HRH 1 - Kapitola 4: Den volna v Parnamu 5/7

Zpívající kavárna, Lorelei stála na prosluněném rohu ulice. Tady pracovala Juna.

Když jsem slyšel slova „zpívající kavárna“, představoval jsem si místo s automatem na karaoke, kde mohou zákazníci svobodně zpívat, ale zpívající kavárny v této zemi byla místa, kde si můžete vychutnat odpolední čaj při poslechu zpěvu loreleis. Po večerech zůstávaly otevřené a měnily se v jazzový bar. Byla taková místa i v Japonsku?

„Budeš tam ukazovat svou tvář, že?“ zeptala se Liscia. „Pospěš si a jdi dovnitř."

„Mám hlad ..." zasténala Aisha.

Když mě obě pobízely dál, prošli jsme dveřmi do Lorelei.

Od chvíle, kdy jsme vstoupili do kavárny jsem slyšel zpívat Junu. Když jsem slyšel ten hlas, zeslábla mi kolena.

Oh, jasně. Tuhle písničku jsem ji naučil, ne? uvědomil jsem si.

To byla Juna pro tebe: zvládla zpěv anglických textů, ve kterých jsem ani já nebyl tak dobrý.

„To je ale nádherný zpívající hlas. Opravdu to musím slečně Juně přiznat, řekla Liscia.

„Nevím, co ta slova znamenají, ale je to hezká melodie,“ dodala Aisha.

Aisha i Liscia vypadaly hluboce ohromeny. Samozřejmě, že byly. Byla to dobrá písnička.

Slíbil jsem, že Junu naučím písně mého světa, ale když jsem se nad tím zamyslel, znal jsem jen staré písničky, které jsem se naučil díky dědovu vlivu, a písničky, které se objevily v anime a tokusatsu, protože ty mě bavily. Váhal jsem, jestli ji mám jít učit anime songy hned od začátku, tak jsem si vybral tuhle písničku, která byla jako anime song, ale ne: „Lepší dny přicházejí,“ kterou napsal Neil Sedaka.”

Možná ji znáte lépe jako píseň, kterou Mami Ayukawa překryla jako Z — Toki wo Koete, před začátkem mecha anime Mobile Suit Zeta Gundam. Tohle je jen můj osobní názor, ale myslel jsem, že pro obyčejnou hudbu, Hiroko Yakushimaru, a pro anime songy, písně Hiroko Moriguchi by Junin hlas slušel. Chtěl jsem slyšet „Tantei Monogatari“ a „Mizu no Hoshi ni Ai wo Komete“ s jejím hlasem.

Kavárna měla pohodový, retromoderní styl. Posadili jsme se ke stolu a chvíli jsme poslouchali Junu zpívat. O pár minut později Juna dozpívala a přišla k nám.

„Proč, Vaše ..." začala.

„Ahoj, Juno," řekl jsem rychle. „Možná si mě nepamatuješ, ale já jsem Kazuya. Nástupce obchodníka s krepovými látkami z Echiga!“

Abych odřízl Junu, začal jsem mluvit míli za minutu. Juna, která byla chytrá a talentovaná žena, poznala, co se děje právě z toho. „Ano, Kazuya. Že jo. Bylo to tak dlouho. Jak se dnes má tvůj otec?“

„Je příliš energický pro své vlastní dobro. Zrovna nedávno, matka zjistila, že měl poměr. Teď už to takový problém nebyl.”

„Chápu. Kazuyo, dávej si pozor na to, jak sám zacházíš s ženami, “ řekla a souhlasila s mým příběhem.

Přece jen jsem si nemohl dovolit, aby se mi klaněla a oslovovala mě „Vaše Veličenstvo“ na místě, jako je tohle, kde se dívá tolik lidí. Měl jsem být v přestrojení. Přesto na mě musela zapůsobit její schopnost okamžitě reagovat na mé náhodné nesmysly. Rozhodně jsem ji chtěl na hradě.

„Zaplatím ti pětinásobek toho, co ti platí tady, takže budeš moje osobní tajemnice?“ zeptal jsem se jí.

„Vážím si té nabídky, ale myslím, že tahle práce, kde mohu nechat zákazníky, aby si užili mé písně, je moje poslání, takže budu muset odmítnout.“ Lehce mě zklamala.

Jo. I způsob, jakým mě odmítá, má třídu.

„To je škoda. Ale říká se, že než aby vám vystavovali divoké květiny v pokoji, jsou krásnější, když kvetou na polích.”

„Ale jestli je miluješ a zbožňuješ, ne jen vystavuješ, květiny budou zářit dokonce i ve váze,“ odsekla.

„Ano, dost hodný na to, aby přesvědčil květiny, které chtějí, abys je vzal."

„Ha ha ha ha ha.”

„Hee hee hee hee hee.”

Juna a já jsme se společně smáli.

Jak nás pozorovala, Liscia vypadala trochu zaraženě. „Když vy dva spolu mluvíte, je to, jako byste každý zkoumali úmysly toho druhého.”

...Aspoň si to myslela. „Mýlíš se, Liscio,“ řekl jsem tiše. S největší pravděpodobností to byl obr. 1: Mladší bratr, který se chce chovat dospěleji než jak ho za to jemně peskuje jeho starší sestra.

...Vsadím se, že to tak bylo. I když jsme byli prakticky stejně staří.

„Slurrrrrp... Gelin udon je opravdu lahodný, že?“ řekla Aisha šťastně.

Rozhodli jsme se zůstat v Lorelei a poobědvat tam.

Aisha vyleštila gelin udon tak rychle, jako byste chtěli misku wanko soba, a zakřičela: „Další, prosím!“ vytlačila misku k našemu číšníkovi.

V kavárně není místo, kde se dá takhle jíst, víš ... pomyslel jsem si.

„Přesto, gelin udon v kavárně ...?" přemýšlel jsem

„Nelíbilo se ti to?"

Juna vypadala ustaraně, a tak jsem zavrtěl hlavou a řekl: „Ach, ne. Jen jsem si myslel, že je divné srkat udon na takhle elegantním místě.“

„Od té doby bylo mnoho lidí, kteří to chtěli vyzkoušet," vysvětlila. „Kromě toho ještě procházíme potravinovou krizí, takže jsme vděční za to, že máme tyto druhy levných ingrediencí, které můžeme použít."

„Pracuji na tom, ale ... omlouvám se, že se mi to nedaří dost rychle," řekl jsem.

„Ne, Vaš ... Kazuyo, myslím, že to děláš dobře."

Když mi Juna věnovala ten jemný úsměv, uvnitř jsem se cítil celý teplý a rozmazaný.

Kick! Kick! (kopanec)

Dobře, Liscio, přestaň mi prosím kopat pod stolem do holeně.“

„Nemyslíš si, že Souma zachází s Junou jinak, než jak zachází se všemi ostatními?" zeptala se Liscia.

„Aha, slurp ... já jsem ... slurp ... také si toho všimla," souhlasila Aisha.

„... Hej, nemohu si pomoci," protestoval jsem. „Jsem nervózní, když mluvím s krásnou, starší dívkou. Také, Aisho, jez nebo mluv. Vyber si jedno."

„Slurp.”

Co, ty ses rozhodla jíst? Mohl jsem si z ní utahovat, ale ta komediální sestava je příliš přehnaná, tak jsem to nechal být.

„... To poté, co mi řekl, že jsem také krásná," řekla Liscia.

„Vlastně, Liscio, myslím, že jsi krásná jinak, než je Juna, víš?" řekl jsem.

„Pr-Proč jsi mě slyšet ?!" zvolala.

Uh, pokud nechceš být slyšena, sniž trochu hlasitost, ne?

... Součástí toho bylo, že jsem si ji podivně uvědomoval, protože mi dovolila použít její klín jako polštář.

„M-Mohl jsi předstírat, že to neslyšíš," vykoktala.

„Jako bych to mohl nechat projít," odsekl jsem. „Jsem zdravý mladý muž, takže neříkej věci, díky nimž si tě budu tak často uvědomovat."

„Ach můj, její tváře jsou celé červené. Oba jste tak nevinní. “ Juna nás sledovala s úsměvem.

Vedle nás, Aisha srkala udon, jako by trucovala. „Slurp... Proč si všímá princezniny náklonnosti ... Slurp... ale moje je ignorována...? Slurp… Ah, dám si ještě misku, prosím.”

„Možná mi nepřísluší to říkat.... Ale možná tě nebere vážně, protože se chováš takhle?“ navrhla Juna.

„Madam Juno?! Co jsem udělala špatně?!“ zvolala Aisha.

„Ten tvůj apetit. Když jsem tě poprvé uviděla na hradě, vypadala jsi jako statečná a důstojná žena, která je ochotná oslovit krále přímo, ale v poslední době jsi jen zklamáním, které pořád jí.”

„Co-Cožeeee ?!" Aisha se na nás začala dívat očima, které vypadaly, jako by prosily: „Řekněte mi, že lže, Vaše Veličenstvo, princezno“.

Liscia a já jsme se usmáli a pak jsme oba zvedli ruce před sebe v X.

Koneckonců, souhlasil jsem s Junou na 100%.

„Poncho jí očividně krade pozornost všech,“ řekla Liscia.

„Zajímalo by mě, kam šla ta důstojná Aisha?“ zeptala se Juna.

„Waaah! Je to chyba lesa, že nemá tolik různých druhů potravin!” zakvílela Aisha

„Kromě toho, co si myslíš, že děláš, když se snažíš svést chlapa, který už je zasnoubený...?“ dodal jsem.

„ Huh? "" Všechny tři na mě nechápavě zíraly.

Řekl jsem něco divného?

„Hm... Soumo? V této zemi je polygamie tolerována, pokud máš bohatství na podporu více manželek, víš?“ řekla Liscia.

Juna přikývla. „Funguje to i obráceně. Polyandrické úpravy jsou možné i pro mocné ženy. Je to však neobvyklé.“

„Kdyby se muži omezovali na jednu manželku, nakonec by dům mohl vymřít, kdyby se něco pokazilo," souhlasila Aisha.

Liscia, Juna a Aisha mi to řekly s vážnými tvářemi.

Myslí to vážně ...? Ah, ne, myslím, že to asi myslí vážně.

Společnost tohoto světa se stále ještě nedostala z temného středověku. Neměli stabilní porodnost a jejich hygienické a lékařské znalosti byly nedostatečně rozvinuté. K tomu všemu žili v těchto neklidných časech, takže průměrné délky života se pravděpodobně dožilo jen málo lidí. Navíc ve společnosti středověkého typu, kde je „dům“ důležitým pojmem, za předpokladu, že máte bohatství, které je uživí, čím více potenciálních dědiců tím lépe. To byl pravděpodobně důvod, proč povolili polygamii. I já bych to chápal.

„Ale Lisciina matka je jediná královna, kterou jsem potkal…“ namítl jsem.

Kdyby to byl polygamní systém, neměl by Lisciin otec, král, více žen? Chci říct, Hakuya mě buzeroval, abych si taky pospíšil a zplodil dědice.

„Vlastně to byla moje matka, kdo měl královskou autoritu,“ vysvětlila mi Liscia. „Je to dcera muže, který byl králem před mým otcem, víš.”

„Počkej, král se přiženil do rodiny?!“ vyhrkl jsem.

„Ano. Když se vzali, přenechala vládu nad zemí jemu. Proto můj otec nikdy nemohl urazit mou matku tím, že by si vzal za královnu jinou ženu. ...nemůžu ale s jistotou říct, že žádné nemanželské děti nemá.”

„Cože? Bylo v pořádku, že jsem převzal trůn, když mi ho abdikoval?“ uvažoval jsem.

„To není problém. Otec byl ten, kdo vyčníval, ale nemohl abdikovat bez matčina souhlasu.”

Jinými slovy, ta abdikace nebyla svévolným rozhodnutím krále, ale něčím, čemu rozuměla také královna, co?

„Kromě toho, byla jsem jediná, kdo měl dědické právo, a stejně bych si musela vzít manžela, takže to není tak velký rozdíl, opravdu,“ dodala Liscia. „Jde jen o to, jestli mám královskou autoritu já nebo můj partner.”

„...No, nemohla jsi být místo toho tedy vládcem ty Liscio?“ zeptal jsem se.

„Musel bys mě požádat o souhlas s každou tvou reformou, víš? Nebyla by to bolest?”

„No.... ano”

Liscia teď nebyla nijak uražená, ale kdybych potřeboval její souhlas pro každou maličkost, moje reformy by šly mnohem pomaleji. Kromě toho, pokud by osoba s konečnou rozhodující mocí a osoba, která reformaci řídí, byli samostatní lidé, neexistovala by žádná záruka, že by se členové protireformační frakce nepokusili dostat mezi ně a nevyvolat nepotřebné potíže.

„Tvůj otec udělal statečné rozhodnutí, když na mě převedl všechno najednou, co...“ řekl jsem.

„Máš pravdu... Upřímně teď vidím, jak působivé to bylo.”

I když to znamenalo, že břímě bylo přesunuto na nás.

Oba jsme si jednohlasně povzdechli.

„Takže kdybys to chtěl, Soumo, polygamní vztah je... možný,“ řekla Liscia.

„Tobě by to nevadilo, Liscio?“ zeptal jsem se.

„Neměla bych z toho radost, ale jestli tě to udrží na trůnu ...”

„To je příliš pochopení ..." zamumlal jsem.

„Toleruji až osm, včetně mě."

„To je hodně! Nemohl jsem nést odpovědnost za tolik lidí!”

Když mi řekla, že bych mohl mít harém, ne že by ta myšlenka nebyla lákavá, ale.... Nevím, dokázal jsem si představit, že to bude hodně práce. Nebyl jsem ten typ, který by snesl, že se ženami silně nesouhlasím, a poznal jsem, že čím víc jich bude, tím víc se budu cítit svázaný.

„Mimochodem, proč jsi si vybrala to číslo?" zeptal jsem se.

„Můžu tě mít jen pro sebe na jeden den v týdnu,“ řekla.

Týdnem na tomto světě byly osm dní. Mimochodem, v měsíci byly čtyři týdny, takže každý z nich měl 32 dní. V roce bylo dvanáct měsíců, takže tento svět měl 384 dní v roce.

Počkej, proto?! Uvědomil jsem si to, když jsem zaregistroval, co řekla.

Když to řekla, Juna a Aisha si začaly o něčem šeptat.

„Kdyby nás bylo osm, myslíš, že bychom ho dostávali jen jednou týdně?”

„Nemusí to tak být, myslela bych? Kdybyste se s další ženou navzájem pozvali ve své dny...”

„Aha. Nemusí to být jen jednou týdně! Jsi geniální, madam Juno.”

„...Ale nechtěla bys ho mít pro sebe?

„Ach, to je hlavolam.”

Ne, ne, Aisho, Juno, proč o tom tak mluvíte?!

Mít je ve stejnou dobu ... Nemůžu říct, že by se mi to nelíbilo, ale musel bych se kvůli tomu stát králem. Zmítal jsem se mezi svou realistickou osobností, která se chtěla vyhnout tvrdé práci, pokud usednu na trůn, a touhou prosazovat tento mužský ideál.

Právě v tu chvíli, když jsem se začínal cítit neuvěřitelně trapně ...

„Ne, to nemůžeš! Rozhodně ne, Hale!”

„Proč to nechápeš?!”

U stolu daleko od našeho se pohádal mladý pár ve vojenských šatech.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Harém …

Tak schválně kolik jich bude?😂


2 komentáře: