DM 10 - Kapitola 272: Extra: Tamina procházka

Kapitola 272: Extra: Tamina procházka


„Ninja je~ Gake~“

Běžím postranní uličkou a na vrchol zdi, oblečená v kostýmu ninjii, který pro mě vyrobil pán.

Tamu nikdo nezjistí. Protože je ninja.

Z mostu nahlížím do zavlažovacího kanálu.

Na dně čisté vody vidím malé krevety. Vypadají lahodně. Mé ruce se bezděčně natahují k vodní hladině.

Ha!?

To bylo blízko.

V zavlažovacím kanálu nyan je spousta nebezpečných věcí. Nesprávný. Spousta nebezpečí degozaru. Nebo to bylo gozansu~?

Ať tak či onak, je to fajn. Dívám se na svůj vzhled na vodní hladině kanálu, růžová je přece jen lepší než černá. Oblečení ninjů musí být černé! Tak to řekla Arisa, ale stejně jsem požádala pána, aby to přece jen udělal růžové.

Chci říct, že tenhle je roztomilejší.

„Od gake k gakeee~“

Gake? Nebo to byl kage? Myslím, že buď je v pořádku~

Pchjon, pjon, pjon, běhám po střechách.

„Ne, přestaň s tím!“

„Drž hubu, ty děvko?!“

Dívám se do postranní uličky, protože jsem zaslechla výkřik.

Mumumwu. Muž napadá ženu a trhá jí šaty! Žena vypadá smutně, protože má roztrhané šaty, bije muže a pláče. Ah, její ruce jsou chyceny a pak je hozena na zem.

Musím pomoci.

„Tenshil! Chisil! Miracurun! Objeví se tajemný ninja Tama!“

Ah, řekla jsem své jméno.

No, je to v pořádku.

Směrem k muži, který něco říká ze země, udeřím ho do hlavy, „Eiya!“ a omdlí. Je to technika, kterou mě naučil Shiya, musí být dobře provedena, jinak soupeř zemře. Pokud je to samuraj, bude plnohodnotná po zvládnutí taijutsu, že?

Jeho oči jsou bílé, je to hnusné, ale protože sebou škube, je naživu, že?

„Ehm, děkuju?“

„Nemáš zač~? Nin nin degozaru~“

Ano, Arisa mě naučila, že “Nin nin“ a “gozaru“ jsou pro ninji důležité.

Navíc ninjové musí odejít ihned poté, co někoho zachrání, jinak to není dobré. Je to osud toho, kdo žije v temnotě.

„Sabara, degozaru~?“

Hodím kouřovou kouli na nohy, vklouznu do kouře a vyskočím ~ na střechu. Když o tom tak přemýšlím, Arisa říkala, že ninjové používají ke skoku katanu, ale zajímalo by mě, jak to dělají? Mohou normálně skákat, pokud je to na střechu.

Ah, tentokrát je támhle šikanován starý muž. Musím ho jít zachránit.

Počkej na mě, staříku, okamžitě tě zachráním.

Až se vrátím do sídla, Tama nechá pána, aby poslouchal její aktivity ze svého klína~

--Degozaru.

2 komentáře: