INN - Kapitola 47: Vyjící vesnice

Kapitola 47: Vyjící vesnice


Skupina Gulfa se vrátila.

Jejich řečený záměr mít s námi přátelský vztah není lež.

Důvodem, proč nepřinesli žádný dárek, je to, že ve Vyjící vesnici žádný takový zvyk není. Slyšel jsem, že je to proto, že jsou chudí.

Když jsem se zeptal Loo a Tier, zasténal jsem, protože takový zvyk určitě existuje, ale praktikují ho šlechtici a bohatí lidé.

Různé typy lidí mají různé hodnoty.

Měl jsem si to myslet od začátku.

Uznal jsem naše přátelství, ale nejprve musím objasnit několik věcí, pokud jde o obchod.

Z toho, co jsem slyšel od Gulfa, je forma obchodu výměnným obchodem.

Stejně jako tato vesnice, zdá se, že Vyjící vesnice nemá obíhající měnu tohoto regionu.

Kromě toho se zdá, že obě vesnice mají věci, které chce ta druhá.

Problémem je nyní obtížnost provádění obchodu. Ačkoli obě vesnice považují to, co má druhá vesnice, za velmi cenné, přivézt zboží do druhé vesnice a přivézt je zpět na vlastní pěst je velmi obtížné.

To je to, co si mysleli, ale na naší straně si myslím, že toto místo je relativně bezpečné.

Loo nebo Tier mohou cestovat samy a kuros je mohou doprovázet v přepravě zavazadel.

Kromě toho s nimi můžeme kdykoli přestat obchodovat, pokud se nám něco nelíbí.

Toto uspořádání není špatné.

Další téma, co obchodovat.

Vyjící vesnice se specializovala na různé rudy a produkty, které je používají.

I když jsem slyšel různé věci od Gulfa, věc, která mě nejvíce zajímá, je barva.

Zdá se, že byla vyrobena z drcených barevných kamenů.

Konečně můžu natřít plot hostince.

K dispozici jsou také stříbrné výrobky.

Zdá se, že vyrábějí hlavně nádobí.

Trochu po tom toužím, protože veškeré nádobí v této vesnici je ze dřeva.

Skleněné výrobky.

Ačkoli nemají průhledný typ skla, stále existují různé malé a velké výrobky, jako jsou lahve.

O ty se zajímají Loo a Flora.

Zdá se, že skleněné lahve jsou dobré pro konzervaci léků.

Budou také vhodné pro skladování medu.

Železné výrobky.

Mají věci jako hrnce a pánve.

Než přišla skupina Ann a Dagy, používali jsme kuchyňské náčiní vyrobené z kamenů ve srovnání s těmi... Kuchyňské náčiní ze železa se snadněji používá.

Chci je.

Vyjící vesnice chce jídlo.

Zkrátka naše plodiny.

Vzhledem k tomu, že se nacházejí v polovině hory, je potravinová bezpečnost problémem.

Ovoce, které jsme jim podávali, je velmi oblíbené a dokonce sklonili hlavu, aby o to požádali.

A víno taky.

Nebyl by problém, kdybychom obchodovali s některými plodinami.

Ne, počet obyvatel vesnice také roste, proto bychom měli zásobit více potravinami. Bude dobré pole značně rozšířit.

V každém případě se na podzim uskuteční výměnný obchod mezi vesnicemi a kromě Vyjící vesnice se zúčastní i několik dalších vesnic.

Nejdříve se poradím se všemi.

Výsledek konzultace, rozsáhlé rozšíření pole.

V současné době je to 8 x 8 polí. To se zvýšilo čtyřnásobně a velikost je nyní 16 x 16.

Jak se dalo očekávat, existuje limit, kolik bych mohl orat.

I když existuje limit, jsem jediný, kdo může AFT používat.

Musím vytrvat.

Musím tento limit překonat.

Vlastně mám dokonce pocit, že se mi rychlost orby zvyšuje.

Zvykl jsem si na to?

Já budu orbat, zatímco ostatní se starají o úrodu a sklizeň.

Elfové, ještěří lidé a pavouci tvrdě pracovali.

Mimochodem, z 256 polí je 64 vinic.

1/4 pole je určena pro víno?

Je to v pořádku?

Každopádně, kromě mě, všichni s tímto uspořádáním souhlasili.

Poté setkání o tom, co zasadit na ostatní pole.

Zasadil jsem hlavně obilniny jako kukuřici, rýži, pšenici, ječmen a sóju.

Množství mrkve, brambor, zelí, rajčat, dýně, okurek, ředkviček, špenátu, cibule a česneku je stejné jako dříve.

Překvapivě populární je také cukrová třtina a řepka.

Řepka na olej a cukrová třtina na cukr.

Ty a několik koření.

Vzhledem k tomu, že bylo diskutováno o tom, že můžeme prodávat pepř a sezamová semínka, bylo rozhodnuto zasadit více z nich.

To mi připomíná, že jsem vyzval wasabi.

Protože je třeba ho zasadit na rýžové pole, oral jsem v blízkosti nádrže pomocí AFT.

Daří se mi to.

Získal jsem wasabi.

.........

I když teď mám wasabi... neexistuje žádné jídlo, kde bych ho mohl použít.

Výrobu misa a sójové omáčky jsem předal Floře.

Flora je v tomto ohledu mnohem lepší než já.

Řekl jsem jí teorii a postup, takže je na ní, aby znala správné množství metodou pokus-omyl.

Ach ano, objevil jsem něco o koji.

Přeměnil jsem AFT na shamoji a použil ho na smíšené plodiny, zatímco jsem si přál, aby to bylo koji. Fermentovalo to dobrým způsobem a stalo se koji.

Stručně řečeno, mohu udělat tolik koji, kolik chci, pokud používám formu shamoji AFT.

Postavil jsem exkluzivní chatu pro fermentační účely a pokračuji ve svém experimentu s ní.

To vše k uskutečnění naděje mého jazyka.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Shamoji – (Pádlo na rýži) https://en.wikipedia.org/wiki/Rice_paddle













2 komentáře: