HRH 1 - Kapitola 3: Pojďme vytvořit vysílací program 2/7

U kulatého stolu uprostřed místnosti seděli Hakuya, předseda vlády, moje švagrová Tomoe, lorelei Juna a Poncho Ishizuka Panacotta. Pokud bychom vyloučili Ludwina, který byl zaměstnán jinou záležitostí, a Marxe, který se vzdal titulu předsedy vlády Hakuyovi a nyní spravuje palác, byli zde všichni, kteří byli přítomni při shromáždění personálu.

„Vaše Veličenstvo," řekli všichni a povstali.

„Prosím, zůstaňte sedět," řekl jsem jim a natáhl ruku. „Jsem to já, kdo vás všechny svolal."

Liscia a já jsme se taky posadili. Aisha byla jediná, kdo zůstal stát a vznášela se za mnou, aby mohla okamžitě jednat, kdyby se něco stalo. Upřímně, vadilo mi, že tam stála, tak jsem ji požádal, aby se posadila, ale ona tvrdohlavě odmítla.

Neměla jsi se řídit rozkazy svého pána? Myslel jsem s rozmrzelostí.

...No, to zatím necháme stranou.

„Všichni, děkuji, že jste přišli," řekl jsem. „Srdečně vám děkuji.”

„N-N-N-Vůbec ne! T-T-T-to nic nebylo! “ Vykoktal Poncho.

„Pane, nesklánějte hlavu tak snadno, řekl Hakuya. Vedle nervózního Ponchaa, měl Hakuya ve tváři nesouhlasný výraz. „Jestli se ten nahoře takhle zapře, možná se najdou tací, kteří se na něj budou podívat shora.”

„Každá důstojnost, kterou si mohu zachovat jen tím, že budu jednat sebedůležitě, je důstojnost, kterou nepotřebuji. Kromě toho, všechny lidi v této místnosti nepovažuji za vazaly nebo občany, ale za přátele.”

„Jste příliš laskav, Vaše Veličenstvo.“ Juna se lehce uklonila. Ta její malá gesta vždycky vytvářela tak pěkný obraz.

Tomoe byla naopak tak nervózní, že byla ztuhlá. Minule se jí šaty rozpadaly, ale teď měla na sobě něco, co vypadalo jako miko oblečení s minisukní, což byl zřejmě tradiční oděv pro mystické vlky. „ I- i já jsem tvůj přítel, můj králi?”

„Ne, ne, Tomoe, ty jsi moje švagrová, pamatuješ?"

„Oh, jasně.“

„Jo. Tak mi neříkej králi, říkej mi “velký bratře Soumo“.“

„Ah, to není fér! Říkejte mi tedy také “velká sestro!“ vykřikla Liscia.

„Hm... Velký bratr Souma. Velká sestra Liscia,“ řekla Tomoe s očima vzhůru.

„„Hezký!"" Liscia i já jsme nadšeně zareagovali na Tomoeninu roztomilou reakci.

Thwack! Thwack!

Papírovým vějířem nás praštili do hlav. Byl to Hakuya, kdo to udělal. „Vy dva, trvá nám věčnost, než se do něčeho pustíme, tak toho, prosím, nechte.”

„Omlouváme se“...Oba jsme se vážně omluvili.

Mimochodem, ten papírový vějíř bylo něco, co jsem dal Hakuyovi, když nastoupil do funkce premiéra, a řekl: „Jestli se budu chovat příliš nepřístojně, neváhej mě tímhle praštit po hlavě“. Byl to žert, pokusit se příliš vážného Hakuyu rozveselit, ale jak byste očekávali od muže, který byl největším géniem v dějinách Elfriedenu (nebo to aspoň tvrdil Marx), skvěle využíval papírový vějíř.

„Jak tedy může vazal, který plácá svého krále papírovým vějířem, ovlivnit královskou důstojnost?“ zeptal jsem se.

„Bolí mě to, pane, ale tohle je královský rozkaz, víte,“ řekl Hakuya s chladným výrazem ve tváři. „Kromě toho, pane, budete muset všem vysvětlit, proč jste je sem zavolal.”

„Ach jo, to je pravda ... Poncho."

„A-anooo!"

Když se rozhovor náhle stočil k němu, rozložitý Poncho vstal tak vehementně, že málem převrhl židli. Byl baculatý jako vždy, ale byl opálenější než předtím během královské audienci.

„Připravil jsi, o co jsem tě požádal?" zeptal jsem se.

„A-ano! Díky vaší spolupráci, pane, jsem mohl navštívit všechna místa, kam mi trvalo se dostat osm let, během dvou týdnů.”

„Spolupráce ... Co jsi pro něj udělal?" Liscia na mě pochybovačně pohlédla.

„Ach, myslí tím, jak jsem to vyjasnil se zúčastněnými zeměmi a nechal ho, aby využil jednu z královských návštěv wyvernů královské rodiny.”

Královské návštěvy wyvernů byly použity králem, když cestoval do zahraničí. Zakázaná armáda jich měla jen hrstku. Ponchův úkol vyžadoval rychlou přepravu, a tak jsem mu jednoho půjčil. Většina wyvernů patřila k letectvu se svým generálem, Castorem, který s námi nespolupracoval a žádat ho, aby nám půjčil jednoho z nich by pravděpodobně nefungovalo. ... Byla to taková bolest hlavy.

„Dobrá tedy, Poncho, ukaž nám, co jsi shromáždil,“ řekl jsem.

„A-ano! Tady, pane, mám ty přísady, které v této zemi není zvykem jíst, které jste požadoval, ano!” S těmito slovy, Poncho vytáhl velký pytel.

Když to Liscia uviděla, vytřeštila oči. „Hej, to je Pytel Hrdiny!”

„Jo. Hodí se mnohem víc, než jak vypadá, a navíc jídlo, které se do něj dá, tak snadno nehnije. Myslel jsem, že by to bylo perfektní na sbírání ingrediencí, tak jsem mu ho půjčil.“

„I tak bys neměl ... Ach, cokoli." Liscia rezignovaně sesunula ramena. „Takže, co to bylo? Složky, které není v této zemi zvykem jíst? “

„Přesněji řečeno to byly ingredience pojídané v cizích zemích a vybraných regionech naší země, ale u nichž neexistuje žádný obecný zvyk je jíst v této zemi,“ řekl jsem.

Různá místa mají různé potraviny a různí lidé mají různé chutě. Často slyšíte, že věci, které jsou na jednom místě zahozeny jako nepoživatelné, jsou na jiném považovány za pochoutku. Dokonce i v Japonsku byste v některých regionech mohli najít věci, díky nimž byste řekli: „Cože? Ty to jíš?” Do té míry, že existují programy jako Ken**n Show, které se zaměřily na toto téma.

„Právě teď v naší zemi rostou věci jako bavlna, čaj a tabák, takže je nahrazujeme potravinovými plodinami,“ vysvětlil jsem. „Nicméně alespoň do podzimu se toho nedočkáme. Takže aby lidé do té doby nehladověli, je zapotřebí plán s okamžitými účinky.”

K vyřešení potravinové krize by byly nutné vážné reformy po dlouhou dobu. Nicméně během té doby budou lidé hladovět a panovaly obavy, že by někteří mohli tímto tempem zemřít hlady. A co víc, jako první zemřou děti v kojeneckém věku s jejich slabou konstitucí a vysokou potřebou výživy.

Děti byly národním pokladem. Nemohl jsem je nechat umřít hlady.

To znamená, že i kdybych chtěl dodávat jídlo všem hladovějícím lidem v zemi, existují hranice, jakou podporu může země nabídnout. Proto budou vedle dlouhodobějších strategií nezbytná i krátkodobá protiopatření s okamžitými účinky.

„A to jsou ty přísady, které nemáme ve zvyku jíst?“ zeptala se Liscia.

„Jí se v jiných zemích, ale my nemáme zvyk jíst je tady,“ řekl jsem. „Pokud tyto zvyky rozvineme, bude těžší hladovět. Koneckonců to jednoduše zvyšuje nabídku potravin.”

„Bude to něco tak výhodného?“ zeptala se pochybovačně.

„To právě prověřujeme. ...Tak tedy, změňme umístění.”

„Změnit umístění? Kam?“ Když jsem viděl, jak Liscia tázavě naklání hlavu na stranu, odpověděl jsem se smíchem.

„Rozhodujeme se, jestli ty přísady můžeme použít, nebo ne. Očividně jdeme do jídelny.

 

„Hej, Soumo. Chápu, proč chceš jít do jídelny, ale... nemáme moc lidí?“ zeptala se Liscia.

Jak zdůraznila, jídelna byla hlučná, ale jiným způsobem než obvykle.

V této jídelně, kterou používaly stráže a služebné (a nedávno dokonce i král), bylo obvykle připraveno více než třicet dlouhých stolů, aby se do nich vešlo velké množství lidí, kteří jedli současně. V současné době však byly všechny dlouhé stoly až na jeden odneseny, aby vytvořily široký otevřený prostor. Navzdory tomu byla jídelna plná lidí a vybavení a kolem dlouhého stolu bylo jen trochu volného místa.

Masivní klenot plovoucí v místnosti pohlcoval obzvláště velké množství prostoru.

„Další vysílání hlasového klenotu?“ zeptala se Liscia.

„Je hrozné plýtvání, že použili takovou šikovnou věc jen, aby přečetli vyhlášení války,“ řekl jsem. „Musím to využít líp.”

Toto vysílání hlasového klenotu bylo něco jako televize. Mohlo to lidem okamžitě předávat informace, takže vysílat některé zábavné programy by mělo pomoci získat podporu lidí. Předpokládal jsem, že to mělo několik chyb v tom, že nedostatek nahrávací technologie znamenal, že všechna vysílání musí být živá, a že video bylo k dispozici pouze ve větších městech (ačkoli zvukové vysílání bylo k dispozici i v nejmenší venkovské vesnice). To byla jen jedna věc, kde bych musel počkat, až technologie (magie?) pokročí.

Přemýšlel jsem, že bych začal s amatérskou pěveckou soutěží, jako naším prvním zábavním programem. Prostřednictvím pěvecké kavárny, kde Juna pracovala, jsem volal na lidi, kteří přišli předvést svůj „dar zpěvu“ během mého setkání nadaných lidí, a připravovali jsme je na jejich debut jako zpěváků a idolů.

Elfriedenská první veřejnoprávní stanice, co... Myslel jsem. Sny jsou neomezené

„Proč se šklebíš?“ zeptala se chladně Liscia, zatímco jsem si představoval možnosti. „Vypadáš děsivě.”

Zakašlal jsem. „Ehm. ... Pro náš současný projekt je cílem představit zvyk konzumace potravin, které se v této zemi běžně nejí. Současná reklama s nimi bude efektivnější, že? Proto jsem sem přivedl také pár krásných dam.”

„Jako je Juna?"

„Ty taky, Liscio. A Aisha a Tomoe taky. Říká se, že abecedy diváků jsou zvířata, krásky a děti. Proto mám Liscii, ortodoxní pěknou dívku, Junu, jejíž vyzrálý šarm popírá její mladý věk, Aishu se zdravou tmavou pletí a Tomoe, která má zvířecí uši, krásu a také je dítě. S tímto množstvím krásných exemplářů zde, budou oči lidí přilepeny k obrazovce.“

„M-Mě, taky ..." Liscia šarlatově zčervenala. Pokud jde o další tři:

„Je mi ctí, sire," řekla Juna.

„Ano, Vaše Veličenstvo! Budu se snažit splnit vaše očekávání!“ přidala se Aisha.

„Anoh! U-U-Udělám, co budu moct!“ vykřikla Tomoe.

Každý ukázal své nadšení. Mezitím Hakuya rychle dostal věci do pořádku pro vysílání a Poncho spěšně zkontroloval přísady. Když jsem je takto viděl, měl jsem pocit, že jsem dal dohromady dobrou skupinu lidí. Samozřejmě jsem stále chtěl víc.

Dal jsem všem rozkaz. „Dobře, ať vysílání začne."

2 komentáře: