IwS 1 - Kapitola 2: Čím více, tím lépe! Dvojnásobek radosti, polovina smutku 10/10

Když jsem zamířil k Berkutu poté, co jsem je nechal za sebou, nemohl jsem si pomoci, ale všiml jsem si, že budovy a obchody kolem mě se postupně stávaly fantazijnější. Po chvíli jsem konečně dorazil do cíle.

„Sakra, tohle místo vypadá opravdu draze...“ Formální, cihlově postavená budova mě trochu znervózňovala. Bylo to jako nějaká značková prodejna.

Neměl jsem pocit, že tam patřím. Zdálo se, že si dokonce vyžádají vstupní poplatek. No, ne jako by tu byli stráže nebo tak něco. Věděl jsem, že stát kolem mě nikam nedostane, zhluboka jsem se nadechl a vešel dovnitř.

Když jsem procházel velkolepými dveřmi, rychle mě uvítala mladá dáma.

„Vítejte v Berkutu." Je to poprvé, pane? “

„Ach ano. Nikdy jsem tu nebyl. “

„Takže. Možná máte něco, co prokazuje vaše sociální postavení nebo pozvání, které vám umožní zde nakupovat?“

Chápu. Normální zákazníci nemají šanci, že? Pouze šlechtici a pozvaní. Vzal jsem vévodovu medaili a ukázal jsem ji prodavačce. Na rozdíl od muže z předchozího obchodu, nebyla paní v nejmenším zmatená a pouze sklonila hlavu.

„Všechno je tedy v pořádku. Děkuji mnohokrát. A teď, v jakém oboru jste sem přišel?“

„Chtěl bych se podívat na vaše okouzlené brnění."

„Rozumím. Tudy, prosím.“ Sledoval jsem ji do jednoho rohu obchodu, kde jsem se setkal s řadou různých brnění, od lesklých plátů s mystickou září, až po levné kožené rukavice, které se nezdály být nijak zvláštní.

„Tyhle všechny jsou kouzelné?“

„To je správně. Například, tento stříbrný zrcadlový štít je okouzlen odrazem útočných kouzel, zatímco v této rukavici Demi-God Strength je přímo na ni umístěno okouzlení posilující svaly.“ ... No, určitě jsem cítil, jak z nich vychází kouzlo. Kdy jsem to mohl vnímat? Pravděpodobně Boží zásah. Neměl bych to přehánět.

„Pane, co přesně hledáte?"

„Ach, něco nekovového ... V podstatě brnění, které je lehké, přesto odolné."

„V tom případě ... mohu navrhnout tuto koženou bundu?" Je okouzlena, aby odolala čepelím, plamenům a bleskům. “ Hmm ... To znělo pěkně, ale design byl jen ... Slovo chromé nestačilo na zakrytí toho, jak to bylo křiklavé. Také dračí výšivka na zádech byla tak trapná.

Najednou jsem si všiml bílého pláště visícího v rohu obchodu. Byl to dlouhý kabát s kožešinou na rukávech a límci.

„A co tenhle?" řekl jsem, když jsem ukázal na kabát, kterého jsem si všiml.

„Je okouzlen před čepelí, žárem, chladem a údery. Má také mimořádně vysokou odolnost proti útočné magii, ale je s tím trochu problém ... “

„Co to je?"

„Odolnost proti magii funguje pouze pro magické spříznění nositele. Nejen to, ale také to způsobuje dvojí poškození spřízněním, které nemají. “

... Takže, někdo se spřízněností k ohni by byl vysoce odolný vůči ohni, ale kdyby neměl větrnou spřízněnost, bleskový odpor by byl nejen neúčinný, ale také by ho přimělo k dvojnásobnému poškození ... Opravdový dvojsečný meč. Bylo by to zázrak, kdyby nositel bojoval s příšerami stejného prvku, ale když šli dál, rizika byla příliš velká ...

No, mně na tom nezáleží! Vždyť mám spřízněnost pro všechny prvky! Strike!

„Můžu ho zkusit?“

„Prosím!“

Vzal jsem kabát, prozkoumal texturu a oblékl si ho. Velikost byla v pořádku. Snažil jsem se trochu pohnout a zdálo se, že to neovlivňuje moji mobilitu, ani se to nijak neprojevilo. Líbilo se mi to.

„Kolik za něj?"

„Zlevníme ho a prodáme vám ho za osm zlatých mincí.“

Každá z nich byla velká asi jako pětisetjenová mince a měla rytiny něčeho, co připomínalo lva. A to po zlevnění? Zatraceně tvrdě na peněženku, když se mě zeptáte... Ale možná to bylo fér, když uvážím účinky. Můj smysl pro hodnotu peněz se opravdu deformoval...

„Dobře, vezmu to. Tady je platba. “

„Jedna platinová mince, rozumím. Prosím, počkejte chvilku.“ Vrátila se k přepážce a za chvíli se vrátila s podnosem na peníze, na němž byly dvě zlaté mince. Vzal jsem je, vložil je do peněženky a zamířil k východu.

„Velice vám děkujeme za sponzorství. Těšíme se na vaši příští návštěvu!“ Sklonila hlavu, když mě viděla odcházet z Berkutu.

A tak jsem konečně dostal nějaké dobré brnění. Stálo mě však ,,ruku a nohu,,.


  


Po koupi kabátu jsem si dal jídlo v nedaleké restauraci a šel jsem zpátky do magického obchodu Luca, kde jsem nechal Armu. Nicméně ani ona, ani její sestra už tam nebyly.

Po chvíli rozhlížení, jsem si koupil knihu o nulové magii. Když došlo na šest živlů, lidé běžně kupovali knihy vhodné spřízněnosti, učili se kouzlům, cvičili a dělali z nich svá kouzla. Nulová magie však byla jedinečná pro jednotlivce. Nebylo na tom, že se taková kniha prodává, něco divného?

Měli dokonce slovník obsahující všechna tajemná kouzla, která byla kdy na tomto světě zaznamenána. A samozřejmě, převážná část z toho byla neelementární. Pro někoho, jako jsem já, to byl skutečný poklad.

Spíše levné. Ale to bylo jen zřejmé. Koneckonců, to nebylo ve skutečnosti určeno pro výuku magie. Nebylo by překvapeno, kdyby to bylo napsáno ve volném čase.

Poté jsem koupil suvenýr pro Micah - krabici nejrůznějších sušenek - a vrátil jsem se tam, kde jsem se měl setkat s ostatními. Stmívalo se.

„Ah, konečně jsi tady. Jsi příliš pomalý!“ Řekla Elze a jasně mi hubovala.

„Hm? Jste tu všechny brzy. Není ani čas, na kterém jsme se dohodli.“ Všechny tři na mě čekaly v hostinci, vedle našeho vozíku, který měl očividně větší náklad než předtím. Kolik toho nakoupily?

„Ale? Co je s tím kabátem, Touyo?" Elze promluvila tichým tónem a začala zkoumat můj nákup.

„Ach, tenhle kabát je okouzlený. Snižuje účinky všech útočných kouzel... a klade odpor proti čepeli, horku, chladu a úderům.“

„Odolnost na veškerou útočnou magii? Páni ... Kolik to stálo?“

„Osm zlatých mincí."

„Osm?! Ty jsi se roztrhl … počkej, vlastně, vzhledem k efektu, to by mohlo být spravedlivé..." Peněžní smysl Elze patrně nebyl nejlepší.

Když jsme se všichni konečně shromáždili, nastoupili jsme na vozík a vyrazili. Yae vzala otěže a protože jsme byli trochu přetíženi, rozhodl jsem se sedět vedle ní.

Mohli bychom použít [bránu], abychom se okamžitě vrátili do Refletu, ale nechtěl jsem, abychom příliš vyčnívali. Proto jsme se rozhodli ji použít poté, co opustíme Královské hlavní město.

Když jsme odcházeli, nemuseli jsme ani ukazovat své medaile, když jsme znovu překročili kontrolní bod. Ledabyle jsme jeli vozem, čekal jsem, až bude hlavní město vypadat opravdu daleko, než jsem řekl Yae, aby zastavila.

„Co tady budeme dělat, Touya-dono?“ Nic netušící o [bráně], se mě Yae zeptala se zmateným výrazem ve tváři.

„Mám místo samotného města mířit na jednu z cest poblíž města?“

„Jo, to dává větší smysl." Když jsem uslyšel potvrzení Elzen, představil jsem si místo, kde jsem se chtěl objevit, a soustředil svou magii.

[Gate]“. Před námi se objevily obří světelné dveře. Zvětšill jsem to tak, aby se tam vešel vůz.

„C-Co je to, co to je ?!"

„Dobře, jedeme dál." Když jsem ignoroval Yaenin zmatený pohled, spěchal jsem, abychom projeli branou. Jakmile jsme prošli portálem, setkali jsme se s výhledem na velké večerní slunce schované za horami západně od Refletu.

„Tato magie je tak užitečná... Nemůžu to dost zdůraznit!" Prohlásila Linze.

„Konec konců to zkrátí pětidenní cestu na jediný okamžik."

„Škoda, že nemůžete jít na místa, která jsi ještě nenavštívil...“

„Řekne mi konečně někdo, co se tady děje?!“ Jak se Yae v naprostém zmatku ztrácela, zahltila nás úleva, že jsme se konečně dostali zpátky domů. Už byla tma, tak jsme se rozhodli, nechat hlášení u Zanaca na zítřek.

 

Zastavili jsme se před Stříbrným měsícem a vešli dovnitř, abychom informovali Micah o našem návratu. Jak se mohlo zdát, místo se ani trochu nezměnilo. Koneckonců, pět nebo šest dní nebylo ani v nejmenším dlouho. Došlo však k jedné změně, která skutečně vynikla.

„Vítejte! Zůstáváte?“ Osoba, která nás zdravila zpoza pultu, byl drsně vyhlížející muž s červeným plnovousem.

Huh? Kdo je to?

„... Uhh, bydlíme tady ... a právě jsme se vrátili z práce ..."

„Aha, takže jsi tu byl předtím, že? Promiň, viděl jsem tě poprvé a tak...“

„Umm, kde je Micah?"

„Hm? Už jste zpátky? Určitě pracujete rychle.“ Micah v zástěře vyšla z kuchyně.

„Micah ... kdo je ten chlap?"

„No jasně, ještě jste ho nepotkali, že? To je můj táta. Právě když jste odcházeli, vrátil se z dálkového zásobování.“

„Jmenuji se Dolan. Rád vás poznávám.“

„Chápu." Natáhl ruku a já jsem ji reflexivně opětoval.

No, on a Micah sdíleli barvu vlasů. A vypadalo to, že by mohli sdílet i spoustu charakterových rysů ... Stejně jako nedostatek péče o malé detaily. Ale upřímně, byl jsem jen rád, že nezdědila jeho tvář. Dolan zřejmě nakupoval koření v jižních zemích. Bylo těžké lokálně získat sůl, pepř a další koření, takže často chodil a kupoval toho spoustu, dost pro všechny obchody kolem.

„Ach, pane Dolane, mohl byste tady připravit pokoj pro tuhle dívku?"

„Ano."

Jemně jsem tlačil Yae před pult. Když prošla registračním procesem, začali jsme naše věci brát do našich pokojů. Elze odešla a vrátila vozík.

„Ach, Micah. Mám pro tebe suvenýr.“

„Páni, děkuji! Jak bylo v hlavním městě?“

„Bylo to obrovské. Měli tam také tunu lidí.“ Dal jsem jí sušenky a vtipně jsem jí položil přímou odpověď.

Nakonec jsme místo opustili docela rychle. Nestrávili jsme tam ani den. Vždy jsem měl možnost jít tam znovu s [bránou], takže jsem zvažoval, že příště udělám pořádnou návštěvu.

Micah oslavila náš bezpečný návrat plnou večeří. Všichni jsme snědli spoustu toho, co nám dala, ale nikdo z nás nemohl držet krok s Yae, která snědla několikrát tolik jako kdokoli z nás. Její metabolismus byl opravdu něčím mimořádným. Dokonce i Micah a Dolan neměli slov.

Nakonec, Yae byla jediná, která měla výdaje na jídlo připočtené k jejímu poplatku za ubytování. Je to fér, když se mě zeptáte.

1 komentář: