INN - Kapitola 48: Potvrzení rolí

Kapitola 48: Potvrzení rolí

 

Vzhledem k tomu, že počet obyvatel vzrostl, znovu jsem potvrdil roli všech.

Vysocí elfové jsou tesaři a pomáhají také se sklizní a lovem.

Během zimy mají více volného času, takže vstupují do lesa a zapojují se do důlních prací, aby sbíraly železo.

Zpočátku nevím, jak něco postavit, ale s jejich pomocí je v naší vesnici spousta budov, než se nadějem.

Dovednosti elfů jsou úžasné.

Jsou to spolehliví občané.

Oni jsou služky všech zdejších domů. Výrazně zlepšily naše životní podmínky.

Jejich hlavním úkolem je vaření a úklid.

Starají se také o hostinec, i když není žádný host.

V současné době zkoumají, jak zpracovat plodiny, které sklízíme, a vařit nové jídlo.

Ačkoli existuje minimální výsledek, výsledek jejich výzkumu je poměrně populární.

Jsou naším spasitelem.

Ještěří muži dělají všechnu těžkou práci.

Vysocí elfové a oni jsou také mocné, ale nemohou se vyrovnat ještěřím mužům.

Spolupracují s oni na různých částech obce.

Také se dobrovolně postarali o slepice a krávy, takže to nechám na nich.

Jsem vděčný.

I když jsou rasou, která je vždy v nádrži, když je čas spát, jdou do svých rezidencí.

Umu.

Kuros si zajišťuje maso lovem a také hlídkují uvnitř i vně vesnice.

Jsou nejstaršími obyvateli této vesnice, ale nemohou mluvit. Do jisté míry s nimi komunikovat můžeme, ale je zřejmé, že se stále musí spoléhat na ostatní.

Byl jsem šokován, když jsem zjistil, že jedna vysoká elfka je schopna identifikovat kuros jednotlivě.

Zabuton a její pavouci jsou švadleny vesnice.

Ne, jsou to pavouci tkadleny.

Ani jeden občan si nestěžuje na látku nebo oblečení vyrobené Zabuton a jejími pavouky.

Navíc, protože žije v nejvyšším bodě vesnice, má za úkol nás alarmovat, pokud se vyskytnou potíže.

Nemohu jí dostatečně poděkovat.

Zasadím pro ni další brambory.

Andělé Gran Maria, Kuudel a Corone.

Prolétávají lesem a kontrolují okolí.

Jsou také vynikajícími průvodci vzhledem ke všem našim předchozím hostům.

Zpočátku alespoň jedna z nich létá non-stop, ale přemlouvám je, aby se trochu uklidnily a dokonce jim dal den volna.

Je to proto, že je to něco, co nemohou udělat tři lidé sami.

Loo, Tier a Flora.

Jsou jako moje sekretářky a konzultantky.

V podstatě mají všechny tři své vlastní výzkumy a také v některých věcech řídí vysoké elfy, oni a ještěří muže.

Loo a Flora zkoumají věci související s medicínou.

Tier zkoumá magii.

Také kvůli mé osobní žádosti Flora zkoumá, jak udělat miso a sójovou omáčku.

Kromě miso a sójové omáčky jsou kvůli jejich výzkumu považovány za vesnické lékaře.

A teď slizáci, včely, slepice a krávy...

Řekněme, že tvrdě pracují na svých individuálních aktivitách.

Včely produkují med i letos.

Je to hodně ve srovnání s loňským rokem, takže je to velmi užitečné.

Když o tom tak přemýšlím, věci, které musím udělat, se také zvýšily.

Pokud jde o noční aktivity.

Zpočátku existují pouze Loo a Tier.

Poté se připojilo sedm vysokých elfů a dalších pět vysokých elfů.

Jsou věci, které chci říct, ale nejsem si jistý, jestli to opravdu musím říct.

Mysleme si, že je všechno v pořádku.

Poté se vysocí elfové náhle rozrostli o 42, přidalo se také 20 služek a je tu také Flora.

Každá z nich je žena.

Už je toho moc, tak jsem je odmítl.

Můj vnitřní limit byl dosažen.

Protože jsem jediný, kdo může uspokojit jejich touhu.

Také mě překvapuje Ann.

Vždycky si udržovala odstup, ale kdo by si pomyslel, že je tak agresivní.

Když přišlo jaro, byl jsem potěšen, že jsem se setkal s Dagovou skupinou, která se sešla s Gran Marií, Kuudel a Corone.

Muž.

Chci monopolizovat ženy, ale...

Přemýšlení o zodpovědnosti mě děsí.

V současné době jsem jediným cílem všech žen zde, takže chci nějaké kamarády ve zbrani.

I když jsem od boha dostal zdravé tělo a moje tělo je dokáže vydržet, moje mysl s nimi nedokáže držet krok.

Konečně je tu naděje!

Daga!

Naděje však není.

„Klademe vajíčka…“

Muž přenáší sperma na ženu v určitém čase, aby nesla vajíčko.

Zdá se, že to nedokážu snadno rozeznat.

Mimochodem, Masajukiho parta, Kurovy vnoučata, našli své partnery, ale už nezvyšují jejich počet.

V každém případě nejsem v noci nikdy volný.

Dostala se ke mně jistá zpráva.

Loo je těhotná.

Čí je to dítě?

Hahahaha

.........

Moje!

Uwooohhhhh!

Snažil jsem se uklidnit, ale nemůžu.

No, je to přirozené vzhledem ke všem věcem, které jsme udělali, ale stále trochu panikařím.

Samozřejmě jsem velmi potěšen.

Všichni ve vesnici jsou také ve slavnostní náladě.

Ten večer se zvýšil počet těch, kteří to chtějí udělat.

Ano, chápu, jak se cítíte... nicméně, pokud byste teď všechny otěhotněly, věci by byly nepříjemné.

Dělal jsem, co jsem mohl.

 

Ve stejnou dobu.

Byla vydána žádost o povolení snášet vejce do nádrže.

Zdá se, že ještěři plánují položit vejce.

Nevadí mi, že snášejí vajíčka, ale nemohou přímo používat nádrž.

Udělal jsem tedy prostor pro snášení vajec na straně nádrže.

Jeden jedinec nese pouze jedno vejce. Pět ještěrek tentokrát snáší vejce, takže je jich pět.

V podstatě je nechávají samotné ve vodě, ale také je musí sledovat, dokud se nevylíhnou pro případ, že by se objevil cizí nepřítel.

Protože jsou tam kuros a pavouci, ještěří muži byli potěšeni, protože jejich vejce jsou nyní mnohem bezpečnější.

Porodí zdravé děti... Počkat, už porodily, ne?

Doufám, že se vylíhnou zdravé děti.

 

„Onee-sama, gratuluji k těhotenství.“

„Fufufu, děkuji.“

„Je to prostě... mám jednu otázku.“

„Nani? (Co?)“

„Jsme upíři... nezvyšujeme svůj počet pokrevními smlouvami?“

„Máš pravdu, ale už jsem těhotná. Myslím, že tato metoda funguje také.“

-------------------------------------------------------------------------------------------------

😁😁

1 komentář:

  1. ĎAKUJEM, každý deň by sa mal modliť k bohu za to super zdravé telo.

    OdpovědětVymazat