IwS 7 - Kapitola II: První láska rytířské princezny 2/6

„Takže, co vás sem oba přivádí?“ Princezna Hilde a její dědeček seděli na pohovce pro tři osoby v hradní zasedací místnosti. Seděl jsem naproti nim a poslouchal je.

Informovali mě, že cestovali inkognito a neměli v úmyslu během cesty prozradit své společenské postavení. Při bližším prozkoumání, jejich brnění nemělo královský erb Lestie.

Bývalý král byl kdysi velkým dobrodruhem, takže měl kontakty všude. Díky tomu dorazili bez problémů. Ten chlap byl určitě něco.

Podle toho, co jsem slyšel, se převlékali za prosté občany a bojovali proti zločincům... Něco jako Mito Komon z toho jednoho dobového dramatu. Skoro jsem si je dokázal představit, jak čelí zločincům s výkřiky, „Víte, kdo je tento muž?! Je to velký Galen, bývalý král země!“ a pak by všichni byli jako „Ha-haaa!“ nebo tak něco... Pravděpodobně to ale nebylo tak blízko k představení. Přesto jsem opravdu neměl problém s tím, že by trestal zločince.

„Ano, ve skutečnosti bychom s vámi rádi probrali incident z Yulongu...“ Hilde to téma nadnesla docela rychle. Nebyl jsem příliš překvapen, když jsem zvážil všechny věci.

Incident se týkal několika příslušníků cizích zemí a Yulong šířil všechny druhy nepodložených a nekonzistentních lží o tom, co se stalo, takže většina národů, které nebyly zapojeny, neměla ponětí o tom, co se vlastně stalo. Tento problém byl většinou převládající na východní straně kontinentu, protože všichni západní spojenci znali pravdu.

Bylo poněkud zábavné, že západ věděl více o situaci na východě, vzhledem k tomu, že šlo od začátku o situaci na východě.

Gilda šířila pravdu o věci, ale fakta zněla podivněji než fikce. Šelmy neovlivnitelné magií, s komplexními regeneračními schopnostmi a objevující se z trhliny ve vesmíru? Nikdo o něčem takovém nikdy neslyšel, takže bylo rozumné tomu nevěřit.

Popsal jsem těm dvěma, co se přesně stalo, protože nebylo třeba lhát.

„Páni... Takže opravdu došlo k invazi tvorů frází... Takže chceš říct, že Belfast, Regulus, Mismede, Refreese, Ramissh a Lihnea všichni bojovali jako jeden?“

„Fráze jsou nepřátelé, které bychom nemohli porazit, kdybychom nebyli jednotní. Jen jeden z jejich horních konstruktů vymazal Shenghai z mapy jediným útokem.“

„Jaký děsivý příběh... Myslíte, že by se to mohlo stát znovu, jinde?“ Obavy bývalého krále byly jistě oprávněné. Koneckonců, malá skupina frází se před časem objevila v Lestii. Rozhodl jsem se, že těm dvěma nebudu lhát a dal jsem jim upřímnou pravdu.

„Nemyslím si, že se něco podobného nějakou dobu stane, ale stále existuje reálná možnost, že by se tato událost mohla opakovat jinde. Z toho důvodu jsem připravoval protiopatření.“

„To je Frame Gear, že? Obří válečníci?“ Překvapilo mě, že to znali jménem, ale zároveň jsem věděl, že to slovo nakonec vyjde.

Rozhodl jsem se, že v tomto případě bude lepší ukázat, než vyprávět, a tak jsme se přesunuli na západní pláně mimo hrad. Spolu s jejich doprovodem, samozřejmě.

Bývalý král, princezna a doprovod byli všichni překvapeni, když jsem je protáhl svým portálem. Pořád jsem zapomínal, že na to lidé nejsou zvyklí. Ještě více je překvapilo, když jsem použil [bránu] k zhmotnění černého rytíře v poli.

„Toto je jeden z mých Frame Gearů. Říkám tomu Rytíř Baron. Je to jedna z našich hlavních zbraní v boji proti frázi.“ Lidé v této oblasti absolutně ztratili slova. Vytáhl jsem rádio ze [skladu] a kontaktoval Monicu. Samozřejmě seděla v kokpitu.

„Dobře, ukaž jim nějaký pohyb. Ale nezahrávej si s tím.“

„Jak přikazuješ, mistře.“ Monica začala zobrazovat různé pohyby pomocí Frame Gearu. Šla, běžela, vytáhla zbraň, strčila a sekla.

„A tyto... Frame Geary... Kolik jich bylo rozmístěno v Yulongu?“

„Zhruba dvě stě padesát z nich, včetně náhradních jednotek. Bylo to docela blízko, vzhledem k tomu, že tam bylo kolem třinácti tisíc frází.“

„Dvě stě a... Co-co zamýšlí Brunhild udělat s touto vojenskou silou?“ Oči bývalého krále na mě padly, jako by se ze mě pokoušel získat informace. Opravdu jsem mu to nemohl vyčítat. Kdokoli by podezříval něčí úmysly, kdyby měl takovou moc.

„Můžete mi věřit nebo ne, ale nemám v úmyslu použít tuto sílu k dobývání. Použil bych je pouze ve vážných situacích. Jejich prvním a hlavním účelem je bojovat s frází. Mohu vám slíbit, že ani ostatní členové Západní aliance by neovládali jeden z nich, pokud by nenastala skutečná krize.“

„A jak definujete skutečnou krizi?“

„Kdyby se objevil Behemoth, nebo kdybychom potřebovali zachránit lidi před přírodními katastrofami. To jsou pro mě krizové situace.“ Ve skutečnosti jsem Frame Gear půjčil několika spojeneckým zemím pro situace, jako jsou tyto. Kdyby zachraňovali životy, pak bych je samozřejmě nechal využít mé síly. Ani jsem jim nic neúčtoval, takže to byl z mé strany projev dobré víry. Mým primárním cílem bylo vzbudit důvěru v cizích národech a ujistit je, že se nechystám převzít jejich domovy. Jak už bylo řečeno, nechal bych je odškodnit, kdyby byly Frame Geary poškozeny při boji s Behemothem nebo čímkoli jiným.

„Potom, jako příklad... kdyby Lestia vytvořila alianci s Brunhildem, získali bychom také přístup k těmto Frame Gearům?“

„Pokud byste je využívali k poctivým situacím a ne k válce, pak ano.“ Ptali se mě, jestli se nebojím, že cizí národy ukradnou technologii a převedou ji zpětným inženýrstvím. Vyzval jsem je, aby mi ukázali místo na světě, které to dokáže. Ani moje dílna nedokázala vyrobit Frame Gear od nuly. Pokud se neobjeví génius, který se objeví jednou za čas, jako je doktorka Babylon, neměl jsem se čeho obávat.

Mohli by rozebrat Frame Gear, ale i tak by byli schopni replikovat nanejvýš končetiny. Nebyli by ani schopni destilovat etherovou kapalinu. Pokud by nějaká země skutečně rozebrala jeden z mých Frame Gearů do bodu, kdy by jej nebylo možné dát zpět dohromady, jednoduše bych ji dal na černou listinu, aby si ho už nepůjčovali.

„Důvodem, proč jsem přišel do Brunhildu, bylo navázat přátelské vztahy. Nemohu formálně navrhnout spojenectví bez svého syna, i když jsem si jistý, že by to neodmítl.“

„Rád bych uzavřel spojenectví s Lestií, ale nejdřív bych se potřeboval poradit s ostatními spojenci.“ Opravdu jsem nečekal, že budou nějaké námitky, ale formality byly stále formality. S mým obrazem Lestie jsem byl zatím docela spokojený. Jako království rytířů vypadali jako poctiví, čestní a ušlechtilí lidé. Tento tápající stařec byl zatím pravděpodobně jedinou skvrnou na tom obrázku.

Krátce mě napadlo, jestli by Západní aliance musela změnit svůj název, kdyby se Lestia přidala. Byli koneckonců z východní části mapy. No, to byl malý detail, takže jsem se rozhodl, že se tím budu zabývat později.


2 komentáře: