lépe podíval, vypadala, že je přibližně ve věku Yae.

„V-Vaše Výsosti... U-Už to byla nějaká doba!“

„Jo, určitě ano. Ale ještě k věci... co tady děláš, princezno Hildegardo?“ Oplatil jsem jí pozdrav, ale většinou mě jen překvapilo, že ji vidím.

„Tato návštěva je můj způsob, jak poděkovat za tamten incident. Je tu také něco, na co bych se vás chtěla zeptat... Přesto tu nejsem jako zástupce, ale spíše jako doprovod.“

„...Doprovod koho přesně?“

„To bych byl já.“ Ze shromáždění lestianských rytířů vystoupil postarší chlapík. Vypadal skoro na sedmdesát let. Na tváři měl dlouhý bílý knír a klopýtal spolu s hrbolatou hůlkou. I když chodil s holí, záda měl úplně rovná. Měl vynikající postoj a zdálo se, že je na svůj věk fit. Najednou mě napadlo, kdo by to mohl být...

„Je mi potěšením se s vámi seznámit, velkovévodo z Brunhildu. Jmenuji se Galen Yunas Lestia. Jsem bývalý král Lestie a dobrodruh zlaté hodnosti, podobně jako vy.“ Starý muž vytáhl z kapsy cechovní kartu a předložil mi ji. Bylo to rozhodně to pravé. Byl jsem si docela jistý, že ten chlap byl jedinou další osobou na planetě, která sdílela moji hodnost.

„Je mi potěšením, pane. Jsem Mochizuki Touya. Už jsem o vás slyšel. Cechmistr Relisha o vás mluvila dobře.“

„Ohohohohohhh... Máš mou vděčnost, mladý muži. Nedávno jsi nám přinesl něco úžasného. Přemýšlel jsem, jestli bych mohl vyjádřit své díky a projít se kolem Brunhildu, abych viděl, co tento skvělý národ musí předvést.“

„Myslím, že by se to dalo zařídit...? Co se týče prohlídek památek, moc se toho neděje, ale byl byste váženým hostem, kdybyste se rozhodl tu chvíli zůstat.“ Natáhl jsem ruku, abych bývalému králi potřásl rukou, ale nějak... jsem minul. Počkat, co?

„Eeek!!“ Otočil jsem se v reakci na náhlý výkřik, jen abych zjistil, že Lapis svírá za zádya a prudce se otřásá. Bývalý král za ní nějak bleskově přistoupil a dlaní dělal tápavý pohyb.

Co.

„Oh, musíte mi odpustit... Tohle je jen můj obvyklý způsob. Bože můj... Jaký výjimečně pevný zadek. Můžu říct, že nejsi pouhá služka, protože je to vyladěné k dokonalosti.“

„D-dědečku, prosím! Jsme hosté, tohle není Lestia! B-Buď trochu zdrženlivý...!“

„Musíš mi odpustit, moje ruka se pohybuje na základě instinktu, když cítí spravedlivý zadeček. Až doteď jsem byl docela trpělivý, omezoval jsem se v nádherném moři oslů, ale už jsem skoro na hranici svých možností, víš? Bwahahahaah...“ Hildegarda se najednou na bývalého krále naštvala. To bylo trochu krkolomné. Vzhledem k její odpovědi jsem musel předpokládat, že jeho chování zde není mimo normu. Pokud jsem si správně vzpomněl, působila trochu rezervovaně, když jsem se při našem posledním setkání zmínil o bývalém králi. Teď jsem pochopil proč.

Ale co bylo důležitější, neměl jsem tušení, jak a kdy mě minul. Lapis byla také bývalým členem Espionu a byla plně vycvičeným špiónem, takže nedávalo smysl, že se za ní dostal s takovou přesností a rychlostí.

Starý muž rozhodně nebyl obyčejný člověk. Zjevně měl svou zlatou hodnost z nějakého důvodu. Pak znovu, mohl být jen výjimečně talentovaný na to, že je zvrhlík.

„Prosím, odpusťte nám! Tohle je prostě... Reflexy mého dědečka, které se uchytily. J-Jakmile se tě dotkne, nechá tě většinou na pokoji, tak se neboj.“

„Hah... Proboha...“ Co to má sakra být za reflex? Nemůžu uvěřit, že ten chlap vládl království rytířů. Tohle není ten typ chlapa, jakého jsem si vůbec představoval!

Prozatím jsme se vrátili na hrad Brunhild. Potom jsme odvedli skupinu lestianských rytířů směrem ke kasárnám našeho vlastního rytířského řádu. Někteří z nich se samozřejmě rozhodli zůstat jako doprovod hostující královské rodiny.

Vstoupili jsme do hradu a já jsem je chtěl vést, ale...

„Eeek!!“

„Ohohohohohhh...“

„Dědečku!“ Incident se stále opakoval. Naše pokojské neměly ani šanci. Bál jsem se, že nakonec způsobí mezinárodní incident, upřímně.

Byl jsem velmi v pokušení omezit ho [gravitací], ale...

„Oho... To je Touya. Dobré ráno, víš?“ Moje sestra... Karen, najednou vyšla zpoza rohu. V záblesku rychlosti blesku se k ní bývalý král Lestie vrhl a rukou šmátral směrem k jejímu zadku.

Než jsem však stačil mrknout, byl starý muž na zemi a kutálel se opačným směrem.

„Co...“ Z mého pohledu se Karenino držení těla nezměnilo. Byla zjevně nedotčená. Jako by se ani nepohnula. Ohromený starý muž zůstal na podlaze a zíral do prázdna.

„Hej brácho, kdo je ten chlap?“

„Huh, oh... Je to bývalý král Rytířského království Lestia.“

„Ach, bože... Je to jistě čilý stařík, víš?“ Představil jsem Karen našim lestianským návštěvníkům, kteří byli stejně překvapeni jako já. Vzhledem k tomu, že Karen vystupovala jako moje sestra, ji to také technicky dělalo královskou rodinou.

„Prosím, odpusťte mé sestře, může být trochu... drzá.“

„Ne, proboha ne! Byla to naše chyba od začátku! Upřímně si myslím, že můj dědeček něco takového potřeboval. Malý boží trest, ahaha.“ Netušila, jak blízko je pravdě. Držel jsem však jazyk za zuby. Její dědeček měl štěstí, že se jen lehce zranil poté, co se pokusil ohmatat zadek doslovného boha.

„Ale vážně, jste úžasná. Předpokládám, že bych tolik očekávala od starší sestry Jeho Výsosti. Tohle je poprvé, co jsem potkala ženu, která dokáže odrazit dědečkovy kro…ky... Ehm... j-je něco na mém obličeji?“

Karen upřeně zírala na Hildegardu. Oči měla rozšířené, jako by hleděla do duše ubohé dívky a hledala tajemství. Po chvíli Karen náhle promluvila.

„Jsi zamilovaná, že?“

„Co-huh co?!“ Hildegarda zaječela a stáhla se, když jí po tvářích vystřelila karmínová barva. Její vyrovnaný výraz byl zcela vymazán, nahradilo ho silně zpocené obočí a vyděšené oči.

„Co-co tím, uhm... myslíte?! Miluji?! Milovat?! HA HA HA! Ha! Nebuďte hloupá, madam!“

„Mfuhuhu... Láska nikdy nemůže uniknout mému pohledu, víš? Chceš, abych ti dala nějaké rady? Měla bys přijít do mého pokoje později, naučím tě správné etiketě námluv.“ Moje drahá starší sestra odešla do jídelny poté, co zanechala podivný pomíjivý komentář. Hildegarda byla červená řepa, obě ruce na obličeji. Taky jsem úplně nerozuměl, co mumlá.

„Hej, jsi v pořádku?“

„Huh?! To jo! HAHA! Jsem v pořádku! Jsem opravdu, opravdu v pořádku, vlastně. Děkuji moc za optání, ale mám se skvěle!“ Jsi si tím jistá...? Kdybys byla červenější, z uší by ti šla pára.

Přesto, pokud Karen řekla, že je zamilovaná, pak byla zamilovaná. Když o tom bohyně lásky něco řekla, měl bych sklon tomu věřit. Zdálo se, že nakonec i rytířky mají srdce krásných dívek. Její tvář tak zrudla poté, co myslela na chlapce, který se jí líbil. Měl štěstí.

Bylo mi to trochu divné, protože se na mě tu a tam podívala. Musela se stydět, že jsem ji viděl v takovém stavu.

„Každopádně... princezno Hildegardo a uh, bývalý králi... půjdeme?“

„A-Ah, uhm... prosím, neříkej mi Hildegardo. Taková formalita není potřeba. Byla bych ráda, kdybys mi... říkal Hilde. Tak mě nejraději nazývají moji blízcí...“ Princezna stydlivě požádala. Rozhodně mi to nevadilo, protože její jméno bylo trochu sousto. S tím jsem se rozhodl splnit její žádost pro své vlastní pohodlí.

„Dobře tedy. Od této chvíle pro mě budeš Hilde.“

„S-Skvělé!“

„Ohohohohh...“ princezna Hilde se široce usmála, ale její dědeček se v pozadí zlověstně zasmál.

Co je na tom vtipného, starče?!

2 komentáře: