INN - Kapitola 48: Potvrzení rolí

Kapitola 49: Renomovaná výměnná vesnice


Letos návštěvníci stále přijíždějí od jara, ale pavouci stále odcházejí jako obvykle.

Mláďata letos nešla hledat partnery.

Našli zde všichni své právoplatné partnery? Nebo dosáhli určitého populačního limitu...?

I když je období rozmnožování, některé z nich letos neotěhotněly.

Je dobré, že mají nějakou antikoncepci.

Zatímco jsem o tom přemýšlel, skupina kuros vyšla ven.

Asi 30 z nich.

Nevím, co mají v plánu, ale dávají atmosféru, že se chvíli nevrátí.

Doufám, že se jim nic nestane....

Léto uplynulo a teď je podzim. Nadešel den výměnného obchodu s Vyjící vesnicí.

Myslel jsem si, že je pro mě přirozené jít, ale všichni mě zastavili.

Říká se, že je to známka slabosti a mohli bychom být podceňováni, kdyby odešel sám náčelník vesnice.

Nikdy jsem si nemyslel, že existuje něco takového.

V každém případě se říká, že náčelník by se neměl snadno pohybovat.

Poté, po intenzivní janken bitvě, byla Tier vítězem.

(Nechtěl jsem sem přinést janken kulturu, protože ruce ostatních jsou naprosto neschopné hrát. Podařilo se jim to však hrát křikem. Stalo se novým pravidlem pro všechny rasy.) Janken – japonský kámen, nůžky, papír

Pokud jde o ostatní členy, pět ještěrů včetně Dagy.

Nejprve jsem uvažoval o tom, že pošlu všechny ještěří muže, ale bylo to sníženo na tento počet, protože potřebují hlídat vejce.

Zdá se, že se brzy vylíhnou.

10 vysokých elfů vykompenzuje jejich snížený počet.

Rozhodoval los.

V důsledku toho bude zavazadla přepravovat celkem 16 lidí.

Bude trvat 10 dní, než tam dorazí, dva dny zůstanou a dalších 10 se vrátí.

To byl předpokládaný plán, ale najednou se změnil.

Přišel si hrát drak Doraim a tak jsem ho požádal, aby dopravil věci jako kompenzaci s jedním sudem vína.

Tento Doraim pokaždé, když přijde do této vesnice, sní tolik jídla a pije víno, zatímco reptá až do zvracení.

Stejně jako šablona, jeho komorník ho vyzvedne další den.

Myslel si, že naše vesnice je hospoda nebo tak něco?

I tak je těžké ho odmítnout, protože pokaždé, když sem přijde, přinese dárek.

No, myslím, že to, že to dělá, se zdá být ziskové.

Nejsem tak obeznámen s drahokamy a brněními, ale když vidím, že Loo a Tier nic neříkají, musí být velmi cenné.

No, i když si nejsem jistý, jestli je to přijatelná výmluva, proč ho nechat pít, pokaždé, když přišel, je banket....

Doraim můj návrh poslušně přijal.

Kromě toho, že bude přepravní službou, zůstane také s nimi, aby jim dělal společnost.

Slyšel jsem, že důvodem, proč chtěl víno, bylo, že poté, co se chlubil naším vínem jiným drakům, bylo mu vyhrožováno, že jeho temná minulost bude odhalena, pokud jim nějaké nepřinese.

Takže jsou tu i takoví draci.

V každém případě, protože Doraim jim dá svezení, doba jízdy je téměř zanedbatelná.

Zdá se, že Doraim může jít na to místo za hodinu, zatímco nese zavazadla.

Naopak, řekl mi, že bude nějakou dobu trvat, než naloží zavazadla na záda.

Vskutku.

Ale jak může být doba nandavání srovnávána s 10 dny cestování?

Připravili jsme několik dřevěných krabic stejné velikosti, které jsme co nejvíce vyložili naším zbožím.

Jsem rád, že jich Doraim unese hodně.

Ve výměnném týmu se nic nemění.

Několikrát jsme se bavili na schůzce o tom, jaké plodiny jsou pro vesnici nezbytné.

Co kdyby tam zbylo? Bude problematické, pokud hodnota plodin, které tam přivezeme, bude příliš nízká.

Maa, je tu několik věcí, o kterých mluvili, kterým jsem nerozuměl, ale protože nikdo z nás tam nebyl a neznáme poptávku vesnice, nechali jsme Tier rozhodnout se poté, co viděla místo.

Nemám s tím problém.

Ale chci se vyhnout sporům.

Doufejme, že se nic nepokazí.

Přinesli ovoce jako jablka, hrušky, tomely a pomeranče.

Na obilí přinesli pšenici, ječmen, sóju a kukuřici.

Po tom, tvrdé plodiny, které budou schopny vydržet dopravu jako mrkev a ředkvičky.

Jahody a rajčata zatím nejsou dobré.

Toto je náš první obchod, takže máme co nejvíce typů.

Kromě úrody přivezli také 10 sudů vín a nějaké koření.

10 sudů vína je možná moc, ale protože je Doraim s nimi, dovolíme mu tam pít.

Jen doufám, že se moc nenapije a při návratu ho nepotká nehoda.


Vyjící vesnice

„... Myslíte si, že lidé z vesnice Velkého Stromu opravdu přijdou?“

„Nebojte se. Ujistili jsme se, že vědí, kdy mají dorazit.“

„Ale ještě jsem neviděl nikoho, kdo by vstoupil do blízkosti této hory... hnn?“

„Něco není v pořádku?“

„Co to je?“

„Areh?“

„Hmm, to.“

„Který?“

„Ten, který létá po obloze.“

„...Drak? Areh? Jde sem…“


Po vyslání Tier jsme se vrátili k našim každodenním činnostem.

Péče o pole, hraní si s kuros.

Poté konzultace s vesničany.

I když říkám konzultace, je to jen otázka, co chtějí přidat nebo změnit v této vesnici.

Chci tady tento typ zařízení.

Chci tam další vodní cestu.

Příště zasadíme tento druh plodin více.

Mohu pít víno?

Strávil jsem svůj čas nasloucháním takovým žádostem.

Samozřejmě nikdy nezapomenu trávit čas s Loo, jejíž břicho se zvětšuje.

Mimochodem, zdá se, že se nemusím starat o porod.

Několik vysokých elfů a oni bylo svědkem a jsou informovány o porodu.

Všichni mi říkali, že není třeba se bát.

Rozhodl jsem se, že nebudu poslouchat hlas uvnitř sebe.

Tierina skupina se vrátila podle plánu.

Okamžitě jsem zkontroloval zavazadla u Doraimových zad a zkontroloval zbytky.

„Všechno bylo vyměněno.“

Nechal jsem vykládku na Dagově skupině a poslechl si zprávu Tier.

„Všechny plodiny byly dobře přijaty. Zpočátku byli opatrní na mě, na vysoké elfy a ještěří muže, báli se k nám přiblížit. Lidé se začali scházet s bezplatnou ochutnávkou, kterou navrhl manžel. Lidé se začali shromažďovat a všechno bylo vyměněno.“

Volná ochutnávka byla něco, co jsem navrhl předtím, než Tier odešla.

Chci, aby věděli, že je neklameme, abych jim dal ochutnat naše plodiny.

No, volná chuť je hlavně ovoce, protože je jediné, které lze snadno jíst.

Byl jsem rád, že to bylo populární.

„Žádné víno nezůstalo.“

Zdá se, že výraz Doraima byl stále tmavší a tmavší pokaždé, když bylo víno vyměněno.

Trucuje i teď.

„Tier, poslechněme si zbytek tvé zprávy při jídle. Doraime, budeme tam podávat víno.“

„Jak se očekávalo od náčelníka vesnice. Víte, jak zlomit bolest druhých.“

Jak se od vás očekává.

Chcete-li si myslet, že se otočíte tímto způsobem, když uvidíte 10 sudů vína vyměněných....

Žádné komentáře:

Okomentovat